En goed advies bij het oversluiten van de hypotheek

Prima advies van het team van Van Bruggen in Amstelveen.

Helder en to the point

Gesproken met Mark van Ginkel. Vriendelijk, duidelijk en snel. Denkt mee en geeft goed advies

Dat ik weer gekozen heb voor Van Bruggen zegt alles

Als digibeet heb ik zeer veel hulp gehad van Carla bij het verkrijgen van de benodigde gegevens. Een helder advies en offerte gekegen van Bas. Een snelle realisatie van mijn hypotheek.

Geweldig geholpen.

Zeer goede ervaring,van het begin tot het eind zeer goed en deskundig geholpen.

• Afspraken nakomen

Deskundige geholpen door vriendelijk personeel

Ze krijgen het altijd voor elkaar als je voor een hypotheek gaat en ook wordt je geholpen als je het niet snap

Fantastisch

We zijn snel, duidelijk en goed geholpen. Bij vragen altijd snel een antwoord terug via de mail of telefoon!

• Afspraken nakomen

hele fijne service en niks is te veel!

Al meer dan 10 jaar zijn wij klant bij Desiree. We kunnen altijd bellen voor advies en worden altijd vriendelijk te woord gestaan en er wordt altijd goed en helder advies gegeven.

• Afspraken nakomen

Steve is deskundig, geeft beste advies

Heldere uitleg

Op een duidelijke en heldere manier werd aan deze leek uitgelegd wat de mogelijkheden waren m.b.t. een hypotheek. Daarna en nu nog betrokkenheid.

Uitstekende dienstverlening!

Voor de 3e keer in de afgelopen anderhalf jaar op uitstekende wijze geholpen door Mark van Ginkel en zijn collega's van Van Bruggen Adviesgroep Hilversum. Ik kan echt iedereen aanraden om met vragen betreffende hypotheek met dit kantoor zaken te doen!

Uitstekende service

Wij ervaren van Bruggen (Apeldoorn) als een klantvriendelijke organisatie. Prettige begeleiding gehad van o.a. Daan, Bert en Pascalle. Snelle communicatie en behulpzaam in het gehele proces.

Deskundig, snel en duidelijk

Desiree is erg kundig. Je wordt snel geholpen en het wordt zo goed mogelijk uitgelegd. Wij zijn zeer tevreden.

Menselijk

Geen gesprek met moeilijke woorden maar heel duidelijk voor een vrouw van 65 als ik ben. Toen ik er niet meer aan uit kwam Is hij op huisbezoek gekomen en hebben we het samen opgelost Dat was heel fijn en geruststellend

• Afspraken nakomen

Professionele begeleiding van begin tot eind

Professionele begeleiding gehad van begin tot eind. Prettige gesprekken met realistisch advies waardoor we nu op een droomplek wonen waarvan we dachten dat we het nooit konden kopen.

Duidelijke en vriendelijke service

Gerjam geeft een duidelijk advies, uiterst vriendelijk en denkt heel goed mee. Weet waar hij over praat.

Snel, vakkundig en professioneel

Heel prettig, bereidheid je echt te helpen. Deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Fijne medewerkers die er alles aan doen om voor ons alles te regelen

Snel handelen. Duidelijke communicatie. Korte lijntjes. Top!

uitstekend

prima hypotheek geregeld

Super !

Heel fijn geholpen. Alles was goed en duidelijk uitgelegd. En we zijn een stapje verder in ons proces. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Fijne en flexibele service

Heel fijn samen gewerkt met Menry voor de aankoop van ons huis. Snelle reactie, duidelijke uitleg en ook heel fijn dat het in de avonduren kon ivm ons werk en hij is ook altijd bereikbaar.

• Afspraken nakomen

Na maanden onzekerheid bij de bancaire hypotheekverstrekker v Bruggen in de arm genomen. Wat een verademing! Wat een schril contrast met de contacten die ik eerder met de bank had gehad. Daar waar ik bij de bank steeds zelf met vragen moest komen, werd ons direct bij een eerste gesprek met Daan al duidelijk wat de mogelijkheden en de opties voor ons waren. Een hele geruststelling! Er zijn dagen dat ik geen hypotheek afsluit, dus weet ik veel. Ik verwacht dan toch een adviseur die ons bij de hand neemt en ons laat zien wat kan, niet omgekeerd. Dus verder met v Bruggen. Ik heb steeds het gevoel gehad gehoord te worden en met wie ik ook contact had binnen v Bruggen, het verliep gewoon vlot en adequaat. Heel erg prettig! Er is maximaal met ons meegedacht en dat heeft geresulteerd in een goede overeenkomst. Enorm blij mee!

prettige samenweking

het zegt al genoeg als je voor de tweede keer bij dezelfde persoon vertrouwen genoeg heb om je financiën uit handen te geven

• Afspraken nakomen

Fantastisch slagvaardige hulp en kennis van zaken.

Wat je ook vraagt niets is te veel en overal weet menry weer een oplossing voor. Echt wij zijn weer superfijn geholpen. Hij geeft in deze hectische markt de juiste informatie en hulpmiddelen. Fijn om met hem samen te werken. En ook fijn de korte lijnen geen wachttijden en altijd paraat. Echt een kameraad

Geweldige dienstverlening

Menry heeft alles op alles moeten zetten om het allemaal rond te krijgen, zelfs op momenten dat we echt vastliepen wist hij alsnog een manier te vinden. Uiteindelijk is het dan toch gelukt, enorm bedankt voor alle moeite die erin gestoken is!

Zie onder

Top service. Altijd beschikbaar.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.