Top !

Ik heb recent mijn 1e woning gekocht, hier komt veel bij kijken. Daan van de Til van van Bruggen advies groep Apeldoorn heeft mij geholpen met alle financiële zaken. De communicatie verliep snel, ik kon altijd terecht met al mijn vragen. Ik raad van bruggen advies groep aan iedereen aan !

• Afspraken nakomen

Prettige ervaring, zeer deskundig en meedenkend!

De adviseur is prettig in de omgang en weet vrij snel wat de wensen zijn. De deskundigheid ligt op hoog niveau en is ook meedenkend qua eventuele risico’s. Kortom, we zijn heel blij met de keuze bij van Bruggen in Veenendaal!

• Afspraken nakomen

Deskundig,to the point ,hartelijk.

Waar ik al 3 gesprekken via de tel. Met de Rabo achter de rug had werd ik door Jacco Arends op kantoor ontvangen. Koffie,persoonlijk praatje onder het werk door! Binnen 30 min. Stond ik buiten met plan van aanpak ,goed advies, en 3 opdrachten. Deze opdrachten zelfde avond verstuurd en de morgen erna om 0830 uur de bevestiging in de mail dat mijn hypotheek bij de Rabo was aangevraagd met alle benodigde gegevens. Hoezo snel,adequaat handelen. Een verademing tegenwoordig. Grote klasse, bedankt.

Fijne ervaring

Na lang wachten is het Menry uiteindelijk toch gelukt om een passende hypotheek voor mij te vinden.

adequaat advies

Jouw vragen worden serieus in behandeling genomen en er wordt ook aangegeven wanneer iets niet haalbaar is . Eerlijk advies dus.

• Afspraken nakomen

Duidelijke en heldere informatie, persoonlijke aandacht.

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg voor de aanvraag van rente-wijziging hypotheek. Snelle reacties en afhandelingen van vereiste documenten. Al met al zeer goede service.

• Afspraken nakomen

Wij werden vakkundig geholpen.

Er was genoeg ruimte voor vragen. Wij hebben prettige gesprekken gehad.

Top samenwerking

Mijn ervaring is dat de samenwerking goed was. Alles was super geregeld, zodra er vragen waren dan was er altijd direct contact en een oplossing.

• Afspraken nakomen

vriendelijk, vakkundig en behulpzaam, dus geweldig

We gingen voor advies om de huidige hypotheek over te zetten. We werden zeer prettig ontvangen en kregen heel duidelijke uitleg en advies. Alles werd in overleg en in zeer korte tijd met ons geregeld. Regelmatig werd contact met ons opgenomen om de gang van zaken te bespreken. We voelen ons echt gesteund en zeer goed geholpen. Voor ons werd echt de meest passende oplossing gezocht en gerealiseerd. Aan alles werd gedacht. We zijn uitermate tevreden.

• Afspraken nakomen

Steve is een zeer deskundige nette man, hij doet wat hij zegt. zegt.

Hij regelt alles goed en snel.

• Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen bij mijn hypotheek aanvraag.

Heel vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Geweldige service

Zowel Bas, als de rest van het personeel zijn uiterst vriendelijk en voorkomend. De informatie was heel duidelijk en advies was precies op maat en wat wij voor ogen hadden. De afhandeling in zijn geheel was correct en zeer prettig.

Goede dienstverlening

De dienstverlening is top. Offertes worden uitgebreid behandeld met verschillende invalshoeken. En zeker klantgericht.

• Afspraken nakomen

Goede heldere adviezen, fijn contact

Zie hierboven

Top geholpen. !!

's Avonds na werktijd via site verzoek gedaan. daarna de zelfde avond nog gebeld en afspraak gemaakt. Andere ochtend gebeld door Maurice en deze heeft mijn vraag opgepakt. Nog direct diezelfde morgen antwoord ontvangen. Top Service

• Afspraken nakomen

Uitstekend & snel geholpen!

Ik ben heel erg goed vanaf begin tot eind geholpen door Menry, ik weet zeker dat ik nog terug kom bij hem als ik nog meer moet regelen!

Fantastisch

Een echte aanrader, je wordt super deskundig geholpen, maar vooral heel goed begeleid met alle (rompslomp) papieren die er bij komen kijken. Dit was voor mij de 2e hypotheekaanvraag bij van Bruggen, en omdat ik vorige keer zo tevreden was, ben ik weer terug gegaan naar Menry Karamat Ali. Dus ik vind een dikke vette 10 waard!

Behulpzaam en duidelijke uitleg

Het was een aangenaam eerste gesprek met de adviseur. Hij nam de tijd om mij te adviseren en inzicht te geven in mijn mogelijkheden. Dit biedt een goed perspectief voor mijn toekomst. Ik vind een goede uitleg, meedenkend advies en persoonlijke nazorg erg belangrijk en ga er van uit dat de adviseur mij dit kan geven.

• Afspraken nakomen

Super geholpen direct met het eerste gesprek. Alles wordt snel opgepakt en er wordt snel gehandeld! Als ik een brandende vraag had kon ik ze gewoon appen en kreeg direct antwoord zeer fijn is dat! Hele fijne ervaring en heel meedenkend. Ik ga zeker hier weer naar terug mocht ik in de toekomst nog een keer een hypotheek nodig hebben!

Betrokken en deskundig

Wij hebben de begeleiding van onze hypotheekadviseur van Van Bruggen Adviesgroep als zeer prettig ervaren. Korte lijntjes, regelmatig contact, heldere adviezen. De adviseur was erg betrokken zonder haar professionaliteit te verliezen. Ze luisterde en sloot goed aan bij onze wensen en waarden. Erg tevreden.

• Afspraken nakomen

prima expertise en goed meedenken met de klant

Deskundige adviseurs met een inleving in de klant. Kennis van de mogelijkheiden paraat. Dossier kennis is belangrijk. Zeker omdat ik 20 jaar klant ben.

Uitstekende service, zeer tevreden

Zeer plezierig contact met Jaco, weloverwogen advies gehad, tevreden over de verdere afhandeling.

Vertrouwend en proffesioneel

Mijn ervaring met Steve van Rhee is prettig, professioneel. Steve denkt mee en staat altijd voor je klaar!

• Afspraken nakomen

Fijn contact, vriendelijk en behulpzaam

We kunnen Gerjam altijd benaderen voor advies. We kloppen graag bij hem aan en waarderen zijn inzet zeker!

Duidelijk verhaal!

Absoluut meedenkend in de situatie m.b.t. hypotheek. Afwachten tot einde rentevaste periode, oversluiten of zelfs de mogelijkheid tot aankoop nieuwe woning.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.