Goede adviezen, fijne medewerkers, veel geduld en doennecht veel moeite om alles goed af te handelen

Eerlijk en vakkundig advies, we zijn al jaren klant, we zijn ook deze keer weer fijn geholpen, er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden.

Vakkundig en plezierig geholpen

Binnen een maand was onze hypotheek overgesloten tot onze volle tevredenheid.

Uitstekende, deskundige begeleiding.

Wij hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren en als zeer deskundig. Alle mogelijkheden zijn met ons doorgenomen op een zeer begrijpelijke manier en uiteindelijk hebben we daardoor de beste keus kunnen maken.

Super goed geholpen

Ze staan goed voor je klaar, leveren een goede service wat te merken is aan de klantgerichtheid. Prijs-kwaliteitverhouding is ook goed voor de levering die ze doen. Dit hebben wij ervaren als heel prettig, want vaak als wij een mail stuurde hadden we dezelfde dag nog een mail terug met informatie waar je meteen wat aan hebt!

Klantvriendelijk en snel in hun reactie

Klantvriendelijk en snel in hun reactie

• Afspraken nakomen

Bijzonder dankbaar voor het advies en de begeleiding

Bas, Barbara en Carla hebben ons erg goed geholpen met ons eerste koophuis, het oversluiten van de hypotheek en het bouwdepot. Zij hebben ruime ervaring op financieel gebied en dat van de huizenmarkt in combinatie met een mooi breed netwerk aan experts. Hierdoor maken zij deze belangrijke ervaring waardevol maar ook persoonlijk. De communicatie is open en eerlijk, waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Ik hecht veel waarde aan hun inzichten en heb veel vertrouwen in hun advies. Als er een volgende keer komt, dan doen we dat weer bij hen en ik adviseer anderen dat ook te doen.

Top kantoor!

De afgelopen periode heb ik meerdere malen gebruik mogen maken van de diensten van Van Bruggen Adviesgroep Arnhem Zuid. Jolanda is punctueel, accuraat en erg snel! Ze houden je op de hoogte en staan altijd klaar om de vragen te beantwoorden. Koen had tijdens ons eerste gesprek een analyse uitgevoerd en kwam met meerdere opties. Het was erg fijn dat er met je mee werd gedacht. Jolanda en Koen vormen tezamen een deskundig team en ik raad iedereen in mijn directe omgeving hen aan!

Snel geregeld!

Betrouwbaar en deskundig! Pascalle weet klantbeleving naar een 9+ ervaring te brengen.

Zeer tevreden!

Wij ervaren het contact met van Bruggen Adviesgroep als heel prettig. We kregen onze financierings opties op een heldere, transparante en vriendelijke manier uitgelegd. Ook het traject daarna ging het contact super fijn en snel.

• Afspraken nakomen

Helder advies en een prettige omgang

Helder advies en een prettige omgang met goed meedenken.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en er niet omheen draaien

Prima service!

Bij ons moest er snel geschakeld worden, menry heeft dat prima voor ons opgelost , en in een kort tijdbestek prima geholpen!

• Afspraken nakomen

Financieel advies op maat!

Veel gesprekken gehad bij meerdere adviseurs. Bij van Bruggen, wordt er geluisterd naar de vraag achter de vraag. Op maat financiële informatie. Er wordt per persoon gekeken naar de mogelijkheden mbt inkomsten/uitgaven en wensen van de klant. Tevens worden risico's in kaart gebracht voor de komende jaren. Je krijgt veel eigen inzicht omdat de adviseur je meeneemt in de gehele financiële reis. Heel fijn!

Gemoedelijk

Fijn en duidelijk advies

• Afspraken nakomen

ik ben zeer tevreden met het kundige en zeer klantvriendelijke advies van Van Bruggen.

Ik stond voor de afweging om al of niet mijn hypotheek voortijdig af te kopen. Bij het maken van die afweging ben ik zeer geholpen door met name Jan Mahn. Klantvriendelijkheid, geduld, een open en onafhankelijke en deskundige uitleg stonden centraal. Wybo Jurgens

• Afspraken nakomen

Professionele en persoonlijke begeleiding,TOP!!

Al na het eerste geprek hadden wij een vertrouwd en positief gevoel.Tijdens het hele proces konden we alles vragen en was de adviseur goed bereikbaar,bij twijfel of onduidelijkheden,werd snel en rustig de mogelijkheden besproken.Nooit het gevoel gekregen dat iets niet belangrijk was. Alles wat tijdens het eerste gesprek aan verwachtingen is uitgesproken is daadwerkelijk voor ons uitgekomen. We zijn heel erg dankbaar en tevreden over alle hulp die ons geboden is.

Laagdrempelig en prettig

Goede sfeer en duidelijke uitleg prettig om samen aan tafel te zitten voor advies

prettige en deskundige hulp

Wij zijn uitermate tevreden over de deskundige hulp en begeleiding. en ook niet onbelangrijk zeer vriendelijke medewerkers

Snel en slagvaardig

Vlotte reactie op onze hulpvraag. Afspraak aan huis gemaakt, ruim de tijd genomen voor al onze vragen. Deskundig advies, en een heldere voorstelling van zaken. Snelle reacties op vragen per mail, ongeacht het tijdstip. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

zeer deskundig en klant vriendelijk

top

• Afspraken nakomen

Volledig ontzorgd met een top (financierings)resultaat binnen no time

Een compact team met ruime kennis en ervaring. Vanuit hun flexibiliteit en doortastendheid tot 2 keer toe binnen no time een top financieringsresultaat behaald. Denken en kijken kritisch mee in de persoonlijk (financiële) situatie en voorzien op basis daarvan in een gericht advies. Verdienen een absolute aanbeveling!

• Afspraken nakomen

Vlot, vriendelijk, professioneel en zeer deskundig

Bemiddeling door Daan van der Til. Was niet onze eerste ervaring met hem (van Bruggen adviesgroep) Heel vanzelfsprekend dat we ook weer naar hem gingen voor het oversluiten van onze hypotheek. Duidelijke en heldere uitleg over de mogelijkheden. Daarna zeer goed via mail en telefoon begeleid door Patricia Verzijl voor de afwikkeling van alle administratieve bescheiden e.d.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen bij het zoeken naar een andere hypotheek

Goede service. En aardige mensen.

Prima hypotheekadvies

Vanaf het begin was het contact zeer prettig. Hij nam de tijd en kon alles heel erg helder uitleggen. Belangstellend, kennis van zaken en meelevend! Alle informatie was duidelijk, mijn wensen zijn gehoord, prima advies.

• Afspraken nakomen

prima advies en prima begeleiding

nogmaals prima. Alle lof

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.