Top advies

Duidelijke uitleg net een top advies

• Afspraken nakomen

Een heldere uitleg en fijn meegedacht.

Ik vond het een laagdrempelig contact met wat grapjes over koffie, waardoor er meteen een ontspannen sfeer is. Er werd goed meegedacht , vooral toen duidelijk werd dat het niet zo 1,2,3 geregeld zou zijn. Ik kreeg huiswerk mee en daarna hebben we weer contact. Fijne deskundige mensen!

Echt advies ontbreekt

Ik kwam bij Van Bruggen Adviesgroep om advies te krijgen. De medewerker was niet heel duidelijk en kwam niet sterk over. Een echt advies waar ik op hoopte heb ik niet gekregen

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en professioneel, snel en doortastend…

• Afspraken nakomen

Kan pas als hele traject is afgerond

Te vroeg

• Afspraken nakomen

Goed gesprek met een deskundige

We hebben een fijn gesprek gehad. Johan was duidelijk, open en heeft ons veel informatie gegeven. Zeker aan te bevelen!

Enorm professionele begeleiding

Zeer deskundig, klantvriendelijk en professioneel. Advies is volledig en op maat, belangrijke beslissingen in goed overleg zonder persoonlijke voorkeur. Kan ik iedereen aanraden!

Heel prettig

Goed oriënterend gesprek met Peter Mak gehad.

• Afspraken nakomen

Heel prettig bijgestaan tijdens onze zoektocht en de aankoop van onze nieuwe woning!

We zijn goed voorbereid in onze zoektocht naar een nieuwe woning en prima geholpen met de financiering. Er word meegedacht en er was altijd snel ruimte voor een contactmoment. Hele prettige ervaring!!

• Afspraken nakomen

Hele fijne en snelle communicatie, meedenkend en goede adviezen.

Heel vriendelijk en snelle reacties. Als je ergens tegen aan loopt of iets niet weet, stuur je een berichtje en word vrijwel meteen een reactie of advies gegeven. De communicatie is snel en fijn.

• Afspraken nakomen

Goede mensen, wat trage reactie.

Zie boven.

Zeer duidelijke uitleg!

Zeer goede ervaring gehad met de financieel adviseur van Van Bruggen Adviesgroep. Zeer duidelijke uitleg en antwoord op onze vragen.

Super geholpen!

Super netjes geholpen, zelfs wanneer ik een tijd de zoektocht moest staken contact gehouden, en daarna uiteindelijk aan mijn eerste woning gekomen! Zeer goed te bereiken, nam echt een extra stap om te helpen.

• Afspraken nakomen

Een hele prettige ervaring.

Na een bezoek aan huis door Dhr Michel Theelen vandaag naar het kantoor in Linne geweest. Ik ben zeer tevreden. Heel erg prettig door Dhr Theelen ontvangen en een zeer duidelijke uitleg gekregen adv de berekeningen die er voor mij zijn gemaakt. Een hele fijne eerste ervaring met De Van Bruggen Adviesgroep.

Persoonlijk

Zeer vriendelijk personeel en een persoonlijk advies. Professionele maar laagdrempelige benadering.

• Afspraken nakomen

Goede, oprechte en heldere hulp

Ondanks mijn gebrek aan kennis over hypotheken en de regelgeving daarover werd ik zeer serieus genomen en op een hartelijke manier geholpen met een voor mij passend hypotheek advies. Stap voor stap legde Yvonne me met geduld uit waar ik rekening mee moest houden en hoe de situatie voor mij is. Dit gaf mij een dusdanig goed gevoel, dat ik zeker terug zal komen!

• Afspraken nakomen N.v.t.

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben goede voorlichting gekregen.

Deskundig en gedegen

Prima advies waarbij goed de tijd is genomen voor uitleg en toelichting.

Dienstverlening goed

Geen vraag teveel, wordt netjes en geduldig te woord gestaan.

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies en fijne afwikkeling van onze hypotheek

Menry heeft mijn vriend en mij zeer goed geholpen met het afsluiten van onze hypotheek. Menry brengt je wensen en persoonlijke situatie goed in kaart, zodat hij je daarna zo goed mogelijk kan informeren. Hij legt duidelijk alles uit en is daarnaast zeer goed bereikbaar. Inmiddels wonen mijn vriend en ik al een paar maanden in ons nieuwe huis en bedanken wij Menry voor de fijne en goede hulp die hij ons heeft geboden! Groetjes, Nick en Sophie

Prettig

Fijne eerste ontmoeting, we werden goed geïnformeerd over de te nemen stappen Mijn man en ik voelden ons zeer op ons gemak bij tom

Volhardend en vriendelijk

Snelle reacties op vragen e.d. Goede uitleg. Volhardend in het bereiken van resultaten Vriendelijk in het contact.

Duidelijk, kundig en overzichtelijk

Op een fijne duidelijke manier ingewikkelde materie uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Wij hebben onze vragen gesteld en zijn goed geholpen

• Afspraken nakomen

Geweldig en gedreven Team!

Fantastisch. Communicatie is perfect en ze denken goed met je mee. In 1 woord dus een dikke aanrader!

Best beoordeeld uit 57 leden

- Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht | 9.7