Beoordelingen 365zon

• Prijs 8,4

Fred uit: Valkenswaard

31-01-2018

Positieve ervaring:
Snel en net afgewerkt, die dag scheen de zon en het werkte meteen.

Tips/ verbeterpunten:
offerte was voor 10 panelen, later bleek dat er maar 8 op konden.
Had graag gezien dat men had geholpen met het installeren van de app op mijn laptop of smartphone
maar daar krijg ik binnenkort hulp bij van 365zon

Niels uit: Valkenswaard

07-01-2018

Positieve ervaring:
Het is een zeer net bedrijf. Je wordt netjes te woord gestaan. Kunt er met alle vragen mee aankomen. Na het bestellen maakten ze zo snel mogelijk een afspraak om alles te komen installeren. Na een klacht over een zonnepaneel werd ik meteen netjes geholpen en hebben ze het zeer net en professioneel opgelost. Zeer tevreden over de panelen en de service die ze hebben.

Tips/ verbeterpunten:
Bij wat ouderen huizen eerst komen kijken hoe de constructie van het dak is. En overleggen hoe de installatie komt te liggen.

W uit: veldhoven

04-12-2017

Netben beleefd personeel

Tips/ verbeterpunten:
We moest en zelf met idee├źn komen om meer panelen te kunnen leggen. Dat vind ik niet slim. Veel mensen haken daar door makkelijker af omdat ze niet door gaan met vragen. Als ikzelf niet telkens met mogelijk heden kwam was het ook niks geworden.

Wilbert uit: Eindhoven

22-11-2017
7,5

Positieve ervaring:
Alles is netjes en snel geregeld op de dagen vd installatie.

Tips/ verbeterpunten:
- Duidelijkheid & afspraken nakomen m.b.t. reserve dakpannen. Voor het installeren was het geen probleem dat er geen reserve dakpannen aanwezig zijn. Toen bij installatie toch een dakpan brak, bleek dat er reserve dakpannen aanwezig hadden moeten zijn. Uiteindelijk is e.e.a. provisorisch opgelost.
- Er was geen duidelijkheid dat installatie niet door zou kunnen gaan bij lichte regen.
- Er is door het installatieteam niet duidelijk gecommuniceerd dat ze die dag vanwege de regen niet terug zouden komen.
- En nadat de installatie op het dak niet doorging was de planning niet echt assertief met het plannen van een nieuwe afspraak - ook hier klopte de info van de installateurs niet met wat er door planning gecommuniceerd werd.

Gerard uit: Eindhoven

22-11-2017

Positieve ervaring:
Klantvriendelijke en duidelijke communicatie. Bij gemaakte afspraken wordt er van te voren nog een herinnering gestuurd en afspraken worden ook volgens planning nagekomen.

M uit: Eindhoven

Wilma uit: Eindhoven

21-11-2017

Alle afspraken uitstekend nagekomen

Tips/ verbeterpunten:
Wanneer afgesproken dat installateurs tussen 8 en 9 uur arriveren is het beter om het even te laten weten wanneer het 10 uur wordt.

Rob

20-11-2017
7,8

Positieve ervaring:
Via de woningbouwvereniging (Thuis) besloten om mee te doen als huurder. Wel enige tijd moeten wachten vanwege de drukte (veel aanvragen) maar toen het eenmaal zo ver was, was de installatie heel snel geregeld! Nu even afwachten hoe het systeem gaat presteren.

Tips/ verbeterpunten:
Ik kan nu nog geen verbeterpunten melden.

henk uit: son en breugel

20-11-2017

Martin uit: best