Beoordelingen ABS Bouwsystemen

• Nazorg en garantie 8,6

Anouschka uit: Berlicum

09-07-2018

Positieve ervaring:
Perfecte service, komen alle afspraken na en leveren op binnen de afgesproken tijd. Echte vakmannen, die voor ons een prachtige dubbele garage hebben gebouwd!

Wilco uit: Grashoek

03-07-2018

Positieve ervaring:
Professioneel goed meedenkend bedrijf. Zij denken goed mee in mogelijkheden en er is heel veel mogelijk. Afspraken worden correct nagekomen wat bij andere bedrijven wel eens anders is. Het personeel is zeer kundig en vriendelijk. Voor een kopje koffie en wat fris werken ze superhard en zetten in no time een supergarage neer. Eventuele problemen worden keurig opgelost, waarbij telkens blijkt dat ze graag met je meedenken. Resultaat een schitterende degelijke garage waar we nog heel lang plezier van zullen hebben tegen een scherpe prijs. Als je de prijzen met andere aannemers/bouwers vergelijkt ben je er al snel uit. Achteraf kunnen we zeggen dat we enorm tevreden zijn over ABS. Absolute aanrader!

Negatieve ervaring:
eigenlijk geen. Als er 1 puntje voor verbetering zou kunnen zijn is het om wat bouwafval af te voeren.
Voor de rest niet dan lof!

Harry en Desiree uit: Leoden

14-05-2018

Positieve ervaring:
Bij deze willen we jullie bedanken voor de goede service. We zijn zeer blij met het prachtige tuinhuis, waardoor iedereen jaloers op ons is. Als iemand er naar vraagt zal ik jullie zeker aanbevelen.
Zodra het sedum ligt, zal ik een foto maken

Joost uit: Hierden

16-03-2018

Positieve ervaring:
Vanaf moment 1 super netjes vriendelijk en professioneel. Heldere afspraken en bijzonder aardig en kundig personeel. Hulde.

Heb ik niet.

Peter uit: Heerhugowaard

09-12-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn wegblijven met de degelijke en fraaie bouw van onze dubbelwandige schuur.

uit: Zeist

02-05-2017

Positieve ervaring:
wij zijn zeker tevreden! Het eindresultaat is erg mooi.
De mannen hebben zeer goed werk verricht. Complimenten voor de bouwploeg!
Ze hebben niet alleen goed werk verricht, maar zich ook geweldig, gezellig en servicegericht, gedragen :-)

N uit: Born e/o

01-11-2016

Positieve ervaring:
Ivm bouw van onze garage in contact gekomen met ABS Bouwsystemen. Na een prettig eerste kontakt met Dhr Martin Gerrits, verliep alles zeer voorspoedig. Snelle offerte afhandeling, duidelijke toelichting en erg flexibel. Bij ABS Bouwsystemen is afspraak is afspraak, en dat is gewoon bijzonder prettig. Men is erg klantgericht. De werkvoorbereiding en begeleiding door Dhr Van Zandvoort verliep perfect. De bouw van de de garage was dan ook exact volgens specificatie. Het bouwteam was zeer ervaren en leuk om mee samen te werken. Zorg wel dat u genoeg koffie in huis heeft !

Al met al, ABS Bouwsystemen is een echte aanrader !

Mvg N. Willemsen

Geen

annie uit: valkenswaard

20-10-2016
7,9

Positieve ervaring:
ziet er heel mooi uit en erg snel geplaatst nazorg kan ik nog niet beoordelen want het is pas een week geplaatst bij ons

27-09-2016

Positieve ervaring:
We zijn erg tevreden over het resultaat.
Jullie hebben kwaliteit geleverd, correcte timing en alle afspraken gerespecteerd.
De samenwerking met uw mensen was voorbeeldig.

Evert Jan uit: Voorst

08-04-2016
7,8

Positieve ervaring:
Zeer vakkundige monteurs. Prettig contact met ABS Bouwsystemen.

Negatieve ervaring:
De enige opmerking: Geen communicatie over de roldeur en het glas. Deze komen later en is niet aangegeven.