Nakomen zoals beloofd dat is waar Wensink voor staat.

Na een goed gesprek met Dhr Julius Elders over de aankoop van de MERCEDES GLC300 heeft het mij een vertrouwd beeld gegeven over te gaan van mijn Mercedes EQC400 naar de GLC300 Hybride. Overigens de EQC400 is een fantastische auto waarin ik fijne km mee heb kunnen rijden. Wat betreft aflevering van de GLC300 Top hoor. Vriendelijke groeten John loose.

Persoonlijk en kundig

Vanaf de proefrit , het bestel traject en de aflevering goed geholpen met kundig advies, tussentijdse opvolging en persoonlijke aandacht.

Klantcontact is ondermaats

Na 4 bezoeken voor dezelfde garantie reparatie weet ik nog steeds niet wat er in mijn auto veranderd is. Bij het afhalen van mijn auto is de info erg summier. Bij het doorvragen krijg ik helaas info die niet klopt, afwijkt van de vorige keer of waar ik niks aan heb.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden met onze nieuwe auto

Wij zijn erg goed geholpen door Jeroen Beekman. Hij is erg vriendelijk, meedenkend en geeft goed advies. Wij raden Wensink Arnhem aan iedereen aan.

Echt super service

Volgens afspraak inspectie uitgevoerd. Toen ze erachter kwamen dat bij de eerste servicebeurt iets over het hoofd gezien was is er direct actie ondernomen. Ik zou 4 dagen later op reis gaan en mijn serviceafdpraak is er tussen gezet. Was ik heel content mee! Dank daarvoor Wensink bedrijfswagens! Henri Verbruggen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Netjes en vriendelijk

Nette ontvangst en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mijn ervaring is aangenaam comfortabel met prettige begeleiding door deskundig personeel.

Aangenaam! Wensink Mercedes pretendeert “aangenaam” en dat is de passende omschrijving die recht doet aan mijn ervaring.

Hele goeie garage.

Ben heel goed geholpen en mijn auto werd top afgeleverd.Heel erg blij mee.

• Reden bezoek N.v.t.

Goed en volgens afspraak

Service beurt gepland en het geheel volgens afspraak en snel uitgevoerd, kan weer tijdje mee vooruit

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goede service , wachten met een kop koffie.

• Service N.v.t.

Zeer fijne verkoper gewoon en eerlijk

Zeer fijne verkoper gewoon en eerlijk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Al jaren klant bij Wensink altijd goed geholpen en vriendelijk personeel

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Duidelijke afspraken en goed op de hoogte gehouden

Prima geregeld en zorgvuldig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afgesproken prijs wordt niet nagekomen

2 weken voor de afspraak heb ik gevraagd wat de kosten waren. Dat kan ik u vertellen zei de dhr. €415 Krijg ik nu een rekening van €680 Waar gaat het mis. Wat kost een 2de beurt wel niet???

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De ervaring, service kwaliteit en snelheid; top!

Uitstekend geholpen

Heel goede service en vriendelijk personeel

zeer positief

altijd behulpzaam.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed behandeld en een prima monteur.

Goed behandeld en een prima monteur.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed. Duidelijk uitleg over de auto.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wensink Groningen is prima alles in orde. Alleen de Mercedes me app niet. Maar dat ligt niet aan Wensink. Die app werkt niet, al een week niet. Ook na aankoop van 3 jaar Excellent pakket van 829 euro werkt er niks. En dat is wel even teleurstellend, zeker als je dat aan anderen moet bekennen dat het niet werkt… showen is er dan niet bij.. ik kreeg zelfs de opmerking “tja, Mercedes is wel goed in auto’s maken maar niet in software en zaken automatiseren zoals Tesla dat wel goed voor elkaar heeft” Dus wel betaald maar niks gekregen. Bij Tesla is dat standaard goed geregeld. Gelukkig werd ik maandag teruggebeld dat het binnen 48 weer wordt gereset vanuit Mercedes hoofdkantoor. Ik hoop dat het lukt.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Moest de navigatie updaten . Medewerker heeft dat even in de lunchpauze gedaan. Super

• Reden bezoek N.v.t.

Goede ervaring en goed overleg

Goed overleg met werkplaats

Prima behandeling!

Slecht

Voertuig word APK afgekeurd ivm het niet branden van beide led mistlampen aan de voorzijde. Ik vond dit vreemd. Led gaat bijna niet stuk en tegelijk is wel erg toevallig. Omdat ik niet ter plaatse op de werkzaamheden aan het wachten was heb ik de lampen laten vervangen. Bij thuiskomst heb ik de beide led lampen voor de zekerheid toch even getest met een 12 volt accu. Beide lampen branden gewoon. Volgende keer op de werkzaamheden wachten. Vertrouwen is goed, controle is nodig.

De rekening viel nogal tegen bij service A3

Over Wensink Aangenaam