Nieuws

Juni 2020

UTS Abbink wint de Erkende project verhuizer award 2020
Verhuisbedrijf UTS Abbink B.V.[https://utsabbink.nl/] in Den Haag is voor het derde achtereenvolgende jaar bekroond met de titel Erkende Project Verhuizer van het Jaar. De trotse operationeel directeur Robert Olijslagers ontving de EPV AWARD uit handen van Patrick van Rooyen, EPV bestuurder van de Organisatie voor Erkende Verhuizers, branchevereniging van de Nederlandse verhuisbranche. Erkende Projectverhuizers zijn gespecialiseerd in de uitvoering van omvangrijke, complexe en risicovolle verhuizingen van bedrijven, kantoren en instellingen. Klik hier[https://www.youtube.com/watch?v=mrD1uJaKwqE&feature=youtu.be] voor de video.
(lees verder)

April 2020

Reviews in tijden van Corona
Elk bedrijf en organisatie probeert zijn steentje bij te dragen in deze tijden. Reviews zijn juist nu essentieel voor elke onderneming.
(lees verder)

Maart 2020

Google Covid-19 update
Google heeft een update uitgerold om lokale bedrijven beter te helpen aan te passen aan de huidige maatschappelijke situatie. Deze aanpassing geeft bedrijven de mogelijkheid om snel en effectief te  communiceren rondom aanpassingen in hun bedrijfsvoering door de maatregelen van de regering.
(lees verder)

Februari 2020

Vertoon je reviews bij de advertenties van Viabovag.nl
Sinds kort is het mogelijk om je reviews van Klantenvertellen op ViaBOVAG.nl te vertonen. Zo toon je ervaringen van klanten direct bij je advertentie en vergroot je de kans dat klanten voor jouw occasion kiezen.
(lees verder)

3 maart oude platform niet meer beschikbaar
Het moment is aangebroken dat we definitief afscheid nemen van het oude reviewplatform.
(lees verder)

Koppeling met Autosociaal
Goed nieuws voor Autosociaal gebruikers! Het is mogelijk om je beoordelingen van Klantenvertellen op je website te weergeven met de vernieuwde koppeling. Zo blijven klanten op jouw website en help je klanten gemakkelijk een keuze te maken aan de hand van onafhankelijke beoordelingen. Met dank aan Gert Brandsen (Autobedrijf Gert Brandsen & INQAR Veenendaal) voor dit voorbeeld: https://lnkd.in/e85Rh8Q Wil jij net als Gert Brandsen ook je reviews op deze manier tonen? Vraag naar de mogelijkheden bij je Klantenvertellen of Autosociaal contactpersoon.
(lees verder)

Oktober 2019

Gepland onderhoud a.s. zaterdag
 
(lees verder)

Mailserver tijdelijk gestopt
Probleem verholpen ---
(lees verder)

Update Google Rich Snippets
*Waar zijn mijn sterren gebleven? *Recentelijk heeft Google haar richtlijnen aangepast omtrent de gestructureerde data-markup, ook wel omschreven als Rich Snippets of organische sterren. Google heeft besloten haar richtlijnen aan te passen om misleiding te voorkomen en de zoekervaring te verbeteren.
(lees verder)

Landelijke Storing KPN
13:57: We hebben vernomen dat de storing verholpen is.
(lees verder)

September 2019

Gesloten vanwege training
BELANGRIJKE MEDEDELING: CONTACT CENTER VRIJDAG 20 SEPTEMBER 13:00u-17.00u NIET BEREIKBAAR
(lees verder)

Klantenvertellen storing
Recentelijk hebben we wederom te maken gehad met storingen op Klantenvertellen en Kiyoh. Mede naar aanleiding van de vorige case is er een crisisteam opgesteld van developers en technische mensen van onze hostingpartner om hier direct op te acteren. We hebben een specifiek probleem gesignaleerd en deze middag een wijziging doorgevoerd die dit specifieke probleem uitsluit. We verwachten hiermee een grote stap te zetten naar een vitaler systeem.
(lees verder)

Telefoonstoring
Wij zijn weer bereikbaar!
(lees verder)

Rapportcijfer weergave
De afgelopen week zijn er complicaties opgetreden bij de statistieken van de reviews. Dit was merkbaar door afwijkende gemiddelden die terugkwamen in widgets en op reviewpagina's. Er is een herberekening gedaan op onze statistieken. Wij zien dat deze herberekening resulteert in een correcte weergave van de rapportcijfers.
(lees verder)

Performance
UPDATE 03/09/19 De Storing is verholpen en alle systemen zijn weer operationeel. Er zal nog verder onderzoek plaatsvinden om de oorzaak te vinden en te voorkomen in de toekomst. Onze klantenservice is bereikbaar om u te helpen met vragen of instellingen in uw dashboard.
(lees verder)

Juli 2019

Update transitie nieuw platform
Op dit moment zijn wij druk met het overzetten van onze klanten naar een nieuw platform. We zijn er van bewust dat u hier helaas hinder van kan ondervinden. Het is dan ook onze prioriteit om deze zaken zo snel mogelijk op te pakken. Voor verdere informatie, houdt de website in de gaten of neem telefonisch en/of per mail contact met ons op. Wij informeren u graag verder.
(lees verder)

Juni 2019

Enkele belangrijke punten omtrent het nieuwe systeem
*Inloggen*
(lees verder)

Klantenvertellen lanceert een nieuwe versie van jouw reviewsysteem
*Wanneer *
(lees verder)

Mei 2017

Onderscheid je met Klantbeoordelingen in je concurrentieveld
Als ondernemer kun je de kracht van beoordelingen van je klanten inzetten om je lokaal te onderscheiden en je sterker te maken. De samenwerking tussen NUVO Klantenvertellen ondersteunt je hier mee. Hoe werkt dat dan?
(lees verder)

September 2016

Klantenvertellen.nl: nieuwe widgets voor Mobiliteit
De nieuwe designstijl heeft u al op diverse plaatsen kunnen zien. Er is hard gewerkt om dit nieuwe design en logo beschikbaar te stellen aan de Klantenvertellen mobiliteitsbedrijven, zoals autobedrijven en rijscholen.
(lees verder)

Augustus 2016

Google past criteria aan
Criteria verkopersbeoordeling in Google Adwords/Google Shopping aangepast
(lees verder)

Klantenvertellen.nl: nieuw design
De nieuwe designstijl heeft u al op diverse plaatsen kunnen zien. De afgelopen tijd is er hard gewerkt om dit nieuwe design en logo beschikbaar te stellen aan de Klantenvertellen mobiliteitsbedrijven, zoals autobedrijven en rijscholen.
(lees verder)

Februari 2016

Mercedes-Benz zet reviewsysteem ‘Klantenvertellen’ in
Vanaf februari 2016 gaat Mercedes-Benz van start met het reviewsysteem van Klantenvertellen (in 2009 geïnitieerd door Bovag). Mercedes hecht grote waarde aan transparantie in de klanttevredenheid van dealerbedrijven en voorziet daarmee in de huidige consumentenbehoefte. De dealer reviews zullen op de websites van de dealers worden getoond evenals op alle belangrijke occasions sites zoals Autotrack, Marktplaats, Autoscout, Autotrader en Autokopen. Verder worden de dealer reviews geïntegreerd in de facebookpagina’s van de dealers en getoond op Telefoongids.nl. Omdat Klantenvertellen Google partner is, worden de ratings zowel in organische zoekresultaten als in Google advertenties getoond (gele sterren).Hiermee bouwen zowel Mercedes-Benz als haar dealers zelf hun online reputatie op en dat is in de huidige tijd van cruciaal belang.
(lees verder)

December 2015

T-Mobile kiest voor reviewsysteem KV-Mediagroep (Kiyoh)
T-Mobile kiest voor reviewsysteem KV-Mediagroep (Kiyoh) Naast reviews over haar dienstverlening, zal T-Mobile ook de module ‘product reviews’ gaan inzetten om producten te laten ‘reviewen’.
(lees verder)

November 2015

Ruim 2 miljoen beoordelingen!
Ruim 2 miljoen beoordelingen van 15.000 bedrijven! Met een marktaandeel van 50,2% groeit ook het aantal reviews zeer hard mee. Begin november is de grens van 2 miljoen reviews bereikt en neemt bovendien het aantal deelnemende bedrijven en webwinkels sterk toe.
(lees verder)

Oktober 2015

Telfort, Essent en Energiedirect van start met Klantenvertellen-reviewsysteem!
Telfort, Essent en Energiedirect  van start met Klantenvertellen-reviewsysteem! Vanaf oktober gaan Telfort, Essent en Energiedirect actief reviews verzamelen via het reviewsysteem van Klantenvertellen, met alle ondersteuning en adviezen die daar vanuit Klantenvertellen voor nodig zijn. Geweldig om deze grote, gerenommeerde partijen te helpen met reviewmarketing!
(lees verder)

September 2015

Klantenvertellen-reviews op Marktplaats!
Vanaf september 2015 kunnen autobedrijven hun Klantenvertellen-reviews ook op Marktplaats tonen. Hiermee neemt de slagingskans op advertenties toe en kunnen de autobedrijven met Klantenvertellen-reviews zich beter profileren. Marktplaats is het laatste grote occasionportal die de Klantenvertellen-reviews toont, eerder al starten Autoscout, Autotrack, Autotrader, Autokopen, Bovag.nl en Telefoongids.nl om de klanttevredenheid van Autobedrijven inzichtelijk te maken.
(lees verder)

Juni 2015

Verbetering en onderhoud aan het Klantenvertellen reviewsysteem
Verbetering en onderhoud aan het Klantenvertellen reviewsysteem:
(lees verder)

Mei 2015

Brancheorganisatie VHG faciliteert haar leden met het Klantenvertellen-reviewsysteem
*Brancheorganisatie VHG (Hoveniers) faciliteert haar leden met het Klantenvertellen-reviewsysteem*
(lees verder)

April 2015

Keurmerken VKG en VMRG kiezen voor reviewsysteem Klantenvertellen
*Keurmerken VKG en VMRG (respectievelijk Kozijnen en Gevelbouw) kiezen voor reviewsysteem Klantenvertellen*
(lees verder)

AutoTrack toont ook reviews van Klantenvertellen
AutoTrack toont vanaf vandaag alle klantervaringen van Klantenvertellen.nl op haar website. Deze reviews geven de consument een betere inzicht in de betrouwbaarheid van de autoaanbieder en verschaffen autobedrijven inzicht in de mogelijkheden om de dienstverlening nog verder te verbeteren.
(lees verder)

Februari 2015

Domica kiest voor Klantenvertellen
Domica is een landelijk opererende organisatie met enkele tientallen vestigingen. Actief in de bemiddeling van huur en verhuur van woningen alsmede het beheer ervan.
(lees verder)

December 2014

Auto Trader en Klantenvertellen.nl gaan samenwerking aan!
Vanaf deze week toont Auto Trader de reviews van marktleider Klantenvertellen bij de advertenties van autobedrijven op AutoTrader.nl. Dit betekent dat er van enkele duizenden autobedrijven reviews worden getoond in de advertenties.
(lees verder)

De Beste Opleider van Nederland 2014
NBC, Springest en Klantenvertellen zijn als organisatie trots op de winnaars van De Beste Opleiders van Nederland!
(lees verder)

Erkend Betere Schilders kiezen voor Klantenvertellen
De landelijke erkenningsregeling De Betere Schilder heeft circa 400 aangesloten vakschilders in Nederland. Alle erkend Betere Schilders gebruiken sinds december van dit jaar de klantbeoordelingen van Klantenvertellen.
(lees verder)

AD Autobedrijf en CarProf kiezen voor reviewsysteem Klantenvertellen
Vanaf januari 2015 gaan AD Autobedrijf en CarProf met 125 vestigingen van start met het reviewsysteem van Klantenvertellen (in 2009 geïnitieerd door Bovag). Beide garageformules hechten grote waarde aan transparantie. Het etaleren van de klanttevredenheid is daar een belangrijk onderdeel van. Iedere nieuwe CarProf vestiging maakt standaard gebruikt van de dienst en de gehele AD Autobedrijf formule wordt geleidelijk aangesloten. De ratings zullen prominent op de website van de leden worden getoond. 
(lees verder)

November 2014

Verkiezing ‘Beste opleider van Nederland’
Klantenvertellen organiseert in samenwerking met Springest de verkiezing van ‘beste opleider van Nederland 2014’. Op 18 december wordt de Award uitgereikt. Een groot aantal opleiders gebruikt het reviewsysteem van Klantenvertellen.
(lees verder)

Oktober 2014

500ste Thuiswinkel lid gestart!
Vanaf januari 2014 is KV Media Groep BV een exclusieve samenwerking aangegaan met Thuiswinkel Waarborg.
(lees verder)

September 2014

Branche organisatie INRETAIL kiest voor Klantenvertellen. CBW-Erkend leden krijgen ‘CBW-Erkend reviews’!
2.500 CBW-Erkend leden en circa 15.000 leden van Brancheorganisatie INRETAIL kunnen vanaf november gebruik maken van Klantenvertellen en Kiyoh Klantbeoordelingen.
(lees verder)

Augustus 2014

Persbericht
*Amsterdam, 18 augustus 2014 – Met de overname van de KV Media Groep verstevigt DTG haar positie als online marketing services organisatie voor het MKB. KV Media Groep is voor DTG een goede aanvulling op haar bestaande portfolio van online diensten voor het MKB in Nederland.*
(lees verder)

Mei 2014

Vakgarage kiest Klantenvertellen!
Alle Vakgarages gaan van start met het reviewsysteem van Klantenvertellen. Stichting Vakgarage vindt het belangrijk transparant te zijn en inzage te geven in de klanttevredenheid van de Vakgarages. De ratings zullen op de website van de leden worden getoond en op Vakgarage.nl.
(lees verder)

Ook de Vereniging VACO kiest voor Klantenvertellen!
Vereniging VACO is de bedrijfstakorganisatie voor de banden- en wielenbranche in Nederland. Zij behartigt de belangen van honderden banden- en wielenbedrijven uit de gehele bedrijfskolom. Ruim 760 bedrijven uit de Nederlandse banden- en wielenbranche (circa 90%) zijn aangesloten bij Vereniging VACO. Deze bedrijven zijn VACO Erkend. In de totale branche zijn ongeveer 10.000 mensen werkzaam. VACO biedt haar leden ook de mogelijkheid tegen een gereduceerd tarief reviews via het systeem van Klantenvertellen actief te verzamelen en te publiceren. De vertrouwenwekkende VACO widget zorgt voor meer conversie en omzet.
(lees verder)

April 2014

GEBRA kiest ook voor Klantenvertellen BV
De belangenorganisatie GEBRA kiest voor Klantenvertellen BV. Het doel van de vereniging is het behartiging van de collectieve en individuele belangen van de aangesloten leden, zowel op sociaal-economisch als op maatschappelijk terrein. GEBRA wil de leden - onder andere via ons reviewsysteem steunen bij de uitoefening van hun bedrijf. Door de toegenomen online mogelijkheden biedt GEBRA haar leden ons reviewsysteem. Leden hebben de mogelijkheid de exclusieve GEBRA widget op hun site te plaatsen en actief reviews te verzamelen. GEBRA streeft naar het verwerven van financiële voordelen voor de leden en middels deze samenwerking genieten leden een hoge korting. 
(lees verder)

Klantenvertellen Verplicht!
Steeds meer rijscholen melden zich aan voor Klantenvertellen! Zowel BOVAG als niet-BOVAG rijscholen melden zich massaal aan voor Klantenvertellen. Een van de redenen van het succes is de behoefte aan transparantie in de branche. BOVAG heeft dan ook recentelijk haar Lidmaatschapseisen aangescherpt. "BOVAG Rijscholen vindt het belangrijk om transparant te zijn richting consument, maar ook om datgene wat we beloven waar te maken", aldus vicevoorzitter Frank Hoornenborg van BOVAG Rijscholen In afgelopen jaren zijn meer en meer rijscholen in een krimpende markt de oorzaak van een grote concurrentiestrijd.
(lees verder)

Maart 2014

NUVO Nederlandse Uni Van Optiekbedrijven kiest exclusief voor Klantenvertellen
De NUVO is de branchevereniging van en voor optiekondernemers. De missie van de NUVO is de kwaliteit van de optiekbranche op niveau te houden en zo mogelijk te verbeteren om optimaal zien en oogzorg toegankelijk te houden voor een breed publiek. De NUVO biedt al haar leden een account aan op Klantenvertellen.nl. NUVO wil haar keurmerk meer ‘laden’ richting de consumentenmarkt. (zichtbaarheid, naamsbekendheid, autoriteit). In de periode van 3 jaar zullen naar schatting miljoenen consumenten van de leden de ‘NUVO-enquête’ ontvangen en daar geconfronteerd worden met de het keurmerk NUVO. 
(lees verder)

Allfree
AllFree, zeer succesvol op het gebied van leadgeneratie kiest voor hun unieke concepten, op basis van no cure no pay, collectief voor Klantenvertellen. Zij zijn er van overtuigd dat Klantenvertellen hun dienstverlening nog beter maakt en dat dit de vindbaarheid in zoekmachines en conversie op de website verder zal vergroten.
(lees verder)

Februari 2014

Webwinkel vakdagen afgerond: 165 webwinkels melden zich aan!
Na de webwinkelvakdagen hebben 165 webwinkels zich aangemeld. Een deel zal gebruik maken van het Thuiswinkel.org reviewsysteem dat KV Media Groep mag faciliteren en uitrollen. 
(lees verder)

Klantenvertellen maakt zich voor de derde keer op voor de Autobedrijfverkiezing van het jaar
Klantenvertellen faciliteert voor de derde keer op een rij de Autobedrijfverkiezing van het jaar. Jaarlijks uitgereikt door de BOVAG aan het beste universele autobedrijf van Nederland.
(lees verder)

Januari 2014

KV Media Groep neemt deel aan de webwinkel vakdagen
Op 22 en 23 januari neemt de KV Media Groep deel aan de webwinkel vakdagen in Utrecht. Een team van reviewadviseurs staat klaar.
(lees verder)

KV Media Groep BV tekent overeenkomt met Thuiswinkel.org
Vanaf 27 januari kunnen Thuiswinkel leden gebruik maken van het White label reviewsysteem, powered by KV Media Groep
(lees verder)

December 2013

Klantenvertellen AWARD uitgereikt!
In samenwerking met de schilders formule Glansgarant heeft Klantenvertellen een Award uitgereikt aan de beste Glansgarant schilder. De winnaar van de Klantenvertellen Award 2013 was Amerongen schilderwerken Totaal Onderhoud B.V.
(lees verder)

KV Media groep BV gaat met alle werkmaatschappijen naar het Oostenrijkse Ischgl
KV Media groep BV gaat met alle werkmaatschappijen; Klantenvertellen, Patientenvertellen en KiyOh naar het Oostenrijkse Ischgl. De complete teams waren aanwezig.
(lees verder)

Het Brabant Dagblad kopt 'Klantenvertellen is op de goede weg'
In de katern de ondernemer is paginagroot een artikel geschreven over de opmars van het bedrijf Klantenvertellen en het toenemende belang van reviews
(lees verder)

November 2013

De eerste 10 buitenlandse klanten van start!
Na een succesvolle lancering van de internationale werkmaatschappij en de aanpassing van ons platform zijn de eerste 10 internationale klanten gestart!
(lees verder)

Winnaar BOV troffee!!!
Klantenvertellen wint de BOV troffee tijdens een feestelijke avond in het Efteling theater op 7ovember 2013.
(lees verder)

Oktober 2013

Weer twee nieuwe softwarepartners binnen de zorg!
KV Media Groep sluit samenwerkingsovereenkomst met toonaangevende softwarepartners (Vertimart en Complan) binnen de zorg. Patientenvertellen ontzorgt door deze samenwerking haar klanten. Er wordt een koppeling gelegd met beide softwaresystemen.
(lees verder)

Internationale uitrol van de KV Media Groep BV
Focus zal in eerste instantie liggen op Duitsland en België.
(lees verder)

Klantenvertellen verhuist
Klantenvertellen groeit uit haar jasje in het oude pand en verhuist naar een grotere locatie aan de Dr Hub van Doorneweg 169.   
(lees verder)

September 2013

Genomineerd voor de BOV troffee 2013
Klantenvertellen is genomineerd voor de BOV troffee 2013. Uitreiking in november 2013!
(lees verder)

KV Media Groep sluit mantelovereenkomst met NMT
De Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (NMT) is de beroepsvereniging van tandartsen in Nederland. De NMT ondersteunt tandartsen in het uitoefenen van hun beroep en behartigt de belangen van de tandarts in Nederland.
(lees verder)

Juli 2013

Klantenvertellen sluit overeenkomst met de brancheorganisatie van Erkende Verhuizers
De brancheorganisatie van Erkende Verhuizers gaat exclusief aan de slag met Klantenvertellen. De eerste twee weken hebben 60 verhuizersbedrijven zich al aangesloten.
(lees verder)

Klantenvertellen tekent nieuwe overeenkomt met BOVAG
BOVAG verlengt de samenwerking die in 2009 met Klantenvertellen is gestart.
(lees verder)

Juni 2013

Gemeente Tilburg sluit zich aan!
De tevredenheid van een aantal recreatieve accommodaties worden gemeten en gepubliceerd!
(lees verder)

Mei 2013

Euretco en Klantenvertellen sluiten mantelovereenkomst
Voor al haar winkelformules sluit Euretco een mantelovereenkomst met Klantenvertellen
(lees verder)

April 2013

Klantenvertellen geoptimaliseerd voor mobiele apparaten
Het plaatsen van een review is nu eenvoudig en snel mogelijk op alle mobiele apparaten!
(lees verder)

Klantenvertellen sluit overeenkomst met Google voor Seller Ratings!!
Met deze overeenkomst verkeert Klantenvertellen wereldwijd in selecte gezelschap van toonaangevende reviewspecialisten.
(lees verder)

Maart 2013

Klantenvertellen sluit overeenkomst met Sportfondsen Nederland
Sportfondsen is met 300 accommodaties de grootste exploitant en dienstverlener binnen de vrijetijds- en sportbranche. Klantenvertellen gaat exclusief alle zwembaden laten beoordelen via haar reviewtool.
(lees verder)

Klantenvertellen sluit mantel overeenkomt met brancheorganisatie RECRON
RECRON, de Vereniging van Recreatieondernemers Nederland, streeft naar een optimaal ondernemersklimaat in de recreatiebranche en behartigt de collectieve en individuele belangen van de leden. RECRON leden kunnen tegen gereduceerd tarief gebruik maken van Klantenvertellen. Ook heeft Klantenvertellen een vertrouwenwekkende RECRON widget gemaakt in 'Look en feel' van RECRON.  
(lees verder)

Februari 2013

Financieel gezond!
Klantenvertellen realiseert A-rating bij Graydon Nederland BV. De A-rating bij Graydon Nederland BV geeft aan dat Klantenvertellen financieel gezond is.
(lees verder)

Klantenvertellen maakt zich op voor de Autobedrijfverkiezing van het jaar 2013
Klantenvertellen faciliteert wederom de Autobedrijfverkiezing van het jaar 2013. Jaarlijks uitgereikt door de BOVAG op het Jaarcongres van universele autobedrijven.
(lees verder)

Januari 2013

5.000 klanten!
KV Media Groep realiseert vijfduizendste klant
(lees verder)

Brancheorganisatie PPV sluit overeenkomst met Klantenvertellen
 Het Keurmerk PPV heeft tot doel om opdrachtgevers in het bonte landschap van verhuisdienstverleners de weg te wijzen naar dé specialisten in het verhuizen van kantoren, bedrijven en instellingen. Brancheorganisatie PPV sluit overeenkomst met Klantenvertellen.
(lees verder)

December 2012

KV Media groep BV gaat met alle werkmaatschappijen naar het Oostenrijkse Sankt Anton
Klantenvertellen, Patientenvertellen en KiyOh naar het Oostenrijkse Sankt Anton. De complete teams waren aanwezig.
(lees verder)

600% omzetstijging!
Zuster bedrijf KiyOh verzesvoudigt de omzet!
(lees verder)

November 2012

Klantenvertellen tekent samenwerkingsovereenkomst met Autoscout24
Autoscout24 gaat de Klantenvertellen reviews tonen bij de advertenties van adverterende autobedrijven. 
(lees verder)

Oktober 2012

Zustermaatschappij KiyOh BV lanceert nieuwe website voor haar klanten
Zustermaatschappij KiyOh BV lanceert nieuwe website voor haar klanten. KiyOh richt zich met haar dienstverlening, product en marketing voornamelijk op webwinkels
(lees verder)

September 2012

Nieuw LOGO!
Klantenvertellen lanceert haar nieuwe LOGO!
(lees verder)

Juli 2012

Klantenvertellen tekent samenwerkingsovereenkomst met van Brug Automatisering
Klantenvertellen tekent samenwerkingsovereenkomst met van Brug Automatisering. Van Brug automatisering is marktleider binnen het notariaat voor software. Vanaf nu kunnen notarissen eenvoudig Klantenvertellen koppelen aan hun CRM-systeem.
(lees verder)

April 2012

KV Media groep BV neemt een belang in KiyOh BV
De KV Media groep BV neemt een belang in KiyOh BV. De KV Media Groep is tevens 100% eigenaar van Klantenvertellen BV. Met deze overname is KV Media Groep BV met 2.000 bedrijven en webwinkels de grootste aanbieder van reviewsystemen in Nederland.
(lees verder)

Klantenvertellen tekent samenwerkingsovereenkomst met DTG
Klantenvertellen tekent samenwerkingsovereenkomst met DTG (Telefoongids en Goudengids). Alle reviews van Klantenvertellen worden voortaan gepubliceerd op Telefoogids.nl.
(lees verder)

Februari 2012

Klantenvertellen maakt zich op voor de Autobedrijfverkiezing van het jaar 2012
Klantenvertellen maakt zich op voor de Autobedrijfverkiezing van het jaar 2012. Jaarlijks uitgereikt door de BOVAG.
(lees verder)

Januari 2012

Klantenvertellen realiseert drieduizendste klant
Klantenvertellen realiseert drieduizendste klant
(lees verder)

December 2011

Klantenvertellen betrekt nieuw kantoor!
Klantenvertellen verhuist naar de Dr Hub van Doorneweg nummer 189 in Tilburg.
(lees verder)

Juli 2011

Klantenvertellen realiseert duizendste klant
Klantenvertellen realiseert duizendste klant
(lees verder)

Mei 2011

Uitbereiding directie
De heer Wilborts treedt toe tot de directie. Zijn ervaring in commerciel trajecten en operationeel management zal ons helpen onze ambitie te verwezenlijken. 
(lees verder)

Maart 2011

Klantenvertellen legt haar beeldmerknaam vast
Klantenvertellen legt in samenwerking met Elzas Noordzij uit Amsterdam haar beeldmerknaam vast. 
(lees verder)

Juli 2010

Klantenvertellen realiseert driehonderdste klant
Klantenvertellen realiseert driehonderdste  klant.
(lees verder)

December 2009

Klantenvertellen sluit overeenkomst met BOVAG
Klantenvertellen sluit overeenkomst met BOVAG. Klantenvertellen heeft de opdracht gekregen een eigen reviewsysteem te ontwikkelen voor alle 11.000 BOVAG leden.
(lees verder)

Juli 2009

Klantenvertellen haalt zestigste klant binnen
Inmiddels maken 60 bedrijven uit verschillende branches gebruik van het reviewsysteem van Klantenvertellen!
(lees verder)

Juni 2008

Ontstaan van het idee
Hoe maak je van je tevreden klanten de beste verkopers? Hoe realiseer je een applicatie dat gebruiksvriendelijk is voor ondernemers en dat uiteindelijk ook toegevoegde waarde levert? Geen traditionele KTO tool, waarvan de resultaten in de 'lade' verdwijnen, maar een systeem waarmee je de resultaten direct commercieel kunt inzetten.
(lees verder)



Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid