Beoordelingen Aarts loodgietersbedrijf

• Prijs 8,8

Esther uit: 's-Hertogenbosch

10-12-2018

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk te woord gestaan, netjes en op tijd gewerkt. Ik ben zeer tevreden

Rene uit: Goirle

05-12-2018

Positieve ervaring:
No nonsens,afspraak is afspraak.
Goed vakmanschap is meesterschap .

Anjo uit: Kaatsheuvel

02-12-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Betrouwbaar, makkelijk bereikbaar, goede communicatie. Werk: netjes, snel en goed.

Geen!!

Koen uit: Moergestel

16-11-2018

Positieve ervaring:
Aarts Loodgietersbedrijf heeft ons uitstekend geholpen. Onze CV-ketel was kapot, maar Aarts heeft ons dezelfde dag nog van een nieuwe CV voorzien allemaal conform de afspraken die we eerder die dag hebben gemaakt zodat we de volgende dag konden overhuizen!

Hans uit: Tilburg

14-11-2018

Positieve ervaring:
Alle afspraken die ik met de heer Aarts gemaakt heb omtrent de levering van een ketel is hij nagekomen. Levert prima kwaliteit tegen een goede prijs. Duidelijk en fair in zijn communicatie. Bij een volgende keer zal ik hem zeker weer vragen.

Negatieve ervaring:
Geen enkele negatieve ervaring.

Monique uit: Tilburg

31-10-2018
8,5

Positieve ervaring:
Een fijne, snelle en eerlijke service

Geen negatieve ervaring

M.P.C. uit: Rijen

17-10-2018

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden over het geheel, zal dus Aarts als leverancier en vakman aanbevelen

Gabe uit: Tilburg

13-10-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Hij was net terug van vakantie, maar staat meteen voor je klaar. Ik bel om 5 uur met een vage klacht en om 7 uur staat hij voor de deur en weet precies wat het is en lost het op. Top gedaan.

F uit: Eindhoven

12-10-2018

Positieve ervaring:
Hij nam de tijd om naar Eindhoven te rijden in zijn vakantie om ons te voorzien van advies over de ketel. Mede hierdoor en de snelle reactie, hebben doen besluiten om met hem in zee te gaan.

Negatieve ervaring:
Hij maakte gebruik van enkele spullen die voorhanden waren, zonder even te vragen of hij ze mocht gebruiken. Een beetje muggenziften wellicht, maar dat was toch wel prettig geweest.

Hans uit: Goirle

21-09-2018

Positieve ervaring:
Teruggekomen van vakantie blijkt de verwarmingsketel de geest te hebben gegeven. Contact opgenomen met Arjan Aarts en gevraagd of hij ASAP een nieuwe ketel kan plaatsen. De dag erna om 15.30 uur hing er al een nieuwe ketel. Wat een service !!!!!!! Goede uitleg gekregen over werking en garantie. Gelijk een onderhoud contact afgesloten. Arjan, hartelijk bedankt voor de geweldige service.

Negatieve ervaring:
Niets negatiefs te melden.