Beoordelingen 365zon

• Volledigheid advies 8,4

Ed uit: Eindhoven

21-02-2020

Positieve ervaring:
Meegedaan via collectieve inkoop vereniging eigen huis. Na acceptatie offerte was er zeer snel contact mbt installatie.
Prima communicatie en met mensen die met je meedenken. Installatie zelf verliep voorspoedig en snel. Nu nog wachten op de zon. :-)

Tips/ verbeterpunten:
Een verbeterpunt is het beter communiceren over het zicht van de kabel vanuit de meterkast naar de omvormer. Hoewel de meest rechte weg naar de omvormer is gekozen had ik niet verwacht dat in een kamer waar de kabel langs het plafond is getrokken, ik tegen een pvc pijp aan zou komen te kijken. Had verwacht dat het in een nette kabelgooot weggewerkt zou worden. Geen ramp dat kan ik natuurlijk zelf of laten doen maar communicatie hierover was op zijn plaats geweest.

w uit: Breda

20-02-2020

Positieve ervaring:
De aanleg van de panelen op het dak is vlot en deskundig verlopen. Installatie ziet er goed en veilig uit.

Aanleg in werking 20-5-2019
Er is nooit iemand geweest om vooraf te schouwen....Dit was wel toegezegd en ook nodig geweest.
DE aanleg van de electr. installatie verliep daarom minder vlot.
De eerste dag kwam hij te laat. De dakleggers moesten 2 uur wachten. Uiteindelijk die dag geen aanleg van de electr, installatie. De electricien kwam wel 2 dagen later.
Heb zelf enig materiaal moeten kopen.
Nu storing in de omvormer. De zekeringsschakelaar was uit. I.v.m. onze vakantie kon ik er niets aandoen.

Marieke uit: Eindhoven

19-02-2020

Positieve ervaring:
Fijne mensen. Ik voelde me serieus genomen op alle fronten. Er werd snel actie ondernomen en tijd genomen waar nodig, erg fijn.

jan uit: veldhoven

28-01-2020

Positieve ervaring:
Afspraken zijn nagekomen, levertijden gehaald, medewerkers waren vriendelijk

W uit: Heerhugowaard

22-01-2020

ton uit: gemert

22-01-2020
5,2

Positieve ervaring:
bereikbaar heid is zeer slecht.
je kun bellen tot je een ons weegt.
niemand neemt op

bereikbaar heid

Willem uit: Zuid Scharwoude

13-01-2020

JWP uit: Anna Paulowna

12-01-2020

Positieve ervaring:
Duidelijk, snel. volgens de afspraken en ism Eigen Huis. Een compliment voor de firma die de zonnepanelen e,d, geplaatst heeft. Correcte werknemers, alles netjes achter gelaten en goed gewerkt. Het wachten is nu nog op de teruggaaf van de btw!

Mariska uit: Lelystad

11-01-2020

Positieve ervaring:
Nadat zij de opdracht kregen, snelle reactie met offerte, snelle en duidelijke reactie op vragen en snelle plaatsing.

Wim uit: Lelystad

11-01-2020