Beoordelingen Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer

Koen uit: Amsterdam

05-08-2017

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Verbouwing

Positieve ervaring:
Wij zijn erg te spreken over de persoonlijke aandacht en de snelheid van leveren.

Bart uit: Amsterdam

26-06-2017

E. uit: Heerhugowaard

22-06-2017
8,5

Positieve ervaring:
Er wordt ruim van te voren een strakke planning gemaakt waar alle personen die meewerken aan de bouw van op de hoogte zijn en er bewust van zijn wanneer welk onderdeel van de bouw klaar moet zijn. Er wordt zeer geordend gewerkt, ervaring is zeer aanwezig, iedereen weet wat hij moet doen. Er wordt snel gereageerd op vragen en extra wensen tijdens de constructie zijn flexibel meegenomen in het totaalplan.

Verbeterpunten:
Bestaande heipalen bleken achteraf niet op de juiste positie te zitten om te gebruiken waardoor er nieuwe heipalen geplaatst moesten worden. Dit had ik graag van te voren willen weten. Overigens zou dit mijn keuze niet beïnvloed hebben. En andere aannemers hebben mij hier ook niet op gewezen. Het geeft echter een ander kostenplaatje en dat had ik graag van te voren willen weten.

Daan uit: Amsterdam

05-04-2017
9,8

Positieve ervaring:
Nadat een andere aannemer het liet afweten tijdens de bouw is Kuilboer&DeBoer bijgesprongen om ons te helpen. Alle materialen zijn van goede kwaliteit, het opgeleverde werk is van goede kwaliteit. Er wordt schoon gewerkt, er wordt altijd terug gebeld, ge-appt of gemaild. Veel goede suggesties gedaan, ook om te voorkomen dat zaken veel duurder worden.

geen

Daniel uit: Heerhugowaard

19-03-2017
8,2

Ervaring met: Opbouw en dakkapellen

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking, kennis van zaken, goede prijs kwaliteit verhouding.
Zelfs de gemeente was erg complimentjes over hoe ze het allemaal aanpakte

Jan-Willem uit: Amstelveen

18-03-2017

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Verbouwing

Positieve ervaring:
Bij de eerste kennismaking was het gevoel gelijk goed. Heel erg tevreden met de geleverde kwaliteit en ze snappen dat ze mij als leek/klant moeten betrekken in hun denkwijze zodat ik het kan begrijpen. Gedurende de gehele verbouwing wordt er goed gecommuniceerd en afspraken worden netjes nagekomen. Verder wordt er uitstekend pro-actief meegedacht. De vaklieden waren stuk voor stuk erg aardig competent. Ik kan Kuilboer & de Boer zeker van harte aanraden.

Verbeterpunten:
Door de korte doorlooptijd van ons project was de druk op de vaklieden redelijk groot wat heeft geleid tot kleine reparaties achteraf die vooraf voorkomen hadden kunnen worden. Dit werd overigens keurig en zonder morren wordt gedaan. Verder hadden vooraf de technische tekeningen van de verbouwing gedeeld kunnen worden.

Jelger uit: Amsterdam

16-08-2016

Positieve ervaring:
Hele goede ervaring met Zefanja en Jeroen gehad. Ze hebben bij mij een uitbouw gemaakt en je kan duidelijk zien dat ze hier veel ervaring mee hebben. Heb al met veel aannemers over de jaren gewerkt, maar Jeroen en Zefanja pakken het heel professioneel aan. Het appartement is prachtig geworden en zou ze zo weer uitnodigen om de klus te doen.

Dennis uit: Santpoort-Noord

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Overige

Positieve ervaring:
Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer is een betrouwbare onderneming welke een hele goede indruk hebben achtergelaten tijdens het maken van een uitbouw, het vervangen van de ramen en het plaatsen van 2 dakkapellen.

De communicatie verloopt zeer goed en men heeft voor alle vragen een oplossing. De offerte is overzichtelijk en hierin is alles opgenomen waardoor er nauwelijks meerwerk is.

De planning is strak en duidelijk en men houdt zich ook aan deze strakke planning!

Wij zijn dan ook erg blij met de door Kuilboer en de Boer gerealiseerde werkzaamheden en zullen hen zeker aanbevelen bij anderen.

Geen

Anton uit: Badhoevedorp

7,6

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Verbouwing

Positieve ervaring:
Kwaliteit, Nazorg en Garantie zijn lastig te beoordelen dit omdat we er net inzitten. In het algemeen is er veel vertrouwen dat wanneer dit gaat spelen zij dit goed zullen oppakken.

Verbeterpunten:
Dat zowel Jeroen als Zefanja vanaf het beging zoveel als mogelijk op de hoogte zijn van de totale opdracht, moeilijk maar wel een punt van aandacht.

Jasper uit: Amsterdam

7,5

Positieve ervaring:
Zeer strakke en realistische planning, erg tevreden met het resultaat!

Verbeterpunten:
communicatie tussen Jeroen en Zefanja lijkt soms niet helemaal goed te lopen waardoor afspraken met de een niet bekend zijn bij de ander.