Beoordelingen ABC Tapijtreiniging & -wasserij

• Service 9,2

Ankie uit: Maastricht

18-09-2017

Ervaring met: Tapijtreiniging

We zijn erg tevreden over de service van dit bedrijf!

Ron uit: Eijsden

15-09-2017

Ervaring met: Tapijtreiniging

Er wordt een snel en vakkundig oordeel ter plaatse gegeven. En als het enigszins mogelijk is, wordt het probleem ter plekke onmiddellijk verholpen.
Het eindresultaat is uitstekend. Het tapijt is voor 90% weer in de oorspronkelijke staat gebracht qua schoon oppervlak en kleur.

Fred uit: Malden

13-09-2017

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

Geweldige service, stipt op tijd, goede prijs/kwaliteit en vriendelijk

A. uit: Nuenen

13-09-2017

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

Duidelijke afspraken die goed nagekomen zijn. Mooi resultaat van het gereinigde vloerkleed en bijzondere service om ook nog de banken mee te verplaatsen.

Marloes uit: Eindhoven

08-09-2017

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

Duidelijke en vriendelijke communicatie.

Anneke uit: Herkenbosch

07-09-2017

Ervaring met: Vloerkleedreiniging

Vanmiddag ons vloerkleed terug gekregen van ABC.
Het is een 100% wollen vloerkleed en rond de 50 jaar oud.
Het is uit mijn ouderlijk huis en er zijn drie generaties kinderen op groot geworden en diverse honden hebben hierin hun zand achtergelaten. Het resultaat van de reiniging is boven verwachting.
Het kleed is helder van kleur en schoon geworden. Het lijkt of de pool dubbel zo dik is geworden en het voelt heerlijk zacht aan. Het heeft een decente, frisse geur. ABC heeft extra werk moeten verrichten, maar betaald hebben we de vooraf afgesproken prijs.
Vriendelijk, zorgvuldig, betrouwbaar, afspraken worden keurig na gekomen. Fijn om hier klant te zijn.

Helma uit: Nuenen

07-09-2017

Ervaring met: Tapijtreiniging

We zijn erg tevreden over de geleverde kwaliteit

Willie uit: Eindhoven

06-09-2017

Ervaring met: Tapijtreiniging

Het probleem van mijn tapijt: mot, is grondig aangepakt. Het tapijt is drie keer opnieuw behandeld, voor de oorspronkelijk opgegeven prijs.
Men hield zich goed aan afspraken, prettige communicatie.

Carolien uit: Eindhoven

05-09-2017

Ervaring met: Tapijtreiniging, Vloerkleedreiniging

Richard heb ik mogen ervaren als een zeer trouwe loyale ondernemer die passie heeft voor zijn werk en vak.

Waarom kwaliteit een acht in relatie tot de vloerbedekking die hij geprobeerd heeft schoon te krijgen. Simpel gezegd hij kan van een oude vloerbedekking geen nieuwe maken. Mijn respect hij pakt de uitdaging en hij probeert het. Richard lukt veel en hij vergeet soms zijn eigen grenzen wat tenkoste gaat van zijn eigen gezondheid.

Een andere vloerbedekking die Richard schoongemaakt heeft perfect.

Mijn vloerkleden hebben hun warme en diepe kleur weer terug.

Ik zal zeker bij Richard terugkomen.

Gr Lien

A.P. uit: Doorwerth

26-08-2017

Ervaring met: Tapijtreiniging

Heel bekwaam, professioneel in reiniging. Zijn bijzonder blij met resultaat. Daarnaast zeer attent en vriendelijk.