Er is ons veel werk uit handen genomen

Goed overleg , vriendelijk en heel duidelijk

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.

Super gedaan

Ze doen veel voor je nemen een hele zorg bij je weg gewoon geweldig

Geduldig, professioneel

Ik vond dat Siebren uiterst professioneel heeft gehandeld, goed met de emoties is omgegaan en ons goed heeft voorgelicht. Prima communicatie. Ik heb hem al bij iemand anders aanbevolen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

(Soms) uitzichtsloos werd uiteindelijk (bijna) Zorgeloosch na een traject van een jaar

Hoewel het scheidingsproces ansich een zeer vervelend (en emotioneel beladen) proces is ben ik blij dat wij voor het traject van mediaton via Zorgeloosch hebben gekozen. Zonder de beide medewerkers die ons proces hebben begeleid (Chris van Diest als mediator en Elles Donker als financial mediator) zouden we dit proces niet zonder kleerscheuren hebben afgerond en waarschijnlijk niet eens hebben afgemaakt. Een gang naar de rechtbank was waarschijnlijker geweest met alle vervelende gevolgen van dien. Ik hoop dat niemand in dit traject terecht komt, maar als het dan toch zo ver komt dan wens ik hen begeleiding door Chris en Elles toe. Chris heb ik ervaren als zeer betrokken, zakelijk en kundig. Soms trekken / soms duwen maar altijd met respect naar beide (scheidende) partijen toe. Chris heeft ons geholpen door kundigheid te bieden en energie te geven op die momenten dat deze bij ons op was. Ook al kan een mediator niet emotioneel betrokken raken in een zaak, hij kan wel persoonlijke betrokkenheid tonen. Bij ons is dat gelukt, waarvoor mijn oprechte dank...

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Op een prettige manier alles rondom de scheiding kunnen regelen

Ik heb het als zeer prettig ervaren hoe alles is besproken en geregeld rondom de scheiding. Alles kwam aan bod en er werd goed geluisterd naar onze wensen en vragen. Als we vragen hadden per email, werd hier snel op gereageerd.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een betrokken, fijne en onpartijdige medewerkster

Nicole heeft ons prima door het zware proces geleid. Ook al waren er moeilijke momenten tijdens het mediation-proces, dan werd dit prima opgepakt. Enige kritische opmerking, die ik Nicole overigens al heb doorgegeven, is dat ik bij het intakegesprek nog wat explicieter was gewezen op de vele wetswijzigingen inzake scheidingen per 1 januari 2020. Wellicht is er iets over gezegd, maar heb ik dat niet opgenomen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Een heel vriendelijk en betrokken vrouw!

Ze was heel vriendelijk erg betrokken heeft heel snel gewerkt. Ik zou haar ook aanbevelen aan iemand anders.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt N.v.t.

Correct Alles afgehandeld.

Soms was het iets chaotisch en ging er iets meer tijd over heen dan gepland ( kwam ook door vakantie ). Het heeft uiteindelijk 2 weken langer geduurd dan gepland maar wel alles geregeld op de manier hoe wij het wilden. Verder snelle feedback via mail. En we werden steeds aangevuld door Nicole over op punten waar wij helemaal niet aan dachten.

Persoonlijke aandacht en begeleiding

Persoonlijk betrokken. Nam rustig de tijd in de gesprekken.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Fijne begeleiding rond alle te regelen zaken.

Er wordt zeker nog het een en ander van jezelf verwacht maar er wordt erg veel uit handen genomen. Goede en vriendelijke begeleiding. Zonder iemand te benadelen. Er wordt goed gekeken naar het wel en wee van de kinderen! Zonder mediation hadden we niet op papier gekregen wat er nu ligt.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

zorgeloos .... naam past enorm!

Scheiden is een emotioneel traject. In mijn geval ben ik 'wars' van alle administratieve rompslomp, omdat het emotionele de overhand neemt. De administratieve kant staat me tegen, al weet ik dat ik hier ook doorheen moet. Met Zorgeloosch heb ik heel weinig met de administratie te maken gehad. Alles werd geregeld en uitgelegd, dus het is echt op een administratief zorgeloze manier scheiden.

Geweldig geregeld

Alles is perfect geregeld bedankt

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Alles goed en duidelijk geregeld.

Nina en haar team hebben ons goed ontzorgd in deze stress volle periode.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Zonder jou was het nooit gelukt

Fijn dat je er was in deze rommelige tijden en dat je extra tijd hebt geïnvesteerd omdat onze situatie niet helemaal standaard is i.v.m de verbouwingsafspraken.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Luisteren, rustig toelichten en kundig.

Patricia heeft ons beiden kundig door het proces geleid om te komen tot een wederzijds acceptabel Convenant. Kort samengevat In enkele woorden; ervaren, oog voor detail, luisteren naar beide partijen, geen tijdsdruk en menselijk.

Goed en duidelijk bemiddelaar

Op een goed en rustige manier alles uitleggen als het nog was.

Aanbevelendswaardig

Competent, onpartijdig en vooral menselijk. Zo hebben wij Nicole ervaren.

• Oplossingsgerichtheid N.v.t.

We zijn ontzorgd

We zijn geholpen en ontzorgd zoals verwacht.

Zeer prettig begeleid.

Er is zoveel wat er bij komt kijken waar wij geen weet van hadden! Dit wordt je gelukkig allemaal uit handen genomen.

Kundig en persoonlijk

Zeer kundig, duidelijk, weet waar ze het over heeft. Neemt alle tijd voor je. Geweldige fijne ervaring.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Zeer prettige, persoonlijke en professionele begeleiding

Siebren is een bijzonder prettige mediator. Met zijn rustige en professionele houding maakt hij alles bespreekbaar, zonder dat dit aan persoonlijke warmte inboedt. Ook weet hij helder de regels, consequenties en stappen uit te leggen. Mijn ex-man en ik hadden geen geschil dus begeleiding was in die zin niet perse nodig. Maar met zijn begeleiding werd het proces heel soepel, gestructureerd en overzichtelijk.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb dit traject als rustig en ontzorgd ervaren!

Shabnam heeft ons waanzinnig goed begeleid. Zij wist ons op de juiste momenten te helpen door te wijzen op datgene wat je soms snel uit het oog verliest. Onze kinderen heeft ze op zeer vakkundige en liefdevolle manier door het proces geholpen. Door haar vakkundige hulp en tomeloze inzet is onze scheiding zonder 1 onvertogen woord afgewikkeld en kunnen wij met een traan en een lach terugkijken op een bijzondere ervaring.

Hartverwarmende begeleiding

In een tijd van onzekerheid, emoties en verandering kregen we professionele maar ook inlevende begeleiding en steun waar nodig en werd er gekeken naar de totale situatie maar zeker ook individueel. De kinderen waren goed in beeld en door adviezen en begeleiding goed betrokken bij het proces.

ZEER SLECHT - Zorgeloosch = Waardeloosch

Ik zou nooit meer in zee gaan met Zorgeloosch. Bij een intake gesprek wordt alles heel mooi verteld maar zodra je getekend heb begint de ellende. Het heeft twee jaar geduurd voordat alles geregeld was en in die tijd veel te veel fouten, onzorgvuldigheden en problemen meegemaakt met Zorgeloosch….te veel om op te noemen. Uiteindelijk was de rekening ook nog eens €1500,00 hoger dan de getekende opdracht. Als je hierover kritische vragen stelt, wordt er gezegd dat je maar een rechtszaak moet starten als je het hier niet mee eens bent.

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Het spijt ons heel erg dat u deze dienstverlening zo hebt ervaren. Het is in uw én ons belang om zaken zo goed en snel mogelijk in goede banen te leiden. Helaas zijn wij daarbij ook altijd afhankelijk van hoe snel wij de juiste informatie boven tafel krijgen en van de met ons samenwerkende instanties. Wij nemen dit altijd als voorbehoud op als we een nieuwe samenwerking aangaan. Dat geldt ook voor het kostenaspect, waarin wij geen zeggenschap hebben over welk deel en hoeveel wordt vergoed door derden. Op voorhand is namelijk niet altijd duidelijk of daar recht op is, hier zijn we transparant in en hebben we onlangs ook contact over gehad. Mocht je naar aanleiding van onze reactie nog vragen hebben kan je altijd contact met ons opnemen.

Stroperig en moeilijke communicatie

tijdens de sessies met Patricia heb ik het idee gehad dat er niet goed geluisterd werd. Het merendeel van onze vragen werd onderbroken met een antwoord - wat me verteld dat er geluisterd werd om te reageren en niet om te begrijpen. Dit leidde tot een wat stroeve sfeer die Patricia denk ik ook aanvoelde. Mijns inziens leidde bovenstaande er weer toe dat Patricia nog meer haar best ging doen om snel antwoorden te geven terwijl ik denk dat een mediator juist beter zou moeten zijn in rustig luisteren om direct met de juiste antwoorden te komen.

• Oplossingsgerichtheid N.v.t.

Filter op locatie

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.