Beoordelingen ABC Clinic

• Nazorg 9,6

Cheyen uit: Diemen

11-11-2016

Ervaring met: Liposuctie

Ik vind abc clinic een hele fijne kliniek, alles waar ze voor staan en hebben gezegt is na mijn behandeling ook gebeurt. Ik ben zeer tevreden en ja natuurlijk denk ik, er had nog meer vulling in mn billen gemogen, maar er kon gewoon niet meer in op dat moment, maar alsnog heb ik altijd meer dan dat ik had, mn buik is nu gewoon weg, ik moet het wel zelf nog wat strakker trainen, maar ongelooflijk dat dit kan. abc kliniek raadt ik iedereen aan, het zijn echt professionele en gespecialiseerde artsen die mij hebben behandeld. Dat is toch wel heel belangrijk, qua tarief vind ik het ook wel meevallen. Ook na de behandeling kon ik altijd terecht met mijn vragen, vond ik ook wel erg belangrijk want ik had soms gewoon vragen wat ik eigenlijk al wist maar toch even wilde dubbel checken.

Sonja uit: Etten-Leur

01-11-2016

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik ben erg blij dat ik de stap heb genomen, want het viel alles mee en het resultaat is super!

Margot uit: Breda

25-10-2016

Ervaring met: Ooglidcorrectie

De telefonische bereikbaarheid van ABC Clinic is goed en er zijn geen wachttijden als je een afspraak hebt.
De behandeling zelf is 100% meegevallen. (Bovenooglidcorrectie) Ik heb geen pijn gehad en zie nu al, na korte tijd, goed resultaat. Voor de ingreep ben ik op consult geweest bij Dr. Fabré, plastisch chirurg en heb daar mijn vragen kunnen stellen. De chirurg heeft een duidelijke uitleg gegeven over de behandeling en het te verwachten resultaat.
Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Over de nazorg ben ik ook heel tevreden. De dag na de ingreep werd er telefonisch contact met mij opgenomen om te informeren of alles naar wens is verlopen.

Anoniem uit: Breda

05-07-2016

Ervaring met: Liposuctie

Een hele fijne kliniek met deskundig en aardig personeel!

jan uit: teteringen

27-06-2016

Ervaring met: Ooglidcorrectie

prima begeleiding van a t/m z.
ook tijdens en na de ingreep en geen pijn ervaren