Beoordelingen 17 Sounds

• Verwachtingen en doelstellingen bereikt 9,2

Bart en Nienke uit: Rijssen

29-05-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben de samenwerking met 17 Sounds als heel prettig ervaren. Van begin tot eind was er een prettige en duidelijke communicatie en wisten we waar wij aan toe waren. Ook het contact met de DJ verliep soepel en ging ook erg makkelijk. We wist op tijd wie onze DJ was en konden zo ook nog het e.e.a. met hem door spreken. Op de avond zelf wist de DJ er echt een fantastisch feest van te maken. Hij voelde de mensen goed aan wist precies de juiste nummers te draaien. In één woord, TOP

Geen

Robert en janine uit: Rijssen

08-11-2017
9,9

Positieve ervaring:
Wij hebben zelf een heel leuk feest gehad en kregen zelfs na de bruiloft de vraag wie we als dj hadden geboekt omdat iedereen het zo leuk vond.

Verbeterpunten/ tips:
Op de factuur was in het begin een foutje gemaakt. Daarnaast konden we op onze account niet se volledige prijs zien, alleen die van de accessoires zeg maar. Dit maakte het een beetje onoverzichtelijk welke prijs we moesten aanhouden.

June uit: Enschede

26-06-2017

Positieve ervaring:
Goede communicatie. Werdt 2 dagen van tevoren nog gebeld om te vragen wat op het "scherm" voor de DJ mocht komen te staan.. (Dit waren wij zelf vergeten). Zij hadden dit dus erg scherp. GELUKKIG

Verbeterpunten/ tips:
Het was ons alleen even onduidelijk wanneer wij de offerte moesten betalen. Stond geen uiterlijke datum vermeldt. Verder geen bijzonderheden.

Lisa uit: Luttenberg

17-01-2017

Geweldige avond gehad!

robin uit: Hengelo

18-12-2016

Positieve ervaring:
De DJ heeft ons en de gasten een top avond gegeven muziek was top zweer ook en mensen kwamen los door de muziek

Communicatie

Merel uit: Zwolle

14-11-2016
9,9

Positieve ervaring:
Afgelopen september heeft 17 Sounds op onze bruiloft gezorgd voor een fantastisch feest! We zijn vanaf het kennismakingsgesprek op een fijne manier op de hoogte gebleven van alle ontwikkelingen en afspraken via het inlogsysteem. Op de avond zelf draaiden ze wat wij wilden horen en het dak ging eraf! Vanaf de openingsdans heeft de dansvloer vol gestaan en hebben alle gasten enorm genoten. We hebben inmiddels veel reacties gehad van familie en vrienden en zijn er zeker van dat we DJ Olivier binnenkort weer gaan zien op een andere bruiloft! Namens ons; bedankt mannen!

Inger en Jeroen uit: Enschede

25-10-2016
7,7

Harold uit: Utrecht

24-10-2016

Positieve ervaring:
Zeer professionele aanpak, snelle reactie en goede communicatie. Luisteren goed naar de wensen van de klant en passen zich makkelijk aan.

Rosalie uit: Zutphen

16-10-2016

Positieve ervaring:
Wij hebben een super avond gehad dankzij de mannen van 17 sounds!

Michiel uit: Deventer

16-10-2016

Positieve ervaring:
DJ heeft gezorgd voor de juiste muziek om van onze bruiloft een groot feest te maken. Non stop werd er gedanst. Mooie afwisseling tussen nieuwe liedjes en foute (half) uurtjes. Verlichting zorgde ervoor dat de feestzaal helemaal omgetoverd was tot party plek. Videodagboek was ook erg populair, we hebben zin om al de videos in het verloop van de avond te bekijken! Super tevreden met het feest, en van iedereen complimenten gehad over de goede sfeer.

Nvt