Uitstekend laat geen ruimte voor verbetering en dat zou jammer zijn!

Ik kan het contact nog omschrijven met het woord 'vertrouwen-wekkend'

Vriendelijk en behulpzaam

We werden vriendelijk geholpen met onze vraag. Er werd de tijd genomen en zaken waar we niet dagelijks mee bezig zijn, zijn helder en begrijpelijk uitgelegd.

Vertrouwd vakkundig gesprek

Vriendelijke ontvangst en goed informeel financieel gesprek gehad

Prima adviseur

Langdurige relatie waar8n Peter uitstekende adviezen heeft gegeven.

Super goed geholpen

Ons gesprek verliep via teams, en dat was zeer fijn wegens ons werk schema. Doordat wij van te voren onze gegevens hadden geüpload kon onze adviseur snel een plan schetsen. Het gesprek verliep duidelijk, begrijpelijk en je had het gevoel dat je met een bekende aan het praten was. Als wij in de toekomst een adviseur nodig hebben zullen wij zeker bij Van Bruggen aankloppen.

Geweldige Service

Zijn eerlijk/betrouwbare mensen die weten om de juiste advies te geven die bij jou situatie past. We zijn zeer tevreden met onze hypotheek adviseur en ook onze verzekeringen lopen via Van Bruggen Adviesgroep. Ik raad mensen zeker aan want je krijgt een top service.

Deskundig en ontzorgend

Mijn adviesvraag over mijn toekomstige financiële situatie i.r.t. hypotheekaflossing en pensioen werd uitermate vakkundig en grondig beantwoord. Alle tijd werd genomen om aspecten te onderzoeken. Verstandig advies gekregen. Ik ging met een goed en gerust gevoel de deur van het Haarlemse kantoor weer uit. Nette samenvatting van het besprokene direct per mail ontvangen. Compliment en dank!

Positief

Het eerste gesprek heb ik als bevredigend ervaren

Erg duidelijk advies

Een goed advies duidelijkheid alom, begripvol en eerljk over wat mogelijk en wat niet! Kortom geeft advies wat pas bij jou, je word gehoord hen begrepen, en er wordt je niks opgedrongen.

• Afspraken nakomen

Altijd bereikbaar met een luisterend oor en zeer deskundig.

Wij zijn via via bij adviesgroep schiedam terecht gekomen. Onze adviseur was Rob, die vanaf dag 1 voor ons klaar stond. Rob heeft een fijne persoonlijkheid die werkelijk altijd voor je klaar staat. In ons geval gingen wij voor een nieuwe hypotheekverstrekker i.v.m. een bouwdepot. Tegenwoordig willen ze werkelijk alles weten, maar onze adviseur Rob stelde ons gerust dat het goed zou komen en uiteindelijk is het goed gekomen mede door inzet en verstand van zaken.

Vincent is een topper!

Vincent heeft is in onze financiën gedoken en heeft ons passend advies gegeven. Hij reageert snel en ziet geen beren op de weg en denkt in oplossingen. Wij raden zijn service zeker aan!

SImpelweg geweldig

Altijd zó fijn geholpen door Menry en zijn teams. Heel erg bedankt voor de hulp met het oversluiten.

Prima gesprek gehad

Het resultaat nav onze vraag was goed, maar vond de rekening wel erg hoog voor de dienst die voor ons is uitgevoerd

Duidelijk en to-the-point

De adviezen worden aangepast op mijn vragen en suggesties. Duidelijk toegelicht en eventueel uiteindelijk eenvoudig uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Een zeer kundig en betrouwbaar advies

Wij hadden een afspraak met dhr. Remco van Barneveld. Hij kwam bij ons thuis wat wij in verband met ons kindje al heel fijn vonden. De adviseur nam de tijd om in alle rust onze situatie in kaart te brengen en een deskundig hypotheekadvies te geven. Wat wij fijn vonden was vooral de open- en eerlijkheid. Ook het contact naderhand hebben wij als zeer positief ervaren. Na een slechte ervaring met een andere hypotheekadviseur (van een ander bedrijf) in het verleden was dit echt een verademing. Ik raad iedereen dan ook de Van Bruggen Adviesgroep aan en dan in het bijzonder dhr. Remco van Barneveld!

• Afspraken nakomen

We werden super geholpen met veel geduld en wij werden er veel wijzer van zodat we met een goed advies en gevoel de toekomst in kunnen gaan.

Zeer deskundig advies

Nam alle tijd om zaken uit te leggen en gaat echt met maatwerk aan de slag om het beste resultaat eruit te halen.

Prima contact

Denk in mogelijkheden

Prettig en nuttig

Professioneel

Professionele medewerker met verstand van zaken. Creatief in het bedenken van oplossingen. Prettige samenwerking.

Heel Goed.

Ik vond de adviseur zeer vriendelijk, kundig en legde me uit wat ik wel en niet kon.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Duidelijke uitleg, vriendelijk. Meedenkend. Goed bereikbaar.

Fijne adviseur

• Afspraken nakomen

Kennis van zaken en goede uitleg

Onze adviseur luisterde goed. De gebruikte instrumenten geven duidelijkheid. Verschillende scenarios zijn daardoor makkelijk te begrijpen.

• Afspraken nakomen

Wij zijn blij een adviseur van Bruggen Adviesgroep genomen te hebben.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.