Warm, welkom, behulpzaam

De adviseur heeft, ondanks zijn eigenlijk al volle agenda, toch een afspraak met ons kunnen maken omdat er haast achter zat. Onze eerste hypotheekadviseur was zonder dat wij ingelicht werden gestopt met zijn baan bij een ander bedrijf, waarna wij bij van Bruggen adviesgroep terecht kwamen. Na een warm welkom en een fijne kennismaking, werd de tijd genomen om mij alles uit te leggen, er werd gekeken naar onze persoonlijke situatie. Elke stap en elke berekening werd toegelicht en er werd zelfs naar een makelaar gebeld om te kijken of wij kans zouden maken op het kopen van een huis met het bod dat wij in gedachte hadden. Een hele prettige ervaring als starter, die nog geen ervaring heeft in het aanvragen van een hypotheek ed.

• Afspraken nakomen

Goede professionele hulp en op tijd

B

Adrian .

10/10 !!

• Afspraken nakomen

Ik had hogere verwachting van het advies bij vervroegd pensioen.

Ik had hogere verwachting van het advies bij vervroegd pensioen.

Vriendelijk ,duidelijk advies , begripvol

Goed gesprek, neemt de tijd ervoor ,eerlijk en duidelijk in advies

• Afspraken nakomen

Op uiterst correcte wijze snel van dienst geweest

Per email verzoek gedaan met verzoek om een afspraak; Dezelfde dag een reactie en 2 dagen later al een afspraak op een moment dat het mij paste. Op alle vragen een duidelijk antwoord gekregen.

• Afspraken nakomen

Duidelijk antwoord op onze pensioenvraag

Goed gesprek, het advies bevestigde onze vermoedens. Fijn dat de Van Bruggen deskundige de kwestie even van alle zijden belichtte.

De informatie goed uitgelegd

Informatie mbt opname overwaarde goed uitgelegd

• Afspraken nakomen

Snelle reacties en fijn contact.

Fijne hulp

Een fijn, rustig en duidelijk gesprek waarin alles besproken kon worden. Heel erg prettig.

• Afspraken nakomen

Zeer goed en fijn geholpen

Op onze vragen een duidelijk antwoord gekregen en hulp bij de uitvoering .

• Afspraken nakomen

Prettige ervaring, Professionele adviseur!

Duidelijke uitleg en goed overleg over de diverse mogelijkheden. Nico is vriendelijk en professioneel. Uitstekende ervaring!

Eerlijk

Vriendelijk te woord gestaan rn eerlijk advies gekregen.

• Afspraken nakomen

Ze helpen ons waar nodig is en nemen de tijd. Als we iets moeilijk vinden proberen ze het ons gemakkelijk te maken

Super fijne ervaring

Deskundig, empathisch, aandacht voor de klant

Zeer vriendelijke professionele ontvangst

Voelden ons direct welkom, werden dan ook vriendelijk en professioneel ontvangen

So far so good

Na twee oriënterende gesprekken met verschillende mensen van Van Bruggen is de indruk goed. Kundig en objectief advies, meedenken over mogelijkheden en aangenaam in de omgang. Uiteindelijk is de echte test welke financiële oplossing ze in staat zijn te bieden, maar zover zijn we nog niet. Vraag later nog eens ;)

• Afspraken nakomen

Precies waar ik voor kwam

Ben tevreden

Wij waren zeer tevreden hoe wij onze vragen konden stellen.

Gesprek gaf goed gevoel

We zijn op zeer correcte en vriendelijke manier te woord gestaan en werden duidelijk geïnformeerd.

no nonsens

ik ben inmiddels genezen van de "goedkope" online afhandeling. Weer blij met de persoonlijke benadering

Vriendelijk en professioneel

Ik werd vriendelijk ontvangen en ontving heldere informatie waar ik wat mee kon. Mvg, Hatice Kalayci

Duidelijk en ervaring

Ze laten niks aan het toeval over!

• Afspraken nakomen

Ik werd met vriendelijk ontvangen

Hoewel Van Bruggen Adviesgroep mijn situatie niet kan helpen, werd ik heel vriendelijk op het kantoor ontvangen. De adviseur heeft zelf mee gedacht over de oplossing mogelijkheden voor me waardoor ik mijn verdere stappen kan bedenken.

Helder en duidelijk!

Helder en duidelijk!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.