Staan zelfs op zondag voor je klaar

Ik ben super blij met VETOS

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een net autobedrijf

Voor de eerste keer geweest, eerste oogopslag was dat alles er netjes en verzorgd uitziet. Het personeel neemt de tijd voor je en legt alles goed uit, vragen zijn geen probleem en proberen ze je zo goed mogelijk mee te helpen.

Blij met mijn Fiat 500

Ik ben zeer vriendelijk, rustig, met kennis van zaken en persoonlijk behandeld bij mijn aankoop. Er werd met mij mee gedacht. Uitstekende service bij de aflevering van de auto. Op deze manier ben ik extra blij mee!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mijn ervaring met deze garage is goed te noemen.

Van de prijs /kwaliteit verhouding heb ik geen idee. Het gemak van deze garage vlak bij je huis is ook veel waard.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wederom top geholpen

Voor de 5 de keer een auto gekocht weer top geholpen . Mooie inruilprijs gehad en nu een toytoa prius hybride automaat . Hoop hier weer vele veilige kilometers mee te maken . Kevin bedankt voor de verzorging

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zoals altijd, prima!

Ook na de overname dik tevreden!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klant vriendelijk ben zeer goed geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super geholpen, zeker een aanrader

Onlangs een Toyota gekocht. Men neemt ruim de tijd om enthousiast te vertellen over de auto en uitleg te geven, zonder opdringerig te zijn. Ze weten waar ze het over hebben en dat kan in technische zinnen maar ook in begrijpelijke taal. Ik ben zeer tevreden. Ook voor het onderhoud ga ik zeker naar Auto Hommel.

super

weer mooi een beurtje gehad alles oke

Fijne betrouwbare zaak

We komen al jaren bij Hommel. Als we een andere auto willen kijken we eigenlijk alleen bij hen. De reden: fijne mensen, nette bediening, goede service. Al vele jaren goede ervaringen.

Vriendelijk personeel

Ze zijn altijd vriendelijk en helpen je altijd zogoed mogelijk ze bellen als er meerdere kosten of mankementen zijn

Vriendelijke en deskundige service

Vanaf het eerste moment hebben we de samenwerking met Juli als prettig en deskundig ervaren. Het hele traject van de aankoop en het inruilen van de vorige auto verliep prima. Het ophalen van de auto was een feestje. Het was de rit vanuit Rotterdam meer dan waard!

Klantvriendelijk en professioneel

Altijd erg vriendelijk en zeer professioneel. Duidelijk in uitleg wat er aan de auto gebeurd is bij een servicebeurt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk en snel geholpen volgens afspraak.

De mensen zijn vriendelijk. Ze komen afspraken na en je wordt doorgaans snel geholpen.

Goede Garage altijd behulpzaam

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed luisteren, meedenken, als er iets vervangen moet worden, wordt dat eerst aangegeven en besproken. Vriendeljjk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed, vriendelijk, gewoon, geen bla,bla, met gladde praatjes

Ik heb bij jullie Toyota RAV gekocht, heel tevreden, maar!! Alles ( voor zover mogelijk) van de handleiding doorgenomen, Ook hierbij de gegevens zoals de auto aan mij verkocht is geraadpleegd. Ik kwam erachter dat de auto aan mij verkocht niet dezelfde was als omschreven! Bij interieur & comfort, in de verkoopposter omschreven staat: Camerabeeld in binnenspiegel, ik heb deze niet kunnen ontdekken. Evenzo, schakelmogelijkheid (zgn. flippers)aan stuurwiel, deze ontbreken. Ik hoop niet dat ik komende weken meer gebreken tegenkom. In verdere afwachting onthou ik me van een verdere beoordeling!

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Deskundig

Je kunt makkelijk online een afspraak maken. Voordat grote reparaties uitgevoerd gaan worden wordt je hierover geïnformeerd . Al met al dus een vlotte afhandeling.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke ontvangst en goede service

Keurig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen en vriendelijk personeel

zoals hierboven omschreven

Dacht goed met mij mee.

Vriendelijk

Prima geholpen

Wij zijn prima geholpen, ze deden ook niet moeilijk over inruil prijs die we bij een ander autobedrijf ook zouden krijgen. Waarschijnlijk was die dan toch nog te laag maar wij zij tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk en meedenkend geholpen.

Wij hebben een mooie toyota corolla gekocht bij van Hommel. Vanaf moment een werd er meegedacht met alle vragen. Onze inruilauto zat nog in een schadetraject en ook daar werd uitstekend en meedenkend bij geholpen. Op alle wijze snel en goed bereikbaar, als er vragen waren. Top service!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd vriendelijk en met verstand van zaken

Heel vriendelijk personeel. Vooral Theo is echt een topper. Mijn auto wordt keurig onderhouden en APK gekeurd en heb nog nooit klachten gehad. Als mijn auto iets heeft mag ik altijd meteen even langs rijden en rekenen echt niet altijd geld. Dat is goeie service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer tevreden met onderhoud BMW!

Ik kom nu al een paar jaar met mijn bmw 535 xdrive voor het onderhoud naar Bouman (naast Toyota ook BMW specialist). Kundig en eerlijk (!) advies, vakkundige reparaties en onderhoud. Ik heb volledig vertrouwen in het team en zie er naar uit om nog vele jaren klant te zijn.