Beoordelingen AandeHammermolen

Wietse uit: Oosterhout

27-11-2017

Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Positieve ervaring:
Mooie luxe woning met goede bedden en nette kamers.

Tips/ Verbeterpunten:
Gezien de hoeveelheid gasten die er kunnen verblijven is 1 kookplaatje erg weinig en behelpen.(het extra plaatje wat aanwezig is functioneerde ook niet) Het keukengerei waaronder scherpe messen, goede snijplanken en koekenpannen zijn niet aanwezig.
Verder staat er een mooi groot koffiezet apparaat waar 'maar' 5 filters voor aanwezig waren, en het kleine apparaat miste de filterhouder en was onbruikbaar.
Verder was het binnen en bleef het binnen erg warm ondanks de thermostaat heemaal was terug gedraaid.

Luc uit: Werchter

01-11-2017

Positieve ervaring:
Aparte douches in bijna alle kamers. Ruime woning met alle mogelijkheden in een rustig dorpje. Speelplein voor de woning is ook erg gemakkelijk. Parking aan de brouwerij is eigenlijk ook gemakkelijk bereikbaar. Ruime keuken met bijhorend alle keukenmateriaal. Superbegeleiding bij de boeking en bij onze vragen op voorhand. Verwarming was eveneens optimaal. Prima !

Tips/ Verbeterpunten:
Douches zouden ietsie pietsie beter mogen werken. Bij een jacuzzi hadden we wel gedacht dat het om een grote jacuzzi ging en niet om een gewoon bad. Wat meer duiding bij de afstandsbediening van de TV's mag ook (we hebben na wat zoeken één TV wel aan de praat gekregen). Dit zijn tips voor verbetering - als we een mogelijkheid zien, komen we graag terug naar de Hammermolen !

Joop uit: Herkenbosch

26-10-2017
7,9

Mooie en sfeervolle ambiance

Tips/ Verbeterpunten:
Schoonmaakartikelen zaten achter een afgesloten deur; sfeerverlichting buiten (spot) kon niet worden uitgezet. hinderlijk bij sommige slaapkamers.

ingrid uit: heerde e.o

03-10-2017

Evenement: Iets anders

Positieve ervaring:
alle gasten waren enthousiast , we hebben genoten, zelf heel even van de tuin. De keuken inventaris is zeer uitgebreid. De kamers erg comforttabel. Een sfeervolle locatie met zeer vriendelijk mensen. Je kan met veel vragen terecht , waar je ook snel antwoord op krijgt.

zie mail

BL uit: Someren

01-09-2017

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de accommodatie, de ontvangst en de contacten met o.a. mevr. Janssen.
Ook het buffet was naar onze wens.
Wij hebben met ons gezin een heerlijk weekend doorgebracht aan de Hammermolen.
Voor mij was het bijzonder omdat ik oorspronkelijk uit Beesel kom en mijn vader in Neer geboren is.

Marianne uit: Hardinxveld Giessendam

24-07-2017

sfeervol en gezellig

Tips/ Verbeterpunten:
betere uitleg van de mevrouw die de sleutel kwam brengen
misschien overkapping buiten dat je buiten kan zitten ook als het regent
wij hadden een paar rokers erbij die stonden dan in de regen hebben zelf met een dekzeil provisorisch een tent gebouwd dat we alles buiten konden doen, eten, botrrelen etc.

T uit: Neerkant

19-07-2017

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Zeer luxe verblijf met veel privacy.
Het werd door alle gasten zeer gewaardeerd

johan en marijke

18-07-2017

Evenement: Overnachting

Positieve ervaring:
Zeer warme sfeer. Verzorgd tot in alle details.

Tips/ Verbeterpunten:
De delftsblauw zitkamer staat erg vol met kwetsbare spullen en frafiele stoelen. Mooi maar niet praktische Om met een grote groep bij elkaar te zijn moesten we heel veel verzetten en veilig stellen om breuk en schade te voorkomen. Daarom tip om de bruikbaarheid van de algemene ruimten iets te verbeteren.

Mark uit: Houthalen

17-07-2017

Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Positieve ervaring:
aangename omgeving, kort in centrum, zeer goed uitgeruste accommodatie

geen

Ruud uit: Roggel

18-05-2017

Ik ben: vaste klant

Evenement: Bruiloft

Positieve ervaring:
heerlijke ambiance; gezellig;overzichtelijk;perfecte bediening met groot compliment. Inrichting (38 personen in een ruimte) was zeer naar onze zin

Tips/ Verbeterpunten:
handdoeken ontbraken in de logeerkamers