Beoordelingen 365zon

• Volledigheid advies 8,7

Dennis uit: Berkel-Enschot

05-03-2019

Positieve ervaring:
Deskundig en specifiek advies voorafgaand aan de installatie. De monteurs en elektriciens waren vriendelijk, professioneel en werkten alles keurig af. Zo hebben de monteurs veel tijd besteed aan het volledig (van alle kanten) uitlijnen van onze panelen. Echt vakwerk!

Jos uit: Eindhoven

20-02-2019

Positieve ervaring:
Wij zijn erg enthousiast over 365Zon in alle opzichten. Zij hadden echter de pech dat aan het eind van het jaar de gewenste zonnepanelen niet geleverd konden worden. Er werd wel een alternatief geboden, maar dat wilden wij niet. Daardoor werd de plaatsing 2 maanden later. Vandaar een lagere waardering voor snelheid en levertijd, maar dat was eigenlijk buiten de schuld van 365Zon. Dat het op de dag van installatie begon te sneeuwen, waardoor het geheel nog een week later pas werd afgerond, kan 365Zon ook niet worden aangerekend.

J uit: Best

9,8

Huub uit: Best

Positieve ervaring:
Installatie was goed verlopen al was er een probleempje met de bedrijfsbus waardoor de monteurs iets later waren begonnen. Kundigheid was duidelijk te zien bij de monteurs. Communicatie met planning en verkoop was prima. Wat mij vooral erg aantrok was de voorbereiding van verkoop (Arif) die bij mij thuis langs kwam om de offerte toe te lichten. Was duidelijk professioneel opgezet en zeer klant specifiek gericht. Goed bezig 365 Zon! Top!

Paul uit: Nuenen

Leon vdb uit: Gemert

13-02-2019

Positieve ervaring:
Netjes en snel geinstalleerd, aardige jongens

henri uit: Gemert

13-02-2019
6,3

Positieve ervaring:
vriendelijk in het contact en snelle installatie

klant duidelijk voorlichten
met zorg de installatie aan sluiten door ervaren en deskundig personeel
met aandacht voor veiligheid en goede afwerking
installatie was onveilig en slordig aangesloten

Hans uit: Vught

12-02-2019
5,7

Vriendelijk

Tips/ verbeterpunten:
Schade gemaakt en die kan ik nu zelf gaan herstellen. Weliswaar wordt aangegeven dat ik de schade financieel kan claimen maar de rompslomp is voor mij.
Ik twijfel aan de deskundigheid van enkele medewerkers.

11-02-2019
8,2

Frank uit: Eindhoven

11-02-2019
8,5

Positieve ervaring:
Goede, meedenkende monteurs. Snelle aanpassing offerte en werkzaamheden mogelijk.

Tips/ verbeterpunten:
Tijdverlies omdat collega van monteur zaken 'geleend' had. Deze moest daarom terug naar het kantoor.