Voegenstift Zwart, Kitstift Wit, Ontvetter

Gewoon perfect, de zwarte vloer met grijze voegen heeft een metamorfose ondergaan. De opmerking “Goh, hebben jullie een nieuwe vloer in het toilet?” Zegt genoeg.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Crèmewit

Werkt prima!een aanrader voor lelijke voegen in de badkamer en keuken

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit

Topproduct! De voegen van Onze badkamer tegels waren grijs (30 jaar geleden gevoegd) en wilden de badkamer opfrissen totdat we een nieuwe laten plaatsen. Het oogt nu door de witte voeg VEEL frisser en hygiënischer! We gaan hier zeker vaker bestellen!

Voegenstift Wit

Fantastisch eindresultaat! Onze jaren 70 keuken is weer als nieuw! Tegels glanzen weer en de voegen zijn zo fris wit geworden.

Kitstift Wit

Werkt prima om verweerde kitnaad van de camper weer wit te maken, top

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

De ervaring is heel goed. Je denkt dat je maar heel kort doet moet met zo'n kleine stift. Maar het tegendeel is waar. Als je ze goed gebruikt kun je er lang mee doen en zijn heel gemakkelijk te vervangen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Heel gemakkelijk om aan te brengen en werkt perfect. Als dame met 2 linkerhanden, heb ik het zelfs kunnen doen :).

Voegenstift Wit

Ik vond de werking wat tegenvallen en was heel snel leeg en de punt was een rommelig kwastje

• Snelheid/Levertijd

Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Elke Voegenstift is zeker geschikt voor maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Problemen met verf uit de stift halen worden 99% van de tijd veroorzaakt door de stiftpunt. Als deze beschadigd raakt kan deze een mechanisme in de stift niet meer openen welke de verf goed houdt waardoor er geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor kan een stift leeg lijken terwijl er nog voldoende verf in zit. Het vervangen van de stiftpunt lost dit probleem dan altijd op. Echter kan het gebeuren dat de punt slijt of beschadigd waardoor deze dit mechanisme niet meer kan openen. Hierdoor komt er dus geen verf meer uit de stift ook al zit er nog ruim voldoende verf in de stift. Hierdoor kan een stift leeg/opgedroogd/kapot lijken. Hoelang u kunt doen met een stiftpunt hangt af van de voeg en het gebruik, bij zeer ruwe voegen of verkeerd gebruik zoals te veel druk op de stift of door de punt ingedrukt te houden bij het bewegen over de voeg kan de punt extreem snel slijten. Er wordt helaas vaak al snel overschat hoeveel druk op de stift nodig is wat leidt tot vroegtijdige slijtage. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. In onze webshop hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar om het maximale uit uw Voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Grijs, Reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Crèmewit

Fijne stiften die doen wat ze moeten doen en in erg veel kleuren verkrijgbaar. Soms nog 1x extra eroverheen voor beste resultaat!

Voegenstift Wit

ik heb het alleen een beetje uitgeprobeert, maar het lijkt goed tte werken. ik denk alleen dat ik het dikker op moet brengen

Voegenreparatie Grijs

Snelle levering en eerlijk geprijst. Op de website staat een duidelijke video over hoe het te gebruiken en zelfs voor de 1e keer makkelijk zelf te doen. Ik zou andere deze site aanraden en zelf hier terugkomen bij volgende keren dat ik iets nodig heb.

Voegenstift Lichtgijs

Had al ee prima review geschreven over de prima verwerkbare voegenstift,maar kwam nog 1 vierkante meter te kort waardoor ik er nog eentje moest bijbestellen. Dit is geen probleem want die kunnen we gebruiken mocht er in de toekomst per ongeluk een beschadiging ontstaan aan een voeg.Gemakkelijk te repareren.

Voegenverf Wit

Ik heb de voegen in de keuken wit gemaakt. Heel gebruikersvriendelijk. Iedereen kan dit doen! En voor dit geld keuken opgepimpt, zonder opnieuw te moeten tegelen. Heel blij mee!

Voegenstift Crèmewit

Zeer makkelijk in gebruik.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Ik had viegenstift besteld, maar moet kitstift zijn. Goed geholpen en mag het gewoon omruilen

Voegenstift Wit, Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Heel gemakkelijk in gebruik. Werkt snel, efficiënt en effectief! Drie dubbele win-win wonderstift. Mijn badkamer ziet eruit alsof hij gister geplaats is. GE-WEL-DIG! Super fijn middel! Het ontvet de muren en voegen heel gemakkelijk en snel. Ik heb dit product aan al mijn vrienden en familie aangeraden.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

voor de eerste maal besteld en heel tevreden over het product.is mooi wit,goed aan te brengen.zonet nieuwe bestelling geplaatst ,TOP

Voegenstift Wit

Werkt top! Moet wel twee keer over de voegen heen.

Voegenverf Crèmewit

Prima product en ben zeer tevreden. Mijn marmeren tegels zien er weer prachtig uit met de voegenverf, geen zwarte voegen meer. Wat een verbetering van de vloer.

Voegenstift Grijs

Geweldig product, was er een beetje cynisch over voordat ik het bestelde maar ben heel erg tevreden nu ik het gebruikt heb. Koop het zeker weer voor mijn andere betegelde ruimtes.

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Supergoed en makkelijk te gebruiken. Geeft meteen een fantastisch resultaat en goed afneembaar.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Kitstift Zwart

Echt een fijn product die mijn badkamer een upgrade heeft gegeven! Weg met vieze voegen en mijn. badkamer als nieuw.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenverf Zwart, Kwasten

Zonder een verbouwing ziet de toilet er weer als nieuw uit, nu de voegen zijn bijgewerkt. Goed product.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Wit

Werkt goed, maar er zit niet veel in een stift ...

• Snelheid/Levertijd

Beste Markus, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Elke Voegenstift is zeker geschikt voor maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Problemen met verf uit de stift halen worden 99% van de tijd veroorzaakt door de stiftpunt. Als deze beschadigd raakt kan deze een mechanisme in de stift niet meer openen welke de verf goed houdt waardoor er geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor kan een stift leeg lijken terwijl er nog voldoende verf in zit. Het vervangen van de stiftpunt lost dit probleem dan altijd op. Echter kan het gebeuren dat de punt slijt of beschadigd waardoor deze dit mechanisme niet meer kan openen. Hierdoor komt er dus geen verf meer uit de stift ook al zit er nog ruim voldoende verf in de stift. Hierdoor kan een stift leeg/opgedroogd/kapot lijken. Hoelang u kunt doen met een stiftpunt hangt af van de voeg en het gebruik, bij zeer ruwe voegen of verkeerd gebruik zoals te veel druk op de stift of door de punt ingedrukt te houden bij het bewegen over de voeg kan de punt extreem snel slijten. Er wordt helaas vaak al snel overschat hoeveel druk op de stift nodig is wat leidt tot vroegtijdige slijtage. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. In onze webshop hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar om het maximale uit uw Voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl