Beoordelingen A. van Beest Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,2

Josefien en Niek uit: Haarlem

27-02-2017
9,9

André is een echte vakman. Hij is buitengewoon zorgvuldig in afwerking. Bij hem zal je geen enkele last hebben van rommel of verfspatten. Daarnaast is hij een heel aardige kerel waar je een leuk en humorvol gesprek kunt voeren. Top!
En ja, de cerf zit er zo strak op dat je bij regen de druppels ziet zitten als op een auto. En daar houdt hij van. Aan te bevelen!

Ingrid uit: Haarlem

03-10-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit en Aanbeveling

Andre is een heel prettig mens die je met vertrouwen je huissleutel geeft. Snel en vakkundig werk afgeleverd. Ontzorgen begrijpt Andre ook als geen ander. Service en persoonlijke aandacht gaat van oog voor juiste kleurkeuze tot een van mijn zoons een uitsmijter leren bakken. Altijd alles schoon achtergelaten. Ik beveel Andre van harte aan.

Henk

16-05-2016

Uiterst prettig en professioneel

Wim uit: Amsterdam

19-04-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Het is een bekende schilder die kwaliteit levert

Voor de tweede keer ons huis laten schilderen.
Met een tussentijd van zes jaar.
Prima verzorgd.

Joke uit: Amsterdam

09-04-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: André van Beest schildert dit huis al meer dan 30 jaar. Alle houtwerk wordt met Sikkensverf gedaan en het resultaat is altijd prachtig en het houdt goed. Daar blijven we bij.

Dit is een pand met de voorgevel vol op het zuidwesten, zonder bescherming, de gracht is breed en de boom klein. De verf moet er goed op zitten en dat is André toevertrouwd. De voorgevel is elke 7 jaar aan de beurt, rondom de lichthof kan volstaan worden met elke 10 jaar. Er zijn altijd problemen, dit huis is tenslotte 400 jaar oud en de de voorgevel staat er zo'n twee en een halve eeuw voor. Het hout is goed, maar er is natuurlijk wel eens een rot stukje. André weet waar hij het kan oplossen en waarvoor de timmerman moet komen. Het resultaat is elke keer weer prachtig!