Het was prettig, duidelijk en helder.

De contactmomenten waren prettig. De uitleg helder en afspraken concreet.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Onpartijdig en een hoop stress minder!

Alles snel duidelijk ,zeer fijn dat jullie veel uit handen nemen en het ook allemaal snel afgehandeld wordt ivm de procedure .

rustig en duidelijk

Allemaal erg duidelijk en makkelijk. Totaal geen stress gehad om de scheiding te kunnen regelen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Is aan te bevelen bij iedere scheidingzorg

Vriendelijk sociaal en en correct.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Nicole heeft er alles aan gedaan om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen

Ik vond t erg prettig dat Nicole alles makkelijk en duidelijk heeft uitgelegd. We konden ten alle tijden contact met haar opnemen als er voor ons iets onduidelijk was. Zeer prettig..

Geweldig!

Ik heb een zéér prettig en goed gevoel gehad bij Nicole. De klik was er gewoon meteen al bij de 1ste afspraak. Ook héél duidelijk alles uitgelegd. Ben er héél erg tevreden mee! Mvg CCJ Christiaans

Prima geregeld

Er werd goed geluisterd en gereageerd Alles prima geregeld

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Goed ervaringen mee gehad, alles tot in de puntjes geregeld echt ontzorgd!

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Goede gesprekken, communicatie, en informatie gewoon klasse

Scheiden is niet leuk, maar alles is goed geregelt door de goede uitleg en hulp door nicole voor ons beide.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Er is ons veel werk uit handen genomen

Goed overleg , vriendelijk en heel duidelijk

Super gedaan

Ze doen veel voor je nemen een hele zorg bij je weg gewoon geweldig

Geduldig, professioneel

Ik vond dat Siebren uiterst professioneel heeft gehandeld, goed met de emoties is omgegaan en ons goed heeft voorgelicht. Prima communicatie. Ik heb hem al bij iemand anders aanbevolen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

(Soms) uitzichtsloos werd uiteindelijk (bijna) Zorgeloosch na een traject van een jaar

Hoewel het scheidingsproces ansich een zeer vervelend (en emotioneel beladen) proces is ben ik blij dat wij voor het traject van mediaton via Zorgeloosch hebben gekozen. Zonder de beide medewerkers die ons proces hebben begeleid (Chris van Diest als mediator en Elles Donker als financial mediator) zouden we dit proces niet zonder kleerscheuren hebben afgerond en waarschijnlijk niet eens hebben afgemaakt. Een gang naar de rechtbank was waarschijnlijker geweest met alle vervelende gevolgen van dien. Ik hoop dat niemand in dit traject terecht komt, maar als het dan toch zo ver komt dan wens ik hen begeleiding door Chris en Elles toe. Chris heb ik ervaren als zeer betrokken, zakelijk en kundig. Soms trekken / soms duwen maar altijd met respect naar beide (scheidende) partijen toe. Chris heeft ons geholpen door kundigheid te bieden en energie te geven op die momenten dat deze bij ons op was. Ook al kan een mediator niet emotioneel betrokken raken in een zaak, hij kan wel persoonlijke betrokkenheid tonen. Bij ons is dat gelukt, waarvoor mijn oprechte dank...

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Op een prettige manier alles rondom de scheiding kunnen regelen

Ik heb het als zeer prettig ervaren hoe alles is besproken en geregeld rondom de scheiding. Alles kwam aan bod en er werd goed geluisterd naar onze wensen en vragen. Als we vragen hadden per email, werd hier snel op gereageerd.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een betrokken, fijne en onpartijdige medewerkster

Nicole heeft ons prima door het zware proces geleid. Ook al waren er moeilijke momenten tijdens het mediation-proces, dan werd dit prima opgepakt. Enige kritische opmerking, die ik Nicole overigens al heb doorgegeven, is dat ik bij het intakegesprek nog wat explicieter was gewezen op de vele wetswijzigingen inzake scheidingen per 1 januari 2020. Wellicht is er iets over gezegd, maar heb ik dat niet opgenomen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Een heel vriendelijk en betrokken vrouw!

Ze was heel vriendelijk erg betrokken heeft heel snel gewerkt. Ik zou haar ook aanbevelen aan iemand anders.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt N.v.t.

Correct Alles afgehandeld.

Soms was het iets chaotisch en ging er iets meer tijd over heen dan gepland ( kwam ook door vakantie ). Het heeft uiteindelijk 2 weken langer geduurd dan gepland maar wel alles geregeld op de manier hoe wij het wilden. Verder snelle feedback via mail. En we werden steeds aangevuld door Nicole over op punten waar wij helemaal niet aan dachten.

Persoonlijke aandacht en begeleiding

Persoonlijk betrokken. Nam rustig de tijd in de gesprekken.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Fijne begeleiding rond alle te regelen zaken.

Er wordt zeker nog het een en ander van jezelf verwacht maar er wordt erg veel uit handen genomen. Goede en vriendelijke begeleiding. Zonder iemand te benadelen. Er wordt goed gekeken naar het wel en wee van de kinderen! Zonder mediation hadden we niet op papier gekregen wat er nu ligt.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

zorgeloos .... naam past enorm!

Scheiden is een emotioneel traject. In mijn geval ben ik 'wars' van alle administratieve rompslomp, omdat het emotionele de overhand neemt. De administratieve kant staat me tegen, al weet ik dat ik hier ook doorheen moet. Met Zorgeloosch heb ik heel weinig met de administratie te maken gehad. Alles werd geregeld en uitgelegd, dus het is echt op een administratief zorgeloze manier scheiden.

Geweldig geregeld

Alles is perfect geregeld bedankt

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Alles goed en duidelijk geregeld.

Nina en haar team hebben ons goed ontzorgd in deze stress volle periode.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Zonder jou was het nooit gelukt

Fijn dat je er was in deze rommelige tijden en dat je extra tijd hebt geïnvesteerd omdat onze situatie niet helemaal standaard is i.v.m de verbouwingsafspraken.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Luisteren, rustig toelichten en kundig.

Patricia heeft ons beiden kundig door het proces geleid om te komen tot een wederzijds acceptabel Convenant. Kort samengevat In enkele woorden; ervaren, oog voor detail, luisteren naar beide partijen, geen tijdsdruk en menselijk.

Goed en duidelijk bemiddelaar

Op een goed en rustige manier alles uitleggen als het nog was.

Filter op locatie

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.