Mijn ervaring met Rob is persoonlijke aandacht en snel schakelen!

Tijdens het traject heeft Rob goed geholpen om alles in kaart te brengen, hij schakelt snel en geeft ook eerlijk zijn mening. Hij is altijd goed voorbereid op de gesprekken en goed te bereiken.

Prettig en deskundig

Prettig en deskundig

Goede informatie en service

Zeer fijn gesprek gehad, altijd vriendelijk en deskundig.

• Afspraken nakomen

Snel, duidelijk en goed advies ontvangen

Moussa is een prettige gesprekspartner met de juiste kennis paraat. Hij denkt proactief mee, kijkt naar mogelijkheden en durft ook kritisch te zijn. Ik kan hem van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en klantgerichte begeleiding gehad

De ondersteuning van Moussa heb ik als zeer prettige ervaren, waarbij de klant centraal staat. Door tijdig te informeren en snel te handelen is de verkoop van het huis vlekkeloos gegaan.

• Afspraken nakomen

Dat we altijd goed geholpen worden en dat als heel goed uitgelegd woord en dat ze echt de tijd voor je nemen en dat we er na zo veel jaren nog altijd met plezier komen

• Afspraken nakomen

Geweldig advies en fantastische hulp

Wij zijn al heeel lang klant bij Van Bruggen en zijn nog nooit teleurgesteld. Ook dit keer niet, bij het aanvragen van een aanvullende hypotheek. Binnen een week naar volle tevredenheid geregeld. Fantastisch!!!!

Betrouwbaar

Corjan staat altijd voor ons klaar, neemt ruim de tijd en is te vertrouwen.

• Afspraken nakomen

Menry is een top advidseur!

Als Menry zegt dat hij iets voor je gaat regelen dan houdt hij zich altijd aan zijn woord. Hij neemt extra lang de tijd om dingen uit te leggen en te adviseren. Wij hebben een zeer goede ervaring gehad.

• Afspraken nakomen

Enthousiasme, deskundigheid, positief, vriendelijk maar ook niet te beroerd om "tegengas" te geven

Geweldig. Heb zelden iemand meegemaakt die zo snel en kundig kan handelen. En bovenal met een zeer plezierig contact !!!! Thanks

• Afspraken nakomen

alles was Top geregeld ook in corona tijd.

Alles werd goed uit gelegd, David neemt echt de tijd voor je als klant. Wij willen van bruggen groep Purmerend nog bedanken voor de beste adviezen.

• Afspraken nakomen

Super geholpen en fijne communicatie.

Bij Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk ben ik zeer goed geholpen en de communicatie was zeer vlot en verliep allemaal soepel. Zeker een aanrader!

Gewoon goed!

Persoonlijke, menselijke benadering. Denk goed met je mee geeft duidelijke uitleg.

Uitstekende service en kennis

Ben erg goed geholpen en ze hebben mij door het hele proces meegenomen. Heel erg bedankt daarvoor!

• Afspraken nakomen

Deskundig advies en fijne samenwerking

Wij zijn goed geadviseerd door onze adviseur Moussa Zabil Van Bruggen Adviesgroep in Tilburg om de juiste keuze te maken voor een Hypotheek die het best bij ons past. Moussa is betrokken, denkt mee en legt alles goed uit. Het was een prettige samenwerking.

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding met verkoop huis

Goed advies en begeleiding bij de verkoop van ons huis door Moussa uit Tilburg. Wij hebben wat dit betreft echt geen ervaring en kennis van zaken maar gelukkig konden we altijd overleggen en stond Moussa altijd voor ons klaar met raad en daad. Dankzij zijn adviezen en berekeningen ook een goede hypotheek gekregen voor onze nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke uitleg en goed advies!

Advies ivm aflopen rentevaste periode. Nieuwe hypotheek waarbij ik perfect ben geholpen Tevens aanbod om ook mijn pakket verzekeringen te vergelijken en opnieuw afgesloten. Perfekte service!

• Afspraken nakomen

Ik had door niemand anders mij willen laten adviseren dan door Menry van Van bruggen en adviesgroep.

Ik ben bij Menry terecht gekomen via een collega van mij. Het klikte gelijk, dit vind ik belangrijk. Menry legt alles goed en duidelijk uit. Al vraag je iets 20x is dit geen probleem. Zelf heb ik daar vaak last van omdat ik een chaoot ben. Nogmaals bedankt voor de fijne samen werking en dat alles zo snel en soepel is verlopen.

Op zich prima

Goede snelle reactie. Lekker snel met versturen van de offerte.

Een hypotheekadviseur met kwaliteit

Goede en duidelijke uitleg hoe een hypotheekaanvraag in zijn werk gaat. Daarbij ook duidelijke taal die iedereen begrijpt zodat je weet wat je afsluit.

• Afspraken nakomen

Zeer goed en deskundig geholpen

• Afspraken nakomen

Helder advies en erg behulpzaam

Helder advues en erg behulpzaam

• Afspraken nakomen

Uitstekende & vriendelijke service, zeker een aanrader!

Wij waren op zoek naar een hypotheekadviseur die ons kon helpen bij onze eerste koophuis. Menry Karamat Ali was onze adviseur en wij zijn zeer tevreden over hem! Hij denkt mee, legt alles heel goed uit en is deskundig (vooral omdat het voor ons allemaal nieuw was), is zeer vriendelijk en we voelden ons meteen op ons gemak bij hem. Menry heeft naar onze wensen geluisterd en heeft ons het advies gegeven wat het beste bij ons past. Hij deed alles in overleg met ons en was heel goed te bereiken, hij is erg flexibel. De aanvraag is soepel verlopen en wij zijn erg tevreden over onze samenwerking met Menry! Het is zeker een aanrader om bij Menry je hypotheek te regelen.

Persoonlijk en deskundig

Met Daan van Til hebben we diverse goede gesprekken gevoerd. Hij denkt mee, is deskundig en nuchter en gaf ons uitstekend advies. Compagnon en collega Bert van Dijk heeft het traject van onze hypotheekaanvraag geregeld. Hij is goed bereikbaar en staat klaar met raad als er onduidelijkheid is/was. In deze bijzondere tijd ging het gelukkig toch allemaal relatief snel en zonder problemen. Wij raden de Van Bruggen Adviesgroep van harte aan!

• Afspraken nakomen

Prima geholpen en duidelijk advies.

Duidelijk en goed advies.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiƫle dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiƫle vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.