Beoordelingen 2Aline

08-05-2017
9,6

Vestiging: Amsterdam

Positieve ervaring:
Mijn 'mentor' was Hayke Bakker en het was opvallend hoe positief hoe altijd bleef. Dat werkt stimulerend. Hij heeft met dank aan zijn uitgebreide ervaring een grote kennis van zaken. Ik heb veel van hem geleerd. Hij is ook recht voor zijn raap, hij windt er geen doekjes om. Die aanpak vind ik zelf heel plezierig. ik ben nooit met tegenzin naar onze afspraken gegaan. Juist integendeel. Hayke, bedankt!

Gerard uit: Hellevoetsluis

18-04-2017

Positieve ervaring:
Contact met Clemens is prima, temeer omdat hij het ook durfde om het niet eens met je te zijn en daaruit kwam altijd een positieve consensus. Hoewel ik mijn nieuwe baan zelfstandig heb gevonden hebben zijn bijdrages en aanbevelingen mij altijd net even dat duwtje in de rug gegeven dat ik nodig had om bevestigd te zien wat mijn competenties waren.

Vincent uit: Hilversum

31-03-2017

Positieve ervaring:
Hayke is een hele directe, prettige gesprekspartner geweest en heeft mij geholpen mijn zelfvertrouwen weer terug te vinden. In een paar maanden tijd is de missie geslaagd!

Joke uit: Vlaardingen

30-03-2017

Positieve ervaring:
Altijd een luisterend oor, een hele goede klik met de adviseur.
Makkelijk te bereiken, laat je in je waarde heel belangrijk.

Miranda uit: Vlaardingen

29-03-2017
7,3

Positieve ervaring:
Veel kunnen praten en een luisterend oor gekregen, vooral in het begin.
Je praat vaak met mensen die je al kennen en de situatie kennen dus vandaar dat het goed was.

Christel uit: Schiedam

10-03-2017
7,8

Positieve ervaring:
De gesprekken en trainingen hebben me geholpen bij het vinden van een baan en me zekerder gemaakt bij het solliciteren en het nemen van beslissingen over cv, brief en het gebruik van sociale media.

Sybe uit: Den Haag

09-01-2017

Positieve ervaring:
In heel korte tijd gegaan van uitzichtloze situatie naar een leuke baan. Hayke is een optimist, ook als je dat zelf even niet bent. Weet goed wat er speelt aan de kant van de werkgever en zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent. Eerlijk, open en duidelijk. Maakt complexe problemen simpel.

Lianne uit: Wijk bij duurstede

12-12-2016
7,8

Vestiging: Utrecht

Positieve ervaring:
Zeer prettige gesprekken gehad, waarbij je beter over jezelf gaat nadenken wat zijn je sterke punten en hoe koppel je die aan praktijk ervaring.

Bernadette uit: Maassluis

15-11-2016

Positieve ervaring:
een duidelijke omschrijving wat verwacht mag worden van het bureau en het dan ook waarmaken

Monica uit: Den Haag

10-11-2016
9,7

Positieve ervaring:
Ik heb het traject als zeer positief ervaren. Persoonlijke aandacht, professionele begeleiding, goede coaching en waardevolle trainingen.