Beoordelingen Aarts loodgietersbedrijf

G. uit: Bavel

15-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alles ging volgens afspraak, de levering, demontage en montage . In korte tijd hing de HR ketel tegen de muur met alle cv, gas, en water aansluitingen, een stuk vakwerk,
Hieruit blijkt wel een jaren lange ervaring, complimenten en bedankt !!

WELKE ??

Gabe uit: Tilburg

01-01-2018
9,9

Positieve ervaring:
Arjan heeft mij nog op dezelfde dag geholpen toen ik een probleem had en notabene op oudjaarsdag een nieuwe ketel opgehangen. Hij is duidelijk over wat je kunt verwachten en is helder over wat hij doet. Hij kan de dingen ook nog zo uitleggen dat ik als niet technicus het ook nog redelijk begrijp. Ik ben zeer tevreden en heb een onderhoudsabonnement bij hem afgesloten.

Kevin uit: Oisterwijk

31-12-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Enkele jaren geleden in contact gekomen met Aarts loodgietersbedrijf. Op diverse locaties een ketel laten plaatsen met servicecontract. Altijd eerlijk advies en goede service. Vandaag net voor het nieuwe jaar een kleine storing en hup daar staat Aarts uit zichzelf om het op te lossen dus in een warm huis het nieuwe jaar in. 👍

Toine uit: Tilburg

30-12-2017

Positieve ervaring:
1e kerstdag klapte mijn boiler en kwam er 100liter water naar beneden. Na het bellen van Aarts kreeg ik meteen een warm gevoel dat er mensen zijn die ook aan mensen denken en niet alleen aan geld ! Na wat speur werk heeft de heer aarts terug gebeld met de mededeling dat hij 2e kerstdag om 10:00 uur in de ochtend de boel kwam repareren. Zodat wij weer water hadden ! Top bedrijf !!!

Justin uit: Tilburg

29-12-2017

Positieve ervaring:
Goede service en snelle montage! Daarna nog goede uitleg van de werking van het systeem!

Geen negatieve dingen ervaring

Joanne uit: Tilburg

22-12-2017

Positieve ervaring:
Arjan staat echt voor je klaar als je in de problemen komt . Denk goed met je mee . Is precies op tijd komt zijn beloftes na . Een gouden man zelf in de drukste periode van het jaar regelt aarts dat je er warm bij zit . Werkt hard .

Chantal uit: Tilburg

15-12-2017
9,9

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: maak uw keuze

Positieve ervaring:
Super geholpen problemen met CV ketel gebeld zelfde dag nog langs geweest goed en eerlijk advies gehad nieuwe ketel besteld 2dagen later alles weer nieuw en netjes geplaatst nog uitleg gehad voor thermostaat egt super Dankje