Goede ervaringen

Goede ervaringen.

Zeer positief contact met medewerkers

a

Zeer prettig en goed geholpen.

Zeer prettig en goed geholpen.

goed en op tijd

Heel vriendelijk en goede service

Heel vriendelijk en goede service!

Je bent een nummer

Mijn C-180d altijd is keurig bereden en dealer onderhouden. Na afloop van de verlengde fabrieksgarantie begon de ellende met plotse grote gebreken. Het bleek om een sjoemeldiesel te gaan (+ software update dus dan denk je 'er is niets aan de hand') waarbij plots de startmotor stuk ging. Mercedes Benz Nederland heeft 'uit coulance' de helft van de reparatiekosten betaald. Binnen enkele dagen ontstond echter een nieuwe storing die bleek te berusten op de lekkage van koelvloeistof. Ik heb een afspraak voor reparatie gemaakt bij Van Mossel, vestiging Charlois, waarna ik de auto in de namiddag onverrichter zake weer kon komen ophalen omdat er nog een missend onderdeel besteld besteld moest worden. Deze bestelling heeft 1 maand geduurd. En binnen die maand is er nog een nieuwe storing ontstaan die bleek te berusten op weer een ander groot probleem. Uiteraard kon ik 'op coulance van MB' rekenen m.b.t. de kosten. Bizarre kwaliteit voor zo'n merk.

Zoals verwacht bij Mercedes, goed geregeld !

Pas geleden geholpen op zaterdagochtend (bijna 12.00uur) met een lekke band, toch een monteur die een 1/2 uurtje langer wilde werken. Nu voor APK en servicebeurt geweest, was ook weer prima geregeld.

Prima ervaring.

Prima afgehandeld.

Uitstekende service klantgericht vriendelijk

Netjes volgens afspraak geholpen

Voor mij 15 jaar een perfect team. Aardig en ter zake kundig.

Rijdt nu 15 jaar Mercedes. Altijd bij Charlois in onderhoud gehad. Robert Jan en Ron zijn echte toppers. Altijd goed advies en goed werk Maar ook de nieuwe teamleden , Janneke en twee heren die ik nog niet bij naam ken uitstekend. En de nieuwe vestiging is natuurlijk prachtig , proficiat !

Geweldige service

De service is perfect onze auto wordt altijd opgehaald en terug gebracht voor een beurt o.i.d. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer tevreden over alles

Alles volgens afspraak dus tevreden

Goede bejegening

Positief tav de bejegening . Echter de gevonden grote afwijking ( roestende steunbalk achter ter hoogte van de achterwielen die nu pas gevonden werd terwijl elk jaar een servicebeurt verricht werd en zelf in 2020 een APK keuring .Dit probleem is bekend bij MB bij MB C en E ( 2007-2013) en is levensgevaarlijk .Derhalve is het niet juist dat er geen terug roep actie van MB is om desbetreffende auto' s te controleren. Prijs/ kwaliteit van de uit gevoerde service kan ik niet beoordelen daar we nog geef rekening gekregen hebben

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Top geregeld

Alle afspraken nagekomen

Goed.

Na een lastige start heel goed opgelost.

Alles netjes gedaan en gewassen

Auto heeft een beurt gehad en is gratis gewassen kon er op wachten

Update navigatie niet goed

Update van navigatie duurt nu al 7 dagen, nog niet gelukt

zeer goede service en vriendelijk personeel

ik kom al jaren bij deze zaak ik ken de mensen en zij mij ook . word altijd vriendelijk ontvangen en als er een lampje gaat branden of een probleem zich voor doet word ik meteen geholpen . Met één woord geweldige zaak die voor goede service staat.

Heel klantvriendelijk

Wij komen al een aantal jaren bij deze mercedesvestiging. Altijd goede ervaringen

Bijna volledig tevreden

Klein puntje was wel dat ondanks mij was toegezegd dat ik gebeld zou worden wanneer auto weer klaar stond, dit niet is gebeurt. Ik ben daarom zelf maar om ca 16:30 uur naar van Mossel gegaan in de hoop dat mijn auto klaar zou staan, wat inderdaad het geval was. Verder was er beloofd om de auto ook nog even te wassen echter dit was niet gebeurd ivm storing wasstraat werd mij verteld.

goed bedrijf

goed bedrijf

Matig

Ik had een afspraak om 08.00 uur en ik was om 07.45 op de werkplek. Ik heb mijn auto de hele dag gevolgd met Mercedes Me en tot mijn verbazing was mijn auto tot 14.00 uur ongemoeid gebleven. Pas na 14.00 uur zag ik dat mijn auto ontgrendeld en verplaatst was. Ik had een afspraak voor het jaarlijkse onderhoud en mijn eerste APK keuring. Ik ben rond 17.30 terug gegaan naar werkplaats om mijn auto op te halen en rond 17.45 uur was mijn auto klaar en ik kon mijn sleutel en mijn factuur met vermelde werkzaamheden in ontvangst nemen. Helaas en tot mijn verbazing zag ik een ongewasssen auto, niet schoongemaakte motor en niet gecontroleerde ruitewisser. Dat zijn gebreken die ik in een oogopslag kon zien. In zo'n geval zit ik ook me af te vragen of andere werkzaamheden - die ik zelf niet kan controleren - naar behoren uitgevoerd zijn ondanks dikke factuur. Daarbij komt dat het er de schijn van heeft dat niet alle werkzaamheden alleen in de middag zouden passen vanwege dat korte tijdsbestek. Kortom grote teleurstelling. Ik ben al jaren klant van Mercedes en mercedes werkplaatsen en ik merk dat elke jaar service steeds minder wordt. Ik hoop dat mijn ervaring iets teweeg brengt en dat voortaan de klant met een grote glimlach de werkplek verlaat. Vrindelijk groet.

Zeer goed service

Ik ben altijd zeer tevreden met de service en complimenten voor de monteurs

Eerlijk bedrijf met goede service

Terug kijkend op de jaren dat in Mercedes Gouda bezoek, kan ik alleen positief zijn qua verkoop en garage onderhoud.

Vriendelijk en behulpzaam.

De benadering is uiterst vriendelijk, geven ruim aandacht aan de vragen van de klant en goede uitleg.

Over Van Mossel Mercedes

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep Biedt meer dan u verwacht Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met bijna 2.000 medewerkers in bijna 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grotere en vooraanstaande automotive bedrijven in Nederland. Ons bedrijf telt bijna 90 vestigingen in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.