Super meedenken en goede terugkoppeling over status aanvraag hypotheek

Wij hadden een situatie die meedenken vereiste. Dit heeft Van Bruggen meerdere keren waargemaakt. Top!

• Afspraken nakomen

Advies van hoge kwaliteiten en er wordt op alle fronten meegedacht!

Ik ben goed geholpen door Mark en zijn collega's. Ik had al wat kennis van hypotheken, dus daar hield hij rekening mee en konden we op een iets dieper niveau praten. Verder dacht hij goed mee over eventuele alternatieven. Het aanvragen van de hypotheek ging heel vlot. Het was duidelijk welke stukken ik moest aanleveren en daardoor was de hypotheek binnen een paar weken rond.

• Afspraken nakomen

Duidelijk verhaal en antwoord op al je vragen!

De hypotheekadviseur legde niet alledaagse materie op een duidelijke manier uit. Daarbij werden nuttige adviezen gegeven die bij het kopen van een huis van pas komen. Tevens kreeg ik een duidelijk antwoord op al mijn vragen en werd ik gewezen op enkele zeer nuttige websites die bij de zoektocht van pas komen.

Alles goed

Het team heeft mij inmiddels al meerdere keren geholpen. Altijd komen beloftes uit en altijd is de aanpak efficiënt en persoonlijk. Erg fijn en aan te raden .

• Afspraken nakomen

Erg fijn, zeker omdat het ons eerste huis is.

De communicatie verloopt erg fijn, afspraken worden netjes nagekomen en er is genoeg geduld en ervaring om ons als starters alles uit te leggen! Erg fijn! Adviseur is ook eerlijk in zijn advies en dat beviel ons ook er goed.

Adviseur was slecht voorbereid

Ik kwam voor een gesprek over mogelijkheden over een mogelijk gebruik maken van de overwaarde van mijn koopwoning. Ik had te voren al een aantal stukken opgestuurd waaronder bv. mijn pensioenoverzicht, mijn huidige lening en andere zaken. Wat mij tijdens het gesprek opviel was dat uw adviseur mij dingen vroeg die ik al had aangeleverd en hij dus als hij goed voorbereid was al had kunnen weten. Ik moest steeds zeggen dat ik die informatie al eerder had opgestuurd en in uw bestand te vinden is. Ik snap dat niet van te voren de details onthouden worden, maar vooral de vraag hoeveel krijgt u als u met pensioen gaat terwijl ik mijn pensioenoverzicht had gestuurd vond ik vreemd.

Helder en duidelijk

Helder en duidelijk

• Afspraken nakomen

Super goed geholpen, goed advies gekregen.

Zeer deskundig advies gehad. Wij kijken met alle tevredenheid terug op een prettige ervaring.

Heel verhelderende uitleg.

In een goed gesprek werd heel duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn. Heel verhelderend.

Geeft vertrouwen.

Zie sterren.

Betrouwbaar en vriendelijk

We werden goed ontvangen en hadden vertrouwen in onze adviseur. Super blij mee!

Topservice

Voor de tweede keer top geholpen door Van Bruggen, aanrader!

• Afspraken nakomen

Vriendelijk geholpen, veel kennis aanwezig.

Ik ben op een vriendelijke manier voorzien van bruikbaar advies. Dit heeft mij geholpen in het maken van de juiste keuze.

• Afspraken nakomen N.v.t.

uitstekend

voor de derde keer de financiën voor de aankoop van een andere woning via van Bruggen gedaan. Ook tussendoor kan je advies vragen en dat is erg prettig. Het contact is warm en proffessioneel. Geen enkele fout of druk. Alle vragen worden vlot beantwoord en bij afwezigheid is er altijd een andere medewerker beschikbaar.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Heel goed advies gegeven en alles netjes uitgelegd. Ben zeer tevreden,zal andere mensen ook adviseren om langs te gaan.

Goede hulp

Fijne hulp gehad bij de benodigde zaken.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, deskundig en al mijn vragen zijn beantwoord

Ik heb een prettig gesprek gehad waarin zowel mijn vragen over de woningmarkt, rente als hypotheekmogelijkheden zijn beantwoord. Als ik een huis ga kopen, zal ik van Bruggen daarom zeker overwegen.

• Afspraken nakomen

Service en snelle reactie!

Heel fijn contact, geen vraag is te veel en alles is heel overzichtelijk!

Uitstekende service

Deskundig, helder en eerlijke advies.

Goede klantgerichte dienstverlening

Wij zijn door Van Bruggen Adviesgroep van goede adviezen voorzien bij de aankoop van onze eerste woning en het afsluiten van diverse verzekeringen. Stapsgewijs goed op weg geholpen met eerlijk advies tijdens prettige gesprekken. Kortom een aanrader voor een ieder die vakkundig hypotheek- en/of verzekeringsadvies nodig heeft. Wij zijn tevreden!

• Afspraken nakomen

Vriendelijk service, waarbij er goed de tijd voor je wordt genomen

Zeer positief en goed geholpen. Dankjewel Bob & Ronald!

• Afspraken nakomen

Het contact was fijn, professioneel en integer.

We zijn door dhr. Tim van Galen zeer goed geholpen. We hadden een dubbel dossier en veel vragen. Mijnheer Van Galen staat te allen tijde voor ons klaar, zowel telefonisch, via e-mail of ten kantore van Van Bruggen. We zijn zeer tevreden over de professionele wijze waarop hij ons van financieel advies dient.

• Afspraken nakomen

maakt fouten met grote gevolgen voor ons

Rick is niet actief met ons bezig geweest (vaak niet te bereiken via email of telefoon). waardoor wij een maand later naar de notaris konden. daardoor nu ook vast zitten aan een hypotheek met veel hoger maandlasten dan dat er aangevraagd was. Het was iedereen ze schuld behalve die van Rick dat er fouten gemaakt zijn. Iemand die de regels van de bank moet weten is wel je eigen hypotheek adviseur. Wij hebben de laatste 2 maanden veel stress van gehad wat totaal niet nodig geweest als onze adviseur doet wat er verwacht word van iemand in deze functie.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Vooropgesteld, ik vind het voor u super vervelend dat e.e.a. zo gelopen is. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ook niet de normale gang van zaken als een hypotheekaanvraag via mij loopt. In uw geval is er sprake van een samenloop van allerlei omstandigheden geweest, waardoor er een soort domino effect is ontstaan. Een aannemer die zeer traag reageerde, een flink oplopende koopsom van de nieuwbouwwoning ivm steeds extra meerwerkopties, daardoor voldeed de aangevraagde hypotheek niet meer waardoor we opnieuw moesten aanvragen, in een periode met stijgende rentes en overbelaste afdelingen van de banken. En ga zo maar door. Ik snap dat dit bij u extra stress heeft veroorzaakt en dat is niet prettig. Gelukkig is de hypotheek wel rond gekomen en kunt u alsnog naar uw nieuwe woning verhuizen. Ik wens u veel woongeluk!

Veel papierwerk maar tevreden over het resultaat!

Omdat ik geen vergelijking kan maken met andere hypotheekadviseurs weet ik niet zo goed wat de “ norm “ is. Onze hypotheekadviseur leek mij deskundig, kwam zijn afspraken na. Bijna alle communicatie gaat via mail, soms via telefoon. We hebben hem twee keer op bezoek gehad, blijkbaar gaat dat zo. De back- office medewerker ook alleen via mail, correct en vriendelijk in haar benadering. Wat ons opviel was de hoeveelheid formulieren die we moesten aanleveren en dachten we dat het klaar was dan moest er toch nog weer wat aangeleverd worden. Onze hypotheek is rond gekomen en daar zijn we uiteraard blij mee want daar gaat het om.

Uitstekende service

Aangezien wij in Spanje overwinteren is de gehele transactie, met mail verkeer, voorbereid door onze zoon in overleg met Bas van van Bruggen Adviesgroep die elkaar al zo’n 20 jaar kennen het enige wat wij hebben gedaan is het tekenen van de contracten. Het gehele proces is naar alle tevredenheid verlopen. MVG. F.Wagner en H.Wagner-Haremaker

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.