Beoordelingen Aarts loodgietersbedrijf

• Prijs 8,8

José uit: Rosmalen

22-11-2017

Positieve ervaring:
Na ruim 35 jaar hondstrouw te zijn geweest aan mijn loodgietersbedrijf in de directe omgeving ga ik vreemd: dit keer kies ik voor een ander bedrijf. Ik ben zeer te spreken over het deskundig advies. Afspraken werden stipt nagekomen. Andere werkzaamheden zoals vervanging keukenkraan en sifons werden keurig uitgevoerd. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Inmiddels is ook de verwarmingsketel voor mijn kantoorruimte besteld. Kortom, ik kan Aarts loodgietersbedrijf van harte aanbevelen!

M uit: Loon op Zand

16-11-2017

Positieve ervaring:
Super snelle service en erg klantvriendelijk. Ze denken goed met je mee.

M

11-11-2017
7,0

h uit: waalwijk

08-11-2017

Positieve ervaring:
Goede offerte snel en correcte levering

02-11-2017
7,1

Positieve ervaring:
Snelle levering en plaatsing. De prijs is ook goed. De kwaliteit van het product is ook goed (voor zover ik het nu heb kunnen beoordelen).

Negatieve ervaring:
Ik vind het prettig om een vakman te kunnen bellen met vragen. Daarbij verwacht ik ook gewoon een normaal antwoord. Mijn ervaring tot nu toe is dat ik een snauw en een grauw krijg. Of een ik heb geen tijd, ik weet het niet. Dit is niet prettig als je met een lek zit. Tuurlijk kan je iets niet weten of geen tijd hebben maar dit kan je ook op een normale manier zeggen. Je kan ook met oplossing/suggestie komen om toch op de een of andere manier te helpen i.pv. zoek het maar uit. Ik vind de omgang niet prettig en voel mij niet serieus genomen en dat is voor mij een rede om dit bedrijf niet aan te bevelen. Hierom heb ik ook lage scores gegeven bij nazorg, communicatie en betrouwbaarheid.

Luc uit: Tilburg

Goed en netjes gewerkt 100 punten

Joep uit: Tilburg

18-09-2017

Positieve ervaring:
De cv ketel was versleten en moest vervangen worden. Direct contact en ik had echt het gevoel dat er werd meegedacht over de mogelijkheden. De prijs/kwaliteit is goed en de plaatsing van de cv levering vond op zeer korte termijn plaats.

C.H.J. uit: Best

10-09-2017

Positieve ervaring:
alles wordt vlot afgewerkt, afspraken komt men na, voor zover ik kan beoordelen als leek is ook de vakkennis prima,
ook in de omgang bijzonder prettig.