Beoordelingen ABC Clinic

• Nazorg 8,7

Marijke uit: Eindhoven

20-11-2017

Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Zeer tevreden met het resultaat. Heel erg op mijn gemak gesteld tijdens de behandeling, zowel door Sonja, verplegend personeel, als de bijzonder ervaren Dr. Fabre.
Ook de mailtjes voor de afspraken en de nazorg waren uitstekend. Zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan.

Jessica uit: Oosterhout

12-11-2017

Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Ontzettende lieve mensen. Je voelt je geen nummer. Dit geldt voor ABC en het MC. Was echt top geregeld allemaal. Mijn complimenten! Ik zal jullie zeker aanbevelen!!

Marijke uit: Eindhoven

27-10-2017

Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Ben erg tevreden. Zowel de begeleiding in de kliniek als de behandeling door Dr. Fabre , GEWELDIG!!
Kan deze kliniek iedereen aanbevelen.

Jeroen uit: Voorburg

29-08-2017
9,8

Ervaring met: Ooglidcorrectie

ABC Klinieken is een groep specialisten met oog voor detail. Dat begint al met een kop koffie en een altijd vrolijke goedendag vanachter de balie. Ik zal dan ook ABC Klinieken absoluut aanbevelen voor de ingreep die je wenst!

Magdalena uit: Waalwijk

16-08-2017
1,0

Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

After waiting almost two months for an appointment I was sent back home with nothing. Dr Wilfred Kolkman looked at my nose (I asked for neustipcorrectie) and he just decided that my nose is beautiful. Which is not. I would not waste time and money just to go to clinic and hear that something what bothers me is beautiful. And just for the record, when I sent e-mail to make an appointment, which included my nose photos, someone called me back to make appointment so even this secretaresse noticed that I do need some changes if she called me back.
On the website is written that clinic helps people make their wishes come true. Not in my case I guess.
- seriosuly disappointed customer

Denny uit: Hoofddorp

14-07-2017

Ervaring met: Injectables

Het informatieve consult met cosmetisch arts dhr. Ludlage vooraf de behandeling geeft veel vertrouwen. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om een duidelijk en heldere uitleg te geven aan wat er mogelijk en niet mogelijk is. De behandeling zelf en de te verwachten resultaten worden duidelijk besproken. Je weet precies waar je aan toe bent.
De behandeling verloopt ontspannen en ook hier wordt er voldoende tijd genomen om je op je gemak te stellen en er wordt stap voor stap vertelt wat de cosmetisch arts gaat doen. Je kunt overigens tijdens de behandeling meekijken in een spiegel. Kortom, erg tevreden. Voor deze kwaliteit rijd ik met alle liefde naar Breda, dat is het dubbel en dwars waard!

Frank uit: rotterdam

01-07-2017

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Duidelijke intake, goede zorg , en mooi resultaat.

Angela uit: Breda

13-06-2017

Ervaring met: Liposuctie

Geweldige Clinic waar alle aandacht naar jou toe gaat,Alles word heel goed uitgelegd.
Ook ervaring met injectables en ook daar ben ik in alle opzichten zeer tevreden over.

Ursula uit: Teteringen

13-06-2017

Ervaring met: Injectables

Fijne arts, deskundig , legt goed uit wat hij doet. Heel blij mee

Christina uit: Zoetermeer

05-06-2017
8,2

Vestiging: Zoetermeer

Precies wat ik wou.
Ga weer terug naar ABC kliniek voor weer een behandeling.