Heel prettig zaken doen met van Bruggen!

Het personeel is ervaren en deskundig, wij ervaren de begeleiding en het advies van van Bruggen als zeer prettig!

Gewoon goed en duidelijk

Prettig en snel

Top adviseur !

Geeft duidelijke uitleg, leidt je door het hele proces van hypotheek aanvragen heen van begin tot eind. Klantvriendelijk en deskundig. Wij zijn zeer tevreden !

• Afspraken nakomen

Erg informatief en praktische hulp

Ik ben informatief erg goed geholpen, maar ook de praktische zaken zijn goed uitgelegd, wat is er nodig om een huis te kopen, wat is handig en wat is slechts optioneel. Fijn dat ik geweest ben!

Snel en duidelijk!

In het eerste gratis gesprek is de door dhr. Hendrix gegeven informatie duidelijk en helder geformuleerd.

Duidelijk en transparant

Korte en bondige uitleg m.b.t. financiën.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Erg duidelijke en vriendelijke hulp

Ik heb maar een keer met ze afgesproken maar ik heb er een erg goed gevoel bij.

• Afspraken nakomen

Ontzettend klantvriendelijk en betrokken personeel

Mijn vriendin en ik hadden bij onze eigen bank ontzettend veel problemen om onze hypotheek rond te krijgen. Na een maand lang heen en weer bellen, mailen en nogsteeds geen stap verder komen hadden wij besloten van bruggen te bellen in de hoop dat hun ons kunnen helpen zekerheid te krijgen. Nadat we onze situatie uit hadden gelegd (en ook de tijdsdruk die erbij kwam kijken) zijn ze gelijk aan de slag gegaan en hebben ze ons ontzettend goed en snel geholpen. Waar we bij onze eigen bank na een maand nog niks bereikt leken te hebben, kregen we dankzij van bruggen binnen een week al een hypotheekvoorstel en konden we eindelijk weer blij zijn met de koop van ons huis inplaats van hele dagen hierover te stressen.

Vertrouwd

Ik dacht in eerste instantie dat ik het wel alleen kon regelen. Op advies van mijn aankopend makelaar heb ik contact gezocht met Van Bruggen Adviesgroep, Desirée. Vanaf het eerste moment voelde het goed en vertrouwd. Alles eerlijk en duidelijk uitgelegd. Achteraf gezien had ik het nooit alleen gekund. Heel blij en opgelucht dat het allemaal geregeld werd, zonder zorgen. Dank daarvoor.

Zeer prettig

Goede voorlichting en gelukkig helemaal niet opdringerig

Goed advies gegeven

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Kundig, ervaren, betrouwbaar en betrokken.

Zie de score. Zegt genoeg.

Prima!

In een klein uurtje praktisch advies ontvangen over mijn pensioen keuzes. Geen overdreven uurtarieven.

Snel en goed geholpen

Prima geholpen en daardoor ons droomhuis kunnen kopen.

Verhelderend

Eerste oriënterende gesprek gevoerd. Dit was een prima verhelderend gesprek

Zeer goede service

Een zeer goede gesprek gehad en goede tips

Zeer vriendelijk geholpen

Goed advies

• Afspraken nakomen

Top gasten ,hoop dat het zo blijft

Deskundig en denkt met je mee

Uitstekende dienstverlening

Wij en onze kinderen worden altijd heel klantvriendelijk en adequaat geholpen bij financiële vragen.

• Afspraken nakomen

Een hoge mate aan deskundigheid gecombineerd met snelheid!

Marc Rosenboom van de Van Bruggen Advies groep Heerlen Kerkrade heeft voor mij een mooie combinatie laten zien, van prima advies op het gebied van een hypotheek, maar ondanks een tekort aan personeel toch ook snelheid van handelen getoond. Grote klasse en ben er zeer tevreden over. 5 sterren is dan ook terecht en zeer verdiend!

• Afspraken nakomen

Contact is zeer goed en afspraak volgt snel ze kijken samen met jou wat de beste oplossing is . Ook de vervolg stappen gaan zeer goed als je vragen hebt kun je altijd bellen.

Goed en eerlijk advies

Zijn goed geholpen eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Wordt altijd vriendelijk geholpen en leggen alles goed uit.

Over Van Bruggen Adviesgroep