ondeskundig personeel deel 2

Vervolg op mijn eerdere review. Na de escalatie op donderdagavond de volgende dag mijn heil gezocht bij Kia Naarden, probleem wat al 4 maanden speelde voorgelegd. Er werd direct actie ondernomen, auto naar binnen check uitgevoerd en het bleek een defecte nokkenassensor te zijn. Zij hebben even een sensor uit een andere auto erin gezet als tijdelijke oplossing met de boodschap om het weekend te gebruiken of alles weer normaal werkt. Direct bij het wegrijden voelde ik al aan dat de auto weer als vanouds reed. Waar Wensink 4 maanden voor nodig had, is binnen een uur opgelost door Kia Naarden. Week erop de nieuwe sensor erin geplaatst en geen problemen meer ondervonden. De firma Wensink heeft nog wel een rekening gestuurd van 51,84 voor de leenauto. Nooit meer naar Kia Wensink

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De informatie vanuit de werkplaats is goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Geweldig.

Vriendelijke mensen, Goede service, Auto van binnen en buiten schoon afgeleverd!

geweldige reisauto

overtreft mijn verwachtingen

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Altijd goede service en betouwbaar.

Fijn altijd de zelfde mensen te zien. Mensen kennen je. Dat geeft vertrouwen. En ik heb het gevoel altijd goed geholpen te worden en dat het een betrouwbaar bedrijf is.

Prima werk geleverd

Mijn auto had een net beurt nodig in een tijd dat ik 16 x voor een bestaling van mijn hondje naar het dierenhospitaal in Utrecht moest. '' oh jee, wat moet ik nu doen'' ? Mijn verkoper Martijn gebeld en hem de situatie voorgelegd. Hij toonde veel begrip voor mijn situatie en dacht mee in de vorm van een leenauto. Prima oplossing .. ik was er content mee.. de bestraling en de periodieke beurt konden beide doorgaan. Top Martijn, dank je wel voor de empathie en hulp !

Zeer klantgericht behandeld

Na wat discussie over een reparatie kwam de reparatieafdeling met een zeer coulante oplossing

Zeer tevreden.

Prijs APK en CSM keuring precies conform reclame zonder bijkomende kosten. Bovendien bleek mogelijk op het laatste moment nog vervangend vervoer te regelen tegen bescheiden kosten.

Positive ervaring

Zeer correct.

Gastvrije ontvangst met prima koffie.Keurig in de juiste planning.

goeie service, en vriendelijk

ik ben super tevreden.

Geen probleem

Goede services gehad.

Er werd netjes meegedacht mbt tot de beurt van de auto. Een net onderhoudsrapport ontvangen met een inspectiefilmpje. Hierdoor is goed te zien wat er aan de auto mankeerde

Keurig geholpen en geadviseerd

Dit is was mijn eerste ervaring met de dealer voor een grote beurt van mijn GLC. Keurig en goed geholpen en auto kan er weer tegenaan.

Goed geholpen

Netjes en correcte service,doen wat je brloofd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De service welke Mercedes-Benz Zwolle biedt, is zeer teleurstellend.

De ervaring bij Mercedes-Benz Zwolle kan als zeer teleurstellend en slecht omschreven worden. Na een pech incident langs de weg, hebben wij als 70 plussers langer dan 3 uur stil gestaan om op een sleepwagen te wachten. Na meermaals telefonisch contact met verschillende personen binnen het bedrijf, blijkt dat deze geen eens opgeroepen is terwijl dit meermaals is aangegeven. Er werd meermaals gesproken over aanrijtijden. Excuses dan wel een compensatie wordt niet geboden. Ook is Mercedes zeer slecht telefonisch te bereiken. Telefoongesprekken worden halverwege beëindigd, gesprekken worden opgehangen na het benoemen van de naam en de ontzettend lange wachttijden. Na het persoonlijk aangegeven van het ongenoegen wordt er met een vinger naar een derde partij gewezen. Wederom blijft een excuses uit.

Top garage

Prima service, geen enkele klacht ooit!

zeer goed

Bij het maken van de afspraak een goede uitleg over de teverrichten werkzaamhen. Werkzaamheden perfect uitgevoerd.

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldig snelle en duidelijk oplossing

Eerste keer bij de dealer geweest maar werd super goed geholpen. Alles was duidelijk en geen verassingen .

Wachten viel mee .

Perfect in orde bedankt

Dik in orde gr adri niks

Vriendelijk geholpen

Had een storing aan mijn auto die mijn eigen garage niet kon verhelpen. Toen ik de auto bij Wensink bracht, had ik gelijk een gevoel dat ik welkom was. Ben prima geholpen en alles is naar wens verlopen.

Redelijk

Nog steeds resonantie bij 80 km/uur Onder garantie nagekeken,en wielen gebalanceerd Dit is mijn minst fijne Mercedes van de zes in twee en veertig jaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Erg goed, snelle service na probleem werkbus.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Klantvriendelijkheid.

Klantvriendelijk begon al bij het telefonisch maken van de afspraak , daarna het ontvangst en de afronding van mijn bezoek.

Over Wensink Aangenaam