Beoordelingen A D Elektra

• Service 9,1

30-10-2018

Jasper Loots

11-09-2018

In de afgelopen jaren al meerdere keren hulp ingeroepen van AD Elektra. Vorige week zijn ze hier weer geweest. Nooit iets te klagen. Ze werken snel, goed en zijn heel klantvriendelijk.

C B

27-03-2018

Snelle en goede service. Het probleem met de elektra wordt vooraf met u besproken net als de kosten om het probleem te verhelpen. Het probleem wordt vervolgens snel en professioneel verholpen door een zeer vriendelijk en beleeft vakman, erg prettig in de communicatie. Ik raad A D Elektra aan iedereen aan!

Brenda Oude Breuil

15-03-2018

Snelle, vakkundige afhandeling, men weet duidelijk waar men het over heeft, ook bij ingewikkelder klussen. Eerlijke voorlichting. Ook de prijs is goed, zeker vergeleken met andere (grotere) bedrijven. Ik zou AD Elektra zeker aanbevelen.

jeroen thijsen

12-03-2018

prima services goed gewerkt, denkt mee in oplossingen zal AD Elektra zeker aanbevelen

Tom Zeijlemaker

02-12-2017

Deskundig, klantvriendelijk en supersnel!

Ruud Den Hartog

29-11-2017

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat AD Elektra levert. Het enige minpunt is dat niet gereageerd werd op twee verzoeken via email (kontaktformulier AD) om kontakt met ons op te nemen voor een aanpassing van onze installatie. Via telefonisch kontakt lukte dat wel. Vandaar de mindere score snelheid. Dat slaat dus nadrukkelijk niet op het tempo waarin het werk werd uitgevoerd.

Rob Verburg

15-11-2017

prima werk verricht

Fabian Basemer

13-11-2017
8,2

Prima vakman, ik vond het direct na betalen aandringen op een goede review wel grappig. Enerzijds is het iets te opdringerig, anderzijds was het ook wel leuk. Maar een goede service, klantvriendelijkheid, eerlijke communicatie, snel en goede price.
(ii) de Review wordt samen met je voornaam en woonplaats gepubliceerd op de website van het Bedrijf en op de website en in zoekmachines van de door DTG bekend gemaakte partners;
(iii) je naam en e-mailadres kunnen worden gebruikt voor het behandelen van vragen en/of klachten, het verstrekken van de door jou aangevraagde informatie en om contact met je op te nemen in geval van klachten of vragen over je Review.
2.3 Uitsluitend indien je daarvoor toestemming hebt gegeven gebruiken we je naam en e-mailadres voor het per e-mail versturen van onze nieuwsbrief met nieuws over gelijksoortige producten en diensten of tips van DTG. Indien je deze e-mails niet meer wenst te ontvangen kan je daar tegen bezwaar

!!!!!!Ik stel hierbij reclame van DTG absoluut niet op prijs. Mocht ik desondanks toch benaderd worden door spam of aanbiedingen anderzijds dan zal ik deze melden bij stichting reclame code.

T P

01-11-2017