De hulp en begeleiding is professioneel en persoonlijk.

Een vriendin raade mij van Bruggen Adviesgroep aan voor het kopen van een huis. Tot nu toe is de ervaring fantastisch! Er wordt echt gekeken naar de mogelijkheden (vooral als jonge starters) en waar er uitwijkmogelijkheden zijn. Als wij bepaalde zaken niet begrijpen wordt er de tijd genomen om dit rustig te bespreken. Van Bruggen Adviesgroep zal ik daarom aan iedereen aanraden!

• Afspraken nakomen

Ik heb een goede ervaring met Yorrick. Makkelijk en behulpzaam in de omgang.

• Afspraken nakomen

Tot nu toe zeer tevreden met de intake gesprek

Intake gesprek was open en betrouwbaar omdat het over de overwaarde van het huis ging. Meerdere punten besproken en nu kijken in hoeverre de punten realiseerbaar zijn.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer prettige ervaring tot dusver

Enthousiast, behulpzaam, zeer adviesgericht.

Erg goed

Snel een duidelijk beeld gekregen met de mogelijkheden voor mij en er werd met de klant meegedacht- goed en vriendelijk contact

Echt een ontzettende dienst

Goede ervaring en erg klantvriendelijk en adequaat.

Feitelijk en empatisch gesprek

Ik ging weg met een gevoel dat ik goed gehoord was, en met vertrouwen om verder met Van Bruggen een traject in te gaan, wanneer dat gaat spelen. Het was veel informatie om in korte tijd te bespreken en toch voelde niks gehaast of overgeslagen. Dat waardeerde ik enorm.

• Afspraken nakomen

Deskundig, terzake, duidelijke afspraken, zeer goede communicatie.

Na verzoek voor een afspraak, werden vele wielen aan het draaien gezet. Zeer deskundig en duidelijk advies. Vertrouwen in Van Bruggen steeg hierdoor. Klantgericht en prima begeleiding

• Afspraken nakomen

Je krijgt een degelijke, gestructureerd, helder en eerlijk gesprek.

Men heeft verstand van zaken en een nuchtere kijk op de zaak. Je weet waar je aan toe bent en er wordt een eerlijke en redelijke prijs afgesproken.

Goede voorlichting

Ik ben zeer tevreden over Ron Groen , luistert goed en geeft dan zijn idee en advies wat er gedaan moet worden .

• Afspraken nakomen

Duidelijk kennis van zaken, stond open voor wat ik te zeggen/vragen had.

perfect

alles word voor je geregeld ,heeft verstand van zaken

• Afspraken nakomen

Heel prettig zaken doen met van Bruggen!

Het personeel is ervaren en deskundig, wij ervaren de begeleiding en het advies van van Bruggen als zeer prettig!

Gewoon goed en duidelijk

Prettig en snel

Top adviseur !

Geeft duidelijke uitleg, leidt je door het hele proces van hypotheek aanvragen heen van begin tot eind. Klantvriendelijk en deskundig. Wij zijn zeer tevreden !

• Afspraken nakomen

Erg informatief en praktische hulp

Ik ben informatief erg goed geholpen, maar ook de praktische zaken zijn goed uitgelegd, wat is er nodig om een huis te kopen, wat is handig en wat is slechts optioneel. Fijn dat ik geweest ben!

Snel en duidelijk!

In het eerste gratis gesprek is de door dhr. Hendrix gegeven informatie duidelijk en helder geformuleerd.

Duidelijk en transparant

Korte en bondige uitleg m.b.t. financiën.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Erg duidelijke en vriendelijke hulp

Ik heb maar een keer met ze afgesproken maar ik heb er een erg goed gevoel bij.

• Afspraken nakomen

Ontzettend klantvriendelijk en betrokken personeel

Mijn vriendin en ik hadden bij onze eigen bank ontzettend veel problemen om onze hypotheek rond te krijgen. Na een maand lang heen en weer bellen, mailen en nogsteeds geen stap verder komen hadden wij besloten van bruggen te bellen in de hoop dat hun ons kunnen helpen zekerheid te krijgen. Nadat we onze situatie uit hadden gelegd (en ook de tijdsdruk die erbij kwam kijken) zijn ze gelijk aan de slag gegaan en hebben ze ons ontzettend goed en snel geholpen. Waar we bij onze eigen bank na een maand nog niks bereikt leken te hebben, kregen we dankzij van bruggen binnen een week al een hypotheekvoorstel en konden we eindelijk weer blij zijn met de koop van ons huis inplaats van hele dagen hierover te stressen.

Vertrouwd

Ik dacht in eerste instantie dat ik het wel alleen kon regelen. Op advies van mijn aankopend makelaar heb ik contact gezocht met Van Bruggen Adviesgroep, Desirée. Vanaf het eerste moment voelde het goed en vertrouwd. Alles eerlijk en duidelijk uitgelegd. Achteraf gezien had ik het nooit alleen gekund. Heel blij en opgelucht dat het allemaal geregeld werd, zonder zorgen. Dank daarvoor.

Zeer prettig

Goede voorlichting en gelukkig helemaal niet opdringerig

Goed advies gegeven

• Klantvriendelijkheid N.v.t.