prima gegaan

is goed gegaan. Waren wat klein puntjes maar mogen geen naam hebben.

Geachte dhr. Sluimer, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over de service die u heeft ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en we nemen uw feedback dan ook ter harte. We waarderen het dat u de "kleine puntjes" benoemt. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Graag de volgende keer de auto beter nalopen bij aflevering.

Auto beter nalopen bij de aflevering. Er waren een paar punten die beter konden. 1. Auto goed nalopen aan de buiten en aan de binnenkant. 2. sfeerverlichting aan de binnenkant / 1 kant werkte niet.

Beste Rens, Dank voor het achterlaten van deze review. Ik heb uw punten intern besproken en dit zal zeker opgepakt worden. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u ondanks dit toch nog veel plezierige kilometers zal gaan hebben in uw nieuwe Skoda Karoq! Hopelijk tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

Zeer nette aflevering

Prettig contact met de verkoop adviseur. En een keurige aflevering van de auto.

Beste Arjan, Hartelijk dank dat u ons beoordeelt met een 9! Dat lezen wij erg graag. Fijn dat u het contact met onze verkoopadviseur als prettig heeft ervaren. Door goed contact ontstaat er wederzijds vertrouwen. Wij wensen u veel plezier in uw nieuwe Audi A6 Limousine! Met vriendelijke groet, Dennis en Lucas TB Occasion Center

Heel goed! De olielekkage is meteen opgelost!

Beste Monique, We denken graag mee met onze klanten, wat fijn om te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren! Veel mooie kilometers toegewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Joep en Jelte, TB Occasion Center

Prettig en snel geholpen door Ruben

Erg prettige ervaring gehad, ik kan voor een proefritje en een goed gesprek over de auto. Ruben heeft me kundig, eerlijk en vlot geholpen

Geachte Gideon, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de manier waarop u bent geholpen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het oriëntatieproces en dat ze met een goed gevoel de weg op gaan in hun nieuwe auto. Het is fijn om te horen dat Ruben u goed heeft geholpen en dat u de proefrit en het gesprek als prettig heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Stipt nakomen van afspraken

Beste dhr. Broos, Hartelijk dank voor uw review over ons bedrijf. We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service en het nakomen van afspraken. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Aankoop van Audi A1 is perfect verlopen

Storm Westerman is een zeer actieve en correcte verkoper, die op een informele manier zaken doet. Komt afspraken na en alles wordt via mail of app bevestigd. aflevering ging helemaal goed en auto stond er als nieuw bij! Nadien nog even een berichtje hoe de auto bevalt. Kortom heel fijn zaken gedaan!

Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review over de aankoop van uw Audi A1. We zijn erg blij dat u tevreden bent over de service van Storm Westerman en de afhandeling van de koop. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het aankoopproces en dat ze met een goed gevoel de weg op gaan in hun nieuwe auto. Het is fijn om te horen dat Storm u goed heeft geholpen en dat je de aflevering als prettig hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw Audi A1 en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Beste dhr. van Loen, Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Heel tevreden

Heel goed geholpen door verkoper.

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en dienstverlening. Veel rijplezier gewenst in uw nieuwe auto. Met vrolijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Prettig contact en komen afspraken netjes na.

Beste dhr. van Sloten, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Je compliment over het prettige contact is voor ons heel waardevol. We vinden het belangrijk om een persoonlijke en betrokken relatie op te bouwen met onze klanten. We vinden het ook belangrijk dat we onze afspraken netjes nakomen. We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Alles goed gegaan duidelijk dikke propzz naar bram! Mvg emilio

Beste Emilio, Dank u wel voor deze lovende woorden over onze collega Bram! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Veel veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto! Tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Heel goed geholpen door Ruben

Ik ben heel goed geholpen. Werd goed met mij meegedacht over de mogelijkheden, ook met betrekking tot de inruilwaarde van mijn andere auto. Ter plaatste werd de app volledig voor mij ingesteld.

Beste dhr. Goncalves, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u zo goed bent geholpen door Ruben. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, en het is fijn om te horen dat dat in dit geval is gelukt. We zijn ook blij dat u tevreden bent over de inruilwaarde van uw andere auto. Het is altijd fijn om te horen dat we onze klanten kunnen helpen om een goede keuze te maken en dat ze tevreden zijn met de service. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Netjes geholpen, transparant en keurig afgelverd

Auto stond klaar voor een proefrit, daarna nog even op de brug mogen zetten en de historie in mogen zien. De aflevering ging ook soepel en de auto stond er perfect bij. Blij met onze aankoop.

Beste Maurice, Wat fijn om te lezen dat u netjes en transparant geholpen bent. We zijn blij dat alles soepel is verlopen en dat u zo blij bent met het aanschaffen van de auto bij ons! Veel plezier met uw mooie Cabrio! Met vriendelijke groet, Tjeu & Jelte TB Occasion Center

Het was super goed geregeld. Adviseur Tjeun is klantvriendelijk, denkt met de klant mee en heeft verstand van zaken.

Beste Elisio, Hartelijk dank voor het achterlaten van een bijzonder positieve review. Graag bezorgen wij onze klanten optimale service. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Ieder stukje service wat daar aan bijdraagt verrichten wij graag. Fijn om te lezen dat u onze collega Tjeu als prettig ervaren hebt. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen Polo Met vriendelijke groet, Tjeu en Lucas TB Occasion Center

Klantvriendelijk en vlot geholpen

Van de overdracht werd iets leuks gemaakt en na ontvangst nog zoete post ontvangen.

Beste Eveline, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. We vinden het belangrijk om onze klanten op een klantvriendelijke en vlotte manier te helpen. We zijn dan ook blij dat u dit zo ervaren heeft. We vinden het ook leuk om te horen dat u de overdracht als leuk hebt ervaren. We proberen er altijd iets leuks van te maken, zodat het een onvergetelijke ervaring wordt voor onze klanten. De zoete post was een klein gebaar van onze waardering voor uw aankoop. We hopen dat u er van heeft genoten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Audi Centrum Roosendaal. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Een zakelijke ontvangst en gesprek

Afspraak proefrit was niet direct bekend bij beide verkopers. Factuur op laatste betalingsdag ontvangen, terwijl rekening reeds was betaald. Verbeterpunt: Interne communicatie Verder een keurig verzorgde en prettige transactie met uw verkoper Ruben.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback zeer serieus en willen graag onze excuses aanbieden voor de onduidelijkheden over de afspraak voor de proefrit en de late ontvangst van de factuur. We begrijpen dat dit voor u vervelend is geweest en we nemen dit dan ook als een leermoment. We zullen onze interne communicatie verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We zijn blij te horen dat u verder een keurig verzorgde en prettige transactie heeft gehad met onze verkoper Ruben. We waarderen uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Gewoon wat je mag verwachten.

Goed, geen poeha, afspraken worden nagekomen en keurige mensen.

Beste Stephan, Wat fijn om te lezen dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad! Dagelijks streven wij naar tevreden klanten en dat is zo te zien bij u ook gelukt. Veel plezier met uw nieuwe BMW IX3. Met vrolijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Goed geeholpen

Goed geholpen,

Beste William, Bedankt voor deze mooie review! Wij wensen u veel veilige kilometers toe in uw Volkswagen Golf. Tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Aarnoud en Nathalie TB Occasion Center

Goed geholpen en geadviseerd

Goed en correct behandeld en geadviseerd.

Beste meneer Smit, Dank u wel voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad. Dit doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel prettige kilometers toe in uw nieuwe MG! Met vrolijke groet, Nathalie en Joep TB Occasion Center

Prettig bedrijf om een auto te kopen.

Wij waren enthousiast over de Skoda Citigo ev die via de verkoopsite van TB werd aangeboden. Omdat het even bekijken van de auto wat ver weg was, hebben wij gebruik gemaakt van de 10 dagen optie. Het contact hierover met de verkoper was prima. No nonsense. Duidelijk in wat er wel/niet mogelijk was. Evenals over een mogelijke inruil. Nadat helder was wat er geleverd zou worden, was de koop ook met een uur geregeld. En de volgende dag kon de auto opgeleverd worden. Na ontvangst bij ons thuis bleek een optie niet op de wagen te zitten. Na melding kregen we gelijk de mogelijkheid om dit alsnog op de auto te laten monteren. En dit laatste had ik niet verwacht. Klasse. Dus al met al zijn wij tot nu toe uitermate tevreden.

Beste Joop, We zijn blij om te lezen dat alles duidelijk gecommuniceerd is met u en dat de aanschaf van uw nieuwe auto zo snel geregeld is. Ook zijn we blij dat u zo positief bent over onze flexibiliteit in het aanpassen van de auto naar uw wensen! Wij wensen u veel schone kilometers toe! Met vriendelijke groet, Tjeu en Jelte TB Occasion Center

weinig kennis

er was weinig tot geen kennis over de elektrische auto die wij gekocht hebben

Geachte heer van Helden, Dank voor het achterlaten van deze review na het aanschaffen van uw nieuwe Tesla. Allereerst vinden wij het jammer om te lezen dat u de algehele ervaring beoordeelt met een 3/5. Dagelijks streven wij tenslotte naar tevreden klanten in zowel de eerste kennismaking, het aanschafproces, de aflevering en na-zorg. Naar aanleiding van uw review is contact opgenomen met de verkoopadviseur om meer duidelijkheid te krijgen over de situatie. Onze verkopers hebben veel kennis over onze eigen merken maar zoals u weet verkopen wij ook andere merken buiten Volkswagen, Seat, Skoda en Audi om. Het is voor ons vanzelfsprekend dat de basiskennis van het 'vreemd merk' op orde is. Op uitzonderlijke vragen zoeken wij eerst het juiste antwoord alvorens wij de klanten informeren, wij willen de klant tenslotte wel voorzien van correcte informatie. De specifieke vragen welke u ons gesteld heeft zijn alleen te beantwoorden met een gebruikersaccount van het merk waarbij u in het bezit moet zijn van het voertuig. Dit was de reden dat het voor ons niet mogelijk is uw vraag te beantwoorden. Wij hopen dat uw vragen met het aangemaakte account ondertussen zijn beantwoord en u optimaal geniet van uw nieuwe auto. Veel veilige kilometers toegewenst en natuurlijk veel rijplezier. Met vriendelijke groet, Team TB Occasion Center

Veel aandacht en tijd voor alles

Beste Peter, Dank voor uw lovende woorden! Dagelijks streven wij naar tevreden klanten. Fijn om te lezen dat dit is gelukt! Hopelijk tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Mauro en Nathalie TB Occasion Center

Goed en slecht

De ervaringen met de verkoper zijn prima. Klantvriendelijk en oplossingsgericht. Mijn ervaring met de werkplaats service zijn slechter. Panoramadak wilde na de 1e keer openenen al niet meer sluiten. Het betreft een occasion uit 2018 en de rail van het dak was dusdanig versmeerd dat het dak niet meer wilde sluien door de opgebouwde weerstand (beveiliging). Het betreft een Das Welt Auto, maar was zeker niet gecontroleerd volgens de checklist. Ook was de onderhoudshistorie niet aanwezig. Er ontbreekt 3 jaar, terwijl in alle verkoopuitingen op verkoopsites en bedrijfsinfo aangegven wordt dat de onderhoudshistorie aanwezig is. Kortom: veel verkoop exposure, maar deze wordt niet waargemaakt. Resultaat is dat ik een auto heb die als dealer occasion met onderhoudshistorie en perfecte aflevering wordt aangeboden. Maar in feite de onderhoudshistorie voor een groot deel een zwart gat kent en ik de auto een dag kwijt ben voor reparatie van het panoramadak. Platweg: veel verkooplawaai, maar een te grote mond. Ik heb het gat in de onderhoudshistorie bewust toegestaan, maar de slechte aflevering niet. Ik heb ook geen documnetatie over de aflevering en werkplaats controles ontvangen. Ik van mening dat TB de verkoopgegevens beter moet checken voor ze voor de verkoop gepubliceerd worden. Het is nu grote broek van een Volkswagendealer, maar de aflevering van een gemiddelde verkoper.

Beste dhr. Kroes, Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback zeer serieus en willen graag onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over de staat van het panoramadak en de onderhoudshistorie van de auto. Als het goed is heeft onze verkoopadviseur een passende oplossing aangeboden. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag! We vinden het belangrijk dat onze klanten een positieve ervaring hebben met onze producten en diensten. We zullen er alles aan doen om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

Goede auto kunnen kopen

Kleine door ons opgemerkte schade aan de auto conform afspraak opgelost voor aflevering. Netjes te woord gestaan, prima bedrijf.

Geachte heer/mevrouw Schoonderbeek, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Transparantie gedurende het aankoopproces is iets waar wij ten alle tijden voor proberen te staan. Fijn dat afspraken zijn nagekomen en dat u nu kan genieten van uw nieuwe auto. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze showroom. Voor nu wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen Golf 8 Met vriendelijke groet, Joep en Lucas TB Occasion Center

Audi a3 -2023 slecht afgeleverd.

-Deze Audi a3 werd afgeleverd met een kapotte voorband waar het canvas al van zichtbaar was, dit zag ik met verbazing de dag na aflevering ,levensgevaarlijke situatie ! met alle gevolgen van dien gelukkig bleef een klapband mijn bespaard moest zelf ook nog meedenken voor een oplossing ? anders had ik 2 verschillende banden merken op de vooras gehad wat dus ook niet mag. - had verschillende krasjes in de lak ,met de vraag voor evt. weg poetsen ,of polijsten was helaas niets aan gedaan. gelukkig heb ik het zelf opgelost. dit alles had zeker niet voor mogen komen bij een Audi garage.!

Geachte dhr. Jabaaij, Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en zijn we samen tot een oplossing gekomen. We wensen u nog veel rijplezier met uw Audi A3. Mocht u nog vragen of klachten hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal