prima geholpen

goed advies ,vriendelijk ,deskundig begreep goed wat wij wilden gewoon goed geholpen

Super vriendelijk

Wij zijn super vriendelijk ontvangen voor het adviesgesprek. Wij kregen duidelijke informatie en er werd echt de tijd genomen om het ons allemaal uit te leggen. Na het vinden van een huis werden al onze zorgen uit handen genomen en werd de hypotheek van A-Z geregeld.

• Afspraken nakomen

We zijn altijd serieus genomen en dat is fijn.

We zijn prettig en goed geholpen en ze heeft alles voor ons gedaan wat we gevraagd hebben en ze stond altijd voor ons klaar en dat gaf ons een goed gevoel.

Super geholpen, aanrader!

Fijne ervaring, uitgebreid en deskunding advies. Alles tot in details uitgelegd en op vragen heel snel antwoord Aanrader voor iedereen!

• Afspraken nakomen

Tot volle tevredenheid is onze opdracht behandeld.

Snelle behandeling van de gegeven opdracht. Duidelijke uitleg en goede communicatie. Alles duidelijk op schrift. Klantvriendelijk.

Professioneel en adequaat

Desiree is een kundige, professionele vrouw, die met haar no-nonsense mentaliteit, de zaken goed en adequaat regelt. Legt de zaken goed en begrijpelijk uit en dat is prettig, zeker bij zaken waar jezelf geen (of minder) verstand van hebt. Ik ben zeer tevreden Van Bruggen Adviesgroep.

• Afspraken nakomen

advies op maat en snel zeer prettig hoe de zaken gereld worden aanrader

wij hebben onze hypotheek aanvraag laten regelen door v bruggen advies groep, en dat was een zeer prettige ervaring,. zeer deskundig en klantvriendelijk, en snel geregeld. ik zou v bruggen adviesgroep zeker wel aanraden om hier zaken mee te doen.

Professioneel, meedenkend en klantgericht

Menry kon ik nog uit het verleden. Dit was toen al een positieve ervaring en ik ben zeer blij dat hij wederom op mijn pad is gekomen. Ik heb het contact met hem als super fijn ervaren, hij staat altijd voor je klaar en ik weet dat ik 100% op hem kan vertrouwen. Ik kan geen betere hypotheekadviseur aanraden!!

• Afspraken nakomen

Zoals al jaren, een top service!

Al jaren vaste klant bij menry. Menry ziet je niet als nummertje, maar gewoon als persoon. Hij neemt de tijd voor je, en zorgt dat je alleen het beste pakket krijgt. Het is een top service elke keer weer. Iemand zoals menry zal je niet snel tegen komen.

• Afspraken nakomen

Menry is eerlijk en neemt alle tijd om alles uit te leggen.

Vanaf het moment dat ik contact met Menry heb opgenomen tot het afronden heeft hij alle opties met ons doorgenomen. Hij heeft alle opties op papier gezet en nam alle tijd om alles met ons door te nemen. Nadat wij akkoord gaven hield hij ons constant op de hoogte van de vorderingen van de geldverstrekker. Zelfs de tijdsdruk die erachter zat was geen probleem. Hij heeft ervoor gezorgd dat wij nog voor onze vakantie konden passeren bij de notaris. Kan niet anders zeggen dat Menry een absolute topper is in zijn vak!

Afspraken nakomen en deskundigheid

Door de klantervaringen van anderen die wij lazen hebben wij gekozen voor van Bruggen adviesgroep. Nu een aantal contactmomenten gehad Wij zijn dik tevreden. Wij kijken vol vertrouwen naar de afhandeling van datgeen we met elkaar hebben afgesproken.

• Afspraken nakomen

Zeer goede kennis en kunde en altijd bereid om te helpen!

Peter heeft ons zeer goed geholpen met de financiële keuzes. Ook neemt hij altijd de tijd om alles door te nemen en reageert ook nog vaak op een tijdstip dat je juist iets moet beslissen. Dus in de avond en weekend, terwijl hij dit niet hoeft te doen.

• Afspraken nakomen

Bij Jan Mahn is de klant koning.

Jan Mahn is al jaren onze financieel adviseur en dat is niet voor niets. Jan neemt bij elke afspraak alle tijd voor ons, zorgt dan voor een ontspannen sfeer, luistert goed naar onze wensen en komt dan met een uitstekend advies op maat. Hij is erg open, spreekt duidelijke taal en staat altijd voor ons klaar. Gedurende de procedure van bijvoorbeeld de aanvraag van een nieuwe hypotheek worden we altijd netjes op de hoogte gehouden over de status en hij reageert hij adequaat op mails met vragen van ons. Mocht hij niet bereikbaar zijn, dan draagt hij zorg voor een deskundige vervanger. Ook reageert hij altijd erg snel op Whats-appjes als we met dringende vragen zitten, zelfs als hij op vakantie is. Wij zien Jan dan ook als een zeer betrouwbare financieel adviseur en daarnaast is hij ook eens erg aardig en bezit een flinke dosis humor, waardoor wij ons altijd op ons gemak voelen bij hem.

De klant staat op 1

Ik ken weinig mensen die na het aannemen van een opdracht snel op vakantie gaan en dan daar de indruk wekken dat ie de hele dag zit te werken. Zodat ik mij bezwaard voel om een vraag te stellen De vraag die ik toch stel omdat die gesteld moet worden.

Zeer slechte ervaring

Door zeer stomme actie van Coen Kuipers lopen wij 28.000 euro mis En Dhr Kuipers maar volhouden dat hij het goed doet kan geen slechtere adviseur bedenken is stront eigenwijs en doet maar een dotje Wij geven na een goed bod te hebben ontvangen opdracht huis te verkopen maar doet gewoon zijn eigen zin en verkoopt niet Wie gaat ons kompenseren voor dit verlies ?

• Afspraken nakomen

Beste klant, ik vind het jammer dat u mijn hulp zo ervaren heeft. Ik heb uw hypotheek voor uw nieuwe huis volledig rondgemaakt zodat u kunt verhuizen. Ik heb u daarnaast geholpen bij verkoop van de oude woning. Daarbij is een bieding binnengekomen (de hoogste) die uiteindelijk door de bieder na enige tijd weer is ingetrokken. Daar kan ik niks aan veranderen, hoe graag ik dat ook zou willen. Gelukkig is uw woning alsnog boven de vraagprijs verkocht. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Top en persoonlijk advies, met fijne en prettige communicatie!

wij zijn voor de aankoop en zoektocht van onze eerste woning zeer goed begeleid door Michel. Van ons eerste adviesgesprek tot aan het laatste gesprek over de hypotheek offerte zijn wij echt super geadviseerd. Het contact verliep goed en snel en werden met de kleinste vragen zelfs perfect geholpen en stond Michel altijd voor ons klaar. Het was ook een heel prettige ervaring om hier met Michel aan te werken. Er hing dan ook altijd een prettige sfeer tijdens deze gesprekken en dit is tevens zo belangrijk tijdens deze spannende periode.

Goed en correct afgehandeld

Goede communicatie met Maurice. Altijd op dezelfde dag terug gebeld. Alle papieren naar de geldverstrekker tot aan de notaris keurig verzorgd.

Professioneel, snel en efficient

Zeer prettig samengewerkt. Al het werk werd uitstekend uit handen genomen. Wat beloofd werd werd waargemaakt en bovendien snel.

Openhartig en deskundig

Werd snel gereageerd, had alles ook redelijk snel binnen. Prima geregeld.

• Afspraken nakomen

Omzet genereren in zo kort mogelijke tijd

De adviseur, Maurice, gaf een goed advies, had weinig tijd om vragen te beantwoorden en was erg gefocussed op het consultbedrag. Reageerde ook geirriteerd bij teveel inhoudelijke vragen over het advies. Ik zou van dit bureau in de toekomst geen gebruik meer maken en ook collega's dit niet aanraden.

• Afspraken nakomen

Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Uw beschrijving komt niet overeen met mijn werkwijze. Ook komen uw naam en uw emailadres niet voor in mijn afsprakenlijst van de afgelopen maanden. Ik heb u gemaild om te vragen wanneer u bij mij bent geweest. U heeft daar tot nu toe niet op gereageerd helaas. Kan het zijn dat u wellicht een ander bedrijf bezocht heeft en dat u zaken door elkaar haalt?

Reisverzekering is snel en goed geregeld!

Na het doornemen van onze wensen m.b.t. de reisverzekering was deze snel en goed geregeld. Bedankt, Jaco!

• Afspraken nakomen

Duidelijk,vriendelijk en kort; snel en goed advies, snel en goed uitgevoerd

Ik kan aan bovenstaande niets toevoegen.

Zéér correct.

Vriendelijk, deskundig en correct.

Deskundig en vriendelijk.

Deskundig advies bij omzetten hypotheek. David neemt de tijd en legt alles duidelijk uit. Vriendelijk personeel.

Snelle en accurate service

We hebben heel snel een advies gekregen, helder en duidelijk. Dus een goede service.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.