Beoordelingen 123feestverhuur.nl

• Persoonlijke benadering 8,9

Willem uit: Eindhoven

02-08-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Via een belletje wat zaken doorgenomen en kreeg direct offerte per mail. Transparant en niet de duurste. Bezorging verliep soepel. Kreeg ook een half uurtje van te voren een belletje van de bezorgers hoe laat ze er zouden zijn. Wel zo prettig. Koelkast was al ingesteld en kreeg van mn vrienden ook compimenten dat het bier lekker koud was. Super service en achteraf betalen. Top!

Chester uit: Eindhoven

01-08-2018

Ervaring met: een offerte op maat

M uit: Eindhoven

27-07-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

alles verliep uitstekend.Volgens afspraak en op tijd.Goed materiaal.
1 minpuntje: voor 1gebroken wijnglas werd EU 3,00 in rekening gebracht wat ik erg veel vind.

j.

26-07-2018
4,4

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

confetti gaat niet van de tafels af. Dit weten ze bij de 123feestverhuur, maar wordt (bewust?) niet verteld (zeiden zelf: gebeurd regelmatig, foute lak hiervoor gebruikt). De 'herstelkosten' worden uiteraard doorberekend aan de klant.
Jammer dat ze niet op de mail hierover reageren.

Theodorus uit: Aalst

19-07-2018
5,6

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Bij de aflevering was men niet bereid even te helpen de parasol op te zetten: (Opmerking van een medewerker: daarvoor moet betaald worden). Bij het ophalen vertrekt men zonder af te melden terwijl ik aanwezig was. Kortom een beetje lomp.
Ik vraag toch niet om alles op te zetten. Ik ben 81 jaar. Heb al meerdere malen bij jullie besteld, geef de mensen een redelijke fooi. Op zo'n antwoord reageer ik bij mezelf. : "Geen fooi jongens". Dit maakt mij niet positief over de comm.van uw medewerkers. Mijn nee is niet absoluut maar kan pas ja worden na uitleg. Tav van de vraagstelling in de enquete; Ik stel voor uw vraag over evt aanbeveling te wijzigen . Beveelt aan.: antwoordemogeloijkheden 1 tot 5. Uw laatste vraag heb ik voor ac, maar vind ik niet prettig Ik wil niet dat mijn persoonsgegevens verwerkt worden.

Elly uit: Eindhoven

11-07-2018

Vriendelijk personeel
Makkelijk contact mee te maken en snelle service

Marissa uit: Veldhoven

10-07-2018
7,8

Perfecte service
Dank jullie wel

Jos uit: Valkenswaard

10-07-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima geholpen met de bestelling.
Alle afspraken nagekomen.
Wij zijn zeer tevreden.

J uit: Eindhoven

09-07-2018

Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima service, goede communicatie. Een tikkeltje aan de dure kant maar erg flexibel en op kort termijn zelfs geleverd. (Van offerte tot leveren 3 dagen)
Order: glaswerk voor verrassingsfeestje á 40 man.

09-07-2018