Beoordelingen AanhangerKopen.nl

Pascal uit: Vorselaar

01-08-2018

Tim werkt met veel passie aan zijn bedrijf. Degelijke aanhangwagens voor een eerlijke prijs op de markt zetten. Fijn om mee samen te werken!

Wout uit: Hasselt

15-07-2018

Aardige goede verkoper, goede uitleg.

toonaangevendinhout uit: veldhoven

07-07-2018

Ik heb vorige week een aanhanger gekocht en deze bevalt me erg goed. Echter had ik de site niet goed gelezen dat er een set (neuswiel , slot en reservewiel ) tekoop was. Ik kocht een neuswiel en slot en gaf in mijn vorige beoordeling aan als tip
om dat te doen. Ik kreeg direct een mail dat het wel
op de site stond, niet goed gelezen. ik stuurde een mail
of ik het reservewiel alsnog kon kopen voor het verschil wat ik al betaald had en de set prijs. Geen probleem afspraak gemaakt klaart twrwinl u wacht. Ben kei blij met de goede service van aanhangerkopen.nl, Tim bedankt voor de service en je prettige omgang met je klanten. Ik zeg: een aanhanger kopen doe je bij: aanhangerkopen.nl πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

RenΓ© uit: HASSELT

03-07-2018

Zeer tevreden over kwaliteit en vriendelijke bediening!

Gerard uit: Limbricht

29-06-2018

Vriendelijk en behulpzaam.

Henk uit: Udenhout

28-06-2018

goede ervaring, men komt afspraken na en aanhanger voldeed aan de eisen

ALM uit: veldhoven

27-06-2018

vriendelijk te woord gestaan, had er op het moment dat ik belde niet diegene staan die ik wilde maar die was er binnen de kortste keren. Jammer dat er geen pakket tekoop is met een slot, neuswiel en n reservewiel voor een mooi prijsje maar misschien wel een tip. Verder top en ligt goed op de weg. Ik
zeg
Ben helemaal tevreden over aanhangerkopen.nl

Pieter uit: Harkema

22-06-2018

Eddy uit: Aarschot

14-06-2018

Goede service, scherpe prijzen.

Jaak uit: Hechtel

14-06-2018

Zeer tevreden over de aankoop .en de snelle levering