Beoordelingen 365zon

Ruud uit: Best

04-07-2018
7,5

Tips/ verbeterpunten:
Betere en snellere afhandeling van klachten.

Henk uit: Veldhoven

02-07-2018
7,8

Positieve ervaring:
365 leverde een goed systeem voor een goede prijs en kwam de afspraken heel correct na.

Tips/ verbeterpunten:
Interne communicatie kan verbeterd worden en de normering en beleving in het bedrijf van wat kwaliteit is behoeft ook verbetering.

Toni uit: Valkenswaard

22-06-2018

Positieve ervaring:
zeer snelle levertijd en alles netjes en snel geinstalleerd. Super goed werk afgeleverd en niet duur.

Bas uit: Best

22-06-2018
8,1

Positieve ervaring:
Tijdige levering en net werk op het dak.

Tips/ verbeterpunten:
Installateur in de meterkast verbrak zegel van energiebedrijf, dat niet door hen op prijs werd gesteld. Daarnaast heeft deze installateur een kabel van mijn tv kapot geboord. De installateurs op het dak waren wel uitstekend en behulpzaam

chris uit: best

21-06-2018

Positieve ervaring:
Komen afspraak goed na. Door omstandigheden buiten de schuld van 365 Zon, is het probleem kostenloos verholpen.

Henk uit: Geldrop

20-06-2018
7,4

nvt

Tips/ verbeterpunten:
betere uitleg over de werking en de verdelerkast

Frits uit: Valkenswaard

7,4

Positieve ervaring:
Mooi werk. De installateur had bij een paneel een verkeerde schroef moeten gebruiken omdat de juiste schroeven op dat moment op waren. Hij is speciaal terug gekomen om die schroef te vervangen. Dat is je verantwoordelijkheid nemen!

Tips/ verbeterpunten:
Er is een groot prijsverschil tussen pv’s in-dak monteren of op-dak. Waarom dat prijsverschil zo groot moet zijn is mij nog altijd niet duidelijk.

Hans uit: Barendrecht

19-06-2018

Ik ben: een zakelijke klant

Positieve ervaring:
Jullie doen gewoon "Gewone dingen" zoals een advies, offerte, en installatie van Zonnepanelen echt ongewoon goed.
Dit heb ik als particulier in 2017 in Eindhoven en nu ook als zakelijke klant in Barendrecht mogen ervaren...

Hans Truin , Xiptra Business Solutions.

Tips/ verbeterpunten:
Voor zakelijke klanten het betalingstermijn aanpassen niet binnen 14 dagen maar 30 dagen wat wettelijk is toegestaan en verplicht is we hebben wel binnen 14 dagen betaald...

Arno uit: Eindhoven

6,7

Prijs kwaliteit is oke.
En terugverdien garantie is top.

Meterkast slordig afgewerkt.
13 panelen geplaatst 1 paneel ligt niet in de lijn ziet er rommelig en niet professioneel uit.

Marijke uit: Best

18-06-2018