Beoordelingen A D Elektra

• Klantvriendelijkheid 9,2
  • Service 9,1

Tom Zeijlemaker

02-12-2017

Deskundig, klantvriendelijk en supersnel!

Ruud Den Hartog

29-11-2017

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat AD Elektra levert. Het enige minpunt is dat niet gereageerd werd op twee verzoeken via email (kontaktformulier AD) om kontakt met ons op te nemen voor een aanpassing van onze installatie. Via telefonisch kontakt lukte dat wel. Vandaar de mindere score snelheid. Dat slaat dus nadrukkelijk niet op het tempo waarin het werk werd uitgevoerd.

Rob Verburg

15-11-2017

prima werk verricht

Fabian Basemer

13-11-2017
8,2

Prima vakman, ik vond het direct na betalen aandringen op een goede review wel grappig. Enerzijds is het iets te opdringerig, anderzijds was het ook wel leuk. Maar een goede service, klantvriendelijkheid, eerlijke communicatie, snel en goede price.
(ii) de Review wordt samen met je voornaam en woonplaats gepubliceerd op de website van het Bedrijf en op de website en in zoekmachines van de door DTG bekend gemaakte partners;
(iii) je naam en e-mailadres kunnen worden gebruikt voor het behandelen van vragen en/of klachten, het verstrekken van de door jou aangevraagde informatie en om contact met je op te nemen in geval van klachten of vragen over je Review.
2.3 Uitsluitend indien je daarvoor toestemming hebt gegeven gebruiken we je naam en e-mailadres voor het per e-mail versturen van onze nieuwsbrief met nieuws over gelijksoortige producten en diensten of tips van DTG. Indien je deze e-mails niet meer wenst te ontvangen kan je daar tegen bezwaar

!!!!!!Ik stel hierbij reclame van DTG absoluut niet op prijs. Mocht ik desondanks toch benaderd worden door spam of aanbiedingen anderzijds dan zal ik deze melden bij stichting reclame code.

T P

01-11-2017

Carien van Gijn

23-10-2017

Ik werd aan de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan en ik kreeg reeds de volgende dag een afspraak! Ik vond dat mijn vraag een spoedvraag was; zonder dat ik dat verder hoefde te benoemen, werd dit begrepen en werd ik super snel en zeer vakkundig geholpen.

Marleen van

04-10-2017

A D Elektra heeft ons al vaker geholpen met diverse problemen waar elektriciteit mee gemoeid was. Altijd zijn we snel geholpen, op een hele prettige en vakkundige manier!

Patrick Rijnders

18-09-2017

het fijne van A D elektra is dat er met je mee wordt gedacht en de prijs is meteen duidelijk. service en snelheid zijn prima.

Bart Smith

15-09-2017

Voor onze nieuwe keuken moest de electra aangepast worden. Er is een extra leiding onder de vloer aangelegd en er zijn een aantal groepen toegevoegd. Alles is netjes afgewerkt en de samenwerking was erg prettig.

r galiart

11-09-2017