Fijne begeleiding en contact

Het traject dat we zijn aangegaan was erg aangenaam.

• Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Leeftijdscategorie: tot 25 jaar

Rutger heeft onze scheiding een stuk overzichtelijker en daardoor prettiger gemaakt!

Dankzij het advies van Rutger, is onze scheiding op een duidelijke en efficiënte manier geregeld. Hij heeft steeds duidelijk de volgende stap uitgelegd en veel prakitische adviezen gegeven. Een emotioneel traject is hierdoor snel en helder afgerond, ik ben blij dat we voor deze dienstverlening hebben gekozen.

Goed en duidelijk

Goed en behulpzaam geholpen. Duidelijk advies en uitleg over zaken. Bedankt

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact N.v.t.
  • Voortgang scheidingsproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Objectiviteit van de bemiddelaar
  • Omgaan met emoties N.v.t.

Zeer begripvol en duidelijk

Alle bijeenkomsten waren voor mij een hele fijne ervaring waarin ik me begrepen voelde en mij alles goed werdt uitgelegd mocht ik iets niet begrijpen. Ook werdt er begrip getoont als een van ons emotioneel werd om.het een of het ander.

duidelijk

Het is een mooie manier om gezamenlijk te scheiden alles in eigen tempo en duidelijke taal

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Fijne mensen die alles netjes geregeld hebben

Alles netje geregeld, en in een rap tempo! Bedankt hiervoor.

Prettig, professioneel

Ondanks de omstandigheden voelde de gesprekken prettig aan, er werd goed uitgelegd zodat wij het ook snapten. De communicatie was fijn en de zaak was snel en duidelijk afgerond.

Super geregeld

Eerlijk gezegd vond ik de gesprekken geen fijn idee...maar moet zeggen na de kennis making voelde het wel goed. Nicole heeft ons alles zeer goed uitgelegd en heel goed geregeld. Toppie..ben blij dat we het via jullie gedaan hebben.

Netjes en goed geregeld

Nette mevrouw die alles goed uitlegt en neutraal staat in het hele gebeuren.

• Oplossingsgerichtheid N.v.t.

goed en kundig

ontzettend blij dat Marco mij (en mijn ex-vrouw) heeft geholpen in dit pijnlijke proces. inhoudelijk weet Marco veel en kon ons goed vertellen wat de regels zijn; soms ietwat te goed in het volgen van de regels maar doorgaans prettig in zijn begeleiding. hele proces van een echtscheiding is een pijnlijke zaak en ontzettend blij dat er iemand zoals Marco is geweest is ons heeft begeleid.

Duskundig

We zijn heel tevreden met de diensten die geleverd zijn door Siebren.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

De bedrijfsnaam vertelt het gehele proces

Ik heb Shabnam leren kennen als een persoon die oog heeft voor detail die precies weet waar het over gaat en daar goed de tijd voor neemt die nodig is. Qua Fin. Adviseur had ik Elles die heel goed over kwam en zeer veel kennis en vaardigheden heeft. Patrick kreeg ik later daar Elles helaas uitviel. Zeer waardevolle informatie bron, goede kennis van zaken. Kortom alles goed. Daar en tegen is de backoffice naar mijn mening toe aan een upgrade. Te veel wordt overgelaten aan de frontoffice mensen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Heeft me rust gegeven staat altijd voor je klaar

top geregeld

Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden. Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet. Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt. Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.

Deskundig,geduldig,inventief,tactvol en invoelend.

Mijn ervaring was dat ik me altijd gehoord voelde en serieus werd genomen,ik kon alles vragen zonder me bezwaard of ongemakkelijk te voelen. De sfeer bleef luchtig terwijl er zware knopen doorgehakt moesten worden,complimenten aan t adres van Nicolle,ze is een grote hulp geweest.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Zorgeloosch heeft zijn naam helemaal waargemaakt

-Prima professionals met ieder zijn/haar eigen discipline; -Een grote organisatie heeft een voordeel omdat de mediator zij qua expertise kunnen terugvallen op de kennis die in huis aanwezig is;. -Zorgeloosch komt met creatieve oplossingen die mij en mijn partner ontzettend geholpen hebben, zonder hun waren we zeker niet tot een oplossing gekomen. - Zorgeloosch = Super!!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Goede kennis Sonja is een rustig persoon, gaf het gevoel dat ze ons goed begreep toonde begrip fijn in omgang we/ik zijn zeer tevreden

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het was prettig, duidelijk en helder.

De contactmomenten waren prettig. De uitleg helder en afspraken concreet.

• Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Onpartijdig en een hoop stress minder!

Alles snel duidelijk ,zeer fijn dat jullie veel uit handen nemen en het ook allemaal snel afgehandeld wordt ivm de procedure .

rustig en duidelijk

Allemaal erg duidelijk en makkelijk. Totaal geen stress gehad om de scheiding te kunnen regelen.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Is aan te bevelen bij iedere scheidingzorg

Vriendelijk sociaal en en correct.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Nicole heeft er alles aan gedaan om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen

Ik vond t erg prettig dat Nicole alles makkelijk en duidelijk heeft uitgelegd. We konden ten alle tijden contact met haar opnemen als er voor ons iets onduidelijk was. Zeer prettig..

Geweldig!

Ik heb een zéér prettig en goed gevoel gehad bij Nicole. De klik was er gewoon meteen al bij de 1ste afspraak. Ook héél duidelijk alles uitgelegd. Ben er héél erg tevreden mee! Mvg CCJ Christiaans

Prima geregeld

Er werd goed geluisterd en gereageerd Alles prima geregeld

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Goed ervaringen mee gehad, alles tot in de puntjes geregeld echt ontzorgd!

Filter op locatie

Over Zorgeloosch Scheiden

Iedereen een zorgenvrij leven. Vanuit deze missie begeleiden wij mensen die gaan scheiden. Met ruim 175 specialisten komen we samen met onze klanten tot persoonlijke en vindingrijke oplossingen. Altijd met een optimistische kijk op de toekomst. De unieke samenwerking tussen onze financieel adviseurs en scheidingsbemiddelaars maken dit mede mogelijk. Met energie en een gezonde obsessie voor één doel: tevreden klanten.