zeer goed! neemt alle tijd, kundig

zeer goede ervaring

Proactieve en snelle diensten

Proactieve en snelle diensten

Ik ben zeer tevreden over Van Bruggen

Jaco Arends is een deskundige en prettige man om mee te praten en te kiezen.

Uitstekend kundig advies

Sympathieke adviseuse die goed luistert en dan adviezen en mogelijkheden aandraagt.Duidelijke uitleg en interactie. Zullen zeker in de toekomst gebruik maken van de expertise van de Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht.

• Afspraken nakomen

Uitstekend gesprek met prima uitleg, toelichting

Goede begeleiding en advies

Ben goed begeleid bij het afsluiten van mijn hypotheek.

Klantvriendelijk en professioneel

Prettig geholpen door Aletta.

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg over meerdere mogelijkheden.

Omdat je maar een aantal keren in je leven een huis koopt, zijn wij een leek op het gebied van de financiële mogelijkheden voor een nieuwe hypotheek. Aangezien wij (net) gepensioneerd zijn, leken de opties beperkt vooral nadat wij contact hadden opgenomen met een aantal hypotheek verstrekkers. De Van Bruggen Adviseur, Thimo Veenman, gaf ons een duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Er was gelukkig meer mogelijk dan wij dachten. Wij zijn dus blij dat we contact hebben opgenomen met de Van Bruggen Adviesgroep en onze hypotheek aanvraag loopt voor ons nieuwe huis :-)

• Afspraken nakomen

Fijne organisatie met snelle afhandeling van een hypotheek aanvraag

Na 8 dagen was de hele aanvraag voor de hypotheek afgerond en een week later zaten we bij de notaris.

• Afspraken nakomen

Dag Erik, Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Waar snelheid noodzaak is, zorgen we er ook voor dat het snel gaat. Fijn dat dit gelukt is!

Foutloos

Het meedenken, de service, klantvriendelijkheid, aanvraag documentatie, expertise, doorlooptijd, opvolging, etc. etc Alles was wederom foutloos. Super fijn dat ik zo professioneel meegenomen ben door de verplichtingen en de keuzestress waardoor ik vrij ontspannen het gehele proces kon doorlopen. Merci!

Goed geadviseerd

Goed advies, neemt de tijd alles uit te leggen en door te spreken, persoonlijk contact. Alles snel geregeld en rond gemaakt.

• Afspraken nakomen

Heel prettig gesprek gehad, en een goed financieel advies gekregen.

Door onze adviseur een zeer prettige, en op een rustige manier uitleg gekregen over de mogelijkheden wat betreft onze financiën.

• Afspraken nakomen

Makelar very nice and helpfull

• Afspraken nakomen

In alle aspecten een zeer klantvriendelijke benadering

Mijn kennismakingsgesprek was een zeer prettige ervaring. Mijn kontaktpersoon kwam als zeer vriendelijk over. Luisterde goed wat mijn wens was en gaf daaropvolgend even uitleg en deskundig advies.

• Afspraken nakomen

uiterst fijne en bekwame behandeling voor onze hypotheekaanvraag

Helemaal top.

Janny nam alle tijd voor me. Was een luisterend oor, en gaf me veel duidelijkheid. Janny gaf mij een goed gevoel, zowel persoonlijk, als meedenkend en heel oprecht. Een echte aanrader.

Helder advies

Eerlijk advies

Klantvriendelijk personeel en eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Uitstekend en zeer deskundig geholpen.

Uitstekend en zeer deskundig geholpen.

• Afspraken nakomen

De hypotheekaanvraag ging vlot en eenvoudig.

Met Leon als mijn hypotheekadviseur voelde ik me gerustgesteld. Zijn expertise en toewijding maakten het hele proces moeiteloos en aangenaam.

Deskundig en snel schakelen

Eerder zaten we bij Coen voor een verhuurhypotheek. Ditmaal schakelden we met Coen voor hypotheek op onze nieuwe, eigen woning. Hij neemt ons uitgebreid mee in de mogelijkheden en neemt de tijd om onduidelijkheden weg te nemen. We zijn daarnaast erg te spreken over de communicatie met Coen. Goed bereikbaar, flexibel en schakelt snel. Onze laatste aanvraag stond binnen 2 weken klaar en was binnen 1 week goedgekeurd! We zijn erg tevreden over hoe het proces is verlopen.

Betrokken , kundig en vriendelijk

Menry heeft ons naar alle tevredenheid ondersteund van a tot z . Met een persoonlijke en informele manier van adviseren voelen wij ons echt geholpen. Ook met extra vragen en adviezen over de koop en bezichtiging van de woning konden wij bij Menry terecht.

Goede adviezen

Wij hebben bij de aanvraag van het adviesgesprek gevraagd of het een bezwaar was om in het engels te communiceren. Daarop kregen wij te horen dat dit geen probleem was. Echter, de dame die ons te woord stond bleek dit niet te kunnen. Niets ten nadele van haar, we konden duidelijk merken dat zij niet geinformeerd was over het feit dat we het in het engels wilden doen. Mijn engelstalige partner besloot daarop om niet deel te nemen aan het gesprek. We hebben het in het nederlands voortgezet waarbij ik goede adviezen kreeg en duidelijke uitleg. Het was - uiteraard - veel informatie en dit kon ik na afloop niet in volledigheid overbrengen naar mijn partner. Dat vonden we erg jammer.

Duidelijke informatie

Ik heb duidelijke informatie ontvangen over het traject en de kosten.

Over Van Bruggen Adviesgroep