Top service!

Zeer klantvriendelijk en goede kennis van zaken. Alles vlot geregeld!

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden van begin tot eind!

Ik heb Menry leren kennen toen ik een vrijblijvend oriënterend gesprek bij een aankoopmakelaar had. Mijn eerste gesprek ging over het aankopen en wat er financieel allemaal bij komt kijken en de opbouw van de koopsom en kosten koper. Daarnaast is mijn financiële situatie in kaart gebracht zodat ik doel gericht naar een bepaalde prijs-range van huizen op de markt kon kijken. Vervolgens begon mijn zoek tocht naar een woning en bij iedere potentiele woning welke ik leuk vond en een bod op uit wilde brengen nam ik eerst even contact op met Menry om hier toch over te sparren. Menry was altijd beschikbaar. Uiteindelijk heb ik nu een leuke woning gekocht met Menry als adviseur en los van het regelen van de hypotheek en de weg daarnaar toe heb ik ook algemeen advies en tips mogen mee krijgen. Een aanrader en daarnaast is het ook gewoon een adviseur met wie je kan lachen! Bedankt Men!

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding van het proces

Onze aanvraag voor het oversluiten van een hypotheek was erg complex. We kregen een gedegen advies van onze adviseur. Hierna heeft de binnendienst de aanvraag zeer gedegen begeleid. Hierbij werden tijdslijnen goed bewaakt en werd (eventueel extra gevraagde) informatie snel aangeleverd. Met andere woorden, er wordt alles aangedaan om de zaken rond te krijgen, met voor ons een positief resultaat.

• Afspraken nakomen

Goede adviseurs met ervaring en brede expertise op financieel gebied

Ook goed op de hoogte van de benodigde stukken voor aanvraag van een hypotheek voor woning van ondernemers. Dank voor al jullie advies en prettige samenwerking.

• Afspraken nakomen

Een complexe aanvraag naar een passende oplossing gebracht

Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht heeft ons met veel deskundigheid geholpen. Onze aanvraag was complex door een eigen zaak die niet voldeed aan de 3 jaar eis van de bank maar van Bruggen Advies heeft extra werk gedaan om het alsnog voor elkaar te krijgen!

Uitstekend geholpen!

Snel en vakkundig geholpen door Desiree en haar team. Goed meegedacht en snel schakelen tussen partijen.

• Afspraken nakomen

Voor de tweede keer gebruik van de diensten, zeer tevreden

In korte tijd voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Van Bruggen Amstelveen. Dossier was bekend en we konden snel terecht, ook in de corona tijd was Bas en Carla telefonisch te bereiken en alles goed afgehandeld.

Duidelijke communicatie

Netjes en vlot geholpen geen vraag is te gek en op het laatst moest er bij ons nog gou even vanalles op een rijtje gezet worden dit was ook snel geregeld.

Professioneel vakwerk

Al heel wat jaren doen we plezierig zaken met Van Bruggen advies Apeldoorn. Duidelijke antwoorden op onze vragen en praktische uitwerking van financiële vraagstukken. Eerlijke voorlichting en goede informatie. De behandeling van onze dossiers inzake verzekeringswerk en hypotheek in 2 woorden: Professioneel vakwerk! Daan, Patricia en Ester, dankjewel!

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen, ik had dit niet zelf gekund.

Ik werd uitgekocht en ging zelf een nieuwe woning kopen. Je zit dan en met complexe hypotheek oplossingen en met timing. Plus nog uitzonderingen waarvoor je in aanmerking komt omdat je uit elkaar gaat. Van Bruggen hielp ook met aankopen en dat maakte het voor mij ook makkelijker. Ik ben keurig geholpen, duidelijk geïnformeerd en ze hebben het maximale en meest gunstige voor mij kunnen regelen. Ook toen het regelwerk complexer werd was van Bruggen al bezig om alles op orde te maken. Ik wist goed waar ik aan toe was en waar ik voor tekende en dat scheelde mij enorm veel stress en zorgen. Ook als ik tussendoor vragen had werd er altijd de tijd genomen om het samen nog een keer door te nemen. Heb nu een hele gunstige hypotheek en een leuke woning. :-)

• Afspraken nakomen

KLantvriendelijk geholpen en hopelijk met resultaat

Onze aanvraag is nog niet rond maar wij hebben er alle vertrouwen in.

• Afspraken nakomen

We zijn heel vriendelijk en goed geholpen

Als er ooit eens advies nodig hebben Zullen we altijd weer naar van Bruggen gaan

Vakkundig en zeer vlot

Mijn ervaring met Van Bruggen Adviesgroep in Goes was louter positief. Van harte aanbevolen!

top!

Al heel wat jaartjes vaste klant bij van Bruggen adviesgroep. Dit keer wederom enorm fijn geholpen door onze vaste adviseur Menry Karamat Ali. Hij neemt de tijd voor ons en is altijd bereikbaar. Hij legt alles duidelijk uit zodat wij alles goed begrijpen. Hij is klantvriendelijk en niets is teveel. Menry is echt een topper! wij raden Menry van van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk zeker aan!

Deskundig en professioneel geholpen

Er werd goed rekening gehouden met onze wensen, en met onze mogelijkheden. Elk gesprek hebben wij als prettig ervaren. Vooral de persoonlijke benadering voelde bij ons heel erg prettig. Ik zou van Bruggen Adviesgroep zeker aanbevelen. Onze dank aan Menry en Vincent die ons door dit proces heen hebben geholpen.

Betrokken en deskundig!

Betrokken, meedenkend en eerlijk!

• Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Heel erg prettig

Zowel Menry als Vincent hebben ons geweldig geholpen. Wij kregen telkens een update wat de huidige stand van zaken was. Dit hebben wij dan ook als prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Een prettig contact en een vakkundige en vlotte afhandeling van onze aanvraag. Zeker aan te bevelen.

• Afspraken nakomen

Vertrouwelijk, vriendelijk, snel & accuraat, klantgericht

• Afspraken nakomen

Professioneel en zeer vakkundig geholpen

Adviseur heeft ons zeer vakkundig geholpen door het hele proces van aanvraag hypotheek. Alles precies op ons afgestemd. Zeeeer tevreden !!! Een echte aanrader voor een ieder die een hypotheek of verzekering of iets dergelijks moet aanvragen of omzetten.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Wij zijn altijd goed geholpen en netjes te woord gestaan wanneer dit nodig was. Mochten wij nog eens hulp nodig hebben dan komen wij zeker terug! Hartelijk dank voor alle hulp!

• Afspraken nakomen

Ontzorgen, adviseren en communiceren!

Voor de derde keer bij David voor afsluiten van een hypotheek, dit keer met veel haken en ogen. En ook dit keer weer fijn geholpen. Goed advies en vooral goede communicatie.

Plezier gesprek

Goed en plezierig gesprek, wel waren de mogelijkheden voor mij veel op basis beleggingen. Maar ik zocht ook wat meer in de pensioen mogelijkheden. Verder was alles duidelijk.

• Afspraken nakomen

Veel werk uit handen genomen, Top!

Bij een aankoop van een huis zie je door de bomen het bos soms niet meer. Daarom een aankoopmakelaar in de arm genomen en gelukkig maar. Zij hebben alle zaken die hierbij komen kijken toch wat sneller en beter op orde dan dat je dat zelf kan doen. Alles netjes geregeld van de eerste mail naar de verkoopmakelaar tot aan de werkelijke aankoop. Neemt veel stress weg.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.