Beoordelingen Academie aan de Angstel

Piet uit: Abcoude

02-06-2016

Ervaring met: Individuele training zakelijk Duits

Geslaagd voor het examen N.v.t.

Anne werkt heel klantgericht, is zeer kundig, en weet uitstekend en flexibel te schakelen als de situatie hier om vraagt. Cursusmateriaal was prima verzorgd.

merel uit: amersfoort

10-02-2016
6,9

Heleen uit: Alphen aan den Rijn

03-02-2016

Geslaagd voor het examen N.v.t.

Anne heeft mij in korte tijd met 1-op-1 gesprekken en online training via Skype geholpen om mijn gesproken zakelijk Duits naar een hoger niveau te tillen. Zo ben ik nu in staat om mijn gesprekken met (potentiële) klanten in het Duits te voeren. En je merkt dat dit gewaardeerd wordt door de gesprekspartners.

Peter uit: Noordwijk

01-02-2016
8,5

Geslaagd voor het examen N.v.t.

Echte maatwerktraining die inspeelde op mijn specifieke behoefte. Tevens heeft Anne Kewitsch het lesmateriaal verzameld voor mijn vraag. Absolute aanrader!

Nelly uit: Gouda

Aart uit: Abcoude

Geslaagd voor het examen N.v.t.

Anne informeert voor en tijdens cursus naar de omstandigheden waarin duits wordt gesproken en levert daarop gebaseerd maatwerk. Zij doceert op een prettige manier.
Tevens draagt zij suggesties aan voor het thuis oefenen die passend zijn bij de persoonlijke omstandigheden

Marleen uit: Eindhoven

7,8

Sjef uit: Abcoude

24-01-2016

Geslaagd voor het examen N.v.t.

Anne ist eine ausgezeichnete Lehrerin.

Sander uit: Apeldoorn

23-01-2016
8,1

Geslaagd voor het examen Ja

Ik heb in 4 maanden tijd een privé cursus Duits gevold, ter voorbereiding op het Goethe B2 examen. Anne geeft op een zeer professionele wijze vorm aan een cursus op maat. Er wordt vooraf een duidelijke tijdsplanning gemaakt. Ook zij biedt opdrachten aan op het niveau van de cursist. In mijn geval was dit met name grammatica, iets waar het leerboek naar mijn mening te weinig aandacht aan besteed. Dit is wel een essentieel onderdeel voor het examen en voor begrip van de taal. Anne begeleid hier uitstekend in en heeft een scala aan extra (digitale) oefenmethoden. Ook het , onder begeleiding van Anne, Skypen met een andere cursist is erg leuk. Uiteindelijk ben ik met vlag en wimpel in Bonn geslaagd voor het examen, door de efficiëntie voorbereiding.
Kortom: voor iedereen in de zakenlijke of medische sector een aanrader!