Vriendelijke en professionele personeel

Heel snel alle vragen waren beantwoorden. Echt professionele adviseur.

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek gehad met deskundig advies. Tevreden.

Zie boven

Ik ben er goed geholpen

Tijdens het gesprek wordt er de tijd genomen om alles door te nemen en de uitleg is duidelijk. Ik ging met meer inzicht weg en wat tips die mij kunnen helpen bij mijn pensioen.

Duidelijke eerlijke uitleg!

Fijn gesprek gehad. Een duidelijke en eerlijke uitleg wat wel en niet kan.

Geweldig geholpen door adviseur

Geweldig geholpen door adviseur. We voelden ons enorm gesteund.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en goed gesprek fijn geholpen

Snel geholpen en duidelijk

Zeer tevreden hoe snel en duidelijk ging en vriendelijke. Wisten vrij direct waar wij aan toe waren .

Geweldige persoonlijke benadering

Heel vriendelijk ontvangen door Daan. Hij heeft ons op een zeer prettige manier begeleid en doet regelmatig een stapje extra, waar wij zeer tevreden over zijn.

Heel prettig!

Fijn gesprek waarin de tijd genomen werd om alles uit te leggen op een begrijpelijke manier. Al onze vragen zijn aan bod gekomen en we zijn er een stuk wijzer uitgekomen. Voor 2 starters kan de woningmarkt en alles eromheen erg overweldigend zijn, na dit gesprek voelt dit alles een stuk minder vaag en onbereikbaar.

• Afspraken nakomen

Meedenkend en recht door zee!

Gerard heeft ons op een heldere manier in een snel tempo geholpen zodat we een gedegen keuze konden maken welke hypotheek te nemen. Erg tevreden met van Bruggen!

Rondom super!

Geweldige hulp.

Betrokken

We hebben positieve ervaringen met Van Bruggen Adviesgroep. Hier en daar misten we soms wat communicatie, maar verder zijn we erg enthousiast. Ze zijn betrokken en reageren snel.

Zeer fijne begeleiding

Een huis kopen en afsluiten van een hypotheek is voor mij nieuw en komt een hoop bij kijken. Na een fijn eerste gesprek over wat de mogelijkheden zijn voor mij. Wordt ik nu ook goed begeleid bij de vervolg stappen. Ze staan altijd voor je klaar bij vragen en onduidelijkheden en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden zodat je alles begrijpt.

• Afspraken nakomen

Antwoord op al onze vragen

Plezierige kennismaking met deze adviesgroep. Of we iets gaan kopen is nog de vraag maar we weten in ieder geval meer over onze mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig contact gehad en we hebben een goed advies op maat gekregen.

Wij hadden gezien onze specifieke situatie een gedetailleerd advies nodig en gekregen. Er is flink meegedacht hetgeen tot een goed resultaat heeft geleid.

• Afspraken nakomen

Fantastisch duidelijk en eerlijk advies

Vrijblijvend informerend gesprek gehad. Duidelijk en goed advies

Fijne en deskundige ervaring

We worden heel erg goed geholpen door Kitty en ze heeft ons goed geholpen bij de koopovereenkomst en de aannemingsovereenkomst van ons koophuis. Daarbij is ze heel behulpzaam bij het uitzoeken van de hypotheek die het beste bij ons past.

• Afspraken nakomen

Fijne kennismaking en open sfeer

Hele fijne mensen met vriendelijke en open houding. Denken mee in mogelijkheden ipv beperkingen.

Waanzinnig geholpen!

Leon is kundig, vriendelijk en heeft aan een half woord genoeg. Reageert snel, en heeft ons ontzettend geholpen bij onze case. We hebben onze financiële adviseur vast gevonden voor alles wat er nog op ons af komt de komende jaren!

• Afspraken nakomen

Over ons 1e gesprek zijn wij zeer tevreden. We zijn nu in afwachting van af handeling van onze eventueel nieuwe hypotheek. Hopelijk worden we hierdoor nog enthousiaster over Van Bruggen.

Geweldig goed geholpen.

Mijn eerste ervaring bij het intake gesprek met Ton Tettero was direct positief te noemen. Gedurende het gehele proces is er vakkundig en proactief mee gedacht en gecommuniceerd. Ook tijdens de "spannende" laatste dagen heeft Ton het initiatief gehouden, de lijntjes kort gemaakt en de offerte op tijd binnengehaald. De communicatie met Cyntha Tettero was helder en bondig, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Het resultaat is naar volle tevredenheid. Ik kan iedereen aanraden zich tot het filiaal van Van Bruggen - Zoetermeer te wenden als het gaat om advies en het verzorgen van de financiering. Cynthia en Ton, enorm bedankt! het was een complexe aanvraag maar door jullie tot een goed eind gebracht.

• Afspraken nakomen

Kundig advies. Korte lijnen en snel schakelen.

Uitgebreid en kundig advies. Korte lijnen en de wil om snel te schakelen.

Hypotheek en verzekeringen

Goede persoonlijke service

Goede persoonlijke service

Fijne eerste kennismaking

Ik had een fijne eerste kennismaking met Van Bruggen Adviesgroep waaruit bleek dat ze verstand van zaken hebben. Prettig gesprek!

Over Van Bruggen Adviesgroep