Beoordelingen 2Aline

12-07-2018

Vestiging: Breda

Outplacementtraject, Loopbaanadvies

Positieve ervaring:
Voordat ik bij 2Aline kwam was ik helemaal vastgelopen in mijn werk, ik wilde al een tijd weg maar kon door de bomen het bos niet meer zien. 2aline heeft mij geholpen toe te spitsen op bepaalde vacatures door prioriteiten en wensen op een rijtje te zetten. Hierdoor kreeg ik vertrouwen en weer vizie op waar ik wilde solliciteren. Na een LINKEDin Cursus ben ik aan het netwerken geslagen, en daarbij is er een match ontstaan.
Zeer prettig en professioneel bedrijf. Contact was zeer persoonlijk en aangenaam.

femke uit: hellevoetsluis

23-05-2018
9,7

Vestiging: Rotterdam

Positieve ervaring:
van uit mijn werkgever waar ik weg ging vonden ze een dergelijk traject onzin en geld verspilling. ik ben zo blij dat ik me niet door hun heb laten beïnvloeden. het was leerzaam en leuk en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in het solliciteren van nu. daarnaast weet ik nu ook gewoon beter wat ik naar de tafel toe breng en wat ik waard ben. mijn gesprekken verlopen nu assertiever en ik durf ook nee te zeggen en weg te lopen. want ik verdien de baan die bij mij past en niet een flut oplossing tussendoor.

Ronald uit: Velserbroek

04-05-2018

Positieve ervaring:
Geven een goed advies en begeleiding en hebben kennis van zaken. Geven feedback waar je wat aam hebt.

Wim uit: Bussum

18-12-2017
9,6

Positieve ervaring:
Vanaf de eerste kennismaking was er bij mij een zeer groot gevoel van professionaliteit, visie en doortastendheid. Het hele traject heeft mij positief gevormd.

Erik uit: Driebergen

13-11-2017

Vestiging: Utrecht

Positieve ervaring:
Hayke Bakker sloot erg goed bij mijn behoeften. Waar nodig geeft hij ruimte maar hij is ook erg resultaatgericht. Hij werkt met een duidelijk model, geeft energie, is recht door zee, heeft humor en weet zeer goed wat er in de wereld te koop is.
Clemens vond ik erg ervaren, professioneel en betrokken.

Jeroen uit: Grootebroek

02-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Zonder de tweewekelijkse sessies met Hayke had ik het niet gered. Geduld, geduld
Buitengewoon veel mensenkennis en ervaring in het begeleiden van 50+
En jawel hoor : weer geslaagd

28-10-2017
7,1

Bla

Douglas uit: Uithoorn

26-10-2017

2e spoor re-integratie

Positieve ervaring:
Met vol vertrouwen aan de slag gegaan met Hayke, Cv gemaakt, motivatie brieven opgesteld, Pitch gemaakt, actief op social media. video training etc. ging allemaal heel goed. xxxx Sollicitatie gesprekken gehad 1e 2e 3e ronde maar na 15 maanden, geen baan. Misschien een lagere functie aanvaarden of omscholing? Gesprek met Hayke, heb vertrouwen, neem je tijd doe rustig, wees vriendelijk, zet door, ga ervoor, je bent er bijna, dan toch een mooie baan voor mij 59 jaar oud. Het kan gewoon. Hayke Bedankt. :)

Peter uit: Alkmaar

08-05-2017
9,6

Positieve ervaring:
Mijn 'mentor' was Hayke Bakker en het was opvallend hoe positief hoe altijd bleef. Dat werkt stimulerend. Hij heeft met dank aan zijn uitgebreide ervaring een grote kennis van zaken. Ik heb veel van hem geleerd. Hij is ook recht voor zijn raap, hij windt er geen doekjes om. Die aanpak vind ik zelf heel plezierig. ik ben nooit met tegenzin naar onze afspraken gegaan. Juist integendeel. Hayke, bedankt!

Gerard uit: Hellevoetsluis

18-04-2017

Vestiging: Rotterdam

Positieve ervaring:
Contact met Clemens is prima, temeer omdat hij het ook durfde om het niet eens met je te zijn en daaruit kwam altijd een positieve consensus. Hoewel ik mijn nieuwe baan zelfstandig heb gevonden hebben zijn bijdrages en aanbevelingen mij altijd net even dat duwtje in de rug gegeven dat ik nodig had om bevestigd te zien wat mijn competenties waren.