Uitvoering servicebeurt was prima en de begeleiding van Lennart en Rob perfect. Wat ik minder vind is dat de auto niet was gewassen. Lijkt me een kleine moeite.
Snel afgehandeld, niet klagen
Net bedrijf,komen afspraken na en je wordt netjes geholpen
Ok
zowel afspraak maken als onderhoudsbeurt prima gegaan.
Vriendelijke mensen in de werkplaats en zeker Rob.!!
Zeer vriendelijke, gastvrije verkoper, deskundig advies, zal anderen zeker aanbevelen hier langs te gaan als zij plannen hebben voor een nieuwe auto
Heel vriendelijk en geduldig behandeld en tevens mijn overige vragen beantwoord. Zelf bereidwillig om naar de auto mee te lopen om enkele dingen aan te wijzen hoe het moest!
De tevoren opgegeven reparatiekosten kwamen overeen met de factuur. Reparaties naar tevredenheid uitgevoerd. Goede inlichtingen qua kosten. Vriendelijk geholpen. Misschien één verbeterpuntje: de telefonische bereikbaarheid van de werkplaatsreceptie.
goede afhandeling en besproken wat de werkzaamheden worden
De tevoren opgegeven reparatiekosten kwamen overeen met de factuur. Reparaties naar tevredenheid uitgevoerd. Goede inlichtingen qua kosten. Vriendelijk geholpen. Misschien één verbeterpuntje: de telefonische bereikbaarheid.
Kundig en duidelijk advies tijdens onderhoud. Voelt goed.
Grote beurt netjes afgehandeld.
zie boven
Kwaliteit is nu op orde.
Gewoon top!
Goede ervaring , zeker met de verkoper met de service ga ik nu weer ervaren
Voor onderhoudsbeurt B de auto weggebracht, echter bijna 200 euro extra voor remvloeistof vervangen en ruitenwissers vervangen. De auto is bijna 2 jaar oud met een kilometerstand van ongeveer 26500 km. Daarnaast werd in eerste instantie ook aangeven dat de accu moest worden vervangen. Bijna 500 euro extra !! Achteraf was dit niet noodzakelijk maar er werd mij verteld dat ik de accu in de gaten moest houden. En dat twee maanden voor het einde van de garantie periode. Er schijnen verschillende voorwaarden te zijn wanneer een defecte accu wel/niet onder de garantie valt. Ik vond het alleen een beetje vreemd dat ik de accu in de gaten moest houden, waarom kon Mercedes niet direct zelf vaststellen of de accu wel/niet in orde is.
Goede service
n.v.t.
ik rijd al jaren mercedes altijd gekocht bij autostrada Patrick mous is onze vaste verkoper een fijn man en weet waar die over praat voor ons een fijne verkoper rob van de werkplaats een topper fijne man zeer sociaal dus het is een goed gevoel en daarom ben ik zeer tevreden . en een blijde rijdster in mijn mercedes
Reaparatie goed uitgevoerd en deskundig advies
Houden zich aan de afspraken
Klantvriendelijk en goede service
Naast de servicebeurt zou ook naar een lekkage worden gekeken. Dat laatste is niet gelukt. Dat kreeg ik te horen van de receptie om 16.30 u. Ze hadden meer tijd nodig. Onverrichte zaken weer naar huis. De volgende dag constateerde ik dat geen werkzaamheden aan de auto is verricht. Dat ik de auto twee dagen moest missen zonder dat de werkzaamheden werden uitgevoerd dat verwacht ik niet van Mercedes dealer.
Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep Biedt meer dan u verwacht Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met bijna 2.000 medewerkers in bijna 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grotere en vooraanstaande automotive bedrijven in Nederland. Ons bedrijf telt bijna 90 vestigingen in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.