Snel en goed geholpen

Prima geholpen en daardoor ons droomhuis kunnen kopen.

Verhelderend

Eerste oriënterende gesprek gevoerd. Dit was een prima verhelderend gesprek

Zeer goede service

Een zeer goede gesprek gehad en goede tips

Zeer vriendelijk geholpen

Goed advies

• Afspraken nakomen

Top gasten ,hoop dat het zo blijft

Deskundig en denkt met je mee

Uitstekende dienstverlening

Wij en onze kinderen worden altijd heel klantvriendelijk en adequaat geholpen bij financiële vragen.

• Afspraken nakomen

Een hoge mate aan deskundigheid gecombineerd met snelheid!

Marc Rosenboom van de Van Bruggen Advies groep Heerlen Kerkrade heeft voor mij een mooie combinatie laten zien, van prima advies op het gebied van een hypotheek, maar ondanks een tekort aan personeel toch ook snelheid van handelen getoond. Grote klasse en ben er zeer tevreden over. 5 sterren is dan ook terecht en zeer verdiend!

• Afspraken nakomen

Contact is zeer goed en afspraak volgt snel ze kijken samen met jou wat de beste oplossing is . Ook de vervolg stappen gaan zeer goed als je vragen hebt kun je altijd bellen.

Goed en eerlijk advies

Zijn goed geholpen eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Wordt altijd vriendelijk geholpen en leggen alles goed uit.

Denkt goed met je mee

Fijn gesprek

Mega fijn gesprek gehad. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd.

Optimale ontzorging

Snel, klantvriendelijk, behulpzaam, zorgvuldig, prima communicatie. En uitstekend resultaat.

• Afspraken nakomen

Perfect geholpen! Persoonlijk, deskundig, snel en klantvriendelijk

Bij Van Bruggen Adviesgroep Haarlem legt de lat hoog. Vanaf nu gaat ieder contact met andere dienstverleners tegenvallen.

Zeer onprofessioneel

Grove fout gemaakt door de 2e aanvraag bij dezelfde bank in te dienen. Na een lange tijd proberen overgestapt op een andere adviseur die het binnen een week zonder problemen de hypotheek voor ons rond had gekregen. Na aangeven dat we ontevreden waren over de aanpak, een erg onprofessionele mail terug te krijgen waar ontkend word van bepaalde zaken af te weten terwijl alles besproken is geweest en ze wel degelijk wisten van de zaken die ze ontkenden.

• Afspraken nakomen

Vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Onze ervaring is echter compleet anders. Om een goed advies en kloppende hypotheekaanvraag te kunnen doen, hebben wij bij start van onze werkzaamheden alle informatie nodig rondom uw financiële situatie. Als er dan zaken verzwegen worden dan lopen we daar verderop in het aanvraag traject tegenaan. En daardoor treed vertraging op en daarnaast wordt het maximaal te lenen bedrag vaak lager. Dat u daar teleurgesteld over bent snappen we, maar wij zijn gebonden aan de regels van de overheid en de geldverstrekkers. Daar kan niet van worden afgeweken.

We zijn echt top geholpen door Rick!

De aankoop van onze eerste woning kwam gepaard met allemaal beslissingen en alles was natuurlijk nieuw. Adviseur Rick Slooten heeft ons super geholpen door alle vragen te beantwoorden en ons van goede informatie en adviezen te voorzien!

Excellent!

Very professional and experienced people . I recommend

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en ik denk deskundig

Word netjes en snel geholpen

• Afspraken nakomen

Hele goede en rustige uitleg

Advies gesprek met Marco Stubbe. Heel fijn en rustig gesprek waarin hij meerdere scenario’s en opties besproken heeft.

Professioneel

Professioneel, vakkundig en luisterend oor

Goed verlopen

• Afspraken nakomen

Alert, flexibel & levering van maatwerk

Alerthei, flexibiliteit en levering van maatwerk waren voor ons belangrijk en doorslaggevend in het proces van de aankoop van onze woning!

Vriendelijk en duidelijke advies

Erg klantvriendelijk, kwam op verzoek thuis voor het gesprek.

Top !

Fijn gesprek met duidelijke uitleg, mogelijkheden en oor voor persoonlijke situatie

Over Van Bruggen Adviesgroep