Van top tot teen pure klasse.

Op zoek naar een occasion. Fantastisch geholpen tot het einde toe. Vandaag ging het doek van de auto. Wat zijn we blij. Dank je wel Mercedes! Speciale dank naar de heer Beumer. Wat voelden we ons de koning te rijk!

Niet professioneel

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij de blonde receptioniste. Apart dat zo’n iemand de naam Mercedes vertegenwoordigd. Gaat hele discussie aan met de klant, totaal geen begrip…maar te zwijgen over “klant is koning” niet bij deze madame hoor. Charlois filiaal een dikke kruis erop! Er wordt 1 ding gezegd maar heel wat anders gedaan.

Vervangen van mijn 180c klasse scharnier deur

Na 2 maanden wachten op onderdelen scharnier deur is uiteindelijk door meneer ERIKJAN VAN RIJN Service manager mijn gebeld om afspraak te maken om deur scharnier te vervangen met super blij er mee top dank je wel meneer Erik-Jan Heel vriendelijke heid gesproken via telefoon

vraag

geen veiligheidshesjes aanwezig in de auto ook geen verband doos in de auto. is dit tegenwoordig standaard ?

Oplossen van probleem

Een groot bedrijf is niet flexibel. Maar hier bij van mossel mercedes gouda is dat naar mijn idee heel anders! Pech met mijn bus en binnen een half uur een eigen monteur, die noodreparatie uitvoerde. Enkele dagen daarna vervangen van het onderdeel. Het probleem was niet helemaal te verklaren, wat ze daar heel vervelend vonden. Aan het einde van het gesprek krijg ik te horen wat de rekening is, NUL EURO meneer. Das is nog eens een bedrijf ! Super

Vriendelijk en behulpzaam bij koop, maar geen after-service

Bij het aanschaf en samenstellen van de auto alle tijd, prima advies en voorlichting (en koffie). Bij aflevering was de auto nog niet "af", maar konden we m wel ophalen. In 10 minuten uitleg, hier zijn de sleutels en weg... Voor het maken van een afspraak om de auto alsnog "af" te maken, heb ik talloze malen moeten bellen, mailen, terugbel verzoeken, aardige mensen in Gouda (huh?!) te woord gestaan, andere collega's gebeld en gemaild... dat was een hele klus om iemand te pakken te krijgen en een afspraak te mogen maken.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

werkplaatsmedewerkers en gastvrouwen zijn prima; de rest is een aanfluiting

Met de werkplaatsmedewerkers heb ik prima ervaringen; De verkoopmedewerkers zijn te beroerd om terug te bellen; ik heb zeker wel 5 of meer pogingen gedaan om contact met een van hun te krijgen. Ze moeten nu nog terugbellen! Kennelijk hebben ze nooit van aftersale gehoord. Daarnaast kreeg ik een aanmaning over een factuur, die ik nooit had ontvangen.

Slechte Service

Geachte van Mossel, Voor aanvang dat ik mijn auto voor de service beurt geef. Heb ik aangeven dat ik niet goed in het systeem sta en dat dit aangepast dient te worden. Vanwege de btw. Vervolgens word de auto nagekeken en zou ik volgens u medewerker nieuwe remblokken en remschijven moeten. Ondanks dat er geen melding is, me batterijen van me sleutel zijn niet goed. 1 ventiel van me band is slecht dus 4 nieuwe ventielen. En dan ook meteen 4 nieuwe sensoren voor banden spanning. Het was voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik naar van mossel Gouda ga.

Het afstellen van mijn ruitensproeier is niet goed gedaan.

Voor de servicebeurt stond de ruitensproeier goed afgesteld. Wellicht omdat ze daar mee bezig zijn geweest is men vergeten om de vloeistof bij te vullen. Het reservoir was helemaal leeg, zeer irritant als je net een beurt van €524, - heb laten doen aan de auto. Erg slordig. Hopelijk is het overige wel goed gegaan. De mannen van de receptie zijn zeer behulpzaam en doen hun uiterste best. Zij verdienen een pluim.

Kwakzalverij

Aangegeven wat er speelt qua gebreken. Tijdens afspraak geen indicatie van onderzoekskosten, upgrade van systeem stond al op laatste versie. Achteraf factureren, met beschrijving een "upgrade"/coderen", met wat Linux???? lol, best amateuristisch van een A-merk bedrijf. Transactie/facturatie afgerond beter een piepende sensor dan een piepende "verkoper". Om alles te smooth af te ronden wordt er kosteloos een oplossing aangeboden-> kosteloos wordt het genoemd, wat ik ook kon opmaken op het internet om kentekenhouder los te koppelen, terwijl je dit op dat moment ook kon doen, want sensors gaven geen problemen, toch????? Dit heb ik werkelijk waar nergens bij een dealer meegemaakt. Ik raad echt ook niemand aan om hier naartoe te gaan, dit vanwege je later moet horen wat er is gedaan aan je auto. Een positief punt: Telefonisch contact en een vriendelijk persoon die het één en ander heeft uitgezocht dus niets tegen de medewerker. Maar hier blijft het ook bij. Ook stuur ik geen antwoord op naar [email protected] mocht van Mossel hierop standaard reageren, want dit valt niet te bespreken en moest hiervoor al transparant zijn. Enfin, ze nemen de maat met de klant.

Super slecht aan alles

Super slechte service, in alle oogmerken, ik raad niemand meer aan om naar de mercedes dealer te gaan! 150 euro per uur, daar doen andere garages veel meer voor dan alleen een uur aan een auto zogenaamd werken, super slechte services geen compensatie of mee denken, mijn automatisch transmissie bak is helemaal perfect in orde alleen de computer het brein van de transmissie, maar er werd mij even verteld, dat het beter was om een revisie transmissie er te laten onder zetten, en dat zou allemaal kunnen voor 8300 euro, afschruwelijk dat ze zo voorstel doen, terwijl de transmissie is gewoon in orde na de computer te hebben vervangen, echt een afschruwelijk bedrijf, mercedes van mossel alle filialen zijn het zelfde ze willen alleen maar dikke vette facturen afleveren, en als je nog meer wilt weten, als je ziet wat mercedes verdient aan de onderdelen, die ze af nemen bij Bosch en dergelijke bedrijven waar ze mee samen werken, gaat volledig een paarnkeer over de kop, nu snap ik waar al die nieuwe gebouwen van worden betaald, ik ga er nooit meer heen, ik heb genoeg mensen die ook online kunnen inleren met het zelfde systeem als mercedes, In 1 woord Oplichters

Dit heb ik niet eerder meegemaakt

Na een service beurt en een APK keuring met een aantekening dat de remvloeistof gecontroleerd moet worden, rij ik nu al dagen met een rood knipperend dashboard, ik ben al enkele dagen bezig om contact te maken de werkplaats, maar ik word niet teruggebeld. Ik ben hier zeer ontstemt over, ik rij al 55 jaar Mercedes

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima verzorging van de onderhoudsbeurt!

De auto is tijdig door ons gebracht, we werden op de hoogte gehouden van een eventuele reparatie en geïnformeerd dat de auto klaar was. Een prettige ervaring, zoals we altijd gewend zijn.

prima met een minpuntje

In de auto zitten 2 claxons waarvan er 1 kapot was. In een ander filiaal hadden ze alleen de zijde die nog werkte (neem gemakshalve links als voorbeeld). Toen hebben ze de werkende linker claxon op de rechterzijde gezet en de linker claxon uit een ander filiaal op de linkerzijde. Ik snap de goede intenties maar ik kom liever een keer extra terug als dat Mercedes kwaliteit oplevert. Ik ben vorige week door de klantenservice gebeld inzake klanttevredenheid. Ik heb de mevrouw exact het bovenstaande verteld. Ik zou binnen 76 uur gecontacteerd worden om het te corrigeren. Het is inmiddels 144 uur later. Ik heb mijn auto bij jullie gekocht en exclusief door jullie laten onderhouden. Dit kost aardig wat geld en dat heb ik er ook voor over. Ik wens wel Mercedes kwaliteit en daar voldoet bovenstaand verhaal niet aan.

Dik tevreden met de service van MB Spaanse Polder, hier kom ik ook jaren.

Rommelig afspraak maken moeizaam

Rommelig afspraak maken moeizaam, na de auto GLC s, ochtends om ca 9.45 te hebben ingeleverd duurde het een tijdje voordat ze doorhadden via een gastvrouw, een receptionist was kennelijk niet te vinden wat ik kwam doen. Er werd mij toen al gezegd dat vanwege de drukte de auto tegen vijven klaar zou zijn ! Om 16.30 gebeld de telefoniste kon niemand van de receptie vinden en ik zou zo spoedig mogelijk worden teruggebeld. Niets meer vernomen en om 17.30 wederom gebeld en kreeg de mededeling van de telefoniste dat hij net gereed was en ik hem de volgende ochtend kon komen halen.Er werd mij ook niet gevraagd of ik de auto nodig had.

• Deskundigheid N.v.t.

Klantvriendelijk en transparant

Heel fijne garage waar alles goed geregeld is. Klantvriendelijk, efficiënt en je wordt van te voren goed geïnformeerd.

Vriendelijk met een maar

Er is altijd wel een verassing in reparatie Auto niet gewassen te druk? Op een eenvoudige vraag wanneer de automaatbak olie moet worden vervangen kon geen antwoord worden gegeven

Goed en professionele service . Sommige onderdelen naar mijn mening worden iets te vroeg vervangen . Goede kwaliteit. Aardige personeel.

Zeer slecht

Zeer slechte service. Je loopt naar binnen en de jongen zitten onderling te praten en denken niet aan klanten. Na 15 minuten werd ik pas geholpen. Nooit meer van mossel Rotterdam.

Accueil sympathique par un personnel compétent

Service Mercedes pur sang. Bel nouvel emplacement avec un personnel qualifié remplissant les accords et en faisant une expérience formidable.

Prima service!

Service werd gedaan zoals afgesproken en ze hebben een ander probleem opgelost. De communicatie was erg goed en mijn enige opmerking. Dit is twee keer in een paar weken nadat apk & service mijn auto niet was gewassen. Dit is 5 minuten werk en houdt tevreden klanten.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb me nieuwe c klasse gekocht bij silvano ik ben super geholpen hij krijgt van mij een 10 voor de service Mvg ton te paske

Over Van Mossel Mercedes

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep Biedt meer dan u verwacht Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met bijna 2.000 medewerkers in bijna 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grotere en vooraanstaande automotive bedrijven in Nederland. Ons bedrijf telt bijna 90 vestigingen in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.