Door de vervelende en verdrietige situatie vol begrip en met ruimte voor gevoelens zijn wij aan de slag gegaan met het scheidingsproces. Waarbij er goed geluisterd werd naar beide wensen. Door de rust en het luisterend oor dat Sonja ons gaf en haar professionele werkhouding hebben wij onze scheiding voor een deel zorgloosch uit handen kunnen geven. Daardoor konden wij samen zonder al te veel spanning ons focussen op andere facetten rond de scheiding, zoals de emotie bij beide en natuurlijk die van de kinderen. Wij zouden een ieder die jammer genoeg ook met een scheiding te maken krijgt zorgloosch aanbevelen. Bedankt Sonja voor je goede begeleiding.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Oplossingsgerichtheid N.v.t.
  • Geslacht: N.v.t.

Duidelijke uitleg en begeleiding

Klantvriendelijkheid en duidelijk uitgelegd voor beide partijen. Zeer content met Chris.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

De bemiddeling verliep dankzij Chris voorspoedig

Erg prettig dat we door het gehele emotionele scheidingsproces werden geholpen. Daar waar wij er niet uitkwamen om tot overeenstemming te komen, bracht Chris duidelijkheid zodat wij uiteindelijk op een goede manier afspraken konden maken. Altijd snelle reactie bij vragen of opmerkingen. Door de bemiddeling van Chris is onze scheiding snel en redelijk rustig verlopen waarvoor onze dank.

Goede begeleiding

Nooit aan gedacht om te gaan scheiden. Dat is in ieder geval niet de reden geweest om 16 jaar geleden te gaan trouwen. En dan opeens is het zover... Je bent als maatjes voor elkaar geworden, maar niet meer degene waar de ander verliefd op is. Tja en hoe moet het dan met de scheiding. We hebben samen 2 kinderen, een eigen woning, een eigen bedrijf. Hoe pak je het aan om daar samen goed uit te komen. Gelukkig tijdens het eerste gesprek met Helma en Eugène werd er al een heleboel duidelijk over de toekomst. Je krijgt ineens helder hoe je toekomst er uit gaat zien. Tussen de afspraken door komen er nieuwe vragen en elke keer kwam er dan ook weer het antwoord. Na 3 gesprekken stond alles op papier en konden we tekenen. Het moment dat we dat deden voelde als een soort opluchting. Alles geregeld en klaar voor de toekomst. Helma en Eugène bedankt voor de begeleiding.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.

Een topper eerste klas

Zijn werk is helemaal top en verdiend een dikke tien...

Fijne begeleiding en contact

Het traject dat we zijn aangegaan was erg aangenaam.

• Leeftijdscategorie: tot 25 jaar

Rutger heeft onze scheiding een stuk overzichtelijker en daardoor prettiger gemaakt!

Dankzij het advies van Rutger, is onze scheiding op een duidelijke en efficiënte manier geregeld. Hij heeft steeds duidelijk de volgende stap uitgelegd en veel prakitische adviezen gegeven. Een emotioneel traject is hierdoor snel en helder afgerond, ik ben blij dat we voor deze dienstverlening hebben gekozen.

Goed en duidelijk

Goed en behulpzaam geholpen. Duidelijk advies en uitleg over zaken. Bedankt

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact N.v.t.
  • Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.

duidelijk

Het is een mooie manier om gezamenlijk te scheiden alles in eigen tempo en duidelijke taal

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Fijne mensen die alles netjes geregeld hebben

Alles netje geregeld, en in een rap tempo! Bedankt hiervoor.

Prettig, professioneel

Ondanks de omstandigheden voelde de gesprekken prettig aan, er werd goed uitgelegd zodat wij het ook snapten. De communicatie was fijn en de zaak was snel en duidelijk afgerond.

goed en kundig

ontzettend blij dat Marco mij (en mijn ex-vrouw) heeft geholpen in dit pijnlijke proces. inhoudelijk weet Marco veel en kon ons goed vertellen wat de regels zijn; soms ietwat te goed in het volgen van de regels maar doorgaans prettig in zijn begeleiding. hele proces van een echtscheiding is een pijnlijke zaak en ontzettend blij dat er iemand zoals Marco is geweest is ons heeft begeleid.

Duskundig

We zijn heel tevreden met de diensten die geleverd zijn door Siebren.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

De bedrijfsnaam vertelt het gehele proces

Ik heb Shabnam leren kennen als een persoon die oog heeft voor detail die precies weet waar het over gaat en daar goed de tijd voor neemt die nodig is. Qua Fin. Adviseur had ik Elles die heel goed over kwam en zeer veel kennis en vaardigheden heeft. Patrick kreeg ik later daar Elles helaas uitviel. Zeer waardevolle informatie bron, goede kennis van zaken. Kortom alles goed. Daar en tegen is de backoffice naar mijn mening toe aan een upgrade. Te veel wordt overgelaten aan de frontoffice mensen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Heeft me rust gegeven staat altijd voor je klaar

top geregeld

Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden. Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet. Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt. Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Zorgeloosch heeft zijn naam helemaal waargemaakt

-Prima professionals met ieder zijn/haar eigen discipline; -Een grote organisatie heeft een voordeel omdat de mediator zij qua expertise kunnen terugvallen op de kennis die in huis aanwezig is;. -Zorgeloosch komt met creatieve oplossingen die mij en mijn partner ontzettend geholpen hebben, zonder hun waren we zeker niet tot een oplossing gekomen. - Zorgeloosch = Super!!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Goede kennis Sonja is een rustig persoon, gaf het gevoel dat ze ons goed begreep toonde begrip fijn in omgang we/ik zijn zeer tevreden

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het was prettig, duidelijk en helder.

De contactmomenten waren prettig. De uitleg helder en afspraken concreet.

rustig en duidelijk

Allemaal erg duidelijk en makkelijk. Totaal geen stress gehad om de scheiding te kunnen regelen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Is aan te bevelen bij iedere scheidingzorg

Vriendelijk sociaal en en correct.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Goed ervaringen mee gehad, alles tot in de puntjes geregeld echt ontzorgd!

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Er is ons veel werk uit handen genomen

Goed overleg , vriendelijk en heel duidelijk

Super gedaan

Ze doen veel voor je nemen een hele zorg bij je weg gewoon geweldig

Geduldig, professioneel

Ik vond dat Siebren uiterst professioneel heeft gehandeld, goed met de emoties is omgegaan en ons goed heeft voorgelicht. Prima communicatie. Ik heb hem al bij iemand anders aanbevolen.

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.