Beoordelingen 365zon

• Communicatie en klantvriendelijkheid 8,7
  • Volledigheid advies 8,6

johan uit: weert

Positieve ervaring:
vriendelijk ,snelle levering.goed materiaal.

Tips/ verbeterpunten:
Foutjes maken we allemaal wel eens , tip bij de klant iets beter letten op de aansluitingen die gedaan moeten worden of veranderd ,omdat deze van tevoren niet goed bekeken werden.wat tot extra kosten leiden. Maar ik ben tevreden over het geheel plaatje.

Gerard van uit: Best

Niels uit: Boekel

Positieve ervaring:
Duidelijke offerte, bij vragen goed te woord gestaan.
Montage was netjes en snel.

Theo uit: Gemert

7,7

Duidelijke offerte

Tips/ verbeterpunten:
Bij ons waren 3 van de 12 zonnepanelen beschadigd. Achteraf goed opgelost/vervangen door service monteur 365zon, Bovenstaande is niet nodig als de monteurs zuiniger met de panelen omgaan. Schade (krassen) was waarschijnlijk veroorzaakt door het vervoer of met de panelen over elkaar heen trekken met het uit de bus halen. Ik zou als ik jullie was de monteurs er op aanspreken zodat er een volgende keer zorgvuldiger mee om gegaan wordt. Ook waren de bochten leidingen niet met een buigveer gebogen maar gewoon geknikt. Dit heb ik maar zo gelaten maar het hoort niet. Een vakman doet dat zo niet. Ik zou als ik jullie was hier meer op sturen, scheelt een hoop werk en geld. En het komt beter over bij de klanten.

jo uit: schijndel

klantvriendelijk, en snel.

ga zo door...

Hub uit: Son en Breugel

Positieve ervaring:
Alles was tot in de puntjes verzorgd. Van offerte tot aan plaatsing. Ik beveel dit bedrijf aan. Niet twijfelen maar gewoon doen. Hier krijg je geen spijt van. Ja, alleen als je het niet doet. Want elke dag geen zonnepanelen van 365zon op je dak is een verloren dag voor je portemonnee!!

P uit: Best

Zeer positive ervaring.
Ervaren monteurs, netjes gewerkt
Ook de electrische kabel is netjes aangelegd van zolder naar meterkast

Geen

Frans uit: Duizel

Positieve ervaring:
Na 6 jaar panelen op carport nog gratis herplaatsing op schuin dak van het huis. Dit i.v.m. met het loskomen van de panelen tijdens de storm. Duidelijke uitleg en planning.

Tips/ verbeterpunten:
Eerst meten is beter weten. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het scheelt weer enige ritten.

Geert uit: Oirschot

Positieve ervaring:
Geen agressieve verkoop maar gewoon de tijd nemen om alles goed uit te leggen.
Ook nadat ik besloten had om het PV-systeem via 365 te kopen kwamen ze niet meteen met een pen aanzetten om je een overeenkomst te laten tekenen.
Dit gaf mij nog meer het gevoel dat een goed bedrijf is

Geen

s uit: son