Beoordelingen 079 - Schilderwerken

Hein en Claire uit: Haastrecht

07-12-2018
9,5

Algehele mening:
Fantastisch werk afgeleverd. Erg professioneel. Robin, complimenten voor je vakwerk en vooral ook je manier van werken, het oplossingsgericht meedenken, je advies en het fijne contact. Ook na oplevering huis nog keurige nazorg. Wij komen zeker terug en zullen je zonder enige twijfel aanbevelen aan anderen.

Leon uit: Pijnacker

01-11-2018

Algehele mening:
Onze dakkapel moest gerenoveerd worden, schilder, timmerwerk en glasvervangen. Dit is allemaal zoals afgesproken uitgevoerd. Wij hebben ervoor gekozen dit uit te laten voeren tijdens onze vakantie (anders zou de praktijk tijdelijk gesloten moeten worden. Bij terugkomst van onze vakantie was alles zoals afgesproken tijdig en vakkundig uitgevoerd.

Zijn zeer tevreden met het resultaat opbasis van de gemaamte afspraken

Ed uit: Bergschenhoek

02-10-2018
3,1

Algehele mening:
Zeer inflexibel, slechte communicatie, klantonvriendelijk, totaal geen inlevingsvermogen. Zet incasso buro in om zijn gelijk te halen. Alleen factuur telt, klanttevredenheid onbelangrijk

a.g. uit: leiderdorp

16-03-2018

Algehele mening:
Het 079-schildersbedrijf heeft ons hele huis van binnen aangepakt en alles nieuw in de verf gezet. Een giga-klus, maar een prachtig eindresultaat.

Theo uit: Zoetermeer

12-02-2018

Betrouwbaar, mooi resultaat

jan uit: nootdorp oudeweg 78

22-11-2017

Algehele mening:
Het werk is heel gemotiveerd uitgevoerd. Helaas is een grote inschat fout gemaakt met de omvang van de klus. Deze klus vraagt om veel meer uren. Door jullie is tot het laatste moment heel gemotiveerd gewerkt om optimale resultaten te geven.s

Marc uit: Delft

15-11-2017

Algehele mening:
Ervaring is prima. Goede kwaliteit wat betreft het schuilderen zelf. Er zou nog wat meer aandacht kunnen zijn voor de netheid in en om het huis. Nu moesten we zelf toch wel veel rommel opruimen en ook de planten in de tuin hadden iets meer kunnen worden ontzien.

berrie uit: Zoetermeer

06-11-2017

Algehele mening:
Goed vakmanschap! Het project duurde wat langer als afgesproken.

Sjaak uit: Leidschendam

05-11-2017

Algehele mening:
Dankzij slecht weer is werk behoorlijk uitgelopen, maar dat was voor ons niet belangrijk. Netjes gewerkt