Ik ben erg prettig geholpen

Erg fijn contact, direct en duidelijk.

Goed, deskundig, behulpzaam

Uitstekend advies op maat

Ik ben uitermate tevreden. Alles is snel en correct afgehandeld

Betrouwbaar en servicegericht

Een verhuizing is een life-event op zich! Zeker twee keer in anderhalf jaar. Wat een verademing als je in vertrouwen kunt loslaten wat Van Bruggen dan zo effectief en efficiënt op pakt op financieel en zakelijk vlak! Dank daarvoor!

• Afspraken nakomen

een fijn en een verhelderend gesprek.

Wij hebben een zijn fijn en verhelderend gesprek gehad met Daan. Hij heeft ons samen met Patricia op een goede manier begeleid bij het oversluiten van de hypotheek.

• Afspraken nakomen

Prima informatie met oog voor de klantvraag

Duidelijke informatie verstrekt, rekening houdend met de specifieke klantvraag en heldere afspraken.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is dat zowel Mark en Janine supersnel reageren elke vraag word per omgaande beantwoord en zo loopt het hypotheek proces erg snel door super bedankt afz DAniel zieck

• Afspraken nakomen

Iedereen is heel goed benaderbaar, behulpzaam en snelle reacties, je hoeft nooit lang op een antwoord te wachten.

Zeer goed!

We hebben de 'samenwerking' als heel prettig ervaren. Kitty is een vriendelijke en leuke dame. Ze is zeer deskundig en professioneel. We zullen haar zeker aanbevelen!

Fantastisch

Opnieuw prima geholpen door Arno en nu ook door Sabrina. Twee toppers!!

• Afspraken nakomen

Menry is een vakman, met een kien oog voor het persoonlijke

Als gevolg van de echtscheiding een hoop financien moeten regelen. Menry heeft hierin niet alleen enorm ontzorgt, maar is above and beyond the call of duty gegaan, door ook oog te hebben voor de informatiebehoefte, van BEIDE partijen. Hij heeft heel goed meegedacht, waardoor alles zo soepel als mgelijk liep, ondanks corona.

Goede informatie en duidelijk

Mijn ervaring met vorige tussenpersonen was niet hoe het hoord en met menry { van bruggen } kreeg ik duidelijkheid wat de mogelijkheden waren en kreeg goede uitleg En nu is de hyphotheek naar wens geregeld

• Afspraken nakomen

Kitty is zeer kundig en zorgt dat je hypotheek rond komt.

Dankzij dat ik ZZP'r ben maar nog geen 3 jaar werkzaam was het ontzettend lastig een hypotheek rond te krijgen. De banken werkten erg tegen en de omstandigheden zaten erg tegen maar Kitty heeft in alles de regie gehouden en gezorgd voor passage van de hypotheek.

• Afspraken nakomen

Keurig geholpen en men begreep onze wrnsen

Snel en goed geholpen

Wij zijn snel en goed geholpen met het rond krijgen van de hypotheekaanvraag. Zodra er nieuwe documenten waren werden die gelijk doorgestuurd, bij vragen mocht je altijd bellen of even een appje sturen. Dit is echt fijn en wij hebben daarom een goede ervaring gehad.

• Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen door ervaren deskundige. Neemt de tijd legt alles goed uit. Uitstekende service als je vragen hebt en als je het nog een keer uitgelegd wilt hebben.

Klantgericht en meedenkend

Heel goed en snel geholpen bij oversluiten hypotheek, Zeer klantgericht en heel fijn in de communicatie, elk uur van de dag bericht bij vragen Een aanrader dus

geweldig!

We zijn super geholpen door Menry! hele vriendelijke man en altijd te bereiken. Staat altijd voor je klaar wanneer je hem nodig hebt. Regelt alles netjes op tijd en we hebben heel snel een huis gevonden!

Compleet,duidelijk,netjes

Goed geholpen,perfecte uitleg , kan niet beter

Uitstekend geholpen

Erg tevreden! In alle opzichten geweldig geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning en het verkrijgen van de juiste hypotheek etc. Bij vragen kreeg ik altijd binnen no-time reactie. Een absolute aanrader!

• Afspraken nakomen

Van begin tot het einde zeer prettig geholpen.

Zeer fijn geholpen met zaken die voor ons niet echt bekend zijn. Duidelijke uitleg en inzichten bij bepaalde mogelijkheden. Vragen die naderhand boven kwamen werden snel opgepakt en beantwoord. Een fijn kantoor om zaken mee te doen. Nogmaals dank Kitty!

• Afspraken nakomen

Prettige benadering en duidelijke uitleg

Ik ben erg goed geholpen en heb uitvoerige uitleg gekregen wat ik erg prettig vond. Zowel via de mail als live fijn contact.

super goed

Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid was voor mij heel belangrijk.

Vakkundig, duidelijk en klantvriendelijk

Klantvriendelijk met de juiste begeleiding van het begin tot het eind.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden! Veel aandacht voor de klant

Ze denken goed mee en helpen daar waar nodig Snelle reactie en actie bij vragen

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.