Super geregeld

Eerlijk gezegd vond ik de gesprekken geen fijn idee...maar moet zeggen na de kennis making voelde het wel goed. Nicole heeft ons alles zeer goed uitgelegd en heel goed geregeld. Toppie..ben blij dat we het via jullie gedaan hebben.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt

Netjes en goed geregeld

Nette mevrouw die alles goed uitlegt en neutraal staat in het hele gebeuren.

• Oplossingsgerichtheid N.v.t.

goed en kundig

ontzettend blij dat Marco mij (en mijn ex-vrouw) heeft geholpen in dit pijnlijke proces. inhoudelijk weet Marco veel en kon ons goed vertellen wat de regels zijn; soms ietwat te goed in het volgen van de regels maar doorgaans prettig in zijn begeleiding. hele proces van een echtscheiding is een pijnlijke zaak en ontzettend blij dat er iemand zoals Marco is geweest is ons heeft begeleid.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.

Duskundig

We zijn heel tevreden met de diensten die geleverd zijn door Siebren.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

De bedrijfsnaam vertelt het gehele proces

Ik heb Shabnam leren kennen als een persoon die oog heeft voor detail die precies weet waar het over gaat en daar goed de tijd voor neemt die nodig is. Qua Fin. Adviseur had ik Elles die heel goed over kwam en zeer veel kennis en vaardigheden heeft. Patrick kreeg ik later daar Elles helaas uitviel. Zeer waardevolle informatie bron, goede kennis van zaken. Kortom alles goed. Daar en tegen is de backoffice naar mijn mening toe aan een upgrade. Te veel wordt overgelaten aan de frontoffice mensen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Heeft me rust gegeven staat altijd voor je klaar

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.

top geregeld

Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden. Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet. Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt. Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.

Deskundig,geduldig,inventief,tactvol en invoelend.

Mijn ervaring was dat ik me altijd gehoord voelde en serieus werd genomen,ik kon alles vragen zonder me bezwaard of ongemakkelijk te voelen. De sfeer bleef luchtig terwijl er zware knopen doorgehakt moesten worden,complimenten aan t adres van Nicolle,ze is een grote hulp geweest.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Zorgeloosch heeft zijn naam helemaal waargemaakt

-Prima professionals met ieder zijn/haar eigen discipline; -Een grote organisatie heeft een voordeel omdat de mediator zij qua expertise kunnen terugvallen op de kennis die in huis aanwezig is;. -Zorgeloosch komt met creatieve oplossingen die mij en mijn partner ontzettend geholpen hebben, zonder hun waren we zeker niet tot een oplossing gekomen. - Zorgeloosch = Super!!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Goede kennis Sonja is een rustig persoon, gaf het gevoel dat ze ons goed begreep toonde begrip fijn in omgang we/ik zijn zeer tevreden

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het was prettig, duidelijk en helder.

De contactmomenten waren prettig. De uitleg helder en afspraken concreet.

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Onpartijdig en een hoop stress minder!

Alles snel duidelijk ,zeer fijn dat jullie veel uit handen nemen en het ook allemaal snel afgehandeld wordt ivm de procedure .

rustig en duidelijk

Allemaal erg duidelijk en makkelijk. Totaal geen stress gehad om de scheiding te kunnen regelen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Is aan te bevelen bij iedere scheidingzorg

Vriendelijk sociaal en en correct.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Nicole heeft er alles aan gedaan om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen

Ik vond t erg prettig dat Nicole alles makkelijk en duidelijk heeft uitgelegd. We konden ten alle tijden contact met haar opnemen als er voor ons iets onduidelijk was. Zeer prettig..

Geweldig!

Ik heb een zéér prettig en goed gevoel gehad bij Nicole. De klik was er gewoon meteen al bij de 1ste afspraak. Ook héél duidelijk alles uitgelegd. Ben er héél erg tevreden mee! Mvg CCJ Christiaans

Prima geregeld

Er werd goed geluisterd en gereageerd Alles prima geregeld

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Goed ervaringen mee gehad, alles tot in de puntjes geregeld echt ontzorgd!

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Goede gesprekken, communicatie, en informatie gewoon klasse

Scheiden is niet leuk, maar alles is goed geregelt door de goede uitleg en hulp door nicole voor ons beide.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Er is ons veel werk uit handen genomen

Goed overleg , vriendelijk en heel duidelijk

Super gedaan

Ze doen veel voor je nemen een hele zorg bij je weg gewoon geweldig

Geduldig, professioneel

Ik vond dat Siebren uiterst professioneel heeft gehandeld, goed met de emoties is omgegaan en ons goed heeft voorgelicht. Prima communicatie. Ik heb hem al bij iemand anders aanbevolen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

(Soms) uitzichtsloos werd uiteindelijk (bijna) Zorgeloosch na een traject van een jaar

Hoewel het scheidingsproces ansich een zeer vervelend (en emotioneel beladen) proces is ben ik blij dat wij voor het traject van mediaton via Zorgeloosch hebben gekozen. Zonder de beide medewerkers die ons proces hebben begeleid (Chris van Diest als mediator en Elles Donker als financial mediator) zouden we dit proces niet zonder kleerscheuren hebben afgerond en waarschijnlijk niet eens hebben afgemaakt. Een gang naar de rechtbank was waarschijnlijker geweest met alle vervelende gevolgen van dien. Ik hoop dat niemand in dit traject terecht komt, maar als het dan toch zo ver komt dan wens ik hen begeleiding door Chris en Elles toe. Chris heb ik ervaren als zeer betrokken, zakelijk en kundig. Soms trekken / soms duwen maar altijd met respect naar beide (scheidende) partijen toe. Chris heeft ons geholpen door kundigheid te bieden en energie te geven op die momenten dat deze bij ons op was. Ook al kan een mediator niet emotioneel betrokken raken in een zaak, hij kan wel persoonlijke betrokkenheid tonen. Bij ons is dat gelukt, waarvoor mijn oprechte dank...

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Op een prettige manier alles rondom de scheiding kunnen regelen

Ik heb het als zeer prettig ervaren hoe alles is besproken en geregeld rondom de scheiding. Alles kwam aan bod en er werd goed geluisterd naar onze wensen en vragen. Als we vragen hadden per email, werd hier snel op gereageerd.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een betrokken, fijne en onpartijdige medewerkster

Nicole heeft ons prima door het zware proces geleid. Ook al waren er moeilijke momenten tijdens het mediation-proces, dan werd dit prima opgepakt. Enige kritische opmerking, die ik Nicole overigens al heb doorgegeven, is dat ik bij het intakegesprek nog wat explicieter was gewezen op de vele wetswijzigingen inzake scheidingen per 1 januari 2020. Wellicht is er iets over gezegd, maar heb ik dat niet opgenomen.

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.