Beoordelingen ABS Bouwsystemen

• Personeel 9,0
  • Nazorg en garantie 8,6

Joel uit: Wintelre

05-04-2019

Ik wil beoordelen als: bedrijf

Positieve ervaring:
Goede communicatie, prachtige schuur, laag drempeligheid, meedenkend, top bedrijf!

Geen

guy uit: peeters

13-12-2018
9,9

Positieve ervaring:
Uiterst professioneel en kwaliteitsgericht bedrijf.
Goede prijs /kwaliteitsverhouding .Vriendelijk en vakkundig personeel.Mooi tuinhuis gekregen.
Kortom: zeer aanbevelingswaardig!

R uit: Amstelveen

04-12-2018

Perfecte planning en organisatie
Goed advies en oplossingsgericht

Yves uit: Westdorpe

24-09-2018

Positieve ervaring:
Zie rapport. Zegt meer dan duizend woorden

NVT

Anouschka uit: Berlicum

09-07-2018

Positieve ervaring:
Perfecte service, komen alle afspraken na en leveren op binnen de afgesproken tijd. Echte vakmannen, die voor ons een prachtige dubbele garage hebben gebouwd!

Wilco uit: Grashoek

03-07-2018

Positieve ervaring:
Professioneel goed meedenkend bedrijf. Zij denken goed mee in mogelijkheden en er is heel veel mogelijk. Afspraken worden correct nagekomen wat bij andere bedrijven wel eens anders is. Het personeel is zeer kundig en vriendelijk. Voor een kopje koffie en wat fris werken ze superhard en zetten in no time een supergarage neer. Eventuele problemen worden keurig opgelost, waarbij telkens blijkt dat ze graag met je meedenken. Resultaat een schitterende degelijke garage waar we nog heel lang plezier van zullen hebben tegen een scherpe prijs. Als je de prijzen met andere aannemers/bouwers vergelijkt ben je er al snel uit. Achteraf kunnen we zeggen dat we enorm tevreden zijn over ABS. Absolute aanrader!

Negatieve ervaring:
eigenlijk geen. Als er 1 puntje voor verbetering zou kunnen zijn is het om wat bouwafval af te voeren.
Voor de rest niet dan lof!

Harry en Desiree uit: Leoden

14-05-2018
n.v.t.

Positieve ervaring:
Bij deze willen we jullie bedanken voor de goede service. We zijn zeer blij met het prachtige tuinhuis, waardoor iedereen jaloers op ons is. Als iemand er naar vraagt zal ik jullie zeker aanbevelen.
Zodra het sedum ligt, zal ik een foto maken

Joost uit: Hierden

16-03-2018

Positieve ervaring:
Vanaf moment 1 super netjes vriendelijk en professioneel. Heldere afspraken en bijzonder aardig en kundig personeel. Hulde.

Heb ik niet.

Peter uit: Heerhugowaard

09-12-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn wegblijven met de degelijke en fraaie bouw van onze dubbelwandige schuur.

uit: Zeist

02-05-2017
n.v.t.

Positieve ervaring:
wij zijn zeker tevreden! Het eindresultaat is erg mooi.
De mannen hebben zeer goed werk verricht. Complimenten voor de bouwploeg!
Ze hebben niet alleen goed werk verricht, maar zich ook geweldig, gezellig en servicegericht, gedragen :-)