Beoordelingen ABS Bouwsystemen

• Nazorg en garantie 8,5

Harry en Desiree uit: Leoden

14-05-2018

Positieve ervaring:
Bij deze willen we jullie bedanken voor de goede service. We zijn zeer blij met het prachtige tuinhuis, waardoor iedereen jaloers op ons is. Als iemand er naar vraagt zal ik jullie zeker aanbevelen.
Zodra het sedum ligt, zal ik een foto maken

Joost uit: Hierden

16-03-2018

Positieve ervaring:
Vanaf moment 1 super netjes vriendelijk en professioneel. Heldere afspraken en bijzonder aardig en kundig personeel. Hulde.

Heb ik niet.

Peter uit: Heerhugowaard

09-12-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn wegblijven met de degelijke en fraaie bouw van onze dubbelwandige schuur.

uit: Zeist

02-05-2017

Positieve ervaring:
wij zijn zeker tevreden! Het eindresultaat is erg mooi.
De mannen hebben zeer goed werk verricht. Complimenten voor de bouwploeg!
Ze hebben niet alleen goed werk verricht, maar zich ook geweldig, gezellig en servicegericht, gedragen :-)

N uit: Born e/o

01-11-2016

Positieve ervaring:
Ivm bouw van onze garage in contact gekomen met ABS Bouwsystemen. Na een prettig eerste kontakt met Dhr Martin Gerrits, verliep alles zeer voorspoedig. Snelle offerte afhandeling, duidelijke toelichting en erg flexibel. Bij ABS Bouwsystemen is afspraak is afspraak, en dat is gewoon bijzonder prettig. Men is erg klantgericht. De werkvoorbereiding en begeleiding door Dhr Van Zandvoort verliep perfect. De bouw van de de garage was dan ook exact volgens specificatie. Het bouwteam was zeer ervaren en leuk om mee samen te werken. Zorg wel dat u genoeg koffie in huis heeft !

Al met al, ABS Bouwsystemen is een echte aanrader !

Mvg N. Willemsen

Geen

annie uit: valkenswaard

20-10-2016
7,9

Positieve ervaring:
ziet er heel mooi uit en erg snel geplaatst nazorg kan ik nog niet beoordelen want het is pas een week geplaatst bij ons

27-09-2016

Positieve ervaring:
We zijn erg tevreden over het resultaat.
Jullie hebben kwaliteit geleverd, correcte timing en alle afspraken gerespecteerd.
De samenwerking met uw mensen was voorbeeldig.

Evert Jan uit: Voorst

08-04-2016
7,8

Positieve ervaring:
Zeer vakkundige monteurs. Prettig contact met ABS Bouwsystemen.

Negatieve ervaring:
De enige opmerking: Geen communicatie over de roldeur en het glas. Deze komen later en is niet aangegeven.

Melis uit: Dordrecht

29-03-2016
7,9

Positieve ervaring:
schuur ziet er mooi en degelijk uit.
Er was veel mogelijk.
Bert, Louis en Hans hebben binnen 3 dagen vakmanschap laten zien. We de samenwerking als erg prettig ervaren.

uit: Dinteloord

15-01-2016

Positieve ervaring:
Wij zijn erg te spreken over abs, zowel over het offerte-traject als over de uitvoering. We zijn netjes en correct behandeld en kregen daardoor een goed gevoel bij jullie bedrijf. Dat heeft ons doen besluiten met jullie in zee te gaan, en ook daar hebben we geen spijt van gekregen. Mocht er in onze kennissenkring interesse zijn, dan zullen we jullie zeker aanbevelen.