Beoordelingen 17 Sounds

• Verwachtingen en doelstellingen bereikt 9,1

June uit: Enschede

26-06-2017

Positieve ervaring:
Goede communicatie. Werdt 2 dagen van tevoren nog gebeld om te vragen wat op het "scherm" voor de DJ mocht komen te staan.. (Dit waren wij zelf vergeten). Zij hadden dit dus erg scherp. GELUKKIG

Verbeterpunten/ tips:
Het was ons alleen even onduidelijk wanneer wij de offerte moesten betalen. Stond geen uiterlijke datum vermeldt. Verder geen bijzonderheden.

Lisa uit: Luttenberg

17-01-2017

Geweldige avond gehad!

robin uit: Hengelo

18-12-2016

Positieve ervaring:
De DJ heeft ons en de gasten een top avond gegeven muziek was top zweer ook en mensen kwamen los door de muziek

Communicatie

Merel uit: Zwolle

14-11-2016
9,9

Positieve ervaring:
Afgelopen september heeft 17 Sounds op onze bruiloft gezorgd voor een fantastisch feest! We zijn vanaf het kennismakingsgesprek op een fijne manier op de hoogte gebleven van alle ontwikkelingen en afspraken via het inlogsysteem. Op de avond zelf draaiden ze wat wij wilden horen en het dak ging eraf! Vanaf de openingsdans heeft de dansvloer vol gestaan en hebben alle gasten enorm genoten. We hebben inmiddels veel reacties gehad van familie en vrienden en zijn er zeker van dat we DJ Olivier binnenkort weer gaan zien op een andere bruiloft! Namens ons; bedankt mannen!

Inger en Jeroen uit: Enschede

25-10-2016
7,7

Harold uit: Utrecht

24-10-2016

Positieve ervaring:
Zeer professionele aanpak, snelle reactie en goede communicatie. Luisteren goed naar de wensen van de klant en passen zich makkelijk aan.

Rosalie uit: Zutphen

16-10-2016

Positieve ervaring:
Wij hebben een super avond gehad dankzij de mannen van 17 sounds!

Michiel uit: Deventer

16-10-2016

Positieve ervaring:
DJ heeft gezorgd voor de juiste muziek om van onze bruiloft een groot feest te maken. Non stop werd er gedanst. Mooie afwisseling tussen nieuwe liedjes en foute (half) uurtjes. Verlichting zorgde ervoor dat de feestzaal helemaal omgetoverd was tot party plek. Videodagboek was ook erg populair, we hebben zin om al de videos in het verloop van de avond te bekijken! Super tevreden met het feest, en van iedereen complimenten gehad over de goede sfeer.

Nvt

Reinald uit: Rijssen

06-10-2016
7,1

Positieve ervaring:
Leuke muziek en sfeer beleeft op onze bruiloft. nummers goed gemixed

Verbeterpunten/ tips:
Graag iets beter luisteren naar de klantenwensen betreft het geluidsniveau, daar waren afspraken overgemaakt en dat kwam hij niet helemaal na. Verder was het erg leuk om deze DJ bij onze bruiloft te hebben.

Martijn & Aline uit: Nijkerk

02-10-2016
7,9

Positieve ervaring:
We hadden een geweldige avond met een superleuke, muzikale omlijsting. Sfeermakers die goed aanvoelden wat de zaal nodig had en met wie veel te overleggen was.

Verbeterpunten/ tips:
Saxofonist mag zich iets meer tussen het publiek mengen.