Beoordelingen Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer

• Persoonlijk contact 9,1

Gilbert uit: Haarlem

21-01-2018

Positieve ervaring:
Een prettig en professioneel bedrijf waar kwaliteit en de klant voorop staan.

Verbeterpunten:
Alvorens te starten met de werkzaamheden zou er nog een moment mogen zijn dat alle werkzaamheden een laatste maal worden besproken met de klant. Hiermee kan worden voorkomen dat er verschillende zienswijze zijn op bepaalde onderdelen.

Robin uit: Amsterdam

12-01-2018
9,5

Positieve ervaring:
Het hele project vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is zeer goed verlopen. Jeroen is een aantal keren langs geweest om alles door te nemen en adviezen te geven waar nodig. Zeer gedetailleerde offerte ontvangen o.b.v. onze gesprekken en het door ons opgestelde werkbestek. Jeroen, Jurgen en Zefanja hebben veel ervaring met aanbouwen en constructieve verbouwingen. Dit merk je in iedere stap die ze met je doornemen. De planning klopte (23,5 dag) tot op de dag. Ondanks dat wij het net voor kerst opgeleverd wilde hebben en het weer niet helemaal mee zat hebben de heren keurig op tijd opgeleverd. De mannen die ze in dienst hebben zijn professionals (Robert, top!) en fijne mannen om mee samen te werken. Daarnaast, niet onbelangrijk, werken ze met goede onderaannemers voor het uitvoeren van specifieke klussen. Het grootste gedeelte kunnen ze ook in eigen beheer doen in geval van nood (electra, tegelwerk, stucen etc). Wij hebben dagelijks communicatie gehad en alles wordt iedere keer duidelijk doorgenomen, eventuele foutjes of aanpassingen vanuit de klant worden meegenomen en er wordt ook meteen een prijs of oplossing voor het extra werk besproken. Ons project bestond uit een aanbouw en verschillende interne constructieve aanpassingen en een aantal creatieve oplossingen met een schuifdeur intern tussen kamers, harmonica deuren van aluminium in de buitengevel, groot dakraam uit 1 geheel etc. Alles is tot 100% tevredenheid opgeleverd en een aantal openstaande punten is meteen in en na de kerstvakantie opgelost. Ik kan deze heren alleen maar aanraden. Iedereen die een referentie wil opvragen of meer toelichting wenst mag mij hiervoor contacteren.

Verbeterpunten:
Het helpt als je zelf ook alle werkzaamheden en kosten bijhoudt, er gebeurt zoveel tijdens een verbouwing dat de communicatie tussen klant - Zefanja en Jeroen en onderaannemers lastig bij te houden is. Maar wees gerust, zowel Zefanja als Jeroen zorgen ervoor dat alles 100% wordt opgeleverd.

Wieger uit: Amsterdam

20-12-2017

Positieve ervaring:
Top werk geleverd mannen! Echt geweldig blij met de uitbouw en binnenkant, op tijd binnen budget. Meerwerk keurig van te voren geoffreerd. Kortom superblij

Verbeterpunten:
Enige verbeterpuntje, de impact was wel wat groter dan wij dachten en hadden het huis daar ook niet goed op voorbereid. Tip informeer je opdrachtgevers goed hoe ze het huis moeten voorbereiden. Maar dat is echt het enige punt

Erik uit: Hoofddorp

20-12-2017

Positieve ervaring:
Uitbouw geplaatst voor de keuken. Van offertetraject tot uitvoering is alles vlot en volgens afspraak verlopen. Professioneel en vakbekwaam.
Voor een klant zijn dit soort verbouwingen groot en stressvol, maar jullie hebben echt hard en goed gewerkt, precies volgens planning.
Het resultaat is precies wat het moest zijn.
Bedankt mannen!

Bep uit: Alkmaar

02-09-2017

Ervaring met: Opbouw en dakkapellen

Positieve ervaring:
Ik ben heel blij met de dakkapel die door de Firma Kuilboer & de Boer is geplaatst.
Vooraf is de opdracht tot plaatsing goed doorgesproken, waarbij hun vakbekwaamheid tot uiting kwam.
Ook was ik over de prijs-kwaliteitsverhouding tevreden!
Het plaatsen op zich is heel vakbekwaam gebeurd.
Na afloop werd alles weer keurig achtergelaten.!
Al met al.... prima werk geleverd! CHAPEAUX !!!

Verbeterpunten:
Jammer genoeg is door mijn eigen fout de verkeerde kleur doorgegeven voor deze dakkapel, hetgeen niet de kleur was van de verf van mijn huis.
Misschien had ik verwacht dat men dit had gezien en mij misschien hierop had kunnen attenderen.
Maar goed.... eigen schuld..... dikke bult!!

Koen uit: Amsterdam

05-08-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn erg te spreken over de persoonlijke aandacht en de snelheid van leveren.

Bart uit: Amsterdam

26-06-2017

E. uit: Heerhugowaard

22-06-2017
8,5

Positieve ervaring:
Er wordt ruim van te voren een strakke planning gemaakt waar alle personen die meewerken aan de bouw van op de hoogte zijn en er bewust van zijn wanneer welk onderdeel van de bouw klaar moet zijn. Er wordt zeer geordend gewerkt, ervaring is zeer aanwezig, iedereen weet wat hij moet doen. Er wordt snel gereageerd op vragen en extra wensen tijdens de constructie zijn flexibel meegenomen in het totaalplan.

Verbeterpunten:
Bestaande heipalen bleken achteraf niet op de juiste positie te zitten om te gebruiken waardoor er nieuwe heipalen geplaatst moesten worden. Dit had ik graag van te voren willen weten. Overigens zou dit mijn keuze niet beïnvloed hebben. En andere aannemers hebben mij hier ook niet op gewezen. Het geeft echter een ander kostenplaatje en dat had ik graag van te voren willen weten.

Daan uit: Amsterdam

05-04-2017
9,8

Positieve ervaring:
Nadat een andere aannemer het liet afweten tijdens de bouw is Kuilboer&DeBoer bijgesprongen om ons te helpen. Alle materialen zijn van goede kwaliteit, het opgeleverde werk is van goede kwaliteit. Er wordt schoon gewerkt, er wordt altijd terug gebeld, ge-appt of gemaild. Veel goede suggesties gedaan, ook om te voorkomen dat zaken veel duurder worden.

geen

Daniel uit: Heerhugowaard

19-03-2017
8,2

Ervaring met: Opbouw en dakkapellen

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking, kennis van zaken, goede prijs kwaliteit verhouding.
Zelfs de gemeente was erg complimentjes over hoe ze het allemaal aanpakte