Duskundig

We zijn heel tevreden met de diensten die geleverd zijn door Siebren.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

De bedrijfsnaam vertelt het gehele proces

Ik heb Shabnam leren kennen als een persoon die oog heeft voor detail die precies weet waar het over gaat en daar goed de tijd voor neemt die nodig is. Qua Fin. Adviseur had ik Elles die heel goed over kwam en zeer veel kennis en vaardigheden heeft. Patrick kreeg ik later daar Elles helaas uitviel. Zeer waardevolle informatie bron, goede kennis van zaken. Kortom alles goed. Daar en tegen is de backoffice naar mijn mening toe aan een upgrade. Te veel wordt overgelaten aan de frontoffice mensen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Heeft me rust gegeven staat altijd voor je klaar

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.

top geregeld

Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden. Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet. Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt. Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Zorgeloosch heeft zijn naam helemaal waargemaakt

-Prima professionals met ieder zijn/haar eigen discipline; -Een grote organisatie heeft een voordeel omdat de mediator zij qua expertise kunnen terugvallen op de kennis die in huis aanwezig is;. -Zorgeloosch komt met creatieve oplossingen die mij en mijn partner ontzettend geholpen hebben, zonder hun waren we zeker niet tot een oplossing gekomen. - Zorgeloosch = Super!!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Goede kennis Sonja is een rustig persoon, gaf het gevoel dat ze ons goed begreep toonde begrip fijn in omgang we/ik zijn zeer tevreden

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het was prettig, duidelijk en helder.

De contactmomenten waren prettig. De uitleg helder en afspraken concreet.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

rustig en duidelijk

Allemaal erg duidelijk en makkelijk. Totaal geen stress gehad om de scheiding te kunnen regelen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Is aan te bevelen bij iedere scheidingzorg

Vriendelijk sociaal en en correct.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Goed ervaringen mee gehad, alles tot in de puntjes geregeld echt ontzorgd!

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Er is ons veel werk uit handen genomen

Goed overleg , vriendelijk en heel duidelijk

Super gedaan

Ze doen veel voor je nemen een hele zorg bij je weg gewoon geweldig

Geduldig, professioneel

Ik vond dat Siebren uiterst professioneel heeft gehandeld, goed met de emoties is omgegaan en ons goed heeft voorgelicht. Prima communicatie. Ik heb hem al bij iemand anders aanbevolen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

(Soms) uitzichtsloos werd uiteindelijk (bijna) Zorgeloosch na een traject van een jaar

Hoewel het scheidingsproces ansich een zeer vervelend (en emotioneel beladen) proces is ben ik blij dat wij voor het traject van mediaton via Zorgeloosch hebben gekozen. Zonder de beide medewerkers die ons proces hebben begeleid (Chris van Diest als mediator en Elles Donker als financial mediator) zouden we dit proces niet zonder kleerscheuren hebben afgerond en waarschijnlijk niet eens hebben afgemaakt. Een gang naar de rechtbank was waarschijnlijker geweest met alle vervelende gevolgen van dien. Ik hoop dat niemand in dit traject terecht komt, maar als het dan toch zo ver komt dan wens ik hen begeleiding door Chris en Elles toe. Chris heb ik ervaren als zeer betrokken, zakelijk en kundig. Soms trekken / soms duwen maar altijd met respect naar beide (scheidende) partijen toe. Chris heeft ons geholpen door kundigheid te bieden en energie te geven op die momenten dat deze bij ons op was. Ook al kan een mediator niet emotioneel betrokken raken in een zaak, hij kan wel persoonlijke betrokkenheid tonen. Bij ons is dat gelukt, waarvoor mijn oprechte dank...

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Op een prettige manier alles rondom de scheiding kunnen regelen

Ik heb het als zeer prettig ervaren hoe alles is besproken en geregeld rondom de scheiding. Alles kwam aan bod en er werd goed geluisterd naar onze wensen en vragen. Als we vragen hadden per email, werd hier snel op gereageerd.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een heel vriendelijk en betrokken vrouw!

Ze was heel vriendelijk erg betrokken heeft heel snel gewerkt. Ik zou haar ook aanbevelen aan iemand anders.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt N.v.t.

Persoonlijke aandacht en begeleiding

Persoonlijk betrokken. Nam rustig de tijd in de gesprekken.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

zorgeloos .... naam past enorm!

Scheiden is een emotioneel traject. In mijn geval ben ik 'wars' van alle administratieve rompslomp, omdat het emotionele de overhand neemt. De administratieve kant staat me tegen, al weet ik dat ik hier ook doorheen moet. Met Zorgeloosch heb ik heel weinig met de administratie te maken gehad. Alles werd geregeld en uitgelegd, dus het is echt op een administratief zorgeloze manier scheiden.

Geweldig geregeld

Alles is perfect geregeld bedankt

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Alles goed en duidelijk geregeld.

Nina en haar team hebben ons goed ontzorgd in deze stress volle periode.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Zonder jou was het nooit gelukt

Fijn dat je er was in deze rommelige tijden en dat je extra tijd hebt geïnvesteerd omdat onze situatie niet helemaal standaard is i.v.m de verbouwingsafspraken.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Luisteren, rustig toelichten en kundig.

Patricia heeft ons beiden kundig door het proces geleid om te komen tot een wederzijds acceptabel Convenant. Kort samengevat In enkele woorden; ervaren, oog voor detail, luisteren naar beide partijen, geen tijdsdruk en menselijk.

Goed en duidelijk bemiddelaar

Op een goed en rustige manier alles uitleggen als het nog was.

We zijn ontzorgd

We zijn geholpen en ontzorgd zoals verwacht.

Zeer prettig begeleid.

Er is zoveel wat er bij komt kijken waar wij geen weet van hadden! Dit wordt je gelukkig allemaal uit handen genomen.