Heel erg tevreden!

Bij onze huidige hypotheekverstrekker konden wij de hypotheek niet oversluiten naar een veel lagere rente. Na een duidelijk vrijblijvend gesprek met Daan alles in gang gezet en is onze nieuwe hypotheek vandaag bij de notaris gepasseerd. Heel erg blij met de goede snelle service. Zeker aan te raden!

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en erg behulpzaam

Gerjam heeft ons goed opweg geholpen. Wij hebben nu een duidelijk plaatje hoe we het gaan aanpakken.

Menry is the best !

In 2020, we decided to buy a 2nd house. Because of tax will increase to 8% in 2021, the time was very limited. Although time pressure, Menry arranged everything on time and found us the best offer with best condition. Even we get stressed sometimes, he was the one , who help to calm us. Definitely we will work with him again and suggest everyone, who is looking a good adviser, on time service and best financial conditions. Thank you Menry !

• Afspraken nakomen

Zeer prettige ervaring gehad ondanks (corona tijdperk)

Ik kan mijn ervaringen alleen maar beschrijven als zeer prettig. Ondanks Corona is het toch gelukt een passend pakket voor mij te realiseren waarbij al mijn persoonlijke wensen in zijn verwerkt. Menry(vestiging Ridderkerk) heeft door zijn kennis en geduld zeer goed werk afgeleverd. Het emailverkeer ondanks de pandemie ging zeer vloeiend en alle stukken waren helder ontvangen zodat alles zeer snel kon worden ingevuld en verwerkt, ook de telefoongesprekken waren transparant. Een aanrader wat mij betreft voor een ieder die zijn hypotheekzaken goed op orde wil hebben voor de lange termijn.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, betrokken en doelgericht.

Ons te behalen doel uitgelegd aan Menry, die met ons meedacht en met een voorstel kwam zodat wij dit doel konden behalen. Heel erg plezierig contact gehad op elk mogelijk moment dat het ons ook schikte. Ik beveel Menry bij iedereen aan.

Prima geholpen

We zijn door David geholpen aan een financiële mogelijkheid om een stuk woningverbetering te kunnen realiseren. Advies op maat.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over de dienstverlening

Goed bereikbaar, luisteren goed en spelen op de situatie in. Hebben goed advies gegeven en alle zaken goed geregeld.

• Afspraken nakomen

Correct, kundig en vriendelijk!

Uiterst kundige en vriendelijke mensen. Maken een goede beoordeling van je situatie en adviseren op alle vlakken.

goed uitgelegd en bijgestaan

Goed uitgelegd en bijgestaan door Daan van der Til en Patricia Verzijl.

• Afspraken nakomen

Alles ging super gemakkelijk en snel

Ik ben erg goed geholpen en vlot geholpen. Ze zijn vriendelijk en flexibel.

• Afspraken nakomen

Snelle service en deskundig advies

• Afspraken nakomen

Zeer correct en klantvriendelijk team!

Altijd bereikbaar, zeer professioneel en vriendelijke hulpverlening. Door dit team wonen wij over ca 2 weken in ons droomhuis!

• Afspraken nakomen

Financieel sterk doordacht en verrassend advies

Met het oog op een nieuwe woning had ik een bepaalde visie. Door het advies van Van Bruggen houd ik nu veel geld over en tegelijkertijd zijn er meer financiele kansen gecreeerd, dan mijn oorspronkelijke plan "vasthouden aan annuiteiten hypotheek"

• Afspraken nakomen

Ik heb goed advies gekregen en men reageerde snel op mijn vragen.

Het betrof een overname van de hypotheek op mijn naam. Dit proces was onderdeel van een groter proces. Door goed contact te houden en een overzicht te hebben van wat aangeleverd moest worden , kwam alles op tijd klaar met een goede regeling.

• Afspraken nakomen

Bij Van Bruggen is advisering maatwerk!

We zijn vriendelijk en zeer deskundig van advies voorzien; een goed advies dat rekening houdt met onze situatie nu maar ook met zekerheden én onzekerheden in de toekomst.

Betrokken en deskundige begeleiding

Het team van Van Bruggen Amstelveen staat altijd klaar voor de klant en ontzorgt je van A tot Z. Dit is mijn derde woning met hulp van Bas. De verhoging van de hypotheek was binnen een week geregeld met een uitgebreid advies over wat past en wat niet. En ook daarna kan je terecht met vragen bij het team bv over de gevolgen voor jouw belastingaangifte. Superteam waarbij persoonlijk contact de basis vormt!

• Afspraken nakomen

Wij zijn snel, vriendelijk en kundig geholpen.

Binnen 2 weken was onze hypotheek rond. Wij zij heel blij dat Marga ons zo goed heeft geholpen. Ze gaf ons eerlijke adviezen, afgestemd op onze situatie. Als wij een vraag via de mail hadden gesteld, werd dit heel snel beantwoord. Wij bevelen Marga absoluut aan bij anderen. Daarnaast ook complimenten voor Lennard. Bedankt voor je adviezen en in orde maken van de documenten.

• Afspraken nakomen

Snel en zeer goed geregeld

Het aanvragen van de hypotheek verliep zeer goed, Barbara heeft het haarfijn en duidelijk uitgelegd en uiteindelijk geregeld. dank jullie wel

Uitmuntend financieel advies

Fantastisch advies, snel en transparant.

Goed advies en deskundigheid

Wij zijn erg tevreden over het contact met de adviseur en de inzet met betrekking tot het oversluiten van onze hypotheek.

• Afspraken nakomen

Remco van Barneveld is deskundig, punctueel en prettig in de omgang

Voor de aankoop van onze nieuwe woning in de omgeving Leiden zijn we na het lezen van positieve reviews online uitgekomen bij adviseur Remco van Barneveld van Van Bruggen. Daar hebben we geen moment spijt van gehad. Remco is deskundig, punctueel en fijn in de omgang. Als mijn vrouw of ik iets niet helemaal begrepen, legde hij het in duidelijke taal uit. Wat bovendien erg prettig is: Remco mailde of belde ons consequent als er aan onze kant een bepaalde handelingen nodig waren en/of wij documenten rond het aankoopproces moesten mailen of sturen. Diverse keren in het koopproces dachten we: 'Moe(s)ten we dit nog doen?' en dan had Remco de avond ervoor alweer een herinneringsmaaltje gestuurd. Al met al liep de hypotheekaanvraag en alles er omheen gesmeerd en dat in een tijd dat hypotheekverstrekkers door de drukte met vertragingen te kampen hadden. Wij zijn heel erg tevreden over hem!

Zeer snel en efficient

Je wordt goed op de hoogte gehouden, krijgt direct antwoordt en alles wordt snel geregeld.

Snelle en goede service

Wij zijn goed geholpen door Mark bij het aanvragen van een verhuurhypotheek. Mark dacht met ons mee, was altijd goed bereikbaar en heeft de hypotheek snel en goed voor ons geregeld. We zouden zeker weer gebruik maken van de diensten van Van Bruggen!

Mark is een baas!

Zeer vakkundig en geduldig advies. Ook nazorg is top. Zeker aan te bevelen...

Goed geholpen!

Wij zijn ontzettend goed geholpen. Er wordt voldoende tijd en moeite voor ons genomen om alles uit te leggen en door te nemen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.