Beoordelingen ABC Den Hartog Verhuizingen

• Vakmanschap 9,2

Annet uit: Dordrecht

13-11-2018

Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

We zijn door drie erg vriendelijke en nette mannen geholpen. Er zou een lift aanwezig zijn, maar die was er helaas niet. Maar de mannen hebben toch alles naar de derde etage gesleept. Petje af, hoor, zwaar werk. En niks beschadigd. Ook verder geen moeilijk gedoe in het hele proces van offerte aanvragen tot afrekening. Snelle, duidelijke en vriendelijke service.

Matthieu uit: Dordrecht

Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

De mannen die ons verhuisd hebben waren zeer goed, vriendelijk, vrolijk en gingen goed door.

H uit: Dordrecht

Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Verschrikkelijk aardige fatsoenlijke mensen die secuur met je spullen omgaan ! Niets dan lof voor ABC- den Hartog verhuizingen. Als je een goede verhuizer zoekt tegen schappelijk tarief is dit degene die u moet nemen; TOPPERS !

Marc uit: Zwijndrecht

Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

We zijn door ABC Den Hartog voortreffelijk geholpen bij onze verhuizing.

p uit: Dordrecht

29-10-2018

Ik heb ervaring met: Overige

Prettige communicatie met de verhuizers gedurende het afvoeren van diverse spullen naar de afvalverwerking .

Martin uit: Zwijndrecht

24-09-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Tijdens de warmste dag van 2018 zijn wij verhuisd. De mannen hebben er ons doorheen getrokken met hun opgewektheid en vakmanschap. Een kleine schade tijdens de verhuizing werd goed opgelost. Hulde!

m uit: Dordrecht

21-09-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Vandaag verhuist door ABC & Den Hartog en dankzij hen een soepele en professionele verhuizing beleefd. Behulpzaam en vriendelijke verhuizers die weten wat ze doen!

Helma uit: Zwijndrecht

16-08-2018

Bert uit: Dordrecht

16-08-2018
7,8

15-08-2018
8,5

Voor de eerste keer van mijn leven een verhuisbedrijf ingeschakeld bij een verhuizing.
Alles is in goede orde verlopen!
En de verhuizers waren zeer behulpzaam!