Goed op de hoogte en denkt mee.

Goed op de hoogte van de wetgeving . Kan zich inleven in de situatie van de klant. Vriendelijk.

Fijn adres

Hendrik kooijmans helpt ons goed en legt het prima uit kunt er dingen goed mee overleggen.

Super meedenkend en behulpzaam

Wij zijn geweldig begeleidt door Jasper Woelders en dit heeft uiteindelijk geleid tot de koop van onze droomwoning. Goed geïnformeerd tijdens het gehele proces! Bedankt!

Fijn en helder gesprek

Prima deskundig advies

Gesproken met een deskundig adviseur inzake de wijze van handelen in een situatie eerder stoppen met werken en met welke aspecten en mogelijke valkuilen rekening gehouden dient te worden. Mijn situatie is best een lastige, dus is deskundige hulp daarbij nodig en dat is prima gelukt en heeft mij tot een bepaalde beslissing kunnen brengen.

• Afspraken nakomen

Uitstekende dienstverlening gericht op de klant

Prettige ontvangst. Goed inlevingsvermogen in onze situatie en onze wensen. Duidelijke uitleg bij toch wel complexe materie als dit niet je vakgebied is.

• Afspraken nakomen

Deskundig, behulpzaam en no-nonsense advies

Ivm de bouw van onze nieuwe woning hebben wij vooraf advies gevraagd over de haalbaarheid. Met geduld werden de vragen en beren op de weg besproken maar werd er ook gekeken naar de mogelijkheden. Voor ons creerde dat een gevoel dat je er niet alleen voorstaat. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de dienstverlening.

• Afspraken nakomen

Prettig contact, vertaalde mijn vragen naar helder plan en mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Kundig en prettige communicatie.

Een fijne sfeer, erg kundig en een onwijs prettige communicatie.

• Afspraken nakomen

Fantastisch, onbeperkt advies geleverd met vriendelijkheid, kennis en zekerheid.

Waardevolle service, zeer aan te bevelen. Twijfel niet. Duidelijk, gericht en zeer nuttig advies. Bedankt Enno Zimmerman (Hilversum) voor het helpen begrijpen van onze opties.

Prettig persoon, goede uitleg

Duidelijke uitleg

Geen uitleg waarom afgewezen

Aanvraag afgewezen, waarom? Geen idee. Vraag om informatie en hoor niks meer. Wil graag advies, maar krijg niks te horen.

• Afspraken nakomen

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik snap dat u niet blij bent dat de extra hypotheek niet rond is gekomen. Ik heb u echter in meerdere emails duidelijk gemaakt dat ik ben gebonden aan de regels en voorwaarden van de bank en dat die de aanvraag niet accepteert. Ik heb zelfs uit coulance geen rekening voor mijn bestede tijd aan u gestuurd.

top

super tevreden

goed geholpen

alles er aan gedaan voor een passende oplossing maar niet gelukt

professioneel en betrokken

Als leek op financieel gebied, wordt alles keurig uitgelegd en de tijd genomen. Ook het ontzorgen door zaken te regelen en mee te denken waardeer ik.

Meedenkend

Fijn gesprek met vriendelijke meneer, die met je mee denkt

• Afspraken nakomen

Via gemeenschappelijke connectie bij Jan uitgekomen. Erg fijn, wordt actief meegedacht en korte lijntjes. Zeker aanrader!

• Afspraken nakomen

Ik kom al jaren bij van Bruggen

Als je wil dat het goed geregeld wordt dan moet je naar van Bruggen Adviesgroep

Prima persoonlijke benadering

Afspraak was snel geregeld (buiten kantooruren) en het gesprek verliep in een gemoedelijke atmosfeer waar de uitgebreide uitleg als zeer prettig werd ervaren. Tom Vlaar is een prachtig mens om zo'n gesprek mee te hebben.

Bas is een topadviseur

Tweede keer een hypotheek via jullie afgesloten, wederom heel fijn, duidelijk advies door Bas van den Berk. Makkelijk te bereiken, vriendelijk en snelle actie. Kortom helemaal top.

Klantgericht, professioneel

Steve werkt zeer klantgericht, professioneel en betrouwbaar.

Super klantvriendelijk

Fijne ervaring. Makkelijk op afstand identificeren. Fijne toelichting en uitleg bij de concept akte. Soepele afhandeling.

• Afspraken nakomen

Prima en adequaat geholpen op een vriendelijke manier.

Er werd snel en adequaat gereageerd op mijn spoedvragen.

Duidelijk en overzichtelijk

Was een duidelijk beeld wat er kon en wat mogelijk was.

• Afspraken nakomen

Een prettig gesprek maar geen gevolg.

Na een prettig gesprek op het kantoor in Lansingerland nooit meer iets gehoord. Bij iemand anders advies gevraagd.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen. We hebben net per mail aan u aangetoond, dat er 1 dag na onze afspraak een uitgebreide toelichting op de adviesmogelijkheden bij ons kantoor (per besproken onderwerp) aan u en uw dochter is verzonden. U heeft deze mail helaas blijkbaar geheel over het hoofd gezien.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.