Beoordelingen Aarts loodgietersbedrijf

• Prijs 8,8

M.P.C. uit: Rijen

17-10-2018

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden over het geheel, zal dus Aarts als leverancier en vakman aanbevelen

Gabe uit: Tilburg

13-10-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Hij was net terug van vakantie, maar staat meteen voor je klaar. Ik bel om 5 uur met een vage klacht en om 7 uur staat hij voor de deur en weet precies wat het is en lost het op. Top gedaan.

F uit: Eindhoven

12-10-2018

Positieve ervaring:
Hij nam de tijd om naar Eindhoven te rijden in zijn vakantie om ons te voorzien van advies over de ketel. Mede hierdoor en de snelle reactie, hebben doen besluiten om met hem in zee te gaan.

Negatieve ervaring:
Hij maakte gebruik van enkele spullen die voorhanden waren, zonder even te vragen of hij ze mocht gebruiken. Een beetje muggenziften wellicht, maar dat was toch wel prettig geweest.

Hans uit: Goirle

21-09-2018

Positieve ervaring:
Teruggekomen van vakantie blijkt de verwarmingsketel de geest te hebben gegeven. Contact opgenomen met Arjan Aarts en gevraagd of hij ASAP een nieuwe ketel kan plaatsen. De dag erna om 15.30 uur hing er al een nieuwe ketel. Wat een service !!!!!!! Goede uitleg gekregen over werking en garantie. Gelijk een onderhoud contact afgesloten. Arjan, hartelijk bedankt voor de geweldige service.

Negatieve ervaring:
Niets negatiefs te melden.

DWG uit: Tilburg

16-09-2018

Ervaring met: service & onderhoud

Positieve ervaring:
Ging om een lastige klus waarbij al fouten zijn gemaakt. Het sleepte al maanden. Arjan Aarts pakte het enthousiast aan. Hij vond het benodigde onderdeel en lostte het uiteindelijk heel snel op. Er was wat creativiteit voor nodig, maar dat was hem niet teveel. Hij vroeg ook zeker niet het onderste uit te kan. Top gedaan!

Laura uit: Tilburg

12-09-2018

TOP!
Een nieuw huis gekocht, en daar moest een nieuwe cv in. Later bleek ook dat er geen warm water was in de keuken. We hebben gebeld en arian kwam meteen kijken! Super geholpen en hij denkt mee met de klant,wat ik al zij TOP!

Die heb ik niet.

Kevin uit: Tilburg

05-09-2018

Sharon uit: Tilburg

28-07-2018

Positieve ervaring:
Toen we onlangs door een fout van een ander zonder warm water zaten, en we op het laatste moment belde, was er meteen begrip en werd er snel gehandeld..ik had diezelfde avond nog warm water.betrokenheid...waar vind je dat nog tegenwoordig.wij waren erg blij

dirk uit: Tilburg

23-07-2018
8,5

Positieve ervaring:
Zeer goede ervaring gehad met Aarts loodgieters. Eerlijke offerte, snel afspraak kunnen maken (buiten kantoor uren, altijd fijn) en goed werk afgeleverd. No nonsens installateur die zijn afspraken nakomt.

Rian uit: Terheijden

23-05-2018