Beoordelingen Aankoopmakelaar Noorderland

7,0

n.v.t.

E. uit: Groningen

07-02-2017

Martijn heeft mij super geholpen bij het aankopen van mijn eerste appartement in een lastige markt. Duidelijk en geduldig waar nodig.

Ik ben dol op mijn nieuwe huis en ben Martijn dankbaar voor zijn hulp!

Eric uit: Kloosterveen

29-03-2016

Extreem goede ervaring met Martijn,

Ik zat voor mijn werk in Pakistan en we hebben eerst voornamelijk telefonisch contact gehad. Alles tot in detail doorgesproken en alles werd ook tot in detail uitgevoerd.

Ik ben even terug geweest om samen het huis te bekijken, waarna Martijn en ik hebben doorgesproken hoe te bieden en wat mijn maximumprijs was.

Een kleine 2 week later moest ik wederom terug naar NL om naar het notariskantoor om alle papieren te tekenen. Ook hielp hij om een goede onafhankelijke maatschappij te vinden voor de hypotheek.......

Al met al niks dan lof een superdikke aanrader!!!!!!!!!

Freerk uit: Marum

15-03-2016

Prettig contact en een goed advies.

Wout en Nadine uit: Assen

13-03-2016

Martijn heeft veel kennis en komt professioneel over. Het contact was leuk en persoonlijk en Martijn is heel flexibel als het gaat om afspraken maken. Hij heeft ons prima geholpen met de aankoop van onze nieuwe huis. Fijne samenwerking!!

Reinier uit: Nietap

07-03-2016

Wij hebben Martijn leren kennen als een zeer ervaren adviseur. Hij heeft onze wensen goed in kaart gebracht, op de nodige momenten een spiegel voor gehouden en meegedacht. Bij de onderhandelingen heeft hij ons steeds op de hoogte gehouden en een goede prijs kunnen bedingen. Dankzij hem hebben wij het huis gevonden waar wij met heel veel plezier wonen.

Esther uit: Ureterp

07-03-2016

Doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Prettig en correct. Nogmaals bedankt voor onze aankoop.

Dennis uit: Finsterwolde

05-03-2016

Altijd alles goed en duidelijk uitgelegd. Telefonisch altijd bereikbaar.

Else uit: Groningen

04-03-2016

Martijn heeft ons vakkundig, vriendelijk en vooral succesvol geholpen bij de aankoop van onze woning. Hij hield rekening met onze wensen en voordeuren, maar gaf ook reƫel advies over bijvoorbeeld de prijsstelling en onderhandelingsruimte. Geen poespas, maar wel een heel mooi resultaat, namelijk dat wij nu in een prachtige woning wonen.

Ruth uit: Groninge

29-02-2016
8,2

Fijn contact, vanaf het begin een goed gevoel gehad bij Martijn.