Beoordelingen ABC Tapijtreiniging & -wasserij

Karel uit: Eindhoven

uit: Eindhoven

9,5

Ervaring met: Tapijtreiniging

Twee keer zeer tevreden over geleverd werk .
Informatie vooraf was zeer duidelijk en bleek na verrichte werkzaamheden ook te kloppen.

Monique uit: Bladel

15-02-2019

Hele prettige ervaring gehad met ABC. Vanaf het snel versturen van de offerte tot aan de mail om te vragen of alles naar wens is geweest. En dat is zo! We hadden een heel gangpad met een spoor van olie en die is helemaal verwijderd. Ook de rest van het tapijt is zienderogen opgeknapt. Fijn vond ik ook dat je maar met één persoon te maken hebt. De eigenaar Richard doet alles zelf.

Johanna uit: Rosmalen

29-01-2019

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

Meneer kwam meteen om het natte tapijt op te halen op vrijdagmiddag. Informeerde ons goed over de risico's bij het behandelen van de kleden. Ze zijn weer prachtig droog terugbezorgd.

Eric uit: Waalre

29-01-2019

Ervaring met: Tapijtreiniging, Vloerenreiniging, Vloerkleedreiniging

Deskundig en vakkundig bedrijf. Zeer tevreden over. Komt afspraak na en werkt erg goed.

E uit: Aarle Rixtel

19-01-2019

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

We hebben een oude ( vuile) pers laten reinigen. Geweldig om te zien dat we een zgan nieuwe terug hebben gekregen! Meneer is keurig op de afgesproken tijd aanwezig en is erg vakbekwaam! Nogmaals dank voor uw zorg over ons vloerkleed! We zijn er erg blij mee!

Jan uit: Beek en Donk

25-11-2018

Goede afspraak'
Perfect werk geleverd
Uitstekend tevreden

Riekie uit: Venlo

17-09-2018

Ervaring met: Tapijtreiniging

Na een ongelukje met een pot verf hebben we ABCReiniging Eindhoven ingeschakeld. Ze zijn geweest, ze hebben hun best gedaan maar helaas , de schade was te groot om het er helemaal uit te krijgen. Wat een service: Er werden geen kosten berekend! Dank jullie wel voor alle moeite ABC Reiniging Eindhoven! Als er weer iets is zullen we zeker jullie weer benaderen.

Geert-Jan uit: Heeze

03-09-2018

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

Snel opgehaald & snel in perfecte staat weer terug ! Zeer aanbevolen !!

Peter uit: Eindhoven

29-06-2018