Beoordelingen 365zon

Wilbert uit: Eindhoven

22-11-2017
7,5

Positieve ervaring:
Alles is netjes en snel geregeld op de dagen vd installatie.

Tips/ verbeterpunten:
- Duidelijkheid & afspraken nakomen m.b.t. reserve dakpannen. Voor het installeren was het geen probleem dat er geen reserve dakpannen aanwezig zijn. Toen bij installatie toch een dakpan brak, bleek dat er reserve dakpannen aanwezig hadden moeten zijn. Uiteindelijk is e.e.a. provisorisch opgelost.
- Er was geen duidelijkheid dat installatie niet door zou kunnen gaan bij lichte regen.
- Er is door het installatieteam niet duidelijk gecommuniceerd dat ze die dag vanwege de regen niet terug zouden komen.
- En nadat de installatie op het dak niet doorging was de planning niet echt assertief met het plannen van een nieuwe afspraak - ook hier klopte de info van de installateurs niet met wat er door planning gecommuniceerd werd.

Gerard uit: Eindhoven

22-11-2017

Positieve ervaring:
Klantvriendelijke en duidelijke communicatie. Bij gemaakte afspraken wordt er van te voren nog een herinnering gestuurd en afspraken worden ook volgens planning nagekomen.

M uit: Eindhoven

Wilma uit: Eindhoven

21-11-2017

Alle afspraken uitstekend nagekomen

Tips/ verbeterpunten:
Wanneer afgesproken dat installateurs tussen 8 en 9 uur arriveren is het beter om het even te laten weten wanneer het 10 uur wordt.

Rob

20-11-2017
7,8

Positieve ervaring:
Via de woningbouwvereniging (Thuis) besloten om mee te doen als huurder. Wel enige tijd moeten wachten vanwege de drukte (veel aanvragen) maar toen het eenmaal zo ver was, was de installatie heel snel geregeld! Nu even afwachten hoe het systeem gaat presteren.

Tips/ verbeterpunten:
Ik kan nu nog geen verbeterpunten melden.

henk uit: son en breugel

20-11-2017

Martin uit: best

19-11-2017

J. uit: Eindhoven

19-11-2017
5,9

Positieve ervaring:
De panelen werken prima en leveren wat de bedoeling was.

Tips/ verbeterpunten:
De medewerker die de leiding had van het plaatsen van de panelen was byzonder disloyaal naar eigen collega's als anderen. Daarbij maakte hij zelf heel veel fouten, die overigens later bij oplevering wel hersteld zijn.

Henk uit: Eindhoven

17-11-2017

Positieve ervaring:
Degene die het werk gedaan hebben, waren correct en keurig netjes!

P uit: Best

17-11-2017

Positieve ervaring:
Panelen keurig geplaatst, de enigen die maximaal gebruik maakten van de plaats op ons dak.