Beoordelingen 123feestverhuur.nl

• Advies 8,7
  • Persoonlijke benadering 8,9

Theo uit: Veldhoven

20-09-2018

Ervaring met: een offerte op maat

Alles correct via telefonisch contact overeengekomen, alsmede voldoende advies mbt hoeveelheid.

Desiree uit: Poirterslaan 26

20-09-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

gehuurde fakkels vielen erg tegen, de rest was prima

Cj uit: Valkenswaard

19-09-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Werd netje gebracht en opgehaald op de aangegeven tijdspullen waren schoon en degelijk.
Daardoor super feest gehad

Bart

18-09-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Perfecte service, correct, stipt en persoonlijk vanaf eerste telefoontje tot aan het weer ophalen van de spullen door meedenkende, vriendelijke vakmensen. Kei bedankt!

Peter uit: Eindhoven

15-09-2018

Alles naar wens

Ad uit: Waalre

12-09-2018

Lloyd uit: Waalre

11-09-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Super ervaring gehad met 123Feestverhuur!
Allereerst natuurlijk zelf een vergelijking gedaan op internet voor feestverhuur in de omgeving. 123Feestverhuur kwam nagenoeg als goedkoopste uit de bus, als je ook vervoerskosten en dergelijke mee neemt (geen appels met peren vergelijken) Vervolgens een offertevraag gedaan. Ik was op zoek naar koelkasten, statafels, barkrukken, tenten, glaswerk, lichtkabels, etc, eigenlijk alles om een feestje compleet te maken. De communicatie over de offerte vraag was uiterst correct. Ik werd nog nagebeld met uitleg over soorten materialen en er werd uitleg gegeven over aflever- en ophaaltijden.
Op de dag voor levering werk ik door de afdeling planning gebeld over exacte lever- en ophaaltijden.
Op de dag van levering stond 123Feestverhuur keurig op tijd op mijn stoep en werden de bestelde goederen netjes afgeleverd en op de plaats gezet waar ik ze nodig had (hoefde dus zelf niet heel veel verder te sjouwen). De spullen waren schoon en heel bij aflevering. Er werd uitleg gegeven over materialen.
Ivm andere afspraken op de dag van ophalen verzocht ik om het vervroegen van het ophaaltijdstip. Hoewel aangegeven werd dat de planning vrij strak was gaf men aan dat men toch de uiterste moeite ging doen om de spullen eerder op te halen.
Op de dag van ophalen stond 123Feestverhuur keurig eerder op mijn stoep! Wat een klantvriendelijkheid!
Nog een pluspunt: de offerte kan digitaal bevestigd worden en de betaling wordt achteraf per IDeal aangeboden. Makkelijker kunnen we het als klant toch niet hebben?

Ik beveel 123Feestverhuur dan ook ten zeerste aan! Dikke pluim!

Wim uit: Waalre

10-09-2018

Ervaring met: losse verhuur (techniek)

Door overmacht waren wij 'plotseling gedwongen' om een geluidsinstallatie voor ons evenement in te huren. Johan en zijn mensen hebben ons niet alleen goed geholpen, maar bovendien ook nog eens een schappelijke prijs gehanteerd

Frits uit: Valkenswaard

04-09-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

prettig contact vanaf eerste moment, flexibel en correct van deur tot deur.
groet !!!

Jol uit: Geldrop

30-08-2018
9,6

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima. Er was een kapotte koelkast geleverd maar die hadden ze verkeerd uit het magazijn meegenomen. Dit werd gelijk omgeruild tegen een goeie.