uiteindelijke advies prima

De gemaakte afspraak is verzet naar week later. Was voor mij te laat. Uiteindelijk kon het bij iemand die dagje eerder kon. Prima, maar helaas kwam de herinnering alleen voor de afgezegde afspraak.

Klant- en gebruiksvriendelijk

Heldere afspraken kunnen maken en informatie op gebruiksvriendeijke en snelle manier kunnen aanleveren

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Prettig gesprek, vriendelijk en to the point.

Kundig en betrokken!

Goede ervaringen in 2012 bij de aankoop van mijn huis en daarom in 2024 wederom bij Van Bruggen adviesgroep voor de verkoop en aankoop van mijn oude en nieuwe huis.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over de duidelijke en uitgebreide uitleg en adviezen van Arno

Ben zeer goed geholpen door Arno. Hij heeft alles heel volledig en duidelijk uitgelegd. Ook is er meer dan voldoende ruimte om vragen te stellen. Ben nu goed voorbereid op de huizenmarkt op te gaan!

• Afspraken nakomen

Met een nogal lastige situatie denkt Desiree fantastisch mee. We voelden ons geholpen met de juiste kennis en kunde. Super bedankt Desiree voor jouw expertise!

Fantastisch

Zowel via de telefoon als de mail...ze reageren altijd...zelfs s'avonds...we zijn dik te vreden!

• Afspraken nakomen

Heel kundig, luisterend , klantgericht en bovenal vriendelijk.

xxx

Geweildig

Altijd goede uitleg en surves

• Afspraken nakomen

Prettig en duidelijk gesprek.

Het was een prettig en verhelderend gesprek .

Correct en duidelijke uitleg

Prima info over de vraagstelling adviseur en cliënten. Adviseur geeft inhoudelijk en op een rustige wijze de mogelijkheden waar wij om vragen.

deskundig

erg vriendelijke adviseur die de tijd voor je neemt

• Afspraken nakomen

Prima, in eerste instantie goed en inhoudelijk voor zo n eerste gesprek

prima ontvangst, leek zeer kundig en professioneel

• Afspraken nakomen N.v.t.

Al jaren lang de adviseur voor ons

Jaren geleden al heel fijn en goed geholpen. Tips gekregen destijds waar we heel veel aan hadden. Voor ons ook niet om lang over na te denken nu we wilden gaan verbouwen. Professioneel, betrokken maar ook persoonlijk

Deskundig en vriendelijk

Onze hypotheek aanvraag was niet bepaald standaard waardoor we op 1 bank aangewezen waren. Ondanks veel bureaucratie en onwilligheid van die bank, wist Ton tettero er toch een hypotheek uit te slepen dankzij zijn ervaring en mensenkennis. Dik tevreden dus!

Prettig advies

Snel een afspraak kunnen maken voor een vrijblijvend adviesgesprek. Een duidelijk advies gekregen op mijn vragen, eerlijk en transparant.

Prima, fijne ontvangst

Goed gevoel ,goede uitleg, rustig en volle aandacht voor ons, van Arno

• Afspraken nakomen

Prima advies gekregen, hoop op een succesvol vervolg.

n.v.t.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Top hypotheekadviseur!

Via een tip van een familie ben ik bij van Bruggen Adviesgroep terecht gekomen. Welke tevens een hele positieve ervaring met van Bruggen Adviesgroep Hoogvliet heeft gehad bij de aankoop van hun huis. Ron heeft mij van begin tot eind van dienst kunnen zijn in de aanloop naar de aankoop van mijn woning. Ron is gedreven in zijn vak, werkt precies, komt afspraken na, voorziet van de juiste informatie en zoekt alles grondig uit, daarbij is Ron heel betrokken geweest bij heel het process. Ik beveel locatie Hoogvliet zeker aan!

Deskundige

We hadden een fijn en duidelijk gesprek met Mark.

Duidelijk en helder

Duidelijk en helder in de communicatie. Daarnaast doet Steve echt zijn best voor je om je zo goed mogelijk te helpen,

Positief en hoopvol

Tean vergadering als positief ervaren . Het breed bekijken van mogelijkheden .

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goed geïnformeerd over de financiële mogelijkheden

Goede informatie

Tot nu toe prima

Deze vraag om een beoordeling komt naar mijn mening veel te vroeg. We zitten nog in het aankoopproces. Ik ben van mening dat ik een passendere beoordeling kan geven als het proces afgerond is.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.