Prima advies

Prima advies, geduldig en vriendelijk. Niet opdringerig

Duidelijke uiteenzetting

Met veel vragen binnen gestapt. Na hartelijk welkom en uitleg over van Bruggen groep duidelijke uiteenzetting op alle vragen van mijn kant. Stapte na ongeveer 3 kwartier tevreden nasr buiten.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer kundig en klantvriendelijk

Heel vertrouwd

Vriendelijk en behulpzaam.

Snel ,behulpzaam en deskundig.

• Afspraken nakomen

Zorgeloze ervaring bij het kopen van ons eerste huis

Wij zijn bij het kopen van onze eerste woning fantastisch geholpen door Desirée en Janette. Naast dat wij informatie aan moesten leveren hebben wij geen moment omkijken of zorgen gehad tijdens het proces. Hierdoor voelde het soms bijna alsof het té soepel ging. Al met al een erg fijne ervaring die ik iedereen zou aanbevelen. Ook de communicatie verloopt vlot en met iedere vraag de we hadden tijdens het proces zijn we enorm goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Goed en helder contact en communicatie

Ton (Tettero) is goed/uitstekend, helder hoe zaken in elkaar zitten en wat wij te verwachten hebben, Komt afspraken na. Dit geldt tevens voor de ondersteuning van Cynthia (Tettero)

• Afspraken nakomen

Goede info gekregen van Rick , fijn gesprek heel duidelijk met als gevolg dat wij een verzekering laten regelen door dit bedrijf.

Geweldig advies

Zeer goed advies en heel fijn gevoel.

Top service!

Altijd een deskundig en eerlijk advies. Zeer goed bereikbaar.

Helaas geen terugkoppeling

Begon goed, daarna meerdere maken afspraken niet nagekomen.....

• Afspraken nakomen

Wat ontzettend vervelend! Mijn welgemeende excuses. Door grote drukte eerder dit jaar zijn er bij u wat dingen fout gegaan, ik ben domweg vergeten mijn afspraken met u na te komen. Dat vind ik oprecht heel vervelend en ik bel u zo meteen om te kijken of ik u alsnog kan helpen. Sorry!

Zeer goed geadviseerd.

Het was een fijn gesprek en heeft veel inzicht gegeven. Vr.gr. Lila

Eerlijk

Vakkennis

• Afspraken nakomen N.v.t.

Top. Aandacht voor de klant en deskundig advies

Hendrik Jan is erg eerlijk, betrouwbaar, betrokken en denkt goed met de klant mee. Goed advies gesprek gehad.

Weinig nieuwe informatie.

De adviseur heeft mij niet veel meer verteld dan ik al wist. Alleen de informatie over dat energielabels van invloed zijn op de hoogte van de hypotheek was nieuw voor mij. Onderwerpen zoals bv. financiële hulp van derden, overbieden, inleg eigen geld of een vorige hypotheek heb ik zelf aangedragen.

• Afspraken nakomen

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, en goed geholpen

• Afspraken nakomen

Michel doet er alles aan om je te helpen

Advies reageert snel, correct en doet er alles aan om alles te regelen.

Juiste advies

Het juiste advies wat wel kan

In een woord prima

Snel en duidelijk geholpen. Het gevoel dat de adviseur wist wat we wilden heeft erg geholpen waardoor we ook snel een keuze konden maken.

• Afspraken nakomen

Rob is een schat en een geduldig doorzetter

Rob blijft altijd geduldig en vriendelijk ook als het spannend wordt, wij zijn heel erg blij met zijn hulp en advies. Hartelijke groet, Polletjes & co

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam.

Nu al 2x contact gehad met Arno. Arno is vriendelijk en doet echt zijn best voor je. De mogelijkheden zijn duidelijk uitgelicht en besproken. Ik zou Van Bruggen zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Er wordt aandachtig naar jou persoonlijke situatie gekeken!

Peter kijkt graag met je mee naar de mogelijkheden die er voor jou zijn. Daarmee krijg je meer opties die bij jou situatie passen en daarmee ook een geslaagd finacieel advies wat wordt omgezet naar de werkelijkheid! Een prettige samenwerking om het kopen van een huis rond te krijgen, en dat erg snel ook!

• Afspraken nakomen

Ron blijft mijn adviseur!!

Zeer vriendelijk en deskundig

Heel goed geholpen

Netjes vriendelijk en adequaat geholpen

Zeer goede service

Heel goed geholpen

Excellent!

Mirjam denkt mee op alle vlakken! Echt een topper!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.