Beoordelingen AandeHammermolen

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,6

Lianne uit: Boskoop

07-02-2018

Positieve ervaring:
Prachtig en ruim huis. Alles was goed schoon. Bij aankomst hingen overal gastendoekjes, wc papier en er stond handzeep/afwasmiddel/koffie crups/zout/vaatwastabletten die je ‘gewoon’ mocht gebruiken. Super geregeld!

Tips/ Verbeterpunten:
Een extra matrasje voor in de campingbedjes, want dat matras is erg hard. en bijbehorend beddengoed/linnenpakket voor de campingbedjes zou fijn zijn.

24-01-2018

Positieve ervaring:
Een sfeervol en ruime accommodatie waarbij rust en comfort voor iedere slaapkamer prima in orde is. In de gezellige leefkeuken, chique eetkamer en knusse woonkamers is het goed vertoeven. De vloerverwarming in het hele huis maakte de woning erg comfortabel. Er is ruim voldoende serviesgoed aanwezig, een ruime extra keuken en voor ieder koppel een eigen douche en toilet. Het contact gedurende het boekingsproces en rondom het weekend waren prettig: een snelle reactietijd per mail, duidelijke antwoorden en vriendelijke en enthousiaste mensen aan de telefoon.

Tips/ Verbeterpunten:
De temperatuur is centraal geregeld, maar niet aan te passen. Dit maakte het huis erg warm. Wij verbleven in de winter, dus liever te warm in huis dan te koud, want met het openen van deuren en ramen is dat natuurlijk eenvoudig te verhelpen. Maar het is wel jammer van de verloren energie.

Maja uit: Duiven

08-01-2018

Positieve ervaring:
We hebben met onze familie met 19 personen een lang weekend d doorgebracht van 29 december 2017 t/m 01 januari 2018.
We hebben het heerlijk gehad in deze pastorie waar het heerlijk vertoeven is in alle vertrekken die van alle gemakken is voorzien! Zeker een aanrader voor een familie bijeenkomst.

Tips/ Verbeterpunten:
Via de mail hebben wij e.e.a. al kenbaar gemaakt aan de organisatie.

Wietse uit: Oosterhout

27-11-2017

Positieve ervaring:
Mooie luxe woning met goede bedden en nette kamers.

Tips/ Verbeterpunten:
Gezien de hoeveelheid gasten die er kunnen verblijven is 1 kookplaatje erg weinig en behelpen.(het extra plaatje wat aanwezig is functioneerde ook niet) Het keukengerei waaronder scherpe messen, goede snijplanken en koekenpannen zijn niet aanwezig.
Verder staat er een mooi groot koffiezet apparaat waar 'maar' 5 filters voor aanwezig waren, en het kleine apparaat miste de filterhouder en was onbruikbaar.
Verder was het binnen en bleef het binnen erg warm ondanks de thermostaat heemaal was terug gedraaid.

Luc uit: Werchter

01-11-2017

Positieve ervaring:
Aparte douches in bijna alle kamers. Ruime woning met alle mogelijkheden in een rustig dorpje. Speelplein voor de woning is ook erg gemakkelijk. Parking aan de brouwerij is eigenlijk ook gemakkelijk bereikbaar. Ruime keuken met bijhorend alle keukenmateriaal. Superbegeleiding bij de boeking en bij onze vragen op voorhand. Verwarming was eveneens optimaal. Prima !

Tips/ Verbeterpunten:
Douches zouden ietsie pietsie beter mogen werken. Bij een jacuzzi hadden we wel gedacht dat het om een grote jacuzzi ging en niet om een gewoon bad. Wat meer duiding bij de afstandsbediening van de TV's mag ook (we hebben na wat zoeken één TV wel aan de praat gekregen). Dit zijn tips voor verbetering - als we een mogelijkheid zien, komen we graag terug naar de Hammermolen !

Joop uit: Herkenbosch

26-10-2017
7,9

Mooie en sfeervolle ambiance

Tips/ Verbeterpunten:
Schoonmaakartikelen zaten achter een afgesloten deur; sfeerverlichting buiten (spot) kon niet worden uitgezet. hinderlijk bij sommige slaapkamers.

ingrid uit: heerde e.o

03-10-2017

Evenement: Iets anders

Positieve ervaring:
alle gasten waren enthousiast , we hebben genoten, zelf heel even van de tuin. De keuken inventaris is zeer uitgebreid. De kamers erg comforttabel. Een sfeervolle locatie met zeer vriendelijk mensen. Je kan met veel vragen terecht , waar je ook snel antwoord op krijgt.

zie mail

BL uit: Someren

01-09-2017

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de accommodatie, de ontvangst en de contacten met o.a. mevr. Janssen.
Ook het buffet was naar onze wens.
Wij hebben met ons gezin een heerlijk weekend doorgebracht aan de Hammermolen.
Voor mij was het bijzonder omdat ik oorspronkelijk uit Beesel kom en mijn vader in Neer geboren is.

Marianne uit: Hardinxveld Giessendam

24-07-2017

sfeervol en gezellig

Tips/ Verbeterpunten:
betere uitleg van de mevrouw die de sleutel kwam brengen
misschien overkapping buiten dat je buiten kan zitten ook als het regent
wij hadden een paar rokers erbij die stonden dan in de regen hebben zelf met een dekzeil provisorisch een tent gebouwd dat we alles buiten konden doen, eten, botrrelen etc.

T uit: Neerkant

19-07-2017

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Zeer luxe verblijf met veel privacy.
Het werd door alle gasten zeer gewaardeerd