Geen toppertje

Auto gebracht kreeg een auto mee die niet was schoongemaakt erg vies en zeker in deze tijd ‘Corona’ vind ik dat super slecht. Dus zou zelf nooit meer voor dit bedrijf kiezen. En ze zijn een Mercedes dealer en geen Volkswagen dealer.

Onzin bieding

gevraagd naar een Mercedes. Inruil een audi a5 coupe van 2013 . Hiervoor werd het geweldige bedrag geboden van 8000 euro diep droevig

Waardelose service

Waardelose service. Auto wezen bekijken omdat we echt interesse in hadden, echter moesten we van Bram maar terugkomen voor een proefrit want ze gingen nu sluiten. Vervolgens afspraak gemaakt voor die proefrit en belt de verkoper een dag ervoor op dat ze auto al verkocht hebben, ik zo dat is best lullig voor ons, zijn reactie: we verlenen toch goeie service. Nou nee dus, van Mossel Gouda verleent geen goede service en ze zijn dus duidelijk niet te vertrouwen.

Snel geholpen

Ik werd bij de bandenwissel snel geholpen. Vriendelijk personeel en lekkere koffie. Krantje er bij en de tijd vloog om.

Zeer service gericht en klantvriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben bijzonder tevreden over mijn bezoek aan jullie vestiging Gouda mbt een service beurt voor mijn B klasse. Snel en vriendelijk geholpen ! Tevens was naar mijn idee de prijs kwaliteit verhouding in orde.

communicatie tussen klant en bedrijf zeer slecht

Het is dat ik vanuit Van Mossel leasing verplicht ben bij jullie het onderhoud te doen en dat ikzelf in Rotterdam woonachtig ben. Volgende keer rijd ik naar de garage waar ik al jaren kwam, dat is 50 min verder, maar die rijd ik met plezier ipv nogmaals bij jullie te komen voor onderhoud en service.

3 bezoeken aan de garage, problemen niet opgelost.

Beste mensen, Het betreft mijn auto: KN 842 L. Het moet mij van het hart dat organisatorisch er nogal wat misloopt bij de afhandeling van zaken. Zo was er de eerste keer (tijdens het ophalen van de ergonomische stoel) sprake van een herstel van de mof bij het stuurwiel. Door gebrekkige afstemming met de werkplaats bleek er geen tijd beschikbaar en werd een nieuwe afspraak voorzien. De lekke band zaak verliep ook beroerd door het niet onderhouden van het onderhoudsdossier. Met een ergerlijke wachttijd (uiteindelijk 5 uur!) en daarna noodhulp van de ANWB, konden we onz reis voortzetten. Edoch de onder garantie vallende lekke band heb ik zelf aan de ANWB voldaan. De nota daarvoor stuurde ik naar v Mossel op en claimde de kosten retour. .Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen. De eerste afhandeling van de navigatie update, controle van de overige banden en het herstel van de stuurwielmof bleek niet op de geplande datum uitvoerbaar en er werd een derde afspraak voor 12 mei gemaakt. Door pech bleek de vervangende auto niet beschikbaar, maar we werden wel geholpen met een tweede exemplaar (een VW Golf). Echter, de afspraak om tegen 15:00 mijn auto weer gebruiksklaar op te halen bleek, toen we ons om 15:00 meldden, niet gehaald. Op 19 Mei blekende wijzigingen aan het Nederlandse wegenstelsel van 2 jaar terug, nog steeds niet in de navigatie data verwerkt. Apple maps doet het beter! De overgebleven 3 banden werden netjes gecontroleerd en in orde bevonden, maar: Door storingen aan uw internet voorzieningen, werd ons uitgelegd, ging het updaten niet en moesten we tot 17:00 wachten. Ook het herstel van de stuurwielmof bleek voor de tweede keer niet in de planning te passen. We spraken af dat die stuurwielmof meegenomen zal worden bij de eerste onderhoudsbeurt van mijn auto. U begrijpt dat ik, om het netjes te formuleren, nogal teleurgesteld ben in de services van v. Mossel. Met vriendelijke groet, Ir. H.I.M. Nieuwenhuis MBA

duurde veel te lang.

er waren 3 banden... met bandenwissel veel te lang gewacht.

Goede ervaring

Prettig geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Service ook top

Goed seveers

Echte vakmanschap en vriendelijk ga zo door

Teleurstellend

Afspraak waren ze vergeten in te plannen, zodat er geen tijd mee was voor afspraken die gemaakt waren uit te voeren, alle plastic bescherming niet uit auto gehaald, en het meer stuitende was dat ze de servicepoort hadden gebruik waar mijn Me moduul in zat en de moduul op de grond onder mijn voeten moest terug vinden, nadat ik thuis was gekomen en op mijn app opviel dat de laatste rit niet was geregisseerd, logisch moduul lag voor oud vuil op de mat. Gemiste kans, en dit was niet de eerste teleurstellende ervaring.

Gastvrij en vriendelijk

Telefonisch goed bereikbaar en zoals afgesproken de auto afgeleverd en mezelf vermaakt met al die mooie auto’s. Ook de kinderen die moesten wachten werden verwend ondanks dat de kinderen zo druk waren.

Heel erg goed

Zeer vriendelijk personeel. Houden rekening met de klanten. Kom al jaren bij deze garage wat eerst Rogam was.

Lang wachten slechte communicatie

Later klaar dan vooraf gemeld, moet daar zelf contact over opzoeken, bij aankomst op afgesproken tijd ligt factuur niet klaar. Vervolgens nog langer wachten. Het duurt bij maken van een afspraak vaak minstens een maand voordat je terecht kan.

Geen mening

Ik heb een MG gekocht. De service gaat via van Mossel Gouda. Ik heb de indruk dat de MG er een beetje bij hangt bij het gehele Mossel Automotive Groep. Medio eind december kon ik de MG ophalen bij Mossel Gouda. De auto stond nog niet klaar. Na 1.5 uur wachten was de auto gereed. Wat bleek er zaten geen winterbanden onder. Na enkel weken en diverse telefoontjes konden de winterbanden eronder bij de 17" velgen. Even voor de duidelijkheid, ik heb de MG gekocht met de afspraak standaardvelgen 17" met winterbanden en nieuwe 18" velgen met zomerbanden. (zie factuur) Vorige week wilde ik de winterbanden laten verwisselen voor de nieuwe velgen met zomerbanden. Wat schets mijn verbazing de oude 17" velgen met zomerbanden erom. Wat blijkt: nog steeds geen 18" velgen met zomerbanden. Tot op heden geen reactie ontvangen. Het ligt niet aan Mossel Gouda, ik wordt daar goed te woord gestaan en zij doen hun best. Ik ben mijn verhaal begonnen met te schrijven dat voor mijn gevoel MG er een beetje bijhangt bij van Mossel Automotive Groep, zie ook mijn brief van 6 februari t.a.v. dhr. H. van der Wiel waar ik geen antwoord op heb mogen ontvangen. Dit versterkt alleen maar mijn gedachte. Ik kan nog veel meer schrijven, maar laat het voorlopig hierbij. Ik ben benieuwd of op bovenstaande wel een reactie ontvang.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Nette afhandeling en deskundig afgehandeld een fijne werkplaats chef Rob Smit

Service prima

Mijn Volvo leasewagen is voor APK en onderhoud geweest, vooralsnog geen bijzonderheden te melden De vervangende Smart was wel enigszins behelpen, ik werd gelukkig niet in Groningen verwacht tijdens de werkzaamheden

prima en gastvrij

goed ontvangst. kon blijven wachten.

Resultaat is goed. Duurde wel veel langer dan ik dacht

Ik vind meer dan 1 1/2 uur voor het verwisselen van 4 wielen wel erg lang. Zeker als er op afspraak wordt gewerkt. Dat moet m.i. veel sneller kunnen. Ik heb ook ervaring bij een ander autobedrijf met een andere auto, waar het inderdaad in veel kortere tijd was geklaard. Toen ik de auto weer kon meenemen lag alle beschermingsmateriaal er nog in. Plastic rond het stuur, plastic op de zitting en rugleuning, plastic op de vloer.

• Deskundigheid N.v.t.

Smart-Assist heeft mij SUPER geholpen midden in de nacht!

Middenin de nacht, na mijn dienst in het ziekenhuis, een lekke band... Wat een verrassing dat ik erachter kwam dat ik automatisch én gratis lid was van Smart-Assist! Binnen 1 uur auto opgehaald en volgende werkdag werd ik gebeld door Van Mossel dat ze er een nieuwe band op gingen zetten (met 20% korting ook nog!). De dag erna kon ik mijn Smart forfour weer (gewassen!!) ophalen. Ondanks een lekke- band tegenvaller, een hele goede Van Mossel-ervaring!

Geweldige behandeling altijd

Al jaren ben ik klant van van Mossel, voorheen Rogam. Altijd nette behandeling. Wat moet ik er nog meer over zeggen?

Top service met fijn ontvangst!

Je wordt als een gewaardeerde klant gezien en behandeld!

prima service

auto wordt opgehaald en gebracht en gereinigd dat vindt ik fantastisch; vriendelijke chauffeur; telefonisch en per email goed contact

Wat een slecht bedrijf is dit

Afspraak gemaakt voor winterbandenwissel. Kreeg na de wissel direct te horen dat ik spoedig terug moest komen omdat de achterbanden slecht waren. Ik vroeg waarom dat niet van te voren bekeken had kunnen worden. Sorry is niet gedaan excuus. Maar we maken het goed we zullen proberen de auto op te halen. 22 april krijg ik een SMS dat ik 24 april een werkplaats afspraak had. Vreemd dat dit zonder overleg gaat! zelf geen tijd dus regel mijn zoon dan ben ik er vanaf dacht ik. Mijn zoon komt daar en wordt doodleuk tegen gezegd dat er geen afspraak staat en dat hij waarschijnlijk bij de renault garage moet zijn. Hij daar heen. Renault schaamt zich er voor en wil het oplossen maar komen erachter dat hij toch bij deze MB ballentent moet zijn. Terug na veel heen en weer gebel krijgen we een ruilauto. Een pluspunt. Vandaag bel ik om te vragen hoe laat de auto klaar is. 20 minuten aan de telefoon als eerst wachtende word ik er uit gegooid. Nu weer gebeld te hebben 3 wachtende voor me. Gechat en ze zouden terugbellen. Spannend maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren. Misschien komt er een vervolg...…….

betrouwbaar, vakkundig

tot nu weinig ervaring met Van Mossel, maar een prettig goed gevoel bij bezoek

Over Van Mossel Mercedes

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep Biedt meer dan u verwacht Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met bijna 2.000 medewerkers in bijna 70 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grotere en vooraanstaande automotive bedrijven in Nederland. Ons bedrijf telt bijna 90 vestigingen in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.