Voldoende keuze in keukens

I.v.m. een grote verbouwing waren er minder keukens te zien.

echt goed geregeld

echt een aanrader

• Collectie: Design

Correct en goed uit gevoerd!

Goede ervaring en netjes geplaatst ,goede service afval opgehaald!

Voortreffelijk!

Supervriendelijke ontvangst, prima uitleg van de diverse mogelijkheden. Vragen en of veranderingen vanuit onze kant werden altijd serieus genomen en opgelost. Levering en montage was zeer professioneel.

• Collectie: Landelijk

Mooie keuken afspraken goed nagekomen

Leuk bedrijf afspraken worden goed nagekomen

Prima geholpen, prachtige keuken

Wij zijn bij de keuze van onze keuken uitstekend geholpen. De verkoopster dacht goed met ons mee en was flexibel. Het resultaat is prachtig. Zowel wat uitvoering betreft als het functioneren van de apparaten.

• Collectie: Landelijk

Prima keuken

De levering en het plaatsen van de keuken was goed, maar het herstellen van de gebreken duurt wel erg lang.

• Collectie: N.v.t.

Een prima keukenzaak met veel keus.

Er was veel keus in mooie keukens. We werden goed geholpen. De keuken werd mooi op tijd geleverd en goed gemonteerd!

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer, mevrouw, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons! We streven ernaar om onze klanten een ruime keuze te bieden en hen goed te ondersteunen tijdens het proces. Het doet ons goed te vernemen dat uw keuken op tijd is geleverd en dat de montage naar wens is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Op advies van een ander naar dit bedrijf gegaan. Geen spijt van.

We werden goed geadviseerd. Er werd meegedacht wat de wensen waren en wat mogelijk was. We kregen niet het gevoel dat we een beperkte tijd hadden. Ruim tijd en aandacht.

• Collectie: Modern

Volledig ontzorgd en conform afspraak geleverd en geïnstalleerd.

Wij hebben gebruik gemaakt van Voortman Apeldoorn als projectleverancier voor ons nieuwbouwhuis. Vakkundig advies, flexibele instelling en conform afspraak geleverd en vakkundig geplaatst.

• Collectie: Modern

Super geholpen en de keuken is prachtig.

Super service van begin tot het eind!

• Collectie: Modern

Er is een prachtige keuken geïnstalleerd, binnen de beloofde tijd.

Bij enkele problemen werd er goed gecommuniceerd en in goed overleg snel afgewikkeld. Afspraken werden nagekomen.

• Collectie: Modern

Goed georganiseerd, althans in Bunnik.

Het staat en valt bij de verkoper, wij troffen Gerben in Bunnik, daarover gaat deze beoordeling. Het klikte vrij snel en de adviezen waren op ons lijf geschreven waardoor wij redelijk vlot knopen konden doorhakken. Kopen van een keuken is 1 maar bij ons komt het ook zeker aan op kwaliteit, de "click" met de verkoper en of je elkaar wat gunt. Dat zat wel snor met Gerben, wij kunnen hem iedereen aanbevelen. Helaas een andere ervaring een aantal weken later in de nieuwe showroom in Lijnden. Wat een desillusie. Blij dat wij in Bunnik waren en Gerben tegenkwamen, het moest zo lopen, zo zie je dat de persoon het verschil maakt. In Lijnden werd niet eens de moeite genomen vanachter een bureau op te staan, te vragen of we wilde kijken of hulp nodig hadden, een kop koffie aan te bieden of andere beleefdheidsvorm, alles leek te veel voor deze man. Later toch een vraag tijdens ons rondkijken. We moesten terug naar zijn bureau en konden hem met moeite en diepe zucht erachter vandaan krijgen. Non verbaal bleek aan alles dat hij niet van plan was energie in ons te steken, er was verder niemand in de hele showroom en pas later kwam er een collega waarna ze samen aan de koffie gingen.

• Collectie: Design

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn verheugd te horen dat uw ervaring in Bunnik zo positief was en dat u tevreden was met zijn advies en service. We zullen uw complimenten zeker aan hem doorgeven. Het spijt ons echter te horen over uw teleurstellende ervaring in onze nieuwe showroom in Lijnden. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Waar voor je geld!

Super blij met mijn nieuwe keuken! Alles in 1 keer geleverd en niks beschadigd, kleuren en apparatuur komen overeen met wat ik heb besteld en past allemaal keurig in elkaar! Goed geholpen en niks zelf hoeven regelen, Heerlijk!! In het bijzonder een compliment aan de jongeman die de keuken heeft geplaatst, alles super strak, gemonteerd en geïnstalleerd en hij werkte super netjes en professioneel! Mijn volgende keuken wordt weer een Voortman keuken! ;)

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben uw bericht ook doorgenomen met onze monteur, en hij stelt uw review ook zeer op prijs! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

Van begin tot eind goed geregeld!

Voortman Keukens heeft van begin tot eind goed werk geleverd. Goede prijs, goed advies en goede service. Wat wil je nog meer!

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Uit een scala van wensen is op een deskundige wijze een mooie keuken samengesteld. Zelfs net voor de levering konden verschillende wensen nog bijgesteld en ingewilligd worden. De showroom was een plaatje om van te smullen.

• Collectie: Modern

Het eerste tot het laatste gesprek hebben wij als meer dan positief ervaren!

Geweldig mooie keuken!

De firma Voortmankeukens Apeldoorn heeft ons op uiterst professionele wijze aan een mooie keuken geholpen.

• Collectie: Design

Hartelijk dank voor uw mooi review! Heel fijn te mogen vernemen dat wij u naar wens hebben kunnen helpen.

Uitstekend vakmanschap en service.

Alle contacten met Voortman, vanaf showroom tot montage, hebben wij als zeer positief ervaren. De keuken is van goede kwaliteit en voldoet aan al onze verwachtingen. Dikke pluim voor Voortman.

• Collectie: N.v.t.

Zeer deskundig advies en voortreffelijk geboden service

We zijn zeer goed geïnformeerd en geadviseerd door Henk de Vries over de verschillende mogelijkheden. Hetgeen we besproken hadden werd vervolgens in duidelijke tekeningen gepresenteerd. Plaatsing gebeurde soepel en door een vakkundige monteur die zijn vak goed begrijpt. Van het bezichtigen t/m het plaatsen is alles heel goed verlopen.

• Collectie: Modern

Nette leverening en nog nettere plaatsing

Super netjes gewerkt! Netjes geplaatst echt super strak! Zeer tevreden over deze vriendelijke vakman!

• Collectie: Modern

Voldoet volledig aan verwachting.

Hele traject was een prettige ervaring. Thom heeft ons prima geholpen. De plaatsing nam slechts 1 dag in beslag, dik tevreden over de montage. We zijn superblij met onze nieuwe keuken.

Professionele en betrouwbare keukenleverancier

Wij zijn goed geadviseerd over de indeling van onze nieuwe keuken waardoor deze speelser uitgevoerd is dan we in eerste instantie bedacht hadden. Levering en montage zijn zeer correct en precies uitgevoerd

• Collectie: Modern

Mooie keuken (€15000,-), prima (externe) monteur, maar wat een bar slechte service naderhand !!

Bijna 6 maanden geleden !! (direct na installatie 02-08-2020) heb ik bij de ontwerper van onze keuken melding gemaakt van een ontwerpfout in onze keuken. In het kastje onder de wasbak (45cm.) is een handdoekenrekje (3 stangetjes) en een afvalemmertje ontworpen. Zodra je het deurtje open doet gaat het deksel van de afvalbak schuin omhoog staan zodat je er afval in kunt deponeren. Alleen zorgt dit er voor dat het handdoekenrekje achter het deksel zit waardoor je het rekje niet meer naar buiten kunt schuiven om een handdoek te pakken. In de tussentijd een tijdelijke externe afvalbak aangeschaft. Omdat wij langdurig niets meer vernomen om dit opgelost te krijgen zijn wij zelf maar met een oplossing gekomen ; EMAIL : Wij zouden graag zien dat je het afvalbakje (Afvalemmer Uno Automatic 18 liter | Wit) terug neemt en in ieder geval de prijs ervan (€60,50) op onze rekening stort, dan is voor ons de zaak opgelost. Het overbodige afvalbakje willen wij desnoods wel afleveren bij de receptie. Uiteindelijk, op 26 november 2020 kregen wij een email terug van de ontwerper dat hij contact had gehad met de service afdeling en kwam met het volgende antwoord; EMAIL : De service afdeling vind dat u toch met ons had moeten overleggen voordat u een andere prullenbak had aangeschaft, er waren ook andere opties die wel hadden gekund. Wat u zou kunnen doen is de prullenbak doorverkopen aan een ander? Pardon? Er waren dus wel andere opties die wel hadden gekund? Wat zijn dan die opties? Die vraag hebben wij dan ook voorgelegd aan Voortman Keukens maar ook, tot nu toe (eind januari 2021 !!!), geen respons. Wij hebben het dus over een afvalbakje van €60,50 op een keuken van €15000,-.!!!! Tot op heden gebruiken wij nog steeds de externe afvalemmer wat niet de bedoeling was. Bij zo'n mooie keuken hoort geen externe afvalbak. Het lijkt erop dat, als een keuken eenmaal geplaatst is, Voortman niet meer thuis geeft. Mooie keuken, goede monteur, SCHANDALIG SLECHTE SERVICE NA MONTAGE !!

geweldig

in de showroom rustig kunnen kijken zonder te worden lastig gevallen door een verkoper wij hebben zelf een adviseur er bij geroepen en onze keus doorgegeven

Over Voortman Groep

In de 50 jaar dat wij bij Voortman met keukens bezig zijn, hebben we veel geleerd. Vooral dit: dat elke keuken uniek is. Omdat iedere klant uniek is. We hebben immers allemaal onze eigen lifestyle en voorkeuren. Voor al die verschillende mensen ontwerpen we een keuken die heel precies op hun situatie, smaak en wensen is afgestemd. Dat doen we ook voor u, helemaal op maat volgens uw persoonlijke ideeën en wensen. Een keuken voor vele jaren woon- en kookplezier. Die keuken, uw droomkeuken, brengen we bij Voortman Keukens graag tot leven.