Beoordelingen ABC Clinic

Magdalena uit: Waalwijk

16-08-2017
1,0

Vestiging: Breda

Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

After waiting almost two months for an appointment I was sent back home with nothing. Dr Wilfred Kolkman looked at my nose (I asked for neustipcorrectie) and he just decided that my nose is beautiful. Which is not. I would not waste time and money just to go to clinic and hear that something what bothers me is beautiful. And just for the record, when I sent e-mail to make an appointment, which included my nose photos, someone called me back to make appointment so even this secretaresse noticed that I do need some changes if she called me back.
On the website is written that clinic helps people make their wishes come true. Not in my case I guess.
- seriosuly disappointed customer

Denny uit: Hoofddorp

14-07-2017

Ervaring met: Injectables

Het informatieve consult met cosmetisch arts dhr. Ludlage vooraf de behandeling geeft veel vertrouwen. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om een duidelijk en heldere uitleg te geven aan wat er mogelijk en niet mogelijk is. De behandeling zelf en de te verwachten resultaten worden duidelijk besproken. Je weet precies waar je aan toe bent.
De behandeling verloopt ontspannen en ook hier wordt er voldoende tijd genomen om je op je gemak te stellen en er wordt stap voor stap vertelt wat de cosmetisch arts gaat doen. Je kunt overigens tijdens de behandeling meekijken in een spiegel. Kortom, erg tevreden. Voor deze kwaliteit rijd ik met alle liefde naar Breda, dat is het dubbel en dwars waard!

Frank uit: rotterdam

01-07-2017

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Duidelijke intake, goede zorg , en mooi resultaat.

Angela uit: Breda

13-06-2017

Ervaring met: Liposuctie

Geweldige Clinic waar alle aandacht naar jou toe gaat,Alles word heel goed uitgelegd.
Ook ervaring met injectables en ook daar ben ik in alle opzichten zeer tevreden over.

Ursula uit: Teteringen

13-06-2017

Ervaring met: Injectables

Fijne arts, deskundig , legt goed uit wat hij doet. Heel blij mee

Christina uit: Zoetermeer

05-06-2017
8,2

Vestiging: Zoetermeer

Precies wat ik wou.
Ga weer terug naar ABC kliniek voor weer een behandeling.

uit: Breda

25-05-2017
9,8

Ervaring met: Injectables

Verwachte resultaat ruimschoots behaald.
Goede uitleg gekregen, behandeling ging soepel en pijnloos.
Professioneel en deskundig team !

ria uit: ZIERIKZEE

25-05-2017

Ervaring met: Injectables

Goede ervaring, aardige mensen en goed geholpen. Min puntje was het lange wachten omdat het erg druk was.

Marco uit: Etten-Leur

23-05-2017
7,3

Ervaring met: Injectables

Kwaliteit prijs moet beter in balans

Anita uit: Breda

23-05-2017

Prima ervaring(en).
Het e-mail incident van enkele maanden geleden (waarbij alle cliënten in de adresseringsregel stonden) is netjes afgehandeld.
Mijn enige kanttekening is de gehorigheid van de spreekkamers (ik kon tijdens mijn behandeling het intake gesprek van de "buurvrouw" letterlijk volgen).