Beoordelingen AandeHammermolen

Leentje uit: Aalst 9300

05-11-2018
9,7

Positieve ervaring:
Zeer mooi kader, zowel binnen als buiten klopt het tot in de puntjes.
Leuk ook dat er toiletpapier, handzeep, deo, koffiepads, ... aanwezig was.
Ook erg handig dat elke kamer zijn eigen sanitair heeft.
Alles was aanwezig, super geëcipeerd!

Tips/ Verbeterpunten:
Het enige wat ons niet echt in propetie leek was de kookplaat. Die is, in tegenstelling tot alle andere zaken, nogal klein.

11-09-2018

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Wij hebben een top verblijf gehad bij jullie. Wij zijn geweest met een familie van 15 personen volwassenen en kinderen. Het was top, zowel de volwassenen als de kinderen kunnen zich terug trekken in een ruimte, daar er verschillende prachtige ruimte's zijn. De slaapkamers en badkamers zijn prima, heerlijke bedden en beddengoed.
Het is echt een pastoriewoning met sfeervol ingerichte kamers passend bij de woning, waardoor de deuren kieren en de vloer kan kraken. Dit geeft de woning sfeer. De eetkamer is voor grote gezelschappen super, lekker ruim ingericht.
De woning was schoon toen wij aankwamen, de schoonmaaksters verlieten namelijk net de woning.
Zeker voor ons voor herhaling vatbaar en aan te raden

Peter

31-08-2018
3,4

Positieve ervaring:
Zeer mooie woning, bijna koninklijk, mooi luxe woonkamers, goed ingerichte ruime kamers, mooi ingericht, eigen douche en toilet.

Tips/ Verbeterpunten:
Zeer mooie woning, en zou top kunnen zijn.
In die prijscategorie zou je een net verblijf verwachten, wat niet is. Trappen lagen vuil van voorgangers, veel grote spinnenwebben, zeer vuile ramen terwijl het al weken niet geregend had. De muren/papier zeer vuil, vol met witte plekken. Huis voor 22 pers. maar is niet voorzien te koken voor zo een groep, een gewoon gezins kookplaat, frituur was vuil en vies, weinig of geen potten en pannen, ook waren de pannen vies en versleten = ongezond. Veel vuile borden, vuil bestek. Prachtige Kristallen luchters, maar zijn in geen tijden meer pepoetst geweest. Heb van dit alles foto's. Dit zou een parel kunnen zijn, en voor de prijs dat je betaald, zou je op zijn minst verwachten dat het zeker in orde zou of moet zijn. Dus helaas niet voor herhaling vatbaar.

Astrid uit: IJmuiden

15-06-2018
9,6

Positieve ervaring:
Fijne kamers met eigen toilet en douche

Tips/ Verbeterpunten:
Het was erg warm op de slaapkamers, misschien airco's

Bert uit: Asten

05-06-2018

Positieve ervaring:
ruim , gezellig , fijne slaap kamers met douc en wc .

Tips/ Verbeterpunten:
de kasten waar de borden en kop en schotels in stonden waren veel te klein en gammel , we hebben deze zelf een beetje gerepareerd , we waren bang dat alles in zou storten .

Julia uit: Nijmegen

28-05-2018

Positieve ervaring:
Het was een mooi huis, met genoeg ruimte voor de hele familie. Ook waren er leuke dingen om te doen in de buurt, zoals mooie wandelingen.

Tips/ Verbeterpunten:
Het weekend dat wij er waren was het vrij warm. Voornamelijk op zolder was het erg warm op de kamers en er was geen airco o.i.d om de temperatuur iets beter te maken.

Lianne uit: Boskoop

07-02-2018

Positieve ervaring:
Prachtig en ruim huis. Alles was goed schoon. Bij aankomst hingen overal gastendoekjes, wc papier en er stond handzeep/afwasmiddel/koffie crups/zout/vaatwastabletten die je ‘gewoon’ mocht gebruiken. Super geregeld!

Tips/ Verbeterpunten:
Een extra matrasje voor in de campingbedjes, want dat matras is erg hard. en bijbehorend beddengoed/linnenpakket voor de campingbedjes zou fijn zijn.

24-01-2018

Positieve ervaring:
Een sfeervol en ruime accommodatie waarbij rust en comfort voor iedere slaapkamer prima in orde is. In de gezellige leefkeuken, chique eetkamer en knusse woonkamers is het goed vertoeven. De vloerverwarming in het hele huis maakte de woning erg comfortabel. Er is ruim voldoende serviesgoed aanwezig, een ruime extra keuken en voor ieder koppel een eigen douche en toilet. Het contact gedurende het boekingsproces en rondom het weekend waren prettig: een snelle reactietijd per mail, duidelijke antwoorden en vriendelijke en enthousiaste mensen aan de telefoon.

Tips/ Verbeterpunten:
De temperatuur is centraal geregeld, maar niet aan te passen. Dit maakte het huis erg warm. Wij verbleven in de winter, dus liever te warm in huis dan te koud, want met het openen van deuren en ramen is dat natuurlijk eenvoudig te verhelpen. Maar het is wel jammer van de verloren energie.

Maja uit: Duiven

08-01-2018

Positieve ervaring:
We hebben met onze familie met 19 personen een lang weekend d doorgebracht van 29 december 2017 t/m 01 januari 2018.
We hebben het heerlijk gehad in deze pastorie waar het heerlijk vertoeven is in alle vertrekken die van alle gemakken is voorzien! Zeker een aanrader voor een familie bijeenkomst.

Tips/ Verbeterpunten:
Via de mail hebben wij e.e.a. al kenbaar gemaakt aan de organisatie.

Wietse uit: Oosterhout

27-11-2017

Positieve ervaring:
Mooie luxe woning met goede bedden en nette kamers.

Tips/ Verbeterpunten:
Gezien de hoeveelheid gasten die er kunnen verblijven is 1 kookplaatje erg weinig en behelpen.(het extra plaatje wat aanwezig is functioneerde ook niet) Het keukengerei waaronder scherpe messen, goede snijplanken en koekenpannen zijn niet aanwezig.
Verder staat er een mooi groot koffiezet apparaat waar 'maar' 5 filters voor aanwezig waren, en het kleine apparaat miste de filterhouder en was onbruikbaar.
Verder was het binnen en bleef het binnen erg warm ondanks de thermostaat heemaal was terug gedraaid.