De hypotheekaanvraag ging vlot en eenvoudig.

Met Leon als mijn hypotheekadviseur voelde ik me gerustgesteld. Zijn expertise en toewijding maakten het hele proces moeiteloos en aangenaam.

Deskundig en snel schakelen

Eerder zaten we bij Coen voor een verhuurhypotheek. Ditmaal schakelden we met Coen voor hypotheek op onze nieuwe, eigen woning. Hij neemt ons uitgebreid mee in de mogelijkheden en neemt de tijd om onduidelijkheden weg te nemen. We zijn daarnaast erg te spreken over de communicatie met Coen. Goed bereikbaar, flexibel en schakelt snel. Onze laatste aanvraag stond binnen 2 weken klaar en was binnen 1 week goedgekeurd! We zijn erg tevreden over hoe het proces is verlopen.

Betrokken , kundig en vriendelijk

Menry heeft ons naar alle tevredenheid ondersteund van a tot z . Met een persoonlijke en informele manier van adviseren voelen wij ons echt geholpen. Ook met extra vragen en adviezen over de koop en bezichtiging van de woning konden wij bij Menry terecht.

Goede adviezen

Wij hebben bij de aanvraag van het adviesgesprek gevraagd of het een bezwaar was om in het engels te communiceren. Daarop kregen wij te horen dat dit geen probleem was. Echter, de dame die ons te woord stond bleek dit niet te kunnen. Niets ten nadele van haar, we konden duidelijk merken dat zij niet geinformeerd was over het feit dat we het in het engels wilden doen. Mijn engelstalige partner besloot daarop om niet deel te nemen aan het gesprek. We hebben het in het nederlands voortgezet waarbij ik goede adviezen kreeg en duidelijke uitleg. Het was - uiteraard - veel informatie en dit kon ik na afloop niet in volledigheid overbrengen naar mijn partner. Dat vonden we erg jammer.

Duidelijke informatie

Ik heb duidelijke informatie ontvangen over het traject en de kosten.

goede voorlichting

goed geholpen duidelijke uitleg

Compleet en betrouwbaar

Kitty heeft ons super geholpen. Ze geeft helder en compleet advies, straalt rust uit en schakelt snel op het moment dat het belangrijk wordt.

• Afspraken nakomen

Ik kom al jaren bij van Bruggen voor financieel advies rondom hypotheken etc. Nog nooit teleurgesteld. Men denkt hier graag met je mee op zoek naar passende oplossingen.

Vriendelijk en snelle service

Goed advies en een snelle afhandeling van zaken.

Fijn geholpen

Met alles goed geholpen en afspraken altijd nagekomen

• Afspraken nakomen

zeer goede ervaring ik zou het aanraden

wat ik al boven schreef

Jasper is onze held

Belastingformulier ingevuld, en gelijk maar ons geholpen met aankoop ander huis en de hypotheek.

• Afspraken nakomen

Kundig en objectief. Met aandacht voor de klant

X

Helder, vriendelijk en transparant

Accuraat, snel, inhoudelijk juist. Communicatie is bijzonder goed.

• Afspraken nakomen

Vakbekwaam , correct en snel te woord gestaan en geholpen.

Zorgeloos

Snel, adequate en vriendelijk.

Denkt mee

Vriendelijk en denkt met je mee. Geen eigen agenda wat erg prettig is

Prima advies, snel geholpen

Nico geeft vertrouwen en dat is erg prettig. Het gaat om substantieel geld dus daar moet je je goed bij voelen. Ik raad nico aan !

Netjes en klantgericht

Gebeld op een random mail. wel netjes antwoord.Goed begeleid nu nog hypotheek dan helemaal blij..

Snelle professionele service

De aanvraag werd op een goed georganiseerde en professionele manier vlot behandeld en het contact was erg prettig.

fijne ervaring :)

Ik werd ontvangen in een rustig kantoor waar tijd vrijgemaakt werd om te kijken naar mijn situatie en wat er mogelijk was. Het advies was volledig, onpartijdig, deskundig, en zoals beloofd vrijblijvend.

Kennis en vlotte communicatie

Coen heeft mij goed geholpen met het kopen van mijn eerste huis. Hierbij ging hij mee met de bezichtigingen van huizen, en heeft hij zijn kennis en advies goed kunnen toepassen. Vooral veel vraagstukken die ik had kan Coen altijd beantwoorden als ik er zelf niet aan uit kwam. Duidelijke en vooral ook vlotte communicatie. Zo krijg je zaken sneller geregeld.

Verhelderend gesprek.

Wij hadden een aantal vragen over onze hypotheek en pensioen. Er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt een goed en duidelijk advies. Wij kunnen het iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Prettig rustig en duidelijk adviesgesprek

Het was een zeer prettig gesprek, waarbij wij rustig, vriendelijk en duidelijk advies hebben mogen ontvangen. Zodra wij een keuze hebben gemaakt wat wij willen gaan doen, komen wij zeker terug bij deze adviseur.

• Afspraken nakomen

Alleen maar bezig om de hypotheek te verkopen

Heb geen antwoord op mijn vragen gekregen, maar wel continu het verzoek om documenten in te sturen zodat “de rente veilig gesteld kon worden”, terwijl deze gedaald was sinds ons laatste gesprek. Geen fijn contact. En ivm de waterschade van maanden geleden geen representatief kantoor. Uiteraard de aanvraag geannuleerd.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen dat u mijn dienstverlening zo ervaren heeft! Ik heb juist geprobeerd om u zo snel mogelijk van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Daarbij had ik ook wat gegevens van u nodig en die heb ik bij u opgevraagd, met duidelijke uitleg. Mbt uw lijst met vragen heb ik voorgesteld om deze in een persoonlijk gesprek samen te bespreken. Dat gesprek heeft helaas nooit plaatsgevonden. Ik had u graag geholpen! U mag als dat wil alsnog naar mijn kantoor komen, dat gelukkig na fikse waterschade eerder dit jaar, weer volledig opgeknapt is.

Over Van Bruggen Adviesgroep