Uitstekend .

Ik ben heel deskundig en vriendelijk geholpen door Gerjam van der Wielen bij het oversluiten van mijn hypotheek .

• Afspraken nakomen

Altijd meedenken, snelheid, en goede correcte informatie.

Derde keer contact met van bruggen het gooi. Hypotheek Bouwdepot 2e bouwdepot. Wederom een perfecte service, snelle afhandeling en het meest belangrijke; een goed gevoel.

Super fijne service!

In zeer korte tijd hebben wij samen met de hulp van Emine Demir van Van Bruggen adviesgroep een huis gekocht. Wij zijn blij met de goede service en het fijne persoonlijke contact!

Positief wegens goed advies

Ze hebben ons goed geholpen/geadviseerd om de hypotheek over te sluiten

Prima verzorgd

De werkzaamheden rondom mij hypotheek verliepen heel goed. De nodige info ontvangen naar te vredenheid.

• Afspraken nakomen

Heel informatief en gelijk al maatwerk

Het gesprek was heel open, gericht op mijn situatie en de vraag die ik vooraf gehad. Heel tevreden.

• Afspraken nakomen

perfect van begin tot het einde

zeer deskundig, komt de afspraken na, in een woord positief!

Super!!

Heel goed en snel geholpen, adviseur weet waarover hij praat!! Snelle reactie en afhandeling van vragen! Prima service!!

• Afspraken nakomen

Snelle service met korte lijntjes.

Top service, waarbij snel geschakeld wordt en zeer goed geholpen met deskundig advies.

Volledige ontzorging

Desirée heeft mij fijn geholpen en een goede invulling gegeven aan mijn wensen. Zeer pro-actieve houding om alles snel geregeld te hebben.

• Afspraken nakomen

Deskundig advies voor onze hypotheek

Altijd behulpzaam bij vragen en onze hypotheek is nu goed geregeld.

• Afspraken nakomen

Ben altijd netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

Snelle en adequate behandeling van mijn aanvraag

Nadat ik een uitgebreide voorlichting heb ontvangen van een van de adviseurs, is uiteindelijk alles snel opgepakt en afgehandeld. Samenwerking en bejegening was prima.

Goed afgehandeld.

Een perfecte afhandeling van onze vraagstelling.

• Afspraken nakomen

Wij zijn uitstekend, vriendelijk, snel en met veel aandacht geholpen

Niets meer aan toe te voegen.

• Afspraken nakomen

Uitstekend advies en uitstekende service

Wij zijn door de verschillende medewerkers bij Van Bruggen Adviesgroep uitstekend geholpen bij onze hypotheek-aanvraag. In drie korte opmerkingen hierover het volgende: - Excellent advies Er wordt niet alleen naar jouw persoonlijke situatie gekeken bij het komen tot een advies, ook wordt uitgelegd welke verschillende opties er zijn en wat de voor- en nadelen van die opties zijn. Daarnaast is het advies ook eerlijk; als ze denken dat de door jou genoemde optie voor jouw situatie niet de beste is, laten ze dat ook vriendelijk en met een duidelijke onderbouwing aan je weten. - Snel reageren Op vragen wordt snel gereageerd. Zo weet je waar je aan toe bent. - Nemen de tijd voor je Er wordt genoeg tijd uitgetrokken voor ieder gesprek. Er wordt niet overhaast een lijstje afgewerkt, je krijgt alle ruimte voor vragen en doorvragen. En als je een extra gesprek nodig hebt voor je een besluit wilt nemen, is daar ook gelegenheid voor. Kortom; uitstekend advies en uitstekende service. Je kunt hier gerust terecht met alle zaken rondom je woning.

• Afspraken nakomen

Van advies tot aan de uitvoering zeer professioneel en klantvriendelijk

Zeer prettig en transparant.

Goeie service!

(Y)

• Afspraken nakomen

Goede service en informatie.

Zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Openheid, structuur, heldere uitleg, haalbaarheidstoetsing en goede communicatie.

De bereidheid om de situatie van de klant goed te analyseren en met gerichte oplossingen te komen. Dit vraagt kennis, bereidwilligheid en deskundigheid. Door open en eerlijk te zijn naar elkaar schept dit wederzijds vertrouwen en dit is de basis voor succes en samenwerking. De kwaliteit van het gehele proces verloopt snel en accuraat mede daardoor ben ik zeer tevreden over de dienstverlening van Van Bruggengroep.

• Afspraken nakomen

Goed oog voor onze wensen

Fijne en snelle afhandeling van onze wensen. Pakt zaken snel op en handelt deze volgens afspraak af.

• Afspraken nakomen

Snelheid, duidelijkheid en een hartelijke ervaring !

Ik kwam plotseling met een lastige casus. Ik werd direct op mijn gemak gesteld en kreeg het vertrouwen dat het goed zou komen. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd en vlot gereageerd op al mijn vragen en op de te zetten stappen. Alle stappen werden secuur uitgevoerd, waardoor mijn hypotheekaanvraag in één keer werd goedgekeurd. Ik ben zeer tevreden en zou jullie zeker aanraden!

Super geholpen

Menry, stond voor de 2e keer voor ons klaar en heeft ons weer super geholpen. Hij neemt alles uit handen en denkt goed mee over de beste en passende oplossing.

• Afspraken nakomen

ondanks de wisselende situatie is er goed op ingespeeld en wisten we waar we aan toe waren.

we kopen niet zo vaak een woning dus is het geen gesneden koek. Vereiste papieren voor de aanvraag hypotheek was soms niet helemaal duidelijk maar na vragen van onze kant weer snel up to date. De contacten waren elke keer snel te regelen. Zelfs een vraag, per ongeluk in het weekend gesteld, werd meteen tot onze verbazing beantwoord. Ik kon alles met een gerust hart aan jullie overlaten.

• Afspraken nakomen

Prima geholpen en snelle en fijne communicatie

Toen het “ gas” erop moest toen liet Bert zien dat het ook snel en goed geregeld kon worden. Fijn! En ook de hulp en communicatie vanuit kantoor van Patricia is erg gewaardeerd!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.