Wij hebben hier ons keuken gekocht. We zijn zo super blij mee, Met de service en klantcontact en natuurlijk Alle afspraken die we hebben gemaakt na komen. Andere keukenbedrijven beloofde ons van alles, maar uiteindelijk niet wat ik wil.

Uitstekend bedrijf, aanrader!

Goede service, advies en sfeer! Ben zeker tevreden.

Zeer slechte service

Tijdens het koopproces zeer vriendelijk en deskundig. Service daarna waardeloos. Maken zich ervan af en hebben geen enkele zin je behulpzaam te zijn.

• Collectie: N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, Deze review verbaast ons enigszins. Zoals wij ook met u hebben besproken, kan het voorkomen dat bepaalde keukenmodellen en uitvoeringen door de jaren heen wijzigen, vooral wanneer een keuken wat meer op leeftijd is. Zoals met u besproken hebben wij uw verzoek uitgezet naar de fabrikant met de vraag of de gewenste onderdelen nog leverbaar zijn. Zodra wij hier een reactie op hebben ontvangen, nemen wij uiteraard contact met u op.

Blijf weg bij hun!

Vreselijk slechte service. Oplevering was gepland week 50 2020. Uiteindelijk heeft het hun bijna 12 maand geduurd om alles op te leveren. Vanaf dat je met de service te maken krijgt heb je echt een probleem. Dat is, als je al contact krijgt. Want je kan enkel met de receptie bellen en hopen dat je terug opgebeld wordt (gemiddeld 2 weken wachten!). Heel veel spijt dat we hun de opdracht hebben gegeven. Ik raad niemand dit bedrijf aan!!!

• Montage en levering

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Wij hebben inmiddels mogen vernemen dat alle servicepunten naar volle tevredenheid zijn opgelost. Wij gaan er vanuit dat u zult genieten van uw mooie nieuwe keuken, en wensen u veel (kook)plezier toe. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Fantastisch!

Heel fijn geholpen bij Voortman. Er werd alle tijd genomen om alles rustig door te nemen en naar onze wens te maken. De keuken is nu twee weken geleden gezet, en in het echt is die nóg mooier dat we dachten! We zijn er ontzettend blij mee!!!

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u Voortman Keukens met zulke fantastische cijfers heeft beoordeeld! Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Waardeloze service.Waarom zal ik toelichten.

Na eerst bijzonder lovend te zijn geweest, zie review 6-10-2018 J.H.M. Nieuw Heeten het volgende: In 2020 kregen we problemen met de vaatwasser. Monteur geweest,die zegt:bij volgende storing melden dat het een montage fout is.In begin augustus 2021 weer problemen met de vaatwasser.Op 16 september komt monteur Voortman keukens,die zegt:is geen montagefout maar vaatwas probleem.Weer monteur vaatwasser geweest.Echter was het probleem nog niet opgelost.In de maanden na talloze telefoontjes(18keer) is het probleem in december nog niet opgelost.Rechtsbijstand ingeschakeld en tot een vergelijk gekomen.Bij een Electro zaak een nieuwe vaatwasser gekocht.U begrijpt hopelijk wel dat we inmiddels jullie niet meer aanbevelen.WAARDELOZE SERVICE. M.v.g.J.H.M.uit Nieuw Heeten.

• Communicatie N.v.t.
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Montage en levering N.v.t.

Slechte service

Op 11 november is onze keuken van Voortman geplaatst. Tijdens de montage bleek dat het verkeerde type vaatwasser geleverd was. Vervolgens kwam de monteur tot de conclusie dat de afzuigkap niet in de koof paste. De monteur heeft dit direct laten weten aan Voortman. Helaas nam Voortman pas na één week contact met ons op. Daaropvolgend moest er een nieuwe vaatwasser en afzuigkap besteld worden. Daarna hoorde wij voor langere tijd niets terug van het bedrijf. Ik heb meerdere pogingen gedaan om de service afdeling telefonisch te bereiken, maar kreeg elke keer van de klantenservice te horen dat ze niet te bereiken waren. Met mijn onvrede kon ik dus niet direct terecht bij de betrokken persoon. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd waarin ik mijn onvrede over het lange wachten heb geuit. Hier hebben we geen reactie op gehad. Uiteindelijk krijgen wij bericht dat ze op 19 januari de keuken af maken. Dit betekent dat wij meer dan twee maand moeten wachten tot de keuken 'hopelijk' af is. In die tussentijd zaten wij met het probleem dat wij niet normaal kunnen koken en geen gebruik kunnen maken van een vaatwasser. Wij moesten het hele bedrag van te voren al betalen en Voortman is daarin niet met een oplossing/tegemoetkoming gekomen. Dit alles maakt dat wij slecht te spreken zijn over de geleverde service!

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Ondanks dat hopen wij toch dat u mag genieten van uw nieuwe keuken. Wij wensen u veel (kook) plezier! Met vriendelijke groet, Voortman keukens

positief

positief

• Collectie: Klassiek

Klant vriendelijk en een luisterend oor wat wenst de klant

Uitstekend en deskundig geadviseerd door verkoper mw. Manon En de nazorg is ook uitstekend. Hulde aan Voortman keukens

• Collectie: Klassiek

Goede ervaring, professioneel advies.

Onze ervaring met Voortman Steenwijk verliep uitstekend. We zijn tevreden met de adviezen die we kregen van de verkoper. Ook met het meedenken over de opstelling keuken zoals hij nu geworden is. Goede prijzen voor een kwaliteit keuken en relatief snelle levering en plaatsing. De communicatie via mail en telefoon verliep ook soepel. We zijn echt tevreden.

• Collectie: Trendy eigentijds

Uitstekend van begin tot eind

Voor de 2e keer een keuken bij Voortman gekocht. Zeer plezierig en vakkundig geholpen door Henk (Voortman Keukens Apeldoorn). Hij heeft zeer goed geluisterd naar onze wensen en gekeken naar de ruimte waar de keuken geplaatst moest worden. Dit heeft hij vertaald naar een mooi ontwerp en ons goed geadviseerd over de te plaatsen apparatuur. Zeker geen commerciële praatjes of het duurste willen aansmeren, maar juist wat het beste past bij onze wensen. De keuken is in mei geplaatst door zeer vakkundige monteurs. Wij genieten er elke dag van.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Wat fijn om te mogen vernemen dat wij u voor een tweede keer naar wens hebben mogen helpen bij een nieuwe keuken! Wij zullen dit ook zeker met uw verkoper doornemen. Heel veel (kook)plezier toegewenst!

Prima!

Goede tips, service en uitleg. De monteur dacht heel goed mee en heeft de enkele kleine problemen goed opgelost!

Prettige samenwerking

Wij zijn zeer prettig en vakkundig geholpen. De showroom bood voldoende keuze betreffende apparatuur, frontjes, greepjes en aanrechtbladen.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden ben over uw bezoek aan onze showroom! Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Kokkerellen is weer een feest

Wij zijn bij 3 vestiging gen van Voortman geweest. Moet zeggen dat Amsterdam wel de mooiste showroom had. Maar dat doet niets af aan het deskundige advies wat we in Elst kregen. Er werd meegedacht en fijn advies gegeven. De installatie is ook vlot verlopen, zonder noemenswaardige hindernissen. De koelkast was bij de levering niet meegekomen, maar ook dat was snel opgelost en twee dagen later was de koelkast erin gezet. Wij zijn zeer tevreden! Ps de versgebakken appeltaart in de showroom was ook erg lekker.

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u ons met zulke fantastische cijfers heeft beoordeeld! Wij wensen u, uiteraard ook namens de adviseur, nog vele jaren plezier met uw keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Voortman keukens Rijssen bedrijf met goede kwaliteit en service.

Vanaf moment dat wij in de showroom zijn gaan kijken zijn wij zeer goed geïnformeerd over allerlei mogelijkheden, goede tips gekregen. Wat ook fijn is dat ze niet een verkooppraatje doen maar echt met klant meedenken. Vragen per mail worden gelijk beantwoord. Keuken is 11 oktober 2021 geplaatst door een hele goede vakman alles in 1x keer goed geplaatst. Wij zijn super tevreden met onze keuken, en mooie verlichting. Alle afspraken zijn nagekomen wij hebben een zeer goed gevoel bij dit bedrijf en zullen deze zeker aanbevelen, Bedankt!

Prima keuken bedrijf

Een prachtige schowroom en een vakkundige verkoper die goed advies geeft en er ruim te tijd er voor neemt , en een prachtige keuken als eindresultaat. Ze kunnen veel keukens laten zien als voorbeeld . Levering en montage perfect op tijd.

• Collectie: Landelijk

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Het maakt ons erg blij om te lezen dat wij u van het begin tot het einde naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Alles was naar wens dus zeer tevreden

Heel goed geholpen!

Blij met het meedenken van de adviseur. Keuken is helemaal top!

• Collectie: Design

Geachte heer/mevrouw, Dat horen wij graag! Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij wensen u veel (kook) plezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Mooie keuken, plaatsing liep voorspoedig en goed

Advisering adviseur(s) is op zich prima, zit wel wat verschil in aanpak en advisering. Plaatsing goed, vaatwasser later geleverd op zich ook prima, installatie ervan was een ramp, 4,5 uur over gedaan en nog niet goed! Later behoorlijk goed opgelost! Communicatie met Voortman is echter wel goed, men doet er alles aan om het naar wens op te lossen.

• Collectie: Modern

Over de keuken en plaatsing heel tevreden, verkoop redelijk.

Op het moment van kopen ging alles goed en precies zoals wij wilden. Erg blij met wat we hadden uitgezocht. Ik ontving geen tekeningen voor de installateur dus moest daar zelf achteraan, bleek dat ik ze niet ontvangen had omdat er vragen open stonden na aanleiding van het inmeten. Toen de installateur kwam was het ineens spannend of alles wel zou kunnen zoals wij hadden uitgezocht. Wij hebben namelijk geen kruipruimte maar wel vloerverwarming, dus extra leidingen naar de keuken krijgen was geen optie. De keuken heeft namelijk een andere opstelling gekregen Hiervan was de verkoper op de hoogte maar hier verder niet op in gegaan. Gelukkig waren er nog twee loze leidingen anders hadden wij een probleem gehad, hier had de verkoper naar moeten vragen, anders waren we met de groepen niet uitgekomen. Ook stond er in de showroom een bord met gratis wijnkoeler bij aankoop van een keuken, dit bleek een oud bord te zijn, terwijl wij op zaterdag in de showroom waren, dus niet op de 1ste werkdag van de week. Dus de wijnkoeler kregen wij niet, wij hebben toen een pannenset gekregen maar dat is in verhouding natuurlijk een stuk goedkoper. Maar mijn mening erg slecht dat dat bord er dus nog steeds stond. Plaatsen ging echt heel professioneel en snel, alle lof voor de persoon die hem heeft geplaatst, de keuken is nogal bewerkelijk. Met het eindresultaat zijn wij heel blij, nu hopen dat alles gaat bevallen. Nog 1 ding, de verkoper had gezegd dat wij geen aanbetaling hoefden te doen maar een aantal weken voor levering moest 90 procent betaald worden en bij levering de laatste 10 procent, dus je hebt niks achter de hand als er iets niet goed is. En of ik nou 3 maand van de voren betaal of 3 weken bij mij is dat wel een aanbetaling.

gewoon goed!

prima keukensteller. Wel een onderdeel achteraf moeten leveren.

Super tevreden

Genieten nu al weer een tijdje van onze prachtige nieuwe keuken! Zijn goed geholpen door Gerben rustige gezellige vent! Maar weet zeker waar hij het over heeft en heeft een verfrissend ontwerp gemaakt!

Begrepen wat we zochten

Hadden gelijk gelijk door naar wat we op zoek waren

• Collectie: Trendy eigentijds

Goed en degelijk bedrijf!

Erg tevreden met onze keuken. Onze adviseur Gerben Ter Maat begreep meteen onze wensen en voorkeuren. Hij heeft een origineel en creatief plan getekend waar we meteen enthousiast van waren! We genieten elke dag van onze keuken!

Hele slechte service

Zo gauw de keuken geplaatst is en er gaat iets stuk. Vergeet het maar. Ze verzinnen van alles maar een monteur sturen?

• Collectie: N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, Hierbij sturen wij u een reactie op uw review. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij onze serviceafdeling, en wij hebben begrepen dat het probleem door middel van het vervangen van een batterij inmiddels is opgelost. Wij wensen u heel veel plezier met uw keuken!

Over Voortman Groep

In de 50 jaar dat wij bij Voortman met keukens bezig zijn, hebben we veel geleerd. Vooral dit: dat elke keuken uniek is. Omdat iedere klant uniek is. We hebben immers allemaal onze eigen lifestyle en voorkeuren. Voor al die verschillende mensen ontwerpen we een keuken die heel precies op hun situatie, smaak en wensen is afgestemd. Dat doen we ook voor u, helemaal op maat volgens uw persoonlijke ideeën en wensen. Een keuken voor vele jaren woon- en kookplezier. Die keuken, uw droomkeuken, brengen we bij Voortman Keukens graag tot leven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.