compleet en duidelijk advies

Duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden voor onze hypotheek en verbouwingsplannen

• Afspraken nakomen

Prettig ook voor de tweede keer. Zakelijk, Duidelijk.

Wij hebben het als bijzonder prettig ervaren om een zo'n belangrijk onderwerp te bespreken in een prettige omgeving en in een ontspannen sfeer.

Niet erg professioneel

Ik persoonlijk vond het erg jammer dat jullie werknemer het zo moeilijk vond om beide personen in het gesprek te betrekken. Denk dat het een kleine moeite was geweest om in meervoud te praten en niet constant in enkelvoud. Dit aangezien wij als koppel voor een hypotheek aan het kijken waren en niet één persoon! De mail die vervolgens gestuurd werd bevestigde dit toen de mail aan één persoon gestuurd werd en de andere persoon in een kopie werd toegevoegd. Verder op het laatste een erg rare opmerking. Toen ik vroeg waarom het gesprek digitaal was kreeg ik als antwoord dat er op kantoor geen airco was en er daarom vanuit thuis gewerkt werd. Al met al erg teleurstellend.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Beste klant, dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring mbt ons gesprek door te geven. Wat vervelend dat u ons gesprek zo heeft ervaren dat ik alleen met u sprak en niet met uw partner. Ik heb meerdere malen getracht hem er bij te betrekken maar uw partner gaf toen zelf aan dat u degene bent die de beslissingen neemt thuis. Daarom heb ik de mail met het voorstel ook aan u gericht met uw partner in de cc, zodat u beiden ernaar kunt kijken. Ik regel de voorgestelde hypotheek graag voor u, en help u graag verder.

Uitstekende service

Uitstekende service, als we een vraag hadden kregen we snel en duidelijk antwoord.

Deskundig en duidelijk

Prettig geholpen.

• Afspraken nakomen

Snelle reactie en prettige contact. Duidelijk heid en veel hulp.

Luisteren, doorvragen, adviseren.

We zijn erg tevreden over de dienstverlening.

Deskundig

Ik ben door Desiree de Bondt deskundig en met veel geduld begeleid door het proces van de aankoop en afwikkeling van mijn nieuwe huis. Afspraken werden nagekomen en op tijd afgewikkeld. Ik had dit nooit zelf voor elkaar gekregen, maar Desiree heeft er verstand van en werd ik geweldig geholpen.

meer dan prima

geruststellend, meer dan duidelijke uitleg over echt alles én aangeven van (on)mogelijkheden prima voorstellen zeer deskundige aanpak en snel en .... professioneel, zoals we het zelden heb meegemaakt grote dank

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en behulpzaam!

Voor ons is echt de tijd genomen om onze vragen uit te zoeken. We hebben wat specifieke vragen kunnen stellen en we hebben altijd een goed overwogen antwoord gekregen. Er is ons altijd goed onderbouwd advies gegeven en geen vraag was te gek.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundige en voortvarende ondersteuning

Wij hebben de hulp van Kitty als zeer professioneel en van meerwaarde gevonden. Ze zet ook een stap extra als dat nodig is en mist geen details.

Geslaagde opdracht

Goed advies gekregen bij het overzetten naar een nieuwe hypotheek en extra verbouwingsdepot.

• Afspraken nakomen

Prima advies en snel en goed geholpen!

Van Bruggen heeft ons goed geadviseerd in het oversluiten van onze hypotheek!

• Afspraken nakomen

Uitstekend advies met snelle services en correcte afwikkeling

Uitstekend advies met informatie op maat waarbij ik supersnel antwoord kreeg op al mijn vragen. Heel attent en correcte en snelle afwikkeling.

Beste beslissing ooit!

Wat was het fijn dat Peter ons in elke stap van het proces hielp en ondersteunde in de te maken keuzes. We konden hem altijd bellen/mailen als we vragen hadden en hadden super snel antwoord! Geen vraag was te gek, zelfs als we dachten: ‘dit weet vast iedereen’ had Peter een fijne uitleg voor al onze vragen! We hadden de aankoop van ons huis niet zonder hem kunnen doen!

• Afspraken nakomen

Ontzorgen erg veel en advies is zeer waardevol!

Ik heb echt het gevoel gehad dat Van Bruggen er was om mij te helpen. Fijn idee. Zeer goed contact gehad tijdens het gehele proces. Zelfs in deze coronaperiode waarin alles net even anders gaat.

Geweldig!

Ik heb zowel mijn woning verkocht en een andere woning gekocht met behulp van Koen en Jolanda van, van Bruggen en advies groep. Van A tot Z ben ik super begeleid en bijgestaan. Ik raad iedereen aan om de hulp/begeleiding in te schakelen van, van Bruggen en advies groep wanneer je je woning verkoopt of een andere woning gaat kopen. Nogmaals bedankt Koen en Jolanda!

Deskundig en compleet advies

Eric is een rustige persoon die heel gedegen en compleet advies geeft. Alle vragen werden beantwoord en alle mogelijkheden en opties in de financiering belicht. Er waren meer en gunstigere varianten dan wij zelf hadden voorzien en dat gaf een goed gevoel.

Super!

Goede ervaring, alles vlot en snel geregeld met een goede service!

• Afspraken nakomen

Meneer Menry is een top hypotheekadviseur!

Meneer Menry is een harstikke vriendelijke, betrouwbare, eerlijke en profesionele hypotheekadviseur. Hij stelde mij altijd op mijn gemak en beantwoordde altijd mijn vragen die ik had, al was het laat op de avond. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Meneer Menry. Hij legt altijd alles goed en duideldijk uit en neemt altijd alle tijd. Bedankt Meneer Menry, tot de volgende keer !!

Professional en toch informeel

Ik heb 2 diensten afgenomen, financieel advies tbv het aanvragen nieuwe hypotheek en een makelaar om mijn oude huis te verkopen. Door de corona crisis was er geen persoonlijk contact wat ik zelf zeer vervelend vind omdat het over een lening gaat die 30 jaar loopt. Ondanks dat ging de adviseur alles uit de weg om het duidelijk te maken. Van foto's tot extra uitleg etc. Door de extreme drukte was het soms lastig om in contact te komen met de adviseur of zijn assistent. Vaak werd ik later gebeld dan was afgesproken. Dat komt in hoofdzaak doordat de adviseur echt de tijd voor je neemt om vragen te beantwoorden, dus niet de horn erop gooit als de tijd erop zit. Het is dus een beetje waar je behoefte aan hebt. Het kon in deze tijd ook zijn dat hij nog in de wacht stond bij de bank. Ik zelf kon het niet altijd waarderen dat er niet op tijd werd gebeld en dit had dan vooral te maken met mijn persoonlijke situatie, daarin tegen vond ik het ook wel erg prettig als hij gewoon de tijd voor me nam... Het kwam wel voor dat er een factuur werd verstuurd die niet klopte of terwijl die al lang betaald was of ze waren vergeten er een bedrag vanaf te trekken omdat deze al was voorgeschoten. Dat was minder prettig maar ook zeer snel opgelost door het even door te geven. Door de drukte heeft de goedkeuring ongeveer 4 maanden geduurd, op het laatste was zijn geduld samen met de mijne op en heeft hij de bank dat goed laten merken dat dit echt niet kon. Dat heeft gewerkt. Zelfde dag was het rond. De makelaar doet zijn werk prima. Zijn netwerk is ook goed. Nog voordat mijn huis te koop stond waren er al geïnteresseerd. Het was niet altijd even duidelijk wat ik vooraf moet betalen en hoeveel en of dat later vertrekkend zou worden. Dus als er dan een rekening kwam was dit soms een verassing. Met 7 dagen hadden we een bad geaccepteerd. Koopovereenkomst werd geregeld en het contact met de makelaar van de kopende partij wordt prima onderhouden.

Zeer tevreden!

De heer Corjan Bal is zeer vakkundig. Hij reageert snel en heeft verstand van zaken! Erg prettig om hem als adviseur te hebben. Zeer aan te raden!!

Persoonlijke benadering

Advies op maat en laagdrempelig. Vanaf het eerste vrijblijvende gesprek tot en met de overstap naar mijn nieuwe hypotheek heb ik het contact als zeer prettig ervaren. Dank Patricia voor de snelle reacties op mijn mails en begrip voor mijn vragen. Daan bedank ik voor zijn oprechtheid en het echt verdiepen in de ander. Het voelt voor mij als echt onafhankelijk advies en daar kwam ik voor.

• Afspraken nakomen

Zeer betrokken en heldere uitleg

Maar het traject begint nu pas....

• Afspraken nakomen

Een fantastische en snelle service!

Door de hulp van Menry is mijn hypotheekaanvraag vlekkeloos verlopen. Een juist stappenplan en alles wordt in detail uitgelegd. Heel fijn om mee samen te werken!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.