Beoordelingen ABT Accountants

• Nazorg 8,6
  • Snelheid van handelen 8,5

Erik uit: Tilburg

11-09-2014

Ervaring met: verzorgen financiele administratie, samenstellen jaarrekeningen, bedrijfseconomisch advies

Positieve ervaring:
Wij hebben Frank van Breugel en Hein Balvers van ABT leren kennen bij de verkoop van een onderneming van een klant van hun, die wij hebben begeleid bij de verkoop. Frank en Hein stellen de belangen van de klant voorop.
De betrouwbaarheid en kwaliteit van hun dossiers was prima. Dit heeft ons echt geholpen bij het Due Diligence onderzoek van de Koper.

DVO Cleaning uit: Amersfoort

31-08-2014

Positieve ervaring:
ABT Accountants is voor ons bedrijf de perfecte partner voor onze financiële administratie. BTW aangifte, jaarcijfers, salarisadministratie word door ABT uitgevoerd altijd perfect en netjes aangeleverd. Er word niet zomaar iets verstuurd je krijgt altijd de mogelijkheid om het in te zien en na bevestiging word het pas verstuurd. advies en hulp omtrent financiële kwesties word perfect afgehandeld. voor ons geen ander accountant. ABT blijft voor ons de beste partner.

zo door blijven gaan.

Patrick uit: Hoogblokland

23-01-2014

Ervaring met: verzorgen financiele administratie, aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting etc, samenstellen jaarrekeningen, verzorgen salarisadministratie, bedrijfseconomisch advies, afgeven accountantsverklaringen, startersbegeleiding

Positieve ervaring:
De persoonlijke betrokkenheid van Frank en Jacqueline maken het prettig en vertrouwd om financiële onderwerpen mee te bespreken en door hen te laten uitwerken en uitvoeren.

Marcel uit: Tilburg

19-01-2014

Positieve ervaring:
Deskundige medewerkers die altijd voor je klaar staan , je kunt er altijd om advies vragen en je zal ervaren dat er oprecht de tijd voor jou persoonlijk als voor je bedrijf wordt genomen!

Hennie uit: Tilburg

18-01-2014

Ervaring met: verzorgen financiele administratie, aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting etc, samenstellen jaarrekeningen, bedrijfseconomisch advies, afgeven accountantsverklaringen, startersbegeleiding

Positieve ervaring:
Als startend ondernemer met nu het 3e jaar te gaan is ABT een goede keuze geweest voor het succes van mijn onderneming tot nu toe,realistisch en steeds wijzend op de verantwoordelijkheden in het finance management.

Verbeterpunten/ tips:
terugkoppeling van gemachtigde actie's jegens de fiscus.

Roland uit: Lieshout

16-01-2014

Positieve ervaring:
Ik denk dat ik bovenstaand al mijn positieve ervaringen heb omschreven dus dit vind ik dubbelop.

Zou het zo niet weten.

ton uit: valkenswaard

26-03-2013

Ervaring met: verzorgen financiele administratie, aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting etc, bedrijfseconomisch advies

Positieve ervaring:
Betrouwbaar kantoor waar je het gevoel hebt als mens te worden geholpen en niet als een nummer. Heel belangrijk!!

Doe de bedrijfs-verbeterscan!

Ron uit: Tilburg

05-03-2013

Positieve ervaring:
Bij vragen of onduidelijkheden altijd een duidelijk antwoord in de taal die ook voor een niet administratief iemand begrijpelijk is.

Verbeterpunten/ tips:
Misschien is het een idee om wat meer advies te geven om te investeren, of juist niet.dit ivm te betalen belasting bij winst.

01-03-2013

Positieve ervaring:
Fijne persoonlijke manier van benaderen / communicatie.
Niet strikt zakelijk, ongecompliceerd, duidelijk in uitleg.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Durft specifieke expertise in te huren.
Verkoopt geen lucht.

Verbeterpunten/ tips:
Overal is altijd wel iets te verbeteren maar ben zeer tevreden, dus geen noodzaak.

Lasse uit: Breda

01-03-2013

Ervaring met: aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting etc, samenstellen jaarrekeningen, verzorgen salarisadministratie

Positieve ervaring:
ABT is een zeer betrokken organisatie, reageren snel op vragen en geven eerlijk advies!

geen verbeterpunten