Altijd die extra stap

Marcel denkt goed met je mee en heeft our of the box ideeen, die mij echt verder helpen.

Prima.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prijs is zondermeer goed te noemen; Keuzemogelijkheden geheel uitgewerkt en toegelicht. Geen enkele dwang van de adviseur. Vakkundig adviseur. Weet op alle vragen een duidelijk antwoord te geven. En verder een prettig persoon om mee samen te werken.

Prima geholpen

Vriendelijk en komen afspraken na. Alleen maar positieve ervaring.

In één woord: compleet!

Ik ken Gerjam al van een eerder verzoek om advies. Door hem was alles naar tevredenheid geregeld. Dus was het nu niet moeilijk om weer bij Gerjam aan te kloppen. Gerjam kan de vraag goed en snel vertalen naar een advies. Dat advies wordt door Gerjam vervolgens duidelijk uitgelegd met mogelijke alternatieven. Elk met de voor- en nadelen.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar, snel, behulpzaam en meedenkend

Onze financieel adviseur uit Cuijk was zeer betrouwbaar, meedenkend, reageerde snel en had op korte termijn tijd voor je, persoonlijk, vriendelijk, behulpzaam en duidelijk in de uitleg bij al het papierwerk.

Helemaal super

Goede hulp en uitleg super vriendelijk zeker aan te raden

Snelle en concrete communicatie

Ondanks de Corona gebeurtenissen zijn wij goed geholpen en is er goed advies verleend. Waarvoor dank.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg over wat wel en niet kan. Toch misschien een fout in de berekening (verkeerd bruto jaar salaris?) dus niet helemaal duidelijk wat is precies kan lenen.

• Afspraken nakomen

Kundig en duidelijk. Heel erg fijn!

De heer van Waarde heeft mij super goed geholpen. Heel geduldig beantwoordde hij steeds weer al mijn vragen. En belangrijkste, hij heeft gezorgd dat alles op tijd rond kwam, en bleef rustig toen ik in de stress schoot. Super fijn, gaf heel veel vertrouwen en rust.

Eenvoudige uitleg, hartelijke benadering

Het is fijn dat je begrijpt wat hij zegt.

Nico is echt een topper

Heel fijn gesprek en mailcontact gehad. Alles is super gelopen alleen uiteindelijk de keuze gemaakt om naar een andere hypotheek adviseur te gaan ivm korting omdat mijn familie daar ook al zit. Maar anders waren we zeker voor Nico gegaan!

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen als je het niet begrijp dan ga ze het nog een keer stap voor stap uitleggen. Ze hebben alles van het begin tot het einde geregeld ik heb alles als zeer goed ervaren zal zeker iedereen van Bruggen advies groep aanraden

• Afspraken nakomen

Deskundig, vriendelijk en een goede persoonlijke begeleiding

Desirée de Bondt is een uitstekende financieel adviseur. Ze legt alles goed en begrijpelijk uit en denkt goed mee. Wij zijn zeer tevreden over het advies wat wij hebben gekregen en de uitwerking daarvan.

Vriendelijk. Duidelijk. En altijd bereikbaar + behulpzaam

We hebben fijne en erg duidelijke gesprekken gehad. Voor iedereen die er geen kaas van gegeten heeft een hele fijne partij. Daarnaast altijd bereikbaar en snelwerkend. De adviezen en het netwerk van de hypotheekadviseur zijn super goed bevallen.

Erg goed!

Goede ervaring alle vragen werden beantwoord.

Meedenken

Wij willen overstappen van verzekeringen en jullie denken heel goed met de klant mee. Wijzen ons op zaken die belangrijk zijn.

frustrerend

zeer frustrerende ervaring. We kregen van onze adviseur slechts van 1 bank een offerte te zien want die was gewoon de beste voor ons. Uiteindelijk moesten we 2x uitstel van financiering aanvragen (veel slapeloze nachten!), door allerlei ongeregeldheden in het aanvraagproces. En als klap op de vuurpijl bleek later dat de bankgarantie niet was afgegeven (die we wel zouden krijgen), dus die moest hals over kop alsnog geregeld worden terwijl de datum van financiering al enkele dagen was verstreken. Ik hoopte met een hypotheekadviseur op goed advies en op een vlekkeloos en ontzorgd proces, maar dit was het tegenovergestelde. Het enorm spijt gehad dat ik niet meteen naar een bekende bank van mijn eigen keuze ben gegaan.

• Afspraken nakomen

Beste klant, uiteraard was het niet de bedoeling om u slapeloze nachten te bezorgen. Ik wil mijn klanten juist graag ontzorgen. Dat dit in uw geval niet gelukt is, vind ik vervelend en daarvoor bied ik u mijn excuses aan. Bij uw aanvraag heeft e.e.a. veel langer geduurd dan normaal ivm de 2 tot 3 keer zo grote drukte door de Corona-crisis. Daardoor zijn oa bij de betreffende bank zaken te lang blijven liggen. Ook ikzelf heb door de extreme drukte niet voldoende met u gecommuniceerd waardoor u niet altijd direct goed op de hoogte was. Gelukkig is de hypotheek na flink wat contact met de bank alsnog rond gekomen. Daar ben ik blij mee. Ik wens u nogmaals veel plezier in uw nieuwe woning.

zeer goed!

De heer van Waarde heeft ons zeer goed geadviseerd en ook snel en duidelijk de zaken kunnen uitleggen. Bij vragen kregen wij duidelijke antwoorden. Inmiddels is de hyptheek helemaal rond!

• Afspraken nakomen

Geen enkel punt is een zorg

Gewoon top

Constructief, duidelijk en oplossingsgericht

Met Gertjan bezig geweest om de hypotheek van mijn moeder te regelen. Gertjan legt dingen goed uit, geeft duidelijke keuzes en helder advies. Super fijne ervaring.

Zeer teleurstellend

Geachte mevrouw, mijnheer, Ik heb vandaag een zeer negatieve ervaring gehad. Een medewerker was tijdens het gesprek over de uitslag van de verhoging van de hypotheek zeer onprofessioneel en was tijdens het gesprek alleen aan het schreeuwen. Ondanks mijn verzoek dat niet te doen bleef de medewerker schreeuwen. Ik heb aangegeven dat ik niet gediend bent van de wijze van bejegening hierna gaf de medewerker aan dat hij vandaag iets vervelends heeft meegemaakt waardoor hij zeer geiriteerd was. Mijn advies aan u is de medewerker op zijn gesprekstechniek met de klant te wijzen. Ik heb van Bruggen Advies niet nodig om mijn aanvraag bij de bank te mogen indienen. er zijn genoeg andere partijen. Tevens is het de klant dat ervoor zorg draagt dat de medewerker aan zijn inkomen komt en niet andersom. Nogmaals ik ben zeer teleurgesteld in het respectloze gedrag van de medewerker. Deze kwalificeer ik als respectloos, onkundig en onprofessioneel. Ook bij de aanvraag van overname van de hypotheek, heeft de medewerker zich onbeleefd gedragen. Het onbehoorlijk gedrag ging toen over de betrouwbaarheid van de werkgeversverklaring. Ik heb indien u dat wenst een bewijs van mailverkeer en ook van dit telefoongesprek dat ik in zijn geheel heb opgenomen. Tevens vraag ik mij af of de heer van waarde voldoende inzet heeft gepleegd om ons als klant bij de kredietverstrekker Hypo-trust te kunnen vertegenwoordigen. Resumé. Een zeer respectloze vertegenwoordiger die ik niet zal aanbevelen. Hoogachtend, Fam. Wells-Etnel

• Afspraken nakomen

Beste klant, dat u het gesprek zo heeft ervaren is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb van nature een luide stem, wellicht dat dit overkomt als schreeuwen maar dat is zeker niet mijn insteek. Ik ben op dit moment nog bezig uw hypotheek rond te krijgen om u alsnog naar alle tevredenheid te kunnen helpen. Excuses voor het misverstand!

Goede en betrouwbare advidering.

Het contact met de heer Rob van Meeteren verliep in een prettige ongedwongen sfeer. Wij hebben via hem een goede hypotheek kunnen afsluiten met een aantrekkelijke rente. Voor vragen kon ik altijd bij hem terecht. Zeker een reden om ook via hem onze verzekeringen afsluiten.

zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden over het personeel in Dordrecht. werden vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg, via de mail werd er van hun kant snel gehandeld. wat wij wel vervelend vonden was dat we telkens weer stukken aan moesten leveren maar dat lag aan de hypotheek verstrekker, daar zou toch eens een verbetering aangebracht mogen worden. verder niet meer dan lof!!!

Warm

Thomas nam me mee in het proces, gaf van tevoren uitleg waar hij naar gaat kijken en kon onderbouwen waarom hij van bepaalde stukken foto's maakte en bekeek. Hij dacht mee met onze wensen en gaf hier afvies over. Kortom een warme informatieve onderzoek gehad. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Prima service, veel maatwerk.

Janny legde alles rustig uit en gaf adequaat antwoord op mijn vragen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.