Perfecte en persoonlijke service

Wederom door service medewerker Hans ben ik uitstekend geholpen. Zowel tijdens de beurt en keuring mbt tot de verwachte werkzaamheden en kosten, als hij het terug in ontvangst nemen van mijn auto.

Gelijk na de servicebeurt alarm bandenspanning had ook wel even naar gekeken kunnen worden

Gewoon goed.

Correct, duidelijk en deskundig.

Redelijk tevreden.

Gezorgd dat de auto om 10.00 uur er al was voor een grote beurt en dan pas om 17.15 uur gereed. Vorige x ook al aangegeven.

zoals het hoort

Duidelijk en prima communicatie met betrekking vragen

Bekwaam en hulpvaardig

Ik zie verplichte velden als afbreuk aan de goede diensten

Altijd goed!

super service

snel en goed geholpen, praktisch en hands-on. fijne mensen, die je snel begrijpen!

Twijfelachtig

Ik snap dat er geld verdient moet worden, maar ik ben gekke Henkie niet. Je brengt je auto naar de Mercedes dealer omdat je vertrouwen hebt in het merk en in het personeel wat er rond loopt. Alleen moet het niet zo zijn dat je bij mensen een poot uitdraait puur om geld te kunnen verdienen. De truc je remblokken zijn bijna op en dan moeten ook gelijk de remschijven meegenomen worden is al heel oud. Ik snap dat 9 vd 10 klanten die weinig verstand van auto's hebben erin trappen aan de telefoon (je speelt tenslotte in op hun veiligheidsgevoel). Maar ik heb er geen goed gevoel aan overgehouden. Ik heb 2 auto's bij jullie in onderhoud en overweeg om daarmee te stoppen vanwege deze twijfelachtige ervaring. Dingen kosten geld, prima. Maar het is wat het is en niet meer of minder!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

professioneel en klantvriendelijk ,

Een bedrijf, waar je nog als klant behandelt wordt , en nog geen nummer bent. Service gericht.

Een goede ervaring

Alles is perfect gelopen heb geen klachten

Goed, betrouwbaar en snel geregeld

Bij Van Mossel geweest ivm een onderhoudsbeurt B (grote beurt). Geen bijzonderheden uit de inspectie gevonden. Wat ook fijn is, is dat je na de beurt weer een jaar Mobilo service hebt en dus geen ANWB abonnement nodig hebt. Wordt altijd vriendelijk geholpen en ook een afspraak is telefonisch makkelijk gemaakt. Van Mossel is niet de dichtstbijzijnde dealer voor mij, maar de prettige ervaring en het vertrouwen in hun oordeel maken het omrijden het voor mij meer dan goed.

Top team werkt aan topauto

Alles verloopt vlotjes en volgens afspraak.

Helaas erg trage reactie i.v.m. vragen/terugkoppelingen

MB GLS 400D 4-Matic BJ2020 van 130K voor een klant gekocht. Door de telefoon in 10 min tijd gekocht, dus op de blauwe ogen en in goed vertrouwen, daarom en een dag later factuur betaald. 1 weekje later was die klaar. Auto was niet netjes schoon en ook het restyle deukje niet uit de motorkap gehaald . ( Nu zelf laten doen, wel keurig vergoed gekregen ). Er zijn een aantal garantie puntje. heb meerdere keren moeten mailen/appen. NOOIT een snelle reactie........... dat kan veel beter, is niet MB en ook niet Van Mossel waardig. Bedrijf Van Mossel en het merk MB zijn verder goed en staan normaal voor service en kwaliteit, maar bij de volgende MB aankoop gaan we voor een iets actievere aanpak/afwikkeling.

Gewoon heel prettig geholpen door Simon Beumer.

En een prachtige auto gekocht....

Ik heb de aanschaf van mijn GLC als erg prettig ervaren!

Top ga zo door!

Auto gebracht voor B beurt, alles in overleg uitgevoerd. De auto was mooi op tijd klaar.

Snelle service en inzichtelijke kostenopgaaf

Prettige inname auto en duidelijke kostenopgave. Jammer dat niet conform afspraak de vervangende onderdelen in de auto lagen.

Goede kwaliteit garage

Keurig geholpen

Vriendelijk-correcte en deskundige behandeling

APK en B-service naar alle tevredenheid uitgevoerd.

Makkelijk, professioneel en eerlijk

Attent en snel, met eerlijk advies

Alles boven verwachting.

Alles boven verwachting.

Ik ben tevreden.

Mijn auto voor onderhoud en diverse kleine werkzaamheden bij Van Mossel Gouda gebracht. Alles naar tevredenheid uitgevoerd en ik werdt keurig op de hoogte gehouden van de extra werkzaamheden en de daarbij behorende kosten. Auto ook gewassen . Prima !!

Uiteindelijk kwam het goed

Gebruikte auto gekocht waarvan bleek dat een velg krom was en de auto schade had gehad. Dit ter reparatie aangeboden en na een telefoontje dat de auto klaar was de auto weer opgehaald. Velg bleek niet gemaakt te zijn dus weer de auto 1,5 week kwijt terwijl het tegelijk met de schade reparatie gedaan had moeten worden. Het lijkt erop dat verkoop en service niet echt met elkaar praten.

Over Van Mossel Mercedes

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep Biedt meer dan u verwacht Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met bijna 2.000 medewerkers in bijna 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grotere en vooraanstaande automotive bedrijven in Nederland. Ons bedrijf telt bijna 90 vestigingen in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.