Beoordelingen Aarts loodgietersbedrijf

• Prijs 8,8

Helga uit: Gilze

25-03-2017

Positieve ervaring:
Wij kwamen zonder verwarming en warm water te zitten omdat onze cv-ketel uit was gevallen en niet meer te repareren was. Heb om 10 uur in de avond contact gehad en al de volgende middag hadden we een nieuwe ketel hangen. Dit alles voor een hele goeie prijs.

Saskia uit: Maassluis

18-03-2017

Positieve ervaring:
We kregen een goed advies ten aanzien van het vervangen van de volledige installatie en het aanleggen van vloerverwarming. Er is netjes gewerkt met goed materiaal. Aan het einde van de dag werd de woning weer opgeruimd achter gelaten.
Al met al zeer tevreden over het geleverde werk.

Hans

20-02-2017

Positieve ervaring:
Een offerteaanvraag gedaan voor een nieuwe ketel bij een site, waar meerdere loodgieters konden reageren.

Door Aarts werd direct gereageerd en diezelfde avond zat hij bij ons aan de koffie. De offerte was er ook snel. Hij kon ons direct al een prijs geven en deze is netjes.

Hij heeft veel verstand van zaken en een snelle levertijd.

Tiny uit: waalwijk

06-02-2017

Positieve ervaring:

Alles vakkundig aangelegd en alles opgeruimd heb zelf niks hoeven opruimen

uit: Tilburg

05-02-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Goed werk voor een goede prijs. Eerlijk over de mogelijkheden en doet zijn best om iedere klant goed te helpen.

31-01-2017

Positieve ervaring:
Tevreden met geleverd werk .Nazorg kan ik nog niet beoordelen ,zal nog blijken ,maar heb vertrouwen !

Fritz uit: Eindhoven

30-01-2017
9,7

Positieve ervaring:
Dit is onze eerste ervaring met Aarts loodgietersbedrijf en dat beviel ons goed. Over nazorg en garantie kunnen wij nog geen uitspraak doen,maar het voelt goed. Over kennis en vakmanschap weten wij niet veel,maar het meedenken naar een oplossing geeft al een heel bevrijdend en vertrouwd gevoel. Het probleem is overigens door een goede kennis van zaken door loodgietersbedrijf Aarts opgelost,waar menig bedrijf al snel "niet thuis" gaf.

M uit: Tilburg

16-01-2017

Positieve ervaring:
Snelle reactie en service. Betrouwbare kerel; belt wanneer hij belooft te bellen, mailt wat hij belooft te mailen en komt gewoon op de tijd van de afspraak. Precies zoals het hoort, maar lang niet iedereen die je inhuurt doet dat ook.
Na wat slechte ervaringen vind ik het niet plezierig om zonder allerlei uitgebreide aanbevelingen iemand van het internet te plukken. Maar de nood was hoog dus maar afgegaan op de vele goede reviews op deze onafhankelijke site. Geen seconde spijt van gehad.

Harrie uit: Tilburg

01-01-2017
8,5

Ik ben: vaker klant geweest

Susanne uit: Eindhoven

31-12-2016

Positieve ervaring:
Hele snelle reactie en levering.
Goede communicatie en net werk geleverd!
Ze hebben ons letterlijk uit de kou geholpen!