Waardeloos

Bij contact verzoek wordt je niet terug gebeld. Bij calamiteiten wordt gezegd: kijk maar in de app. Bij opzeggen van het hele verzekeringspakket moet je toch nog pakketkosten blijven betalen, zogenaamd omdat het bij je hypotheek hoort. Of heeft mark zijn administratie niet op orde?

• Afspraken nakomen

Beste klant, wat vervelend om te horen! Ik ben hier oprecht verbaasd over, ik heb zowel u als uw familieleden de afgelopen tijd geholpen en u was daar elke keer zeer tevreden over. Nu wilde u claimen op de rechtsbijstandsverzekering en daarbij heb ik u uitgelegd dat de verzekeraar ivm de privacy wetgeving (AVG) niet meer via mij mag communiceren, maar alleen nog rechtstreeks met u als klant. Daar hebben we samen een telefonisch gesprek over gehad waarin ik u heb uitgelegd hoe u snel en makkelijk via de app van de verzekeraar met ze kan communiceren. U schrijft ook dat er pakketkosten zijn voor de verzekeringen van uw familielid. Dat is niet correct, waar u op doelt is het onderhoudsabonnement wat uw familielid voor de hypotheek heeft afgesloten. Ik begrijp uit uw bericht dat u ook dat wil stopzetten, uw wens heb ik hierbij uitgevoerd en het abonnement is per 1 mei beëindigd. Ik vind het jammer dat er nu door miscommunicatie deze situatie is ontstaan, had u graag als klant verder geholpen.

Het kopen van een nieuw huis en verkopen van ons huis ervaarde wij als een zeer spannende tijd. Vooral omdat we niet precies wisten wat ons te wachten stond en wat er van ons verwacht werd. Hier heeft Menry ons heel goed in geholpen en begeleid. Het persoonlijke contact de juiste vragen en het vertrouwde gevoel hebben ons gebracht waar wij nu staan; ons droomhuis met een realistische financiering. Menry bedankt voor alles, je bent een topper!

• Afspraken nakomen

Je wordt er prettig en deskundig geholpen

Dhr. van Eck denkt met u mee en is zeer deskundig.

• Afspraken nakomen

Rob heeft ons op een professionele wijze, met een persoonlijke touch goed weten te adviseren.

Rob neemt de tijd om alle vragen die je hebt te beantwoord. Begrijp je het na een keer uitleggen niet dan bewaart Rob de rust om het nogmaals uit te leggen totdat je het begrijpt. Daarbij heeft Rob goed gekeken naar onze wensen en mogelijkheden.

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Ik ben door Joe van den Bergh van Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid uitstekend geholpen in onze zoektocht naar de juiste hypotheek voor onze nieuwe woning. Joe denkt mee in meerdere mogelijke scenario's en levert maatwerk. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

• Afspraken nakomen

Goed advies passend bij onze wensen

In eerste meeting duidelijk kunnen aangeven wat onze wensen zijn en daar is een goed advies over uitgebracht, passend bij onze situatie. Helder en duidelijk gesprek.

Duidelijk en informatief

Leuk persoonlijk gesprek waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ook aan de hand van mijn persoonlijke situatie.

Deskundig advies , klantgericht.Zeer professionele Advies

Zeer professionele hypotheekadviseur de heer Mark Bosma , duidelijke gesprekken gehad waarbij de adviseur de tijd nam om alles goed en begrijpend uit te leggen, adviseur denkt goed met de klant mee. Ik werd meegenomen in het proces en telkens werd mij verteld wat er ging gebeuren en wat ik hiervoor moest aanleveren. De deskundigheid van de adviseurs is zeer goed. En verder een groot compliment voor de snelheid waarmee men het hele proces van inventarisatie tot uiteindelijke offerte wist af te ronden. Zeer tevreden

Geweldig!

Duidelijk, helder, super vriendelijk, neemt alle tijd, niets is te veel! Echt top, dikke pluim!! Heel erg blij, dat ik voor advies gegaan ben!

Prettige samenwerking

Na een warm ontvangst (met gepaste afstand vanwege het coronavirus) kregen we alle informatie die we nodig hadden

betrouwbaar en correct

Rob heeft voor ons voor de 2e keer de hypotheek geregeld en de samenwerking is prettig verlopen. Alles is weer keurig geregeld.

• Afspraken nakomen

Zeer veel kennis van zaken.

Mijn ervaring was zeer prettig en correct.

Zeer goed,helemaal happy.

We zijn beide zeer goed ontvangen,lekkere koffie,en er tegenaan,HIJ heeft voor ons alle tijd genomen.alles tot aan de puntjes uitgelegd. We weten nu naar alle rust wat we moeten doen. Dus terug en alles doorzetten. Grt Marco en Marja Zwolle.

• Afspraken nakomen

Altijd bereikbaar, duidelijk in advies en neemt de tijd voor jou als klant!

Onze financieel adviseur kennen wij inmiddels enkele jaren. Onze zoektocht naar het huis van onze dromen, kende enkele tegenslagen. Zo zagen we een huis aan ons neus voorbij gaan omdat de verkopende partij zich op het allerlaatste moment terugtrok. En ook zijn we enkele keren overboden. Desondanks kregen we iedere keer weer alle tijd en aandacht van onze adviseur. Hij stelde ons gerust, als mijn partner en ik vragen over de loop van zaken hadden en heeft de beste hypotheek voor ons gevonden. Wij zouden ons geen betere adviseur kunnen wensen!

Geweldige ervaring.

Dankbaar, dat Arno ons zo goed geholpen heeft. Alles zo snel en netjes gedaan voor ons. Prima in orde. Keurig afgehandeld ook. Dank je wel Arno.

• Afspraken nakomen

Goed advies, reëel, begrijpelijke taal.

Ik kreeg een duidelijk advies over de maximale hoogte van mijn toekomstige hypotheek, over de mogelijkheden en ook over de dingen waar ik rekening mee moet houden.

Professioneel en persoonlijk

Van begin tot eind erg vriendelijk contact. Open sfeer. Professioneel, zowel in advies en service. Bij onverwachte omstandigheden wordt er goed op gereageerd. Erg vertrouwelijk.

Duidelijk en vertrouwd

Duidelijk, deskundig en vertrouwd.

Zeer prettig

Al twee keer heb ik een adviesgesprek gehad waarbij alles duidelijk wordt uitgelegd. De eerste keer over een hypotheek en de tweede keer over pensioen. Ik ben goed geholpen en als ik ooit weer advies nodig heb ga ik zeker weer naar Van Bruggen Adviesgroep Amersfoort!

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en advies gekregen en de mogelijkheden goed besproken.

Goede ervaring

• Afspraken nakomen

Goede, duidelijke en eerlijke communicatie

Wij hebben stressloos onze hypotheek over kunnen sluiten. Alles was duidelijk, goed georganiseerd en goed uitgeplozen. Rob werkt erg nauwkeurig en zoekt alles tot de bodem uit. Zo stond niemand voor verassingen en werd onze nieuwe hypotheek in 1 keer goedgekeurd. Ook met alle verzekeringen kunnen we bij Rob terecht. Ook hierin kan hij ons goed adviseren en wordt alles super geregeld.

• Afspraken nakomen

Een vriendelijke en vooral deskundig advies

De heer G van de Wielen kenmerkte zich als een kundige , behulpzame en vriendelijke adviseur die ik graag van harte aan beveel.

• Afspraken nakomen

Zeer vakkundig en duidelijke communicatie

We waren erg tevreden over het gegeven advies en de uitwerking daarvan.

• Afspraken nakomen

Zeer professionele ondersteuning bij complexe materie van hypotheek aanvraag

Niet iedere dag ben je bezig een hypotheek aan te vragen, met veel aanbieders op de markt, complexe financiële materie is het heerlijk een ervaren financieel adviseur aan je zijde te hebben die op een gedegen en rustige manier uitleg geeft en op zoek gaat naar de beste hypotheek vorm, zeer klantgericht en niet uit op eigen gewin. Als je zelf niet bekend bent met deze materie is het heerlijk dat iemand jou door het grote bos de juiste weg kan wijzen

• Afspraken nakomen

Ik kom nu al voor de vierde keer bij Andre van Eck en ik word altijd goed geholpen

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.