Deskundig en betrokken

Zeer tevreden, no nonsens en korte lijnen. Prettig communiceren

• Afspraken nakomen

Goed geholpen bij verkrijgen woning en afronding financiën

Vorig jaar via een Webinar terecht gekomen bij van Bruggen Adviesgroep. Hierbij in contact gekomen bij Menry (Financieel Adviseur). Menry heeft mij erg fijn geholpen en voorzien van antwoorden op al mijn vragen. Hij heeft mij na de vondst van de woning goed geholpen bij de afwikkeling van mijn hypotheek. Ook heb ik de dienstverlening van een aankoopmakelaar gebruikt vanuit van Bruggen Adviesgroep. Deze aankoopmakelaar heette Ronald. Ronald heeft mij vergezeld met de bezichtigingen en heeft voor mij marktonderzoek gedaan naar de woningen waar ik interesse in had. Achteraf is hij ook meegegaan voor de afwikkeling bij de Notaris.

• Afspraken nakomen

Fijne ervaring dankzij Menry!

Wij hebben onze eerste koopwoning gekocht met grote bijdrage van Menry. Zonder hem was het ons niet gelukt om het vertrouwen te hebben dit proces zo snel aan te gaan. 7 dagen per week stond Menry voor ons klaar en zelfs s avonds konden wij hem bereiken. Menry was duidelijk, snel en nauwkeurig in zijn communicatie. In de toekomst zullen we voor financieel advies ook zeker contact opnemen met hem! Een betere adviseur konden wij ons niet wensen. Mvg, Maarten & Tamara

Zeer helder en duidelijk

Menry heeft ons zeer goed geholpen met het afsluiten van de hypotheek voor de aankoop van ons nieuwe huis. Altijd was hij te bereiken voor vragen en advies! Een zeer ervaren adviseur die ik iedereen zou aanraden.

• Afspraken nakomen

Jan is een super adviseur!

Als starters vonden mijn partner en ik dit gesprek erg spannend, totdat wij bij Jan binnenkwamen. Wij hebben dit gesprek als prettig, maar zeer leerzaam ervaren. Wij kijken ernaar uit om vaker met Jan in gesprek te kunnen betreft het kopen van onze 1e woning.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goed en Betrouwbaar

Geef top advies en denkt goed mee

Ontzorgd met een glimlach

Bij een overlijdensgeval, wil je liever niet teveel bezig zijn met financiële zorgen qua hypotheken en hetgeen dit met zich meebrengt. Onze familie is al langer bekend met Menry en door zijn fijne en oprechte samenwerking altijd, hebben wij hem ditmaal ook zsm aangeschoten. In ons geval heeft Menry ons echt weten te ontzorgen, hij heeft dit gedaan door de situatie goed aan te voelen en te beoordelen, de fijne en soepele samenwerking tezamen met zijn brede glimlach hebben gezorgd voor 1 punt minder om ons zorgen over te maken. Niet te formeel waar we van houden maar ten alle tijden professioneel! Dank voor het goede advies en zorgen Menry!

Warme en vertrouwde ondersteuning

Altijd zeer prettig en deskundig advies gehad. Persoonlijk en dynamisch schakelen. Veel kennis en kunde. Voelde heel prettig om het vertrouwen te geven en te krijgen in een goede afloop. De deskundigheid is duidelijk voelbaar.

• Afspraken nakomen

Geweldig advies, zonder haken en ogen.

Het advies gesprek met Daan was plezierig, vriendelijk en wij werden deskundig geadviseerd. Na het advies gesprek wisten wij waar wij aan toe waren bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek. Het vervolg, na het geven van de opdracht, was eenvoudig te volgen. Wij werden constant op de hoogte gehouden van de vorderingen met de aanvraag van de nieuwe hypotheek. De communicatie met Patricia was altijd duidelijk. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke proffesionele mensen

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel erg geholpen met een zeer verhelderend gesprek

Eerst telefonisch al heel fijn te woord gestaan bij het maken van onze eerste afspraak met Jan Mahn. Daarna een heel verhelderend gesprek gehad. Prettige duidelijke toon, recht door zee en persoonlijk. Verrijkt met deskundig advies. Hadden graag 20 jaar eerder van zijn bestaan willen weten.

• Afspraken nakomen

Uitstekende dienstverlening, zeer naar wens

Voor het ophogen van onze hypotheek, hebben we gebruik gemaakt van de diensten van de Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn. Communicatie was erg duidelijk, en alles werd razendsnel geregeld. Ze nemen ontzettend veel werk uit handen. Ook extra vragen worden heel snel beantwoord. Bijzonder fijne ervaring, en ik kan iedereen de Van Bruggen Adviesgroep aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Super service, snel en persoonlijk

We zijn erg goed geholpen door Bas en Carla. Ze nemen de tijd, reageren snel en hebben een persoonlijke aanpak. Zeer fijne ervaring, bedankt voor jullie hulp! Hartelijke groet Ray & Maaike

• Afspraken nakomen

Voor de tweede keer prima geholpen!

Dit is onze tweede keer dat we een hypotheek aanvraag hebben gedaan via de Arno van Dijk van van Brugge adviesgroep. Ook deze keer zijn we uitstekend geholpen. Door goed mee te denken zijn we tot de beste oplossing gekomen en kunnen we niet anders dan tevreden zijn.

Persoonlijk

Barbara heeft ons op een hele betrokken en deskundige manier geadviseerd en begeleid. Hierbij heeft zij bij de hypotheekgever maximaal kansen weten te benutten die onze financiële situatie bood met een op maat vormgegeven hypotheek.

• Afspraken nakomen

Bijzonder snelle en kundige handelwijze!!

Het oversluiten van onze hypotheek was zeer goed geregeld. Heldere uitleg en uitstekende begeleiding! Uitstekende deal gesloten!!

• Afspraken nakomen

Ben goed geholpen. Alle stukken in 1 keer ingeleverd zodat de aanvraag in 1 keer goed gekeurd werd. Slechte ervaring met de vorige gehad. Dus zeer positief.

• Afspraken nakomen

Persoonlijke service, overal aan gedacht

Wij zijn heel fijn geholpen door Bas en Carla. Zeer deskundig, nemen uitgebreid de tijd, en komen afspraken na. Deadlines werden wij altijd op tijd en proactief voor gewaarschuwd. Als kers op de taart werden wij een paar dagen voor de overdracht gebeld door Bas om te checken of we nog vragen hadden en alles goed ging. Top

Professioneel, kundig en oprecht

Super advies en oprechten professionele begeleiding, de adviseurs staan voor je klaar en luisteren naar en denken mee met de klant, zeker in deze roerige tijden is dat enorm welkom.

Prima, probleemloos

Zie boven

Al onze vragen duidelijk uitgelegd en veel tips gekregen

Al onze vragen duidelijk uitgelegd en veel tips gekregen

Prettig en persoonlijk

Prima ervaring allemaal goed en duidelijk verlopen

• Afspraken nakomen

Perfecte service en goede ondersteuning.

Mijn aanvraag verliep uitstekend mede door de goede service en goede ondersteuning van Bruggen, kortom zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Peter heeft veel vakkennis. Hij denkt goed mee met je.

Peter hebben wij leren kennen als een betrouwbare adviseur. Heeft al zijn belofte waar gemaakt. Hij reageert snel op vragen die je heb. Kortom ik zou hem aan al mijn familie en kennissen aanraden.

• Afspraken nakomen

Helder advies waar je mee verder kunt

We wilden advies over het opnemen van overwaarde van ons koophuis, om eventueel te gebruiken voor een tweede woning. De ontvangst met koffie was hartelijk en nadat we onze vraagstelling hadden geformuleerd was het antwoord snel gevonden. Maurice heeft ons hiermee prima geholpen en zullen bij een volgend vraagstuk weer een beroep doen op deze vriendelijke man. Dank je wel, Maurice!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.