Duidelijk en deskundig advies. Goede cummunicatie, waarbij je altijd met vragen terecht kunt en snel reactie krijgt.

positieve en heldere benadering

Hele fijne samenwerking vanuit mogelijkheden.

Prima advies. Vriendelijk personeel

Eerlijk en menselijk

Super adviseur! No nonsense, open en eerlijk!

• Afspraken nakomen

Volledig ontzorgd. We hebben ons nergens druk over te hoeven maken.

Personeel met verstand van zaken en goede begeleiding tijdens de looptijd van het hypotheek traject. Menry heeft van begin tot eind het gevoel gegeven dat hij de aanvraag volledige onder controle had. Uiteindelijk was dat ook zo.

• Afspraken nakomen

Menry is een zeer gedreven adviseur, gaat net dat stapje verder waar andere stoppen. Hier word je nog ouderwets als persoon behandeld, en niet als nummer of inkomsten object.

• Afspraken nakomen

Ik werd prettig geholpen en mijn financieel adviseur was goed te bereiken.

Het tempo lag hoog, waardoor de zaken vlot geregeld waren.

netjes goed duidelijk meegaand

de ervaring was zeer prettig zeker de intake gesprek ik had wensen en we hebben geprobeert alles voor me kaar te krijgen geen vraag was teveel of stom ik ben niet zo goed met al dat papierwerk, maar ben goed begeleid mijn dank hiervoor

Enorm klantgericht

Een hypotheek krijgen kan een hoop stress met zich meebrengen. M.karamatali van Van Bruggen adviesgroep doet er alles aan om dit bij de klant weg te nemen. Elk moment van de dag is het mogelijk om zowel telefonisch of mail contact te hebben. Ik zou een ieder deze samenwerking aanraden. Na het kennismakingsgesprek zal u er ook zo over denken.

• Afspraken nakomen

Advies op maat, persoonlijke benadering en duidelijke afspraken

Dankzij het directe persoonlijke contact konden we snel tot een gerichte oplossing komen. De informatie werd in duidelijke en begrijpelijke taal uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Goede en snelle uitwerking en toezending van afgespoken afspraken

De eerste zin zegt alles

Snel

Open en eerlijk

• Afspraken nakomen

Prima adviezen en goede service!

Hele goeie service

Blij te hebben gekozen voor van bruggen advies groep. Heel fijn samen werken, ook de communicatie gaat heel snel en makkelijk. Zelf buiten de normalen werktijden altijd bereikbaar en zorgen dat zelf dan alles voor je geregeld word.

Zeer tevreden!!

Wij zijn zeer tevreden met de werkwijze van Menry en zijn goed geholpen van A tot Z, we hoefden maar te bellen met een vraag en wij werden binnen no time beantwoord. Dus voor ons een absolute aanrader. Menry nogmaals bedankt voor je hulp. Groetjes Jeffrey en Natalie

• Afspraken nakomen

zeer goed deskundig en erg vriendelijk geholpen

goed advies en erg behulpzaam, houden er een goed gevoel aan over.

• Afspraken nakomen

Duidelijk advies, meedenkend en deskundig.

De samenwerking is prima verlopen. Van begin tot eind meegedacht met ons en geluisterd naar onze wensen. Uiteindelijke producten voldoen aan de verwachtingen. Tijdens het proces ook diverse reflectiemomenten wat tot inzicht leidt en helpt met de keuzes. Goede en desundige adviezen gehad, waarbij we zelf de keuzes gemaakt hebben.

• Afspraken nakomen

Gertjan van Waarde biedt TOPSERVICE aan!!!

Van Bruggen Adviesgroep is voor ons een handelsnaam. Wij beoordelen graag de persoon die ons deze topservice heeft geboden en dat is Gertjan van Waarde. Al vanaf dag 1 hadden wij een klik met hem en hij heeft alles waar gemaakt wat hij heeft toegezegd. Voor ons is hij echt een dikke 10 waard!!!

Vriendelijke mens

Het is bij 1 gesprek gebleven

• Afspraken nakomen

Zeer goed, prettig en begrijpelijk. Goede service

Wij kwamen bij Jan Glastra van Bruggen Adviesgroep terecht via een collega. En wat zij zei was waar. Duidelijkheid en in begrijpelijke taal werd er met ons gesproken. Wij zijn zeer blij met hun.

Zeer slecht

Adviseur kwam te laat op de afspraak. Heeft niet goed uitgezocht of Venn hypotheken bedrijven met meerdere holdings aannam. Nam weinig zelf contact op, moesten vaak zelf erachteraan. Zou zaken opsturen naar raadhuys voor een inkomensverklaring, dit veel te laat gedaan. Uitstel van ontbindende voorwaarden en bankgarantie aangevraagd zonder ons medeweten. Na uitstel meldde hij dat Venn hypotheken helemaal niet in zee gaat met bedrijf zoals mijn partner heeft. Dit had hij vanaf dag 1 kunnen weten want het staat blijkbaar gewoon op de website van Venn. Daarnaast zei hij niet te weten dat er meerdere holdings waren, hoewel hij vanaf het eerste gesprek over een organogram beschikte. Hij kwam met een nieuwe voorstel maar had dit ook niet verder nagecheckt dan enkel in zijn systeem kijken of ze met zakelijke klanten werken. Nooit excuses voor iets gekregen wat fout was gegaan. Uiteindelijk zijn wij er zelf uitgestapt omdat we totaal geen vertrouwen meer in hadden!

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Afspraken nakomen

Wij vinden het jammer dat u deze ervaring met ons kantoor heeft ondervonden. Graag geven wij onze reactie. De adviseur was in de veronderstelling dat de hypotheekaanvraag in uw situatie geaccepteerd zou worden maar heeft u vooraf ook aangegeven dat uw situatie complex was. Waaruit de complexiteit bestaat is met u besproken, we zullen dit niet hier vermelden ivm uw privacy. De verklaring die opgevraagd moest worden bij Raadhuys kon pas worden opgevraagd toen u uw definitieve jaarstukken had aangeleverd. Dit heeft u op 9 mei gedaan waarna diezelfde dag ook de verklaring is opgevraagd. Daarna bleek inderdaad dat de betreffende geldverstrekker geen aanbod wilde doen. Er is u aangeboden uw aanvraag verder te behandelen, dit is in overleg met u niet gedaan. Wanneer u ons inschakelt om uw aanvraag te verzorgen voelen wij ons ook verantwoordelijk voor de gevolgen als u de hypotheek te laat of niet rond krijgt. Wij zijn daarom dan ook in actie gekomen naar de verkoper om de ontbindende voorwaarden te verlengen. We hopen dat u inmiddels uw hypotheek heeft kunnen regelen. Jammer dat wij u niet verder hebben mogen helpen.

Duidelijke, gerichte adviezen.

Contact verliep snel en duidelijk. Er is goed gekeken naar de wens van de klant.

Goeie service

Met elke vraag kan je terecht. Je word gelijk en overal mee geholpen. 2de keer bij dit zelfde kantoor en zou t zo weer doen

• Afspraken nakomen

Goed contact, en goed en vlot geholpen!! Bedankt!!

Prima eerste contact

Duidelijk, prettig en helder advies, afgestemd op mijn vragen /situatie.

Filter op locatie

Filter op Taal

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiƫle dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiƫle vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.