zorgvuldig, volledig, respectvol

Heb het traject, ondanks de ingewikkeldheid en het lastige onderwerp, als erg zorgvuldig en deskundig ervaren.

Soepel en heel fijn.

Mijn ex partner en ik hebben altijd uit mijn ervaring fijne gesprekken gehad, en waren het al snel met elkaar eens. Maurice nam de tijd voor ons, en legde het ook uit als een van ons het niet snapte. Kortom, heel fijn, en heb geen slechte ervaringen ervan gehad, is allemaal heel positief!

• Leeftijdscategorie: tot 25 jaar

Persoonlijke praktische en doelgerichte mediation & mediator. Aanrader!

Vanaf de start was er bij de mediation aandacht voor beide partijen waarbij de focus lag op de kids en op het behouden van de samenwerkingsrelatie als ouders. Chris heeft ons vertrouwen gewonnen en was een houvast in deze rumoerige tijd van scheiding. Met engelengeduld legde hij de financiële situatie uit. Alle vragen mochten er zijn. Met daadkracht nam hij de leiding en durfde hij te zeggen wat hij zag dat er gebeurde in de onderlinge communicatie. Hierbij was zijn rustige houding en zijn respectvolle omgang erg prettig om te ervaren. Waarbij hij telkens het belang voor de kids naar voren bracht. Door deze manier van begeleiding hebben wij op een rustige manier alle moeilijke onderwerpen kunnen bespreken. Hierbij is Chris in staat geweest om neutraal te blijven en geen kant te kiezen. Dus als je of jullie zoeken naar een professionele mediator. Die zowel doelgericht als mensgericht is en zorgt voor ontspanning en humor of juist voor confrontaties en serieusheid tijdens deze spannende gesprekken. Twijfel niet. Je of jullie zijn echt in goede handen. En Chris. Het bedrijf mag zijn handen dichtknijpen met iemand zoals jij. Bedankt voor je spiegels..... Jij hebt de basis gelegd voor goed oudercontact vanaf het allereeste gesprek. Hiermee ben ik overtuigd dat jouw aandeel hierin belangrijk is geweest. Je weet niet half wat je hiermee hebt bereikt voor de toekomst voor onze kinderen. Dank je wel. Aanrader voor ieder stel!

Erg prettig

IK werd echt op m'n gemak gesteld. Voelde me gehoord en kreeg steeds meer het vertrouwen dat ik in goede handen was. Vind dat we allebei gelijkwaardig behandeld werden in alles. Echt wat je van een professionele mediation zou verwachten. Ik vind Margot van der Vegt een zeer vriendelijke, geduldige en wijze vrouw!

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.

We zjn nr tevredenheid begeleidt door Nicole Mollink

Ik vond dat de bemiddeling goed is verlopen en dat geduldig onze vele vragen zijn beantwoordt.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 71 jaar en ouder

Goede mediator

Chris is een goede mediator die voor beide partijen zich inzet. Af en toe wel een beetje 'slordig' met al het papierwerk, dan vraagt hij om iets en dan hebben we het al ingeleverd. Komt je heel erg tegemoet in het maken van afspraken en is to the point. Een prettig/fijn persoon!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Jullie hebben met inzicht en toewijding voor een goede afsluiting gezorgd.

Op de punten waar ieder scheidend stel tegenover elkaar komt te staan is door jullie inzicht een weg gevonden om tot overeenstemming te komen. Het eindresultaat is nog altijd goed contact met mijn ex vrouw, vooral als het gaat om de kinderen. Financieel is er op alle fronten gewerkt aan het mogelijk maken van een andere woning, en is het gelukt om tegen een eerlijke prijs een woonhuis te bemachtigen. Dank jullie wel Chris en Elles, zonder jullie inzet was dit niet gelukt!

Prettig

Chris is een fijne mediator. Hij kan goed luisteren en bemiddelen. Kiest geen partij, maar laat je nadenken over de situatie waar je in zit en geeft je een spiegel voor. Dit zorgt voor inzicht en verandering van bv gedrag tegenover elkaar.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Mijn ervaring met Chris is top

Door zijn rustige uitstraling en goed luisteren is hij een topper

• Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Een super goede begeleiding en absoluut niet partijdig.

Onze ervaring is dat scheiden op zich niet leuk is. Wij zijn echter in goed overleg en als zeer goede vrienden uit elkaar gegaan. Amber heeft ons super goed begeleid. Ze doet haar werk uitstekend, zeer secuur en niets is haar te veel. Ze denkt mee met alles en is absoluut niet partijdig. Geeft zeer goede uitleg in duidelijke taal en ze weet waar ze het over heeft.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Fijne betrokken begeleiding tijdens het hele proces.

Fijne betrokken begeleiding van het begin tot het einde. Eigen keuzes worden samen besproken zodat weloverwogen keuzes gemaakt kunnen worden. Duidelijke uitleg. Nicole is een ervaren betrokken mediator met veel kennis van zaken.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Afgezien van het kostenplaatje toch wel een aanrader !

Ondanks het feit dat ik het iedere keer als een berg tegen opzag om de gesprekken te moeten voeren, kan ik achteraf zeggen dat Shabnam ervoor gezorgd heeft dat ik de gesprekken als zeer aangenaam, heel fijn en zeer betrokkend heb ervaren.

• Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Shabnam begrijpt wat het woord “Zorgeloos” betekent.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Uitmuntende begeleiding waarbij flexibel wordt meegedacht en geholpen

Mijn zaak was relatief simpel qua bezittingen en verdelingen, maar zeer lastig qua documentatie. Anja heeft alles binnen 2 maanden voor ons kunnen regelen en met verschillende partijen(IJI) moeten schakelen om alles op tijd te kunnen regelen. Ik was erg onder de indruk van de snelle reacties en het handelen. Verder hanteerde ze een persoonlijke aanpak met een optimistische insteek. Dit heb ik als prettig ervaring, aangezien het scheiden al best zwaar op zichzelf is. Het komt niet vaak voor dat ik niets heb aan te merken op dienstverlening, maar deze keer was het voor mij perfect geregeld!

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

goede objectieve begeleiding

Mijn oordeel heeft alleen op Siebren Boon aangezien ik nog afwachting ben op de financiële afwikkeling

• Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Aardige man goed in zn werk

Alles is snel en voorspoedig verlopen Chris kwam bij ons thuis wat erg prettig was

Vakkundig en rustig

Maurice weet goed in te spelen op de diverse emoties die de revu passeren tijdens de bijeenkomsten. Maar bewaakt tegelijkertijd ook het zakelijke aspect van het gehele proces. Ondanks het gevoelige onderwerp een prettige persoonlijke werkwijze om op deze wijze geholpen te worden.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Dankzij Anja van Zorgeloosch is ons scheidingstraject soepel en vloeiend verlopen tot onze beider tevredenheid. Proactief is meegedacht om voor alle partijen tot een passende en haalbare oplossing te komen aangaande onze wensen. Hierdoor is er ons een groot stuk ontzorging aangeboden wat in een dergelijk stressvol en emotioneel traject tot een groot deel minder stress en spanning heeft geleid. Ik zou Anja dan ook van harte aanbevelen als bemiddelaar als je gezamenlijk het doel nastreeft het voor alle partijen goed te willen regelen.
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Chris heeft ons heel goed geholpen. Hij heeft ons door een moeilijke en emotionele tijd heen geloodst. Altijd een luisterend oor. En nam ook de tijd voor ons. Chris heeft ook heel duidelijk kunnen laten zien hoe onze financiële toekomst er uit zou komen te zien. Dat gaf ons rust. Ik zou Chris zeker aanbevelen als mediator.
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt N.v.t.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Zeer prettige gesprekken in een ontspannen sfeer voor zover mogelijk, duidleijk blijk van ervaring en expertise bij Chris. Ook prettig om zijn personlijke ervaringen te horen en er toch een gerustellend gevoel aan over te houden. Verder professioneel en kundig te woord gestaan en de sfeer zorgt voor openheid waardoor d eoplossingen sneller te vinden en te accepteren zijn
  • Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Niets dan goeds, goede begeleiding, prettige omgeving Alles goed geregeld..
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Communicatie met Mike en voortgang gemaakte afspraken was prima.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Mike Lap heb ik als een positief betrokken persoon ervaren. Wist signalen op te pakken en zette dit om in daadwerkelijke actie. Oefende geen onaangename druk uit, liet je in je waarde ondanks dat er een bepaald tempo in het verloop moest zitten. Communicatie via de mail verliep erg vlot. Meestal op dezelfde dag een antwoord retour.

Filter op locatie

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.