Beoordelingen 365zon

Wil uit: Eindhoven

15-07-2019
9,5

Positieve ervaring:
Zeer snel en uitgebreid advies ontvangen.
Zeer tevreden over de levering en service

Miriam uit: Veldhoven

15-07-2019

Positieve ervaring:
Snelle plaatsing na aanvraag, netjes geplaatst met wat problemen maar die werden ook weer netjes en snel opgelost.

Geen verbeterpunten, goed geregeld

Peter uit: Eindhoven

14-07-2019
9,7

Positieve ervaring:
Het hele proces van de eerste schouw tot en met de plaatsing is prima verlopen. Dank aan het fijne team die de installatie heeft uitgevoerd. Nu de zon nog......

Henk uit: Gemert

14-07-2019
7,7

Positieve ervaring:
De communicatie verliep goed.Het plaatsen van de panelen en de afwerking was ook goed.

Tips/ verbeterpunten:
Verbeterpunt is dat ze na het plaatsen van de panelen nog alles checken. Ze hadden vergeten om de dakpannen terug te schuiven waardoor de buurman s'avonds het dak op is gegaan om deze terug te schuiven. Het bedrijf is dan niet meer bereikbaar tot de volgende morgen en ondertussen kan het gaan regenen

R uit: Valkenswaard

Rene uit: Oisterwijk

Positieve ervaring:
Goede , snelle en vriendelijke communicatie en advies door verkoper Nino. Snelle levering en installatie door deskundige, vriendelijke eigen monteurs. Niet De goedkoopste maar wel leverancier die vertrouwen wekt,kwaliteit van werk en materialen levert. De aftersales door service afdeling reageert en handheld snel en vriendelijk.

T uit: Veldhoven

2,0

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring er wordt voor 1900 schade aangericht en ze weigeren de kosten warvoor ze verzekerd zijn te betalen.

Tips/ verbeterpunten:
Netter werken want dat is zeer slordig
Afhandelen van schades die ze maken.
Via woningbouw als ik daarmee als woningbouw mijn klanten moet bedienen,,,,,,,,,,

John uit: Eindhoven

10-07-2019

Goede afhandeling.

Tips/ verbeterpunten:
Nakomen afspraken kan beter(herhaalde malen om actuele tekening gevraagd)
Toelichting ontbreekt

Martijn uit: Helmond

05-07-2019

Positieve ervaring:
Vandaag (05-07-19) zonnepanelen laten leggen via collectieve inkoop.

Het team kwam op tijd en melde zich keurig aan.

Kundige mensen die niet flauw zijn om duidelijke uitleg te geven, te helpen in advies of vragen te beantwoorden (en ja een goede kop koffie aanbieden helpt daarbij) .

Helaas bleek de omvormer niet vooradig te zijn wat naar mijn idee ook vooraf gemeld had kunnen worden. Na één telefoontje met Wouter is dit zeer keurig opgelost. Men is vanuit kantoor de omvormer persoonlijk komen brengen zodat de installatie afgerond kon worden.

Na een paar uur was alles naar tevredenheid geïnstalleerd en snort de omvormer prima en rustig.

Samenvattend ben ik zéér tevreden over de offertefase, aanschaf, installatie en service.

Martijn.

Tips/ verbeterpunten:
Indien de installatie niet volledig gestart kan worden dit vooraf melden om een oplossing te zoeken.

Robert uit: Eindhoven

01-07-2019
7,8

Positieve ervaring:
Aanleg was prima. Inmiddels is de communicatie naar de app voor de 2de keer weggevallen. In de tussenliggende tijd ben je de opbrengst kwijt. Niet waar! Geeft service aan, want er is een back up van 21 dagen. Jammer dan, een back up registreert alleen als er wordt geregistreerd. De 1ste keer kon men dit telefonisch herstellen. Maar voor de 2 de keer kan dat nu niet ??? Waarom kon het toen wel en nu niet wordt niet meegedeeld. Dus pas over 12 dagen komt er iemand die de communicatie met de app kan herstellen, terwijl ik op 4 minuten rijden van het bedrijf woon. De “Lieve Dame” van de service gaf aan: Ja, we hebben maar 1 monteur beschikbaar, dus u moet wel even wachten. Gek dat de eerste keer dit na 1 telefoontje wel kon worden hersteld en nu niet. Dus er moet meer zijn dat men niet wil vertellen. Men heeft de noodzakelijke info niet prijs is. Want in de ruimte van de omvormer is de routersnelheid 76.6. Neen, geeft service aan, we zullen waarschijnlijk de routersnelheid moeten verhogen. ??? Wordt vervolgd.

“Consumenten kunnen niet alles snappen, maar zijn niet dom

Tips/ verbeterpunten:
Geef gewoon aan wat het probleem is of en doe zeker niet interessant aan de telefoon m.b.t. oplossingen. Kom iets eerder als er een probleem is dan 12 dagen terwijl ik op 4 minuten rij afstand woon van uw bedrijf en het probleem waarschijnlijk in enkele minuten is opgelost.

Ik ben ooit van autodealer gewijzigd omdat men pas over 2 weken een diagnose kon stellen. Als er een onderdeel stuk is heb ik daar begrip voor, maar een diagnose stellen over pas 12 dagen voelt gewoon niet als service.