Beoordelingen Aarde.nl

• Betrouwbaarheid 9,1

Aris uit: Sprang-Capelle

J.A.M. uit: Den Hout

25-05-2019

Er wordt geluisterd naar eigen inbreng met goed overlegen tevens deskundig.

Rudy uit: Breda

25-05-2019

Gezamenlijk hebben de medewerkers de kennis die nodig is voor een innovatief bedrijf als de Aarde.nl
Ik ga ervan uit dat ik nog lang kan genieten van mijn zonnepanelen en de ondersteuning

Willie uit: Helvoirt

25-05-2019

Deskundige voorlichting en werk afgeleverd zoals besproken.

Mieke uit: Lage Mierde

25-05-2019

AARDE. NL heeft bij ons zonnepanelen gelegd.
Goede voorlichting over de zonnepanelen gegeven. Panelen netjes gelegd en alles goed en netjes aangesloten. Helemaal tevreden en een aanrader.

Jan uit: Goirle

24-05-2019

Vanaf het moment van de eerste kennismaking tot de nazorg mijn complimenten over de juiste zorg en goede communicatie. Ze doen wat ze beloven.

Hans uit: Vught

24-05-2019

Ik heb een goed advies gekregen en na 1 jaar blijkt dat de opbrengst volledig voldoet aan de verwachtingen.

Wil uit: Oosteind

n.v.t.

Ik heb al een referentie gesxhreven.

Ad uit: Tilburg

24-05-2019

Henk is een paar keer bij ons over de vloer gekomen, geheel vrijblijvend, zonder op te dringen en gaf een paar goede tips voor onze verbouwing. De producten van Aarde zijn kwalitatief beter en geven een hoger rendement, precies waar naar ik op zoek was. Met Henk kon ik ook een fijne afspraak maken voor wat betreft eventuele uitbreiding van het systeem en ook qua betaling. De installatie verliep ook prettig en het systeem draait (nagenoeg!) naar behoren. Super fijn geregeld allemaal en ik raad Aarde bij iedereen aan.

Anny h uit: Rijen

24-05-2019

Alle telefoontjes en mailtjes werden gelijk beantwoord en problemen over de app gelijk opgelost