Beoordelingen A D Elektra

• Service 9,1

F Westdorp

24-04-2019
9,6

Snelle en vakkundige service door de electriciƫn. Is de tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van de diensten. Absoluut aan te raden.

Joanneke Halbertsma

12-04-2019

Er kon snel een afspraak worden gemaakt en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Overleg ging gemakkelijk.

Thom Koetzier

29-03-2019

Problemen waren snel geconstateerd en net zo snel heel netjes opgelost. Elektricien was erg vriendelijk en professioneel. Zeker aan te raden.

Thomas den Daas

21-03-2019

Wij waren erg blij met de snelle service en het telefoontje over het uitlopen van de afgesproken tijd op vrijdag.

Westerdijk

18-03-2019

Goed bereikbaar en snelle reactie. Stroomstoring is snel opgelost en we kregen ook nog tips om evt andere problemen te voorkomen. Vakkundig en nette prijs.

A. Julien

21-02-2019

al een aantal malen snel en vakkundig door deze firma geholpen

30-10-2018

Jasper Loots

11-09-2018

In de afgelopen jaren al meerdere keren hulp ingeroepen van AD Elektra. Vorige week zijn ze hier weer geweest. Nooit iets te klagen. Ze werken snel, goed en zijn heel klantvriendelijk.

C B

27-03-2018

Snelle en goede service. Het probleem met de elektra wordt vooraf met u besproken net als de kosten om het probleem te verhelpen. Het probleem wordt vervolgens snel en professioneel verholpen door een zeer vriendelijk en beleeft vakman, erg prettig in de communicatie. Ik raad A D Elektra aan iedereen aan!

Brenda Oude Breuil

15-03-2018

Snelle, vakkundige afhandeling, men weet duidelijk waar men het over heeft, ook bij ingewikkelder klussen. Eerlijke voorlichting. Ook de prijs is goed, zeker vergeleken met andere (grotere) bedrijven. Ik zou AD Elektra zeker aanbevelen.