Gewoon goed

Goed en deskundig geholpen.

Geweldige verkoper

Auto zeer netjes opgeleverd afspraken waren prettig en nageleefd. Top

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima bedrijf

Duidelijkheid in wat er besproken word en alles Snel geregeld

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede en snelle service

Geholpen door vriendelijk en deskundig personeel

Gewoon 100% goed

Al jaren uitermate tevreden!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zo hoort een garage te zijn

Onderhoudsbeurt vlot en uitstekend, service zoals het bedoeld is! Goede koffie ook

Goed geregeld

Alles werd uit handen genomen,auto brengen en krijg telefoon wanneer hij klaar is.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Altijd naar Reijrink! Perfecte service.

Altijd goed bij Reijrink, doen altijd net wat meer dan elders en uiterst betrouwbaar. Ze kennen hun klanten, als ik ergens voor bel en noem mn naam weten ze gelijk om welke auto het gaat. Ik heb daar in 2017 een klassieker gekocht, auto was altijd bij Reijrink in onderhoud geweest, en dat heb ik zo gelaten. Monteurs kennen de auto. De klassieker wordt volgend jaar 30 jaar (Toyota uit 1993) en rijdt nog altijd perfect. Afspraak maken via de website, werk perfect. Top garage.

• Reden bezoek: N.v.t.

persoonlijke benadering

Betrouwbare en deskundige Garage

Ik ben al langer klant voor aanschaf en onderhoud van auto’s. Wordt altijd goed en snel geholpen tegen redelijke prijzen. Prima vertrouwd adres met vakkundige medewerkers.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd vriendelijke mensen en goede service

Het contact is altijd prettig en ze zijn snel in de afhandeling en uitvoering van werkzaamheden. Echt niets op aan te merken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service, vriendelijk geholpen.

Ik kon snel een afspraak maken en werd goed geholpen. Ik kom graag bij Hommel omdat het personeel aan de balie erg behulpzaam en vriendelijk is en zij je altijd vlot te woord staan en van goede informatie voorzien. Daarnaast is de service prima.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren goede top service van vakmensen, eerste klas

Vertrouwde en vriendelijke service, heeft ook prima 2e handauto's voor een leuke prijs

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super vriendelijk en goede service

Na aankomst gelijk even naar mijn werk gebracht als onderdeel van een goede service, daarna kwalitatieve onderhoudsbeurt

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed en betrouwbaar bedrijf voor onderhoud van de auto

Ben goed tevreden over hoe met de klanten om gegaan wordt en de duidelijkheid over de nodige reparaties die verricht moeten worden. Ook het onderhoud voldoet aan de verwachtingen.

Doen wat ze beloven

Auto kreeg grote beurt. Eigenlijk was de agenda te vol, maar mijn auto kon toch ingepland worden. Leenfiets was prima om mee te fietsen.

Warm bedrijf, goede service

Positief

Nette behandeling.

Nette en snelle service

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Je stapte binnen en kreeg direct een goed gevoel en dat bleek ook zo te zijn.

Nadat wij onze keuze hadden bepaald voor een Suzuki S cross, moesten we alleen nog op zoek naar de meest aantrekkelijk prijs, kleur, opties en kilometer stand. Ja en onze kleur stond in Etten Leur. Natuurlijk de vraag of de inruil voordelig zou uitpakken. Na wat lichte onderhandelingen kwam er aan acceptabel bod uit. We moesten nog wel even onderhandelen over de aangeboden fabrieksgarantie. Maar ook daarin werden wij keurig tegemoet gekomen. En nu? Zeer tevreden klanten en bezitters van een prachtige Suzuki met….automaat. Wat een rijgenot, met een jaar gratis pechhulpdienst waarvan wij hopelijk geen gebruik hoeven te maken

Warme ontvangst

Omdat het erg druk was ging de ingebruikname van onze nieuwe auto wat sneller dan de vorige keren. Maar dat is ook het enige minpuntje wat we kunnen bedenken. Verder was het top.

Snelle en goede afwikkeling

Zeer goede service en begeleiding bij schadegeval

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige ervaring met Auto Hommel. Onze huidige auto ingeruild voor een nieuwer model. Bedankt Niek, we zijn er heel blij mee.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Deze was prima en op de gemaakte tijd.

Ook nog kennis gemaakt met de verkoop afdeling. Koffie was prima.

• Reden bezoek: N.v.t.

Snel geholpen

Snel en goed geholpen

Een afspraak voor onderhoud kon snel gemaakt worden. Bij aflevering ook aangegeven dat de remmen wat aandacht konden gebruiken. Allemaal opgepakt en binnen een dag (inclusief bestellen van onderdelen voor de remmen) was alles diezelfde dag geregeld. Met gebruik van een vervangende wagen kan je gewoon verder met je werkzaamheden, lekker geregeld zo.