Beoordelingen 2nd Chapter

• Eindresultaat 9,2

Jack uit: Katwijk aan Zee

13-07-2018

Bedrijfsnaam: Stichting Kunstvereeniging Katwijk / DUNAatelier

Vanuit chaos en een slechte Wordpress website heeft Dennis en zijn mensen een werkelijk prachtige website opgeleverd. Modern, overzichtelijk en veelzijdig in gebruik.

Robert-Jan uit: Katwijk ZH

05-07-2018

Bedrijfsnaam: Bospark Huisartsen - Praktijk van Rijn

Een jaar geleden werd ik praktijkhouder van kleinschalige huisartspraktijk in Alphen aan den Rijn. Een website was er niet. Ik zocht naar een manier om onze praktijk modern te maken en online sterk te profileren. Daarbij wilde ik vasthouden aan het persoonlijke, kleinschalige en authentieke karakter die onze praktijkvoering voorstaat. Wat een fijne beleving was de samenwerking met 2nd Chapter hierin. Men voelde exact aan wat ik voor ogen had! Het werd een traject met korte communicatielijnen, verfrissende creatieve voorstellen en de nieuwste technieken om qua vormgeving, functionaliteit en privacy onze praktijkwebsite 'state of art' te maken. De perfectionist in mij krijgt er geen speld meer tussen. Klasse mannen, veel dank!

Divya Prasath uit: Den Burg

28-06-2018

Bedrijfsnaam: Salt Farm Foundation

Mieke uit: Leiden

20-01-2018

Jullie zijn een jong bedrijf met kennis en kunde op website gebied. Dat was de vraag van mij aan jullie. Of jullie ook nog deskundigheid hebben op een ander vlak weet ik niet. Maar de website dat ging top!! Communicatie, ondersteuning altijd bereikbaar. Visie op het product voor de uiteindelijke gebruiker was helder. Uit de samenwerking is een prachtig product ontstaan. Dik tevreden!!!

m uit: Leidschendam

03-01-2018

Bedrijfsnaam: Stedam Bewind

Thom uit: Katwijk

30-12-2017
9,8

Bedrijfsnaam: Licht en Accessoires

2nd Chapter is een prachtige aanvulling voor ons bedrijf gebleken.

Cees uit: Rijnsburg

Bedrijfsnaam: CioMé

Noël uit: Katwijk

19-12-2017

Bedrijfsnaam: Reisburo Noordeinde

Snelle service met de juiste adviezen voor een goede prijs!

Danny uit: Katwijk

11-09-2017
9,8

Bedrijfsnaam: Stichting De Ark

Het proces van het maken van de website vond ik erg professioneel. Goede uitleg, goede presentatie, duidelijk aanvraag van input en de samenwerking was hierdoor uitstekend. Verder ben ik zeer te spreken over het design en de uitleg over het gebruik van de website.