Klantenvertellen lanceert een nieuwe versie van jouw reviewsysteem

Wanneer

Tot en met juli zetten we geleidelijk al onze klanten op het nieuwe platform.

De migratie van jouw account gebeurt in twee fases! Dit is noodzakelijk om er voor te zorgen dat je zo min mogelijk hinder ondervindt tijdens de migratie. Zo kun je zonder vertragingen reviews blijven verzamelen.   In de eerste fase zijn al jouw accountgegevens en reviews zonder review omschrijving overgezet naar het nieuwe review systeem. Nadat alle accounts zijn gemigreerd worden in fase twee de review beschrijvingen toegevoegd.

Zodra je toegang hebt

Om er samen een succes van te maken, vragen we je om na de update een aantal zaken zelf of met hulp van je webdeveloper te regelen:

• De koppelingen met de software voor o.a. automatisch uitnodigen blijven actief.
  • Als u gebruik maakt van een externe plugin, dient u bij de ontwikkelaar van de plug-in te informeren of deze nog bruikbaar is. Mocht de ontwikkelaar daar vragen over hebben kan deze contact met ons opnemen.
  • Maak je gebruik van de XML-feed/ API, haal dan bij de publicatieopties jouw nieuwe feed op.
  • Je huidige vragenlijst wordt na de update vervangen naar de basis vragen, middels de optie "Export reviews uit vorig platform" kun je je vragenlijst inzien en daarna opnieuw aanmaken.
  • Alle links (bv. Easy Invite Link of Facebook pagina) worden geredirect, maar pas deze binnenkort aan je kunt alle links die je gebruikt terug vinden in je account.
  • De nieuwe widget code vind je onder Publiceer.

Let op: De bovenstaande punten zijn pas te regelen nadat je toegang hebt.

Jouw online reputatie

Samen werken we aan de online reputatie van jouw bedrijf. Met het vernieuwde Klantenvertellen zijn we in staat om onze diensten, nu en in de toekomst, verder voor je te optimaliseren. Zo wordt het verzamelen en publiceren van klantbeoordelingen nog makkelijker.

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid