Beoordelingen Aarts loodgietersbedrijf

• Prijs 8,9

M uit: Berkel-Enschot

14-04-2019

Positieve ervaring:
Snelle communicatie, goed advies en netjes gewerkt.

Henry uit: Goirle

25-03-2019

Positieve ervaring:
Remeha tzerra was nergens goedkoper. Arian was niet direct uit op geldgewin. Afspraak is afspraak en goed is goed. Voor mijn gevoel goed werk geleverd.

Callista uit: Dongen

21-02-2019
7,8

Positieve ervaring:
Klantvriendelijke man, komt afspraak na en snelle levering plus zetten, kortom prima!

Bart uit: Tilburg

10-02-2019

Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden

Positieve ervaring:
Snelle reactie, probleem snel opgelost kwam zelfs op zaterdag en scherpe prijs.

J uit: Tilburg

05-02-2019

Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden

Positieve ervaring:
Vriendelijke duidelijk en zeer goede service

Florus uit: Tilburg

29-01-2019

Positieve ervaring:
Een lekkage hebben in je CV-systeem en dan toch blij zijn, het kan.

Rond koffietijd belden we met Loodgietersbedrijf van Aarts en nog dezelfde dag, precies volgens afspraak werd op de deurbel gedrukt. Helder en duidelijk werd uitgelegd wat er gedaan moest worden en met een minimum aan overlast werd ons probleem opgelost. Verder nog een waardevolle tip om te wachten met het vervangen van een ander onderdeel tot de zomerperiode als het CV-systeem toch uit staat.

Het was een eerste kennismaking met de firma Aarts en meteen een heel prettige. Kundig, eerlijke prijs, snel en volgens afspraak. Daar word je toch blij van!

Dave uit: Tilburg

26-01-2019
9,9

Positieve ervaring:
Een bedrijf waar je afspraken mee kan maken en die ze ook nakomt

Negatieve ervaring:
Lag niet aan aarts maar leverancier. In de verpakking zat een beschadide ketel, deze werd meteen vervangen door aarts.

Tamar uit: Tilburg

30-12-2018

Positieve ervaring:
Binnen twee uren na onze aanvraag op Remeha.nl vlak voor de kerst werden we gebeld; Aarts nam ruim de tijd om naar onze wensen te luisteren, informatie te verstrekken en kwam direct vakbekwaam over. Een CV installatie kon binnen een dag geregeld worden; hij stelde zelfs voor om de CV op 2e kerstdag te plaatsen; Afgesproken was 2e kerstdag te bellen, vervolgens kon de CV de volgende dag al geplaatst worden. De installatie + verwijdering van de oude CV was binnen 2.5 uur gepiept; sneller dan hij tevoren aangaf en de oude cv is ook fijn meegenomen. De vaste prijs voor advies, levering, uitleg, garantie en service is prima. Aarts is wat ons betreft een erg vriendelijke, eerlijke, pientere en vakbekwame kerel met een gezellige babbel. Een warme jaarwisseling en tot de volgende keer!

Jan uit: Tilburg

28-12-2018

Positieve ervaring:
Snelle reactie met de offerte
Snelle levering en installatie van de cv-ketel .

Ed En Lia uit: Berkel-Enschot

14-12-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over Aarts Loodgietersbedrijf. Snelle levering en netjes en accuraat gewerkt.