Beoordelingen ABC Tapijtreiniging & -wasserij

• Service 9,7

Peter uit: Budel

15-02-2017

Ervaring met: Meubelreiniging

4 Stoelen laten reinigen deze waren weer als nieuw

Dennis uit: Tilburg

27-12-2016

Ervaring met: Meubelreiniging, Vloerkleedreiniging

We lieten onze karpet buiten luchten maar vervolgens raakte het door een regenbui compleet doorweekt. We kregen het met veel geduld droog op onze vloerverwarmde vloer maar het rook naar 12 natte honden. We ABC benaderd. Ons tapijt is opgehaald en terugbezorgd in volledig frisse staat. Geur- en kruimelvrij. Het karpet ligt er weer als nieuw bij. We hebben ABC daarna ook gevraagd om onze zwarte stoffen eetkamer stoelen te reinigen. Al 16 jaar gebruikt (ook met knoeiende jonge kinderen) dus met vlekken van eten, drinken en gebruik. We zijn geholpen door een uiterst vriendelijke en deskundige medewerker. Vloer netjes afgedekt, geen stank in huis en in korte tijd klaar. Zelfs verfvlekjes (latex) zijn nog bijna volledig verwijderd. De stoelen zijn ineens weer diepzwart, zien er eigenlijk als nieuw uit. Zowel het karpet als de stoelen zijn voor een schappelijke prijs goed gereinigd en geimpregneerd. De website is duidelijk over de kosten. Ik kan ABC zeer zeker aanbevelen, wij zijn uiterst tevreden.

Guido uit: Heerlen

21-12-2016

Ervaring met: Meubelreiniging, Vloerenreiniging

Prima ervaring met dit bedrijf. Ze hebben goed werk geleverd en een prettige manier van werken tegen een goede prijs. Prima bedrijf!