Beoordelingen Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer

Daan uit: Amsterdam

05-04-2017
9,8

Positieve ervaring:
Nadat een andere aannemer het liet afweten tijdens de bouw is Kuilboer&DeBoer bijgesprongen om ons te helpen. Alle materialen zijn van goede kwaliteit, het opgeleverde werk is van goede kwaliteit. Er wordt schoon gewerkt, er wordt altijd terug gebeld, ge-appt of gemaild. Veel goede suggesties gedaan, ook om te voorkomen dat zaken veel duurder worden.

geen

Daniel uit: Heerhugowaard

19-03-2017
8,2

Ervaring met: Opbouw en dakkapellen

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking, kennis van zaken, goede prijs kwaliteit verhouding.
Zelfs de gemeente was erg complimentjes over hoe ze het allemaal aanpakte

Jan-Willem uit: Amstelveen

18-03-2017

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Verbouwing

Positieve ervaring:
Bij de eerste kennismaking was het gevoel gelijk goed. Heel erg tevreden met de geleverde kwaliteit en ze snappen dat ze mij als leek/klant moeten betrekken in hun denkwijze zodat ik het kan begrijpen. Gedurende de gehele verbouwing wordt er goed gecommuniceerd en afspraken worden netjes nagekomen. Verder wordt er uitstekend pro-actief meegedacht. De vaklieden waren stuk voor stuk erg aardig competent. Ik kan Kuilboer & de Boer zeker van harte aanraden.

Verbeterpunten:
Door de korte doorlooptijd van ons project was de druk op de vaklieden redelijk groot wat heeft geleid tot kleine reparaties achteraf die vooraf voorkomen hadden kunnen worden. Dit werd overigens keurig en zonder morren wordt gedaan. Verder hadden vooraf de technische tekeningen van de verbouwing gedeeld kunnen worden.

Jelger uit: Amsterdam

16-08-2016

Positieve ervaring:
Hele goede ervaring met Zefanja en Jeroen gehad. Ze hebben bij mij een uitbouw gemaakt en je kan duidelijk zien dat ze hier veel ervaring mee hebben. Heb al met veel aannemers over de jaren gewerkt, maar Jeroen en Zefanja pakken het heel professioneel aan. Het appartement is prachtig geworden en zou ze zo weer uitnodigen om de klus te doen.

Dennis uit: Santpoort-Noord

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Overige

Positieve ervaring:
Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer is een betrouwbare onderneming welke een hele goede indruk hebben achtergelaten tijdens het maken van een uitbouw, het vervangen van de ramen en het plaatsen van 2 dakkapellen.

De communicatie verloopt zeer goed en men heeft voor alle vragen een oplossing. De offerte is overzichtelijk en hierin is alles opgenomen waardoor er nauwelijks meerwerk is.

De planning is strak en duidelijk en men houdt zich ook aan deze strakke planning!

Wij zijn dan ook erg blij met de door Kuilboer en de Boer gerealiseerde werkzaamheden en zullen hen zeker aanbevelen bij anderen.

Geen

Anton uit: Badhoevedorp

7,6

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Verbouwing

Positieve ervaring:
Kwaliteit, Nazorg en Garantie zijn lastig te beoordelen dit omdat we er net inzitten. In het algemeen is er veel vertrouwen dat wanneer dit gaat spelen zij dit goed zullen oppakken.

Verbeterpunten:
Dat zowel Jeroen als Zefanja vanaf het beging zoveel als mogelijk op de hoogte zijn van de totale opdracht, moeilijk maar wel een punt van aandacht.

Jasper uit: Amsterdam

7,5

Positieve ervaring:
Zeer strakke en realistische planning, erg tevreden met het resultaat!

Verbeterpunten:
communicatie tussen Jeroen en Zefanja lijkt soms niet helemaal goed te lopen waardoor afspraken met de een niet bekend zijn bij de ander.

J uit: Velserbroek

15-04-2016
9,8

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer hebben bij ons een uitbouw gerealiseerd, daarnaast is er een schuifpui geplaatst en is het toilet vernieuwd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, daarnaast zijn we ook super tevreden over de samenwerking met Jeroen Kuilboer en Zefanja de Boer. De volgende punten zijn ons in zeer positieve zin opgevallen:

-Er wordt actief meegedacht met de klant. Het is niet u vraagt wij draaien maar kuilboer weet goed mee te denken.

-Communicatief zeer sterk. Communicatie is soepel verlopen. Daarnaast wordt er altijd tijdig gecommuniceerd wanneer dat nodig is.

-Betrouwbare onderaannemers. Met het team onderaannemers hadden wij ook zeer goed contact. De 2 mannen die de uitbouw hebben gerealiseerd, André en Rob, hebben puik werk afgeleverd. Daarnaast kundige elecrticiens, loodgieters, dakafwerkers, metselaars etc etc.

-Planning is strikt nageleefd. Tot op de dag af is de plannen gelopen zoals deze was geschetst. Erg knap, mede door hun ervaring beschikt kuilboer over een goed inschattingsvermogen van de tijdsduur.

Alom een positieve ervaring met een mooie uitbouw als resultaat.

Verbeterpunten:
Een aantal (kleine) onvolkomenheden gehad met het zetten van de pui. Communicatie met onderaannemer IJmond BV liep niet zoals het hoorde te lopen, dit is de enige onderaannemer waar wij een mindere ervaring mee hebben gehad. Mede door tussenkomen Zefanja is alles uiteindelijk opgelost.

Danielle uit: Alkmaar

28-01-2016
9,7

Ervaring met: Verbouwing

Positieve ervaring:
Jeroen en Zefanja hebben de verbouwing van ons huis gedaan. Dit betrof het volledig strippen van het huis en opnieuw opbouwen, aanbouw en nieuw dak. In totaal heeft de verbouwing ongeveer 7 maanden geduurd en we hebben dus intensief met Jeroen en Zefanja samengewerkt en we zijn heel erg tevreden. Ze hebben een scherpe prijs neergelegd en een heldere gespecificeerde offerte zodat meerkosten zoveel mogelijk konden worden voorkomen. In dit project hebben wij heel vaak de plannen gewijzigd. Jeroen en Zefanja zijn heel flexibel en zijn altijd bereid geweest hier in mee te gaan. Ze houden zich aan de afspraak en de planning en geven tijdig aan wanneer iets niet gaat lukken. Jeroen en Zefanja denken niet in problemen maar in mogelijkheden.

Geen, echt top gedaan!

Janita uit: Amsterdam

11-01-2016

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer hebben bij ons in Amsterdam een uitbouw van 3,5 meter geplaatst. Met een grote kraan is al het bouwmateriaal over ons 4 verdiepingen hoge huis getild en in de tuin geplaatst. Een hele onderneming, maar onze spanning was nergens voor nodig...alles werd heel professioneel en kundig gedaan. We hebben ons nergens druk om hoeven maken. De uitbouw zelf stond echt binnen no time en is heel erg mooi geworden. Goed meegedacht van tevoren en goed overleg gehad met de buren waar ze zelfs persoonlijk voor langs zijn gekomen om te bemiddelen en naar oplossingen te zoeken...echt super!! De werkmannen die wij hadden waren fijn om in huis te hebben, vakkundig, vriendelijk en vooral heel netjes! Heb ze met een gerust hart steeds alleen in huis achtergelaten om 's avonds weer in een totaal ander huis terecht te komen zo snel ging de verbouwing en alles weer keurig opgeruimd aan te treffen. Kortom voor ons was deze aanbouw een succes en zullen we jullie aanraden aan anderen. Bedankt!