Beoordelingen ABC Clinic

20-04-2017

In een woord TOP!!!

Jolanda uit: Breda

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Na jarenlang twijfelen vorig jaar eindelijk de stap gezet voor een ooglidcorrectie bij ABC en ik ben er superblij mee, als ik foto's van mezelf voor de ingreep terugzie besef ik dat ik deze stap al veel eerder had moeten maken.

Elly uit: Ettenleur

9,5

Ervaring met: Liposuctie

Was toch wat zenuwachtig en daar werd gelijk op gereageerd .
Behandeling absoluut pijnloos ondergaan .
Resultaat prima wat ik weg wilde hebben is ook weg .
Aardige kundige mensen .
Als ik weer ergens teveel spekjes krijg ga ik met een gerust hart naar de kliniek .

Daisy uit: St.Willebrord

9,8

Ervaring met: Injectables

Meerdere behandelingen laten doen zoals liposuctie en injectables. Allebei goed resultaat.

Nadine uit: Waasmunster

7,5

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Vakkundigheid dokters van 1 t/m 10 : 20 !!!
Communicatie: in België: -20 Ik haat het daar.
Communicatie Nederland/ Breda: 10+
Nazorg in Breda: 10+
Prijs/ kwaliteit: ik moet ervoor sparen, ben maar modaal inkomen. Maar Kwaliteit is uitmuntend. Zou nergens anders naartoe WILLEN gaan.

Jolanda uit: Zundert

13-04-2017

Ervaring met: Injectables

Prima advies en goed resultaay

Sylvia uit: Zoetermeer

28-03-2017

Vestiging: Zoetermeer

Ervaring met: Injectables

In december heb ik bij de ABC Clinic een behandeling met botox laten doen.
Ik ben bij de ABC Clinic terecht gekomen omdat ik een kliniek zocht waar goede chirurgen werken en een kliniek die betrouwbaar, veilig en erkend is.
Waar goed geluisterd word naar wat je wel of niet wilt.
Hygienne is daarbij voor mij ook zeker heel belangrijk.
Na een uitgebreid intake gesprek gehad te hebben heb ik een afspraak gemaakt voor de behandeling.
Ik heb 2 zone's laten doen om er gewoon wat minder vermoeid uit te zien.
In de prijs hiervan 149,- per zone kon ik me eigen ook goed vinden.
De behandeling ging super, voelde er bijna niks
van en was ook zo gebeurd.
Na een paar dagen ging ik steeds meer resultaat zien en na anderhalve week was het resultaat echt helemaal top, ik zag er helemaal niet meer moe uit!
Ook de nazorg is TOP bij de ABC Clinic.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik de stap gezet heb nu ik het resultaat van de behandeling zie.
Ik ben echt SUPER tevreden over de ABC CLINIC.
Een echte aanrader!

Patricia uit: Etten leur

16-03-2017

Ervaring met: Injectables

Zeer prettig geholpen op vakkundige wijze.

Nadia uit: Breda

13-03-2017

Ervaring met: Injectables

Ik heb inmiddels ervaring bij drie klinieken, Rembrandt kliniek ( bestaat niet meer), deCinique in Den Bosch en nu dan bij de ABC kliniek. Ik ben het meest te spreken over de ABC kliniek, in verband met de deskundige uitgebreide uitleg, de persoonlijke benadering en de professionele uitstraling van het bedrijf en de ontvangst. Omdat ik vele jaren terug een minder goede ervaring had met de ABC kliniek ( qua communicatie, niet behandeld toen), maar ook geen zin meer had in ver reizen voor injectabels, toch weer naar ABC gegaan voor eerst enkel wat Botox. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog gespannen na de eerdere ervaring, maar ik was verrast door de professionaliteit. De arts legde zeer goed uit wat wel en niet kon en wat de te verwachten effecten waren van de prikken op specifieke plaatsen. Het resultaat is dan ook zoals werd uitgelegd. De volgende keer ga ik ook mijn fillers lagen doen bij de ABC kliniek.

13-03-2017
7,5

Ervaring met: Injectables

Ik heb 25 minuten moeten wachten tot ik geholpen werd. Ik werd niet geïnformeerd over de verwachtte wachttijd. Zeer vervelend.