Beoordelingen 2Aline

Erik uit: Driebergen

13-11-2017

Vestiging: Utrecht

Positieve ervaring:
Hayke Bakker sloot erg goed bij mijn behoeften. Waar nodig geeft hij ruimte maar hij is ook erg resultaatgericht. Hij werkt met een duidelijk model, geeft energie, is recht door zee, heeft humor en weet zeer goed wat er in de wereld te koop is.
Clemens vond ik erg ervaren, professioneel en betrokken.

Jeroen uit: Grootebroek

02-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Zonder de tweewekelijkse sessies met Hayke had ik het niet gered. Geduld, geduld
Buitengewoon veel mensenkennis en ervaring in het begeleiden van 50+
En jawel hoor : weer geslaagd

28-10-2017
7,1

Bla

Douglas uit: Uithoorn

26-10-2017

2e spoor re-integratie

Positieve ervaring:
Met vol vertrouwen aan de slag gegaan met Hayke, Cv gemaakt, motivatie brieven opgesteld, Pitch gemaakt, actief op social media. video training etc. ging allemaal heel goed. xxxx Sollicitatie gesprekken gehad 1e 2e 3e ronde maar na 15 maanden, geen baan. Misschien een lagere functie aanvaarden of omscholing? Gesprek met Hayke, heb vertrouwen, neem je tijd doe rustig, wees vriendelijk, zet door, ga ervoor, je bent er bijna, dan toch een mooie baan voor mij 59 jaar oud. Het kan gewoon. Hayke Bedankt. :)

Peter uit: Alkmaar

08-05-2017
9,6

Positieve ervaring:
Mijn 'mentor' was Hayke Bakker en het was opvallend hoe positief hoe altijd bleef. Dat werkt stimulerend. Hij heeft met dank aan zijn uitgebreide ervaring een grote kennis van zaken. Ik heb veel van hem geleerd. Hij is ook recht voor zijn raap, hij windt er geen doekjes om. Die aanpak vind ik zelf heel plezierig. ik ben nooit met tegenzin naar onze afspraken gegaan. Juist integendeel. Hayke, bedankt!

Gerard uit: Hellevoetsluis

18-04-2017

Positieve ervaring:
Contact met Clemens is prima, temeer omdat hij het ook durfde om het niet eens met je te zijn en daaruit kwam altijd een positieve consensus. Hoewel ik mijn nieuwe baan zelfstandig heb gevonden hebben zijn bijdrages en aanbevelingen mij altijd net even dat duwtje in de rug gegeven dat ik nodig had om bevestigd te zien wat mijn competenties waren.

Vincent uit: Hilversum

31-03-2017

Vestiging: Den Haag

Positieve ervaring:
Hayke is een hele directe, prettige gesprekspartner geweest en heeft mij geholpen mijn zelfvertrouwen weer terug te vinden. In een paar maanden tijd is de missie geslaagd!

Joke uit: Vlaardingen

30-03-2017

Positieve ervaring:
Altijd een luisterend oor, een hele goede klik met de adviseur.
Makkelijk te bereiken, laat je in je waarde heel belangrijk.

Miranda uit: Vlaardingen

29-03-2017
7,3

Positieve ervaring:
Veel kunnen praten en een luisterend oor gekregen, vooral in het begin.
Je praat vaak met mensen die je al kennen en de situatie kennen dus vandaar dat het goed was.

Christel uit: Schiedam

10-03-2017
7,8

Positieve ervaring:
De gesprekken en trainingen hebben me geholpen bij het vinden van een baan en me zekerder gemaakt bij het solliciteren en het nemen van beslissingen over cv, brief en het gebruik van sociale media.