Betrokken en professioneel

Swaas is heel betrokken en zorgvuldig. Zij zet alles op alles om het scheidingstraject tot een goed einde te brengen. Er is ook veel aandacht voor de kinderen. Er heeft ook een gesprek met hen plaatsgevonden. Naast aandacht voor een goed ouderschapsplan en alle belangrijke zakelijke aspecten is er ook aandacht voor omgaan met emoties. Indien nodig verwijst zij door als er extra begeleiding nodig is. Wij zijn heel tevreden!

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hele prettige begeleiding bij afsluiten van huwlijk

Chris vind een zeer oprecht, open en eerlijke man. Hij heeft ons perfect bijgestaan in het afwikkelen van ons huwelijk en goed geluisterd naar onze wensen, maar ook kritisch zijn mening gegeven om bij bepaalde zaken op te letten. Ik kijk tevreden terug op onze bemiddeling gesprekken en kan weer positief naar de toekomst kijken.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

We vonden de samenwerking met Chris erg prettig

Nadat we hadden besloten om te gaan scheiden, moet er nog heel wat geregeld worden. Hoe moeten we alles regelen met de kinderen? Hoe werkt het met pensioen overdracht? Hoeveel alimentatie moet er betaald worden? Hoe moet alles verdeeld worden? Op al deze vragen had Chris duidelijke antwoorden en wisten we snel waar we aan toe waren. Samen hebben we een goed ouderschap plan gemaakt, waar we beide heel tevreden over zijn. De omgang met Chris vonden we ook erg prettig, we voelen ons erg serieus genomen en er werd goed gekeken naar onze specifieke situatie.

Duidelijk

Alles verliep duidelijk en soepel. Ook omdat de situatie ernaar was, konden we via de mail contact hebben.

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Zorgeloosch maakt zijn naam waar

Deskundig, empathisch, op ons tempo. Eigen omgeving, goede uitleg, fijne sfeer.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.

Prettige ondersteuning

Prettige rustige gesprekspartner

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

respectvol energiek zakelijke en heel begripvol en profesional

Cris van Diest, Een professioneel en zeer bekwaam persoon. Hij staat voor zijn werk en geeft duidelijk om zijn klanten. Dit is mijn ervaring. Ook dat hij zich met volle overgave inzet om het scheidingsproces zo begrijpelijk en overzichtelijk te maken.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Deskundige begeleiding in een lastig en ingrijpend proces

Heel tevreden over de deskundige en persoonlijke begeleiding in een lastig proces. Oog voor beide partijen en oplossingsgerichte hulp, met aandacht voor emoties die bij een scheiding gepaard gaan. De unieke combinatie van een bemiddelaar en financieel adviseur maakt het mogelijk om alle praktische zaken bij één loket te regelen, waarbij tevens andere deskundigen beschikbaar zijn. Helder inzicht in de te verwachten dienstverlening en ondersteuning, alsmede de hieraan verbonden kosten. Echt een zorg minder!

Prima, snel

Ik ben tevreden

Zeer goed.

Ze heeft mij zeer goed geholpen, en heeft verstand van zaken. Er komt zo veel bij kijken,wat ik allemaal niet wist.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Prima en snel op een nette manier geholpen,

Contact gaat snel ook als er tussendoor vragen zijn antwoord hij vrijwel direct.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Door de duidelijke en snelle communicatie verloopt het proces snel en helder

Fijn dat Maurice luisterd, vertrouwen geeft en ook vraagt om feedback. Door het luiteren heb ik het gevoel gehad dat hij het beste voor beide partijen wil binnen zijn mogelijkheden. Daardoor het vertrouwen om het hele proces in zijn handen te leggen. Ook doordat hij vraagt om feedback krijg ik het gevoel eerlijk en open te kunnen kunnen zijn en het proces zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.

wij zijn zorgeloos gescheiden

wij zijn beide blij dat we gekozen hebben voor zoreloosch, we hebben er beide een goed gevoel aan overgehouden, sonja draijer heeft zich op een goede manier ingezet om ons beider belangen zo goed als mogelijk te behartigen.

Goede ervaring

We kregen een duidelijke uitleg, afspraken worden goed nagekomen. Snelle afwikkeling.

• Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hoe mij scheiding administratief zorgenloos werd.......

Het is natuurlijk niet de bedoeling om in contact te komen met een mediator. Want wie wil er nou graag scheiden? Je ziet er als een berg tegenop en je hebt het nog nooit gedaan. (gelukkig maar). Waar begin je? Wat moet je doen? Via via kwamen we terecht bij Zorgeloosch scheiden en zo ook bij Maurice en Kimberly. Je gaat door een moeilijke, voor mij emotionele periode. Je kan niet helder denken maar dat deden zij voor ons. Ze kwamen met oplossingen die wij nooit hadden kunnen bedenken. Zijn heel meelevend en zeker onpartijdig. Ze praten op een rustige manier zodat de onbekende wereld een stukje begrijpelijker wordt. Scheiden is echt rot maar ze maken het je wel een stuk fijner door je echt, zoals ze je beloven, de administratieve zorgen te ontnemen. Ik geef mijn leerlingen niet vaak een 10 maar die hebben jullie verdiend! Bedankt.

Heel fijn

Goede uitleg alles heel duidelijk en snel zoals wij het graag wilde.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

fijn geholpen en netjes behandeld en afgerond

Dag Nienke, Onze scheiding staat ingeschreven bij de gemeente Tiel. Hiermee zijn we officieel gescheiden. Mogen wij, José en Eef, het team van Zorgeloosch en met speciale benoeming Nienke Hoogenstraaten, bedanken voor de wijze waarop jij/ jullie ons scheiding begeleidt hebben. Door de prettige samenwerking zullen wij Zorgeloosch aanbevelen bij anderen.... in de hoop dat ook die personen een goede begeleiding krijgen. Nogmaals onze hartelijke dank. Groet, Eef Wouterse en José Versteeg.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Veel werk uit handen genomen en goed geinformeerd.

Een scheiding in gang zetten is een spannende gebeurtenis. Na enige tijd toch de stap gezet om contact te leggen met een scheidingsmediator. Door op internet te kijken, kwam ik al snel uit bij Zorgeloosch. Wij hebben voor een mediator gekozen, omdat je dan met z'n drieën naar de scheiding toe gaat werken. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Onze scheidingsmediator Shabnam wil ik daarom erg bedanken voor al het werk en geduld wat zij in ons gestopt heeft. Alles is duidelijk uitgelegd en als je met vragen zit, is het nooit teveel om die vragen te stellen. Verder is Shabnam voor ons beide gaan kijken wat bij ons de beste past, maar onze wensen werden ook zeker meegenomen. Shabnam zorgde ook erg voor rust, ondanks de gespannen situatie. Ook fijn om te weten dat het hele na traject wat komen gaat, je door Shabnam goed ondersteund zal worden. Ik wil Zorgeloosch en Shabnam in het bijzonder hartelijk danken! C. Stoffers

Goede begeleiding

Goede en vriendelijke gesprekken en altijd te bereiken waarneer je vragen hebt op welk tijdstip van de dag ook en altijd een snelle reactie

Prima geholpen

Shabnam heeft voor alle onderdelen de tijd genomen en zich ervan overtuigd dat het voor beide partijen duidelijk was. Ze is alle afspraken nagekomen en heeft ons constant op de hoogte gehouden over de voortgang van zaken. Het enige negatieve punt dat ik kan noemen is dat ze zo betrokken is dat ze in het weekend werkt, terwijl ze die tijd aan haar gezin zou moeten besteden.

• Verstand van zaken
  • Inschakelen externe expertise N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Geweldig. Prima begeleiding en erg behulpzaam.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Discreet, onpartijdig en kundig.

Sonja heeft ons zeer goed bijgestaan en door het proces heen geholpen. Alle stappen worden duidelijk en rustig uitgelegd. Er is ruimte voor de emotionele kant van beide partijen. Het heeft mij rust gegeven in deze moeilijke periode.

Bij Zorgeloosch scheiden echt zorgeloos

Bij Zorgeloosch heb ik mijn zorgen los kunnen laten en het vertrouwen is zeker waargemaakt. Het is fijn dat er goede communicatie is en dat er snel wordt overgegaan in actie.

Chris ontzorgd!

Vanaf 1e gesprek gelijk een vertrouwd gevoel bij Chris. Chris informeert je geduldig op een eenvoudige manier. Zo is het scheidingsproces voor iedereen begrijpelijk te volgen. Hij is altijd bereikbaar voor vragen en reageert zeer snel. Heeft door jarenlange ervaring veel kennis. Chris kan ik zeker aanraden als mediator.

Een hele fijne ervaring

Shabnam heeft enorm veel geduld en luistert naar alle partijen en door haar ervaring weet ze precies hoe met de zaken en bijbehorende emoties om te gaan.