Beoordelingen Academie voor Psychologica

Edith

10-07-2018
7,0

Training: Practioner

Ik heb genoten van de training.
Top: de trainers, het duidelijke materiaal, en de afwisselende lesvorm.
Tip start een groep voor mensen die al werkzaam zijn in het sociale domein of al een sociale studie gedaan hebben

Tanja

07-06-2018

Training: nlp

Positief. Een jaar lang intensief met NLP bezig geweest en veel vaardigheden geleerd waar ik de rest van mijn leven plezier van denk te hebben. Heb de opgedane kennis het afgelopen jaar al in meerdere situaties zowel privé als zakelijk toegepast. Ik ben zo enthousiast dat ik doorga met de master. Ook de trainers waren enthousiast en betrokken.

Margreet

17-05-2018

Training: Particioner te Ridderkerk

Zeer prettige locatie en het geven van de training met twee trainers heb ik als positief ervaren. Je krijgt zo een breder beeld van de stof en Astrid en Trudy vullen elkaar heel goed aan.

Fred

Training: NLP Practitioner

ik zit in een bevoorrechte groep, doordat wij naast de trainer (2 die elkaar afwisselen), ook over een assistent trainer beschikken. De lessen zijn zeer waardevol in combinatie met de map en de sheets.

kim

Training: NLP Practitioner

Elke keer weer verheug ik me op een NLP lesdag. Daarom heb ik me nu al ingeschreven voor de Master vervolg opleiding.
De opleiding practitioner die ik nu volg ben ik gestart om als paramedicus mijn patiënten beter te kunnen instrueren om zelfmangement toe te passen. Dat de opleiding niet alleen voor mijn praktijk zijn vruchten afwerpt, maar ook mij persoonlijk zoveel bracht had ik niet verwacht. De opleiding verrijkt mijn leven enorm.
Op de locatie in Best is het goed toeven, we worden goed verzorgd met koffie, thee een lekkere lunch en super lekkere soep s`avonds. Bij mooi weer kunnen we de oefeningen buiten doen.
De begeleiding door 2 trainers Jennifer en Arthur werkt ook perfect, ieder werkt vanuit zijn eigen inzicht en dit geeft mij als cursist meer handvaten.
Ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd en daarom voor deze NLP opleiding van AVPL heb gekozen.

Anja jager

6,0

Training: Nlp practioner

De telefonisch ingewonnen informatie was voor mij te summier. Er is tijdens het inwinnen van de info niet gerept over intervisie bijeenkomsten wat een aanzienlijk tijdsbestek vergt. Dat had mijn mening waarschijnlijk beïnvloed. Tevens klopte de datum van het examenweekend welke voor aanmelding op de site stond niet met de daadwerkelijk datum. Dat hoorden wij aan het eind van de 1e lesdag dat die gewijzigd was. Ik vind dat niet correct. Tijdens het examenweekend ben ik op vakantie. Ik heb dit overlegd met de cursusleiders of dit bezwaarlijk is voor de rest van de groep dat ik er dan niet bij ben (los van het feit dat ik dus zelf geen examen nu doe) Aangzien dat niet bezwaarlijk werd gevonden heb ik er wel voor gekozen om de opleiding te vervolgen. Ik blijf het echter slordig vinden dat dit niet apart aan de cursisten voor de cursusdag is doorgeven. Geen van de cursisten was de gewijzigde datum bekend.

Han

Training: NLP practitioner

Zeer deskundige en prettige docenten.

Marco

Training: NLP

Mooie opleiding met prima trainers. Locatie in Leusden is eenvoudig, maar doeltreffend.

Marjolein

Training: NLP

Ik ben erg blij dat ik m'n hart gevolgd heb om deze opleiding te gaan doen en ben nog blijer dat ik heb gekozen om de NLP opleiding bij jullie te volgen.Ik zit in een fijne groep, die door Wilfred & Thomas super begeleid wordt en ze vullen elkaar aan door een andere lesmethode, waardoor ik heel veel kan leren. Op naar het examen......

Petra

13-05-2018

Training: Nlp practitioner

Mooie inhoud, fijne cursusleidster en veel geleerd. Ik vind alleen de locatie bij sio zwolle niet sfeervol en het is er erg vaak erg druk.
Qua aandacht is voor mij de dag van 10 tot half 9 wel erg lang. Ik had liever meerdere kortere dagen les gehad. Verder ben ik erg tevreden.