Beoordelingen A D Elektra

• Klantvriendelijkheid 9,6
  • Service 9,6

Tim uit: Maarssen

12-02-2017

A D Elektra is 2x bij ons geweest. Eerst onderzoek uitgevoerd naar een doorgebrand stopcontact bij de oven. Vervolgens nieuw stopcontact geplaatst, 2 groepen samengevoegd in de meterkast en een groep gereserveerd voor de nieuwe aansluiting. Werkt snel, netjes en legt goed uit wat hij doet en waarom. Daar bovenop is hij snel beschikbaar en komt afspraken goed na. Al met al een hele fijne ervaring, volgende keer weten we waar we moeten zijn!

G uit: Houten

29-12-2016

A. uit: Utrecht

21-12-2016

Een bijzonder betrouwbaar bedrijf dat altijd snel voor je klaar staat. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Arnold uit: Utrecht

18-12-2016

AD Elektra vond een storing die 3 anderen niet konden oplossen en toch voor een hele nette prijs! Top vakmensen! Daarnaast ook de meterkast op slimme manier uitgebreid zodat alles nog net past.

Johann-Christian uit: Utrecht

13-12-2016

na afspraak: precies op tijd,, heel snelle reactie buitengewoon vriendelijk

Arnold uit: Maarssen

13-12-2016

Geweldig geholpen afgelopen zaterdag. Na een vakkundige analyse bleek de kortsluiting in de schuur veroorzaakd door een slakje in de contactdoos/schakelaar. Dit hadden we nooit gevonden. Hulde!!

Serge uit: Maarssen

03-12-2016

D uit: Utrecht

24-11-2016

Zeer snelle reactie op mijn storing. Storing is keurig verholpen. Tevens ook zonder problemen direct aanvullend en nieuwe groepenkast aangelegd. Met een uurtje was het weer piekfijn in orde.

margriet uit: utrecht

18-11-2016

De eigenaar van AD Elektra staat garant voor snelle en duskundige hulp bij problemen. Hij is in staat een gedegen analyse te maken en is eerlijk over de oplossingen. Daarnaast werkt het bedrijf op een prettige en respectvolle manier. Ik ben een zeer tevreden klant!