Beoordelingen Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer

• Persoonlijk contact 9,1

Niels uit: Amsterdam

07-10-2018

Verbeterpunten:
Soms gaan dingen iets te snel en zit er een verschil tussen wat jeroen opneemt en hoe het later in uitvoering gaat.. maar wordt snel en adequaat opgelost.

Kelly uit: Zaandam

07-10-2018
9,5

Positieve ervaring:
Super vakkundige mensen. Strakke planning en alles liep als een trein. Enorm tevreden en wij bevelen ze aan iedereen aan.

Verbeterpunten:
Communicatie voor de start van de werkzaamheden. Dit liep even niet lekker en daarna goed opgepakt en excuses voor aangeboden.

robin uit: zandvoort

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Verbouwing

Positieve ervaring:
Veel beter dan wat ik gewend ben, heel betrokken.

Verbeterpunten:
Koekjes meenemen voor bij de koffie ?

Sita uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer is een bedrijf waar je op kan vertrouwen. Ze werken snel en leveren alles op tijd af.

Thomas uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer heeft bij ons en enkele buren een uitbouw gebouwd. Het hele proces is volgens planning en naar grote tevredenheid uitgevoerd. Communicatie, medewerkers, expertise, kwaliteit waren allemaal uitstekend.

Geen

Corrina uit: Haarlem

12-05-2018

Mooi vakmanschap

Verbeterpunten:
Wellicht na 6 mnd een vaste after-service door Jeroen om het resultaat en mening vd klant te horen

Maurizio uit: Amsterdam

03-05-2018

Positieve ervaring:
Ik ben blij dat ik jullie bedrijf heb gevonden. Heel professioneele en snel werkende mensen. Ik zal in de toekomst zeker nog een keer gebruik van jullie service maken.

Verbeterpunten:
Prijs zou een beetje lager kunnen zijn

Remko uit: Vreeland

30-04-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Top bedrijf met aardig en vooral aanspreekbaar personeel.

Verbeterpunten:
Ga zo door!! En nogmaals bedankt voor een top verbouwing

Gilbert uit: Haarlem

21-01-2018

Positieve ervaring:
Een prettig en professioneel bedrijf waar kwaliteit en de klant voorop staan.

Verbeterpunten:
Alvorens te starten met de werkzaamheden zou er nog een moment mogen zijn dat alle werkzaamheden een laatste maal worden besproken met de klant. Hiermee kan worden voorkomen dat er verschillende zienswijze zijn op bepaalde onderdelen.

Robin uit: Amsterdam

12-01-2018
9,5

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Verbouwing

Positieve ervaring:
Het hele project vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is zeer goed verlopen. Jeroen is een aantal keren langs geweest om alles door te nemen en adviezen te geven waar nodig. Zeer gedetailleerde offerte ontvangen o.b.v. onze gesprekken en het door ons opgestelde werkbestek. Jeroen, Jurgen en Zefanja hebben veel ervaring met aanbouwen en constructieve verbouwingen. Dit merk je in iedere stap die ze met je doornemen. De planning klopte (23,5 dag) tot op de dag. Ondanks dat wij het net voor kerst opgeleverd wilde hebben en het weer niet helemaal mee zat hebben de heren keurig op tijd opgeleverd. De mannen die ze in dienst hebben zijn professionals (Robert, top!) en fijne mannen om mee samen te werken. Daarnaast, niet onbelangrijk, werken ze met goede onderaannemers voor het uitvoeren van specifieke klussen. Het grootste gedeelte kunnen ze ook in eigen beheer doen in geval van nood (electra, tegelwerk, stucen etc). Wij hebben dagelijks communicatie gehad en alles wordt iedere keer duidelijk doorgenomen, eventuele foutjes of aanpassingen vanuit de klant worden meegenomen en er wordt ook meteen een prijs of oplossing voor het extra werk besproken. Ons project bestond uit een aanbouw en verschillende interne constructieve aanpassingen en een aantal creatieve oplossingen met een schuifdeur intern tussen kamers, harmonica deuren van aluminium in de buitengevel, groot dakraam uit 1 geheel etc. Alles is tot 100% tevredenheid opgeleverd en een aantal openstaande punten is meteen in en na de kerstvakantie opgelost. Ik kan deze heren alleen maar aanraden. Iedereen die een referentie wil opvragen of meer toelichting wenst mag mij hiervoor contacteren.

Verbeterpunten:
Het helpt als je zelf ook alle werkzaamheden en kosten bijhoudt, er gebeurt zoveel tijdens een verbouwing dat de communicatie tussen klant - Zefanja en Jeroen en onderaannemers lastig bij te houden is. Maar wees gerust, zowel Zefanja als Jeroen zorgen ervoor dat alles 100% wordt opgeleverd.