De rekening viel nogal tegen bij service A3

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig, niet opdringerig, maar wel doelgericht.

Wij hebben onze auto's ongeveer 10 jaar geleden gekocht en zijn eigenlijk niet zo geïnteresseerd in auto's. Om ons te oriënteren wilden we nog naar de Audi en BMW dealer, maar zover kwam het niet. Volgens mij zegt dat voldoende over de verkoper, de auto en het vertrouwen in alles. Hieronder vraagt u naar, service, kwaliteit, prijs enz. U vraagt het op het moment dat wij dat nog niet kunnen beoordelen. Vandaar N.V.T.

• Deskundigheid N.v.t.

uitstekend

Ik ben netjes behandelt en de eventueele vragen worden keurig afgehandelt.

Geheel volgens afspraak gegaan

Betrof pak keuring, kan dus verder beoordelen ingeval een eventuele reparatie

Positief

Omdat ik mijn Ford nog niet zolang in mijn bezit heb en er nu al problemen mee had ben ik toch gerust gesteld met betrekking tot probleem met de auto. Hierdoor rij ik toch weer met een fijn gevoel en vertrouwen met mijn GT.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn oude Benz weer als nieuw

perfecte service en reparatie tegen redelijke prijs

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wij zijn wel super tevreden over de service en het vervangen van de motorolie. Wel hadden wij het prettiger gevonden om van te voren even te worden geïnformeerd dat de ruiterwisserbladen aan vervanging toe zijn. Dit wordt dan tijdens het vervangen van de motorolie zo maar gedaan. Nodig dat begrijpen wij ook maar toch?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De verkoop was super, deskundig en goed,

Het stukje begeleiding vanuit werkplaats was erg slecht, vragen konden niet beantwoord worden. Antwoorden zijn nog steeds niet gegeven. We kopen veel nieuwe voertuigen waarbij Volvo en Scania vanuit de werkplaats altijd alle medewerking altijd geven. Vroeger was dit bij wensink ook zo. Maar dat is tegenwoordig niet meer zo of kennis ontbreekt. Toch een beetje vriendelijkheid naar je klant zou niet misstaan. We hebben gelijktijdig 4 nieuwe voertuigen gekocht. Ik zou het op prijs stellen dat mijn medewerkers zich welkom voelen bij de werkplaats.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Afspraken worden nagekomen

Afspraken worden nagekomen, heb 2 offertes ontvangen voor de uit te voeren werkzaamheden; 1 voor apk werkzaamheden en 1 voor geadviseerde werkzaamheden volgens Mercedes specificaties. Dit was zeer attent, maar echter de prijzen zijn mijns inziens veel te hoog. Ik weet dat originele onderdelen worden gebruikt en dat die duurder zijn maar om bijna 400 euro te berekenen voor een (7liter) olie wissel plus filter is natuurlijk niet van deze wereld, dus dat gaan we niet meer doen. Ook remblokken achter vernieuwen en dan ook bijna 400 euro rekenen is ook belachelijk voor nog geen uur werk. Ik wil best wel betalen voor kwaliteit maar sommige prijzen zijn buiten proportioneel

Geweldig en vriendelijk

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers met oog voor de klant.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik ben tevreden over de aflevering, de auto stond er prima verzorgd en netjes bij.

Er zit een brommend geluid in de auto bij een constante snelheid van ongeveer 8o km per/uur. En een motortoerental van ongeveer 1750 toeren/min.

Helemaal geweldig

Super goeie ervaring met de Kia Wensink Lelystad en vooral met de top auto adviseur/verkoper (of de officiële titel de mobiliteitsadviseur KIA) heer Rene Heida. Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop ik geadviseerd / behandeld werd en dat was uiteindelijk geleid tot een goede deal. Ik ben erg blij met de aanschaf van Kia E-Nero en elektrisch rijden is lang niet zo gek. Ik geloof dat je uiteindelijk bij een echte merk dealer de beste deal zou kunnen krijgen en de service is gewoon super goed omdat ze een bepaalde reputatie hoog moeten houden en dat deden ze bij mij, gewoon vanaf het begin tot after sales nazorg geweldig goed, ook de Wensink verzekeringen waren super behulpzaam, petje af. De auto was voor de levering erg goed rijklaar gemaakt en de hele team van Wensink Lelystad zijn professionele mensen, dat is een feit dat ik zelf heb kunnen ervaren. Eerlijk is eerlijk en dat mag gezegd worden. Ik ben in ieder geval heel erg blij en dankbaar.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijke ontvangst, kon gelijk een proefrit maken. En werd goed geholpen met eventuele vragen, en zaken over de auto. Ik ben heel tevreden met de auto

Ben al jaren klant

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

tot nu toe zonder meer goed

ik heb alleen ervaring met de verkoopafdeling gehad. Deze was heel prettig, vriendelijk en duidelijk.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettig contact, meedenkers en goed bereikbaar

In tegenstelling tot andere reviews op internet, heb ik geen slechte ervaring met Wensink Ford, cq verkoper Marcel. Prettig geholpen, denkt mee en komt zelf ook met oplossingen/suggesties. Afspraken werden tot op heden netjes nagekomen. Zij kunnen ook geen ijzer met de handen breken! Wat kan, kan en wat niet kan, kan niet. Dat zeggen ze ook direct en daar hou ik van: recht door zee. Alles bij elkaar voor mij mede de reden om er een auto te kopen. Dus erg tevreden over Wensink Zwolle!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijk, snel en zeer goed geholpen met aankoop EQE

Ik zocht een EQE sport met bepaalde opties en bekeek of deze ergens direct op voorraad was ipv nieuw bestellen met bijbehorende wachttijd. Uiteindelijk gevonden in Wensink Nijmegen en was supergoed geholpen (kudos voor Luuk ). Aantal keer telefonisch geschakeld en kreeg direct een scherpe offerte. Ook snel gereageerd via de e-mail. Snelle levering van de auto die schoon en supernetjes eruit zag. Special thanks voor Luuk. Kan iedereen aanraden en gun iedereen zijn eigen 'Luuk' bij het bestellen van een auto :)

Onderhoudsbeurt is netjes uigevoerd

De onderhoudsbeurt is netjes uitgevoerd, de beschermkap van de achterklep is in tweede instantie ook goed gemonteerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super goede service, fijn personeel en een fantastische auto

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Tevreden over service en bejegening.

Correcte ontvangst, planning en communicatie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en snel klaar

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderdeel nog moeten bestellen, geen olie bijgevuld

Dit betrof een eerste controle beurt na 1 jaar . Aangegeven dat achterklep niet goed werkt en olie nog 50 % is Er is nieuwe gasveer besteld en zouden gebeld worden als het er was . Nu 2 weken later nog steeds niet gebeld. Olie is niet bijgevuld of vervangen. Had dan ook iets betere service verwacht .

goed en betrouwbar adres

al jarenlang goede ervaring met Wensink Doetinchem

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service snel vriendelijk bedankt !

Fijne zeer klantvriendelijk fine communicatie zeer tevreden bedankt voor de service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Rare manier van klanten benaderen/te woord staan.

De jongeman die mij te woord stond, kwam niet echt klantgericht/vriendelijk over, mijn Vito gebracht voor een terugroepactie (3 punten) 19-01-2024, die is goed uitgevoerd, hij vertelde dat bij aflevering op een zeer denigrerende toon, dat er nog een aantal punten, naar voren kwamen, melding roetfilter, remmen, banden, (APK septemper 2023 gekeurd) persoonlijk denk ik dan breng het op een vriendelijke behulpzame manier, en probeer een afspraak in te plannen. Ik heb deze Vito destijds bij Ruttchen Gorinchem aangeschaft en toen ik een probleem met de radio/navigatie had, ben ik naar Wensink Arnhem doorverwezen, dat liep destijds ook niet helemaal lekker, en zo heb ik ervoor gekozen mijn Vito elders te laten onderhouden En na deze ervaring zal ik dat ook blijven doen. Eigenlijk te gek voor woorden met 3 Mercedessen voor de deur. Maar goed ik snap ook wel dat je niet iedereen tevreden kan stellen. En dat goed personeel lastig te vinden is.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Over Wensink Aangenaam