Zeer goed.

Ze heeft mij zeer goed geholpen, en heeft verstand van zaken. Er komt zo veel bij kijken,wat ik allemaal niet wist.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Prima en snel op een nette manier geholpen,

Contact gaat snel ook als er tussendoor vragen zijn antwoord hij vrijwel direct.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Door de duidelijke en snelle communicatie verloopt het proces snel en helder

Fijn dat Maurice luisterd, vertrouwen geeft en ook vraagt om feedback. Door het luiteren heb ik het gevoel gehad dat hij het beste voor beide partijen wil binnen zijn mogelijkheden. Daardoor het vertrouwen om het hele proces in zijn handen te leggen. Ook doordat hij vraagt om feedback krijg ik het gevoel eerlijk en open te kunnen kunnen zijn en het proces zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.

wij zijn zorgeloos gescheiden

wij zijn beide blij dat we gekozen hebben voor zoreloosch, we hebben er beide een goed gevoel aan overgehouden, sonja draijer heeft zich op een goede manier ingezet om ons beider belangen zo goed als mogelijk te behartigen.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.

Goede ervaring

We kregen een duidelijke uitleg, afspraken worden goed nagekomen. Snelle afwikkeling.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hoe mij scheiding administratief zorgenloos werd.......

Het is natuurlijk niet de bedoeling om in contact te komen met een mediator. Want wie wil er nou graag scheiden? Je ziet er als een berg tegenop en je hebt het nog nooit gedaan. (gelukkig maar). Waar begin je? Wat moet je doen? Via via kwamen we terecht bij Zorgeloosch scheiden en zo ook bij Maurice en Kimberly. Je gaat door een moeilijke, voor mij emotionele periode. Je kan niet helder denken maar dat deden zij voor ons. Ze kwamen met oplossingen die wij nooit hadden kunnen bedenken. Zijn heel meelevend en zeker onpartijdig. Ze praten op een rustige manier zodat de onbekende wereld een stukje begrijpelijker wordt. Scheiden is echt rot maar ze maken het je wel een stuk fijner door je echt, zoals ze je beloven, de administratieve zorgen te ontnemen. Ik geef mijn leerlingen niet vaak een 10 maar die hebben jullie verdiend! Bedankt.

Heel fijn

Goede uitleg alles heel duidelijk en snel zoals wij het graag wilde.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

fijn geholpen en netjes behandeld en afgerond

Dag Nienke, Onze scheiding staat ingeschreven bij de gemeente Tiel. Hiermee zijn we officieel gescheiden. Mogen wij, José en Eef, het team van Zorgeloosch en met speciale benoeming Nienke Hoogenstraaten, bedanken voor de wijze waarop jij/ jullie ons scheiding begeleidt hebben. Door de prettige samenwerking zullen wij Zorgeloosch aanbevelen bij anderen.... in de hoop dat ook die personen een goede begeleiding krijgen. Nogmaals onze hartelijke dank. Groet, Eef Wouterse en José Versteeg.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Veel werk uit handen genomen en goed geinformeerd.

Een scheiding in gang zetten is een spannende gebeurtenis. Na enige tijd toch de stap gezet om contact te leggen met een scheidingsmediator. Door op internet te kijken, kwam ik al snel uit bij Zorgeloosch. Wij hebben voor een mediator gekozen, omdat je dan met z'n drieën naar de scheiding toe gaat werken. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Onze scheidingsmediator Shabnam wil ik daarom erg bedanken voor al het werk en geduld wat zij in ons gestopt heeft. Alles is duidelijk uitgelegd en als je met vragen zit, is het nooit teveel om die vragen te stellen. Verder is Shabnam voor ons beide gaan kijken wat bij ons de beste past, maar onze wensen werden ook zeker meegenomen. Shabnam zorgde ook erg voor rust, ondanks de gespannen situatie. Ook fijn om te weten dat het hele na traject wat komen gaat, je door Shabnam goed ondersteund zal worden. Ik wil Zorgeloosch en Shabnam in het bijzonder hartelijk danken! C. Stoffers

Goede begeleiding

Goede en vriendelijke gesprekken en altijd te bereiken waarneer je vragen hebt op welk tijdstip van de dag ook en altijd een snelle reactie

Prima geholpen

Shabnam heeft voor alle onderdelen de tijd genomen en zich ervan overtuigd dat het voor beide partijen duidelijk was. Ze is alle afspraken nagekomen en heeft ons constant op de hoogte gehouden over de voortgang van zaken. Het enige negatieve punt dat ik kan noemen is dat ze zo betrokken is dat ze in het weekend werkt, terwijl ze die tijd aan haar gezin zou moeten besteden.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Geweldig. Prima begeleiding en erg behulpzaam.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Discreet, onpartijdig en kundig.

Sonja heeft ons zeer goed bijgestaan en door het proces heen geholpen. Alle stappen worden duidelijk en rustig uitgelegd. Er is ruimte voor de emotionele kant van beide partijen. Het heeft mij rust gegeven in deze moeilijke periode.

Bij Zorgeloosch scheiden echt zorgeloos

Bij Zorgeloosch heb ik mijn zorgen los kunnen laten en het vertrouwen is zeker waargemaakt. Het is fijn dat er goede communicatie is en dat er snel wordt overgegaan in actie.

Chris ontzorgd!

Vanaf 1e gesprek gelijk een vertrouwd gevoel bij Chris. Chris informeert je geduldig op een eenvoudige manier. Zo is het scheidingsproces voor iedereen begrijpelijk te volgen. Hij is altijd bereikbaar voor vragen en reageert zeer snel. Heeft door jarenlange ervaring veel kennis. Chris kan ik zeker aanraden als mediator.

Een hele fijne ervaring

Shabnam heeft enorm veel geduld en luistert naar alle partijen en door haar ervaring weet ze precies hoe met de zaken en bijbehorende emoties om te gaan.

Zeer prettig en deskundig

Er werd de tijd genomen om alles rustig te bespreken. Deskundig advies.

Zorgenloos

Netjes zakelijk met prettige persoonlijke betrokkenheid.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Chris je bent een topper

Chris heeft ons beiden heel goed geholpen, hij neemt de tijd voor ons allebei en geeft duidelijke uitleg. Wat voor ons een spannende en emotionele tijd was, daarin heeft Chris veel rust gebracht. Chris, dank je wel je bent een prima mediator.

• Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Prettig in de omgang, vriendelijk, goed bereikbaar, duidelijk in de communicatie.

Mijn ervaring is goed. Prettige samenwerking, duidelijke afspraken.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Prima alles onder 1 dak geregeld. Zal het iedereen adviseren.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Als je zonder zorgen wilt scheiden dan is Zorgenloosch de beste

Vanaf dat 1 dat ik met Zorgeloosch in contact kwam tot het allerlaatste contact heeft het allemaal zo goed gevoeld. Alles is uit ons handen genomen en geregeld door Zorgenloosch. Wij hebben alleen maar wat formulieren hoeven aanleveren en de voor de rest werd gezorgd. Elles en Shabnam waren altijd goed bereikbaar en wij konden ze alles vragen. Zij zijn samen een top team. En afzonderlijk van elkaar zijn zij erg kundig en weten waar zij het over hebben. Ik zal ze dan ook bij iedereen aanraden. Bedankt voor alles.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb het met Maurice als prettig ervaren

Hij nam de tijd voor ons en legde alles rustig en duidelijk uit. Mochten wij even niet reageren dan stuurde hij wel een herinnerings mail.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

het is fijn dat je hulp krijg bij de scheiding, het is zo stap voor stap doorlopen.en zo zal alles aan zijn bod komen. je hebt er zelf geen ervaring mee, wat er allemaal bij komt kijken. als het goed is, komen we er beide goed aan uit.het blijft moeilijk om te scheiden maar zonder jullie hulp was het nooit zo goed verlopen.tot nu toe dan want het zal nog wel even duren voordat het helemaal afgerond is.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hij is een ervarend mediator. Hij legt alles goed uit. Tijdens de gesprekken geeft hij een rust gevoel aan de klant, wat volgens mij alle klanten hard nodig hebben gedurende hun scheiding procedure.

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.