Beoordelingen AandeHammermolen

Tess uit: Rotterdam

17-01-2019

Evenement: Overnachting

Positieve ervaring:
In een woord: super! Fijn contact gehad met de organisatie en top ontvangen. Het huis zelf is heel mooi en heeft veel mogelijkheden voor een grote groep.

Nicole uit: IJmuiden

17-01-2019
9,7

Evenement: Overnachting

Positieve ervaring:
We hebben echt een fantastisch weekend gehad bij jullie. Een geweldig pand met een hele fijne service, zowel tijdens als voor het weekend.

W uit: Ijmuiden

14-01-2019
9,9

01-01-2019

Evenement: Iets anders

Positieve ervaring:
Warme inrichting. Fijne sfeer. Wat een gemak met zo’n professionele keuken (vaatwasser, koelkast). Er waren zelfs volop tafelkleden. Een huis dat van alle gemakken is voorzien.

Tips/ Verbeterpunten:
Het zou fijn zijn om zelf de temperatuur te kunnen regelen.

Dick uit: Ede

03-12-2018

Evenement: Groepsuitje

Annet

03-12-2018

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Waren met 15 personen in de Hammermolen om 80ste verjaardag van mijn vader te vieren. Wat een toplocatie hiervoor. Zeer sfeervol, meerdere ruimtes, iedere slaapkamer eigen douche & toilet, grote koelkast en vriezer

Tips/ Verbeterpunten:
Gasfornuis is klein om voor grote gezelschappen op te koken.

Leentje uit: Aalst 9300

05-11-2018
9,7

Positieve ervaring:
Zeer mooi kader, zowel binnen als buiten klopt het tot in de puntjes.
Leuk ook dat er toiletpapier, handzeep, deo, koffiepads, ... aanwezig was.
Ook erg handig dat elke kamer zijn eigen sanitair heeft.
Alles was aanwezig, super geëcipeerd!

Tips/ Verbeterpunten:
Het enige wat ons niet echt in propetie leek was de kookplaat. Die is, in tegenstelling tot alle andere zaken, nogal klein.

11-09-2018

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Wij hebben een top verblijf gehad bij jullie. Wij zijn geweest met een familie van 15 personen volwassenen en kinderen. Het was top, zowel de volwassenen als de kinderen kunnen zich terug trekken in een ruimte, daar er verschillende prachtige ruimte's zijn. De slaapkamers en badkamers zijn prima, heerlijke bedden en beddengoed.
Het is echt een pastoriewoning met sfeervol ingerichte kamers passend bij de woning, waardoor de deuren kieren en de vloer kan kraken. Dit geeft de woning sfeer. De eetkamer is voor grote gezelschappen super, lekker ruim ingericht.
De woning was schoon toen wij aankwamen, de schoonmaaksters verlieten namelijk net de woning.
Zeker voor ons voor herhaling vatbaar en aan te raden

Peter

31-08-2018
3,4

Positieve ervaring:
Zeer mooie woning, bijna koninklijk, mooi luxe woonkamers, goed ingerichte ruime kamers, mooi ingericht, eigen douche en toilet.

Tips/ Verbeterpunten:
Zeer mooie woning, en zou top kunnen zijn.
In die prijscategorie zou je een net verblijf verwachten, wat niet is. Trappen lagen vuil van voorgangers, veel grote spinnenwebben, zeer vuile ramen terwijl het al weken niet geregend had. De muren/papier zeer vuil, vol met witte plekken. Huis voor 22 pers. maar is niet voorzien te koken voor zo een groep, een gewoon gezins kookplaat, frituur was vuil en vies, weinig of geen potten en pannen, ook waren de pannen vies en versleten = ongezond. Veel vuile borden, vuil bestek. Prachtige Kristallen luchters, maar zijn in geen tijden meer pepoetst geweest. Heb van dit alles foto's. Dit zou een parel kunnen zijn, en voor de prijs dat je betaald, zou je op zijn minst verwachten dat het zeker in orde zou of moet zijn. Dus helaas niet voor herhaling vatbaar.

Astrid uit: IJmuiden

15-06-2018
9,6

Evenement: Groepsuitje

Positieve ervaring:
Fijne kamers met eigen toilet en douche

Tips/ Verbeterpunten:
Het was erg warm op de slaapkamers, misschien airco's