Beoordelingen A D Elektra

• Klantvriendelijkheid 9,2
  • Service 9,1

Thea uit: Utrecht

08-06-2017

Prima werk geleverd door de monteur.
Gaf goede raad en was heel duidelijk.

Hans uit: Utrecht

01-06-2017

Snelle en vriendelijke afhandeling van de klacht. Maakte direct bij het contact een betrouwbare indruk oa door de uitleg van de werkzaamheden.

Henny uit: Utrecht

01-06-2017

Ondanks dat ik op zondag hulp nodig had, werd ik snel en accuraat geholpen. Helemaal top.

C uit: Utrecht

22-05-2017

Ervaren en nette professional.

Fanja uit: Utrecht

15-05-2017
4,2

Geen oplossing kunnen vinden. Twee uur nodig gehad voor het checken van stopcontacten en onder de vloer kijken tegen weekend tarief. Conclusie: offerte voor het aanleggen van nieuwe leidingen.
Volgende dag bleek er niets aan de hand, toen de stekker van de magnetron nog in één van de stopcontacten te hebben gezeten.
Kortom, voor 200 euro geen oplossing, niets gevonden. Offerte tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen (ruime week later), hoe lang denkt men dat we zonder stroom willen zitten?

Tim uit: Maarssen

12-02-2017

A D Elektra is 2x bij ons geweest. Eerst onderzoek uitgevoerd naar een doorgebrand stopcontact bij de oven. Vervolgens nieuw stopcontact geplaatst, 2 groepen samengevoegd in de meterkast en een groep gereserveerd voor de nieuwe aansluiting. Werkt snel, netjes en legt goed uit wat hij doet en waarom. Daar bovenop is hij snel beschikbaar en komt afspraken goed na. Al met al een hele fijne ervaring, volgende keer weten we waar we moeten zijn!

G uit: Houten

29-12-2016

A. uit: Utrecht

21-12-2016

Een bijzonder betrouwbaar bedrijf dat altijd snel voor je klaar staat. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Arnold uit: Utrecht

18-12-2016

AD Elektra vond een storing die 3 anderen niet konden oplossen en toch voor een hele nette prijs! Top vakmensen! Daarnaast ook de meterkast op slimme manier uitgebreid zodat alles nog net past.

13-12-2016