Leuke mensen vriendelijk goed in de communicatie

Beste Adam, Hartelijk dank voor het beoordelen van een 10! Geweldig om te lezen dat u onze omgang en communicatie als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezierige en veilige kilometers toe in uw nieuwe SEAT LEON! Met vriendelijke groet, Bram en Lucas

Perfecte service !

Uitstekend geadviseerd en geholpen tijdens het aankoop traject door Ruben Tienhoven.

Geachte Ronald, Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de service die u van Ruben Tienhoven heeft ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich goed geadviseerd en geholpen voelen tijdens het aankooptraject. We waarderen uw feedback enorm en zullen deze zeker met Ruben delen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Fijne ervaring

Heel vriendelijk personeel en ook als daarna nog vragen hebt staan ze gewoon voor je klaar. Bij het ophalen van de auto hebben ze netjes de tijd genomen. Een heel fijn bedrijf om een occasion te kopen zeker een aanrader.

Beste Daisy, Wauw wat een enthousiaste review! Hier worden wij erg blij van. Voor onze klanten nemen we graag alle tijd om te zorgen dat zij een fijne ervaring bij ons hebben. Fijn om te lezen dat u dit ook zo heeft mogen ervaren in onze showroom in Roosendaal. Veel plezierige kilometers gewenst in uw nieuwe Kamiq! Tot ziens. Met vrolijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Perfecte hulp van Ryan

Ik zou iedereen TB Halsteren adviseren, met name ook de verkoper (Ryan). Hij nam de tijd om te luisteren naar onze wensen en zijn uiterst tevreden met onze nieuwe familieauto!

Beste Michael, Wauw, wat een geweldige review! We zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent met de hulp van Ryan en met uw nieuwe familieauto. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich gehoord en begrepen voelen, en dat ze de perfecte auto vinden voor hun behoeften. Het is dan ook fantastisch om te horen dat Ryan de tijd heeft genomen om naar uw wensen te luisteren en u zo goed heeft geholpen. We waarderen uw feedback enorm en zullen deze zeker met Ryan delen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

Prettig geholpen

Ryan heeft ons zeer goed geholpen. De werkplaats had meer werkzaamheden mogen uitvoeren nav afl. check. Zelf bekleding hersteld bestiurderszijde bij rem en gaspedaal. Kunstof afwerking vervangen omdat er schroefgaten in zaten na het verwijderen van brandblusser. Stuk kunstof bij voorraam goed gemonteerd. Hiervoor extra kosten gemaakt. Zou niet nodig hoeven te zijn. Verder goed verlopen en wij zijn met de auto zeer tevreden.

Goede en vriendelijke service en aflevering

Bij mijn aankoop zeer netjes en professioneel te woord gestaan door Dennis. Ook de aflevering was prima. Enkel was de auto niet geheel volgens afspraak geladen. Maar geen probleem verder. Het technische mankement werd snel en goed opgelost.

Beste Ger, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad bij ons en in het specifiek met onze verkoopleider Dennis. Als er een probleem ontstaat met de auto proberen we dit altijd zo snel mogelijk op te lossen zodat u zo snel mogelijk weer kunt rijden. Fijn dat het voor u ook zo snel is opgelost. We wensen u veel plezierige kilometers toe! Met vrolijke groet, Dennis en Nathalie TB Occasion Center

Prima geholpen

Enthousiaste verkoper (Bram) alles liep Goed en vlot Bij het maken van de afspraak voor proefrit ook netjes vooraf gebeld

Beste P, Wauw wat een positieve review, bedankt! Leuk om te lezen dat u zo positief bent over onze verkoper Bram. Fijn dat alles goed en vlotjes is verlopen! Wij wensen u veel veilige maar vooral plezierige kilometers toe in uw nieuwe Mercedes GLC. Met vrolijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Wij hebben naar alle tevredenheid onze id4 gekocht

De verkoper heeft alle moeite genomen om ons te helpen aan een id4 met alle opties die wij heel graag wilden hebben. Het heeft even geduurd maar het is m gelukt. Inmiddels rijden we er nu 2 weken in en zijn heel tevreden. Ook alle afhandelen zijn alle tevredenheid heel prettig verlopen. Hartelijk dank.

Beste Heijstek, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u onze service goed heeft ervaren. Graag nemen wij de tijd voor onze klanten om zo uitgebreid mogelijk uitleg te geven over de nieuwe auto. Graag staan wij in de toekomst voor u klaar! Voor nu wensen wij u veel rijplezier in uw nieuwe Volkswagen ID.4! Met vriendelijke groet, Dennis & Lucas Tb Occasion Center

Moeilijk te bereiken per telefoon

Voor het maken van een proefrit eerst via de chat contact gehad, dit was na sluitingstijd van de vestiging. Daar is toen toegezegd dat men contact zou opnemen voor een proefrit, na de volgende dag om 12:00 nog niks gehoord te hebben gaan bellen.... 3x verbroken in de wachtrij.

Beste meneer Martens, Vervelend om te lezen dat u ons slecht heeft kunnen bereiken die dag. Wij streven dagelijks naar een goede bereikbaarheid voor ons klanten. Wij zullen dit daarom ook intern oppakken en zorgen dat dit niet nog eens zal voorvallen, excuses hiervoor. Ondanks de bereikbaarheid willen wij u toch veel plezierige kilometers toe wensen in uw nieuwe Skoda Enyaq! Hopelijk tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

Goede begeleiding

Ik ben zeer tevreden, wat grotendeels te maken heeft met de verkoper Joep. Hij was eerlijk en realistisch, wist hij iets niet zocht hij het netjes uit. Ben blij dat ik bij hem aan tafel zat

Beste Krijn, Bedankt voor dit prachtige cijfer en lovende woorden over onze collega Joep! Wij zijn altijd transparant naar onze klanten en dit zorgt inderdaad voor een fijne sfeer. Wij wensen u veel veilige maar vooral plezierige kilometers toe in uw nieuwe Lynk & Co! Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Alles goed geregeld

We zijn tevreden over de koop de aflevering en de contacten.

Beste dhr. Bijl, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de koop, aflevering en contacten. Het is altijd goed om positieve feedback te ontvangen. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw vertrouwen en geniet van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Storm & Jelte, Audi Centrum Roosendaal

Onlangs 2 auto’s gekocht bij Tb Occasion Center en zo goed geholpen met alles, dus ik ben dik tevreden over dit bedrijf !!

Beste meneer van Dooren, Wauw een 10! Bedankt voor uw positieve woorden over ons bedrijf. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Wij wensen u enorm veel fijne kilometers toe in beide auto's! Tot ziens in Roosendaal! Met vrolijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

Goed advies en aandacht bij de aankoop van onze auto door Eric Louer

Beste dhr. Jack, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Eric Louer bij de aankoop van jullie auto. Het is altijd prettig om te lezen dat iemand goed advies en persoonlijke aandacht heeft gekregen tijdens zo'n belangrijke aankoop. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Eric & Jelte Audi Centrum Roosendaal

Vlot en vriendelijk geholpen.

Goede service en prima uitleg bij aflevering van onze zo goed als nieuwe A3.

Beste dhr. Carlo, Het doet ons veel plezier om te lezen dat u zo tevreden bent met de service en uitleg die u heeft ontvangen bij de aflevering van uw bijna nieuwe A3. We zijn blij dat u een vlotte en vriendelijke ervaring heeft gehad. Veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Eric & Jelte Audi Centrum Roosendaal

Ging lekker vlot

Goede ervaringen

Beste Fred, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij wensen u nogmaals veel rijplezier in uw nieuwe Skoda Kamiq! Tot ziens in Roosendaal Met vrolijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Prima service en betrouwbaar

Audi A3 occasion gekocht zonder enkele problemen.

Beste dhr. Burlage, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met de aankoop van uw Audi A3 occasion zonder enige problemen. Goede service en betrouwbaarheid zijn essentieel bij het kopen van een auto, dus het is geweldig om te lezen dat dit bij u ook het geval was. Wij wensen u veel fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Ruben & Jelte Audi Centrum Roosendaal

We zijn erg prettig geholpen door Bram. Hij hield ons goed op de hoogte van alle stappen in het verkoopproces. De aflevering was ook prima, hij hielp met het instellen van de auto en de app.

Beste Yvette, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback. Geweldig om te lezen dat u de service van onze collega Bram als prettig heeft ervaren! Wij leveren graag optimale kwaliteit aan onze klanten. Dit geldt zowel voor het verkoopproces als de auto zelf. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen ID.3 Pro! Met vriendelijke groet, Bram & Lucas TB Occasion Center

Uitstekend geholpen!

Inmiddels mijn derde auto gekocht bij TB Occasion Center. Verkoper Dennis denkt goed mee in het gehele aanschafproces. Eerlijke prijs betaald en nette prijs voor mijn oude auto gekregen. Bij aflevering een mooie strik op de auto en een paar dagen na levering een leuke attentie op de deurmat. Ook voor de volgende auto zal ik eerst bij TB op de website kijken.

Beste Anouck, Wij zijn ontzettend blij dat u onze service uitstekend vindt! Dennis denkt graag mee in het aanschafproces om zo goed mogelijk begeleiding te kunnen bieden, bij u is dat wederom goed gelukt! We zien u in de toekomst graag bij ons terug! Veel veilige kilometers toegewenst in uw nieuwe Seat! Met vrolijke groet, Dennis en Jelte TB Occasion Center

Zeer goede ervaring met de verkopers

Tijdens de aflevering was de verkoper ziek is verder netjes en goed afgeleverd

Beste heer van Agtmaal, Bedankt voor het achterlaten van uw positieve review! Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Als er een medewerker ziek is proberen we zeker altijd naar een oplossing te kijken zodat u hier geen hinder van zal ervaren. Wij wensen u nogmaals veel rijplezier met uw nieuwe Lynk & Co! Met vriendelijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

prima gegaan

is goed gegaan. Waren wat klein puntjes maar mogen geen naam hebben.

Geachte dhr. Sluimer, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over de service die u heeft ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en we nemen uw feedback dan ook ter harte. We waarderen het dat u de "kleine puntjes" benoemt. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Graag de volgende keer de auto beter nalopen bij aflevering.

Auto beter nalopen bij de aflevering. Er waren een paar punten die beter konden. 1. Auto goed nalopen aan de buiten en aan de binnenkant. 2. sfeerverlichting aan de binnenkant / 1 kant werkte niet.

Beste Rens, Dank voor het achterlaten van deze review. Ik heb uw punten intern besproken en dit zal zeker opgepakt worden. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u ondanks dit toch nog veel plezierige kilometers zal gaan hebben in uw nieuwe Skoda Karoq! Hopelijk tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

Zeer nette aflevering

Prettig contact met de verkoop adviseur. En een keurige aflevering van de auto.

Beste Arjan, Hartelijk dank dat u ons beoordeelt met een 9! Dat lezen wij erg graag. Fijn dat u het contact met onze verkoopadviseur als prettig heeft ervaren. Door goed contact ontstaat er wederzijds vertrouwen. Wij wensen u veel plezier in uw nieuwe Audi A6 Limousine! Met vriendelijke groet, Dennis en Lucas TB Occasion Center

Heel goed! De olielekkage is meteen opgelost!

Beste Monique, We denken graag mee met onze klanten, wat fijn om te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren! Veel mooie kilometers toegewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Joep en Jelte, TB Occasion Center

Prettig en snel geholpen door Ruben

Erg prettige ervaring gehad, ik kan voor een proefritje en een goed gesprek over de auto. Ruben heeft me kundig, eerlijk en vlot geholpen

Geachte Gideon, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de manier waarop u bent geholpen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het oriëntatieproces en dat ze met een goed gevoel de weg op gaan in hun nieuwe auto. Het is fijn om te horen dat Ruben u goed heeft geholpen en dat u de proefrit en het gesprek als prettig heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Stipt nakomen van afspraken

Beste dhr. Broos, Hartelijk dank voor uw review over ons bedrijf. We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service en het nakomen van afspraken. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal