Deskundige adviseur

Rob heeft ons erg goed geadviseerd. Het was ook fijn dat alle afspraken bij ons thuis en in de avonduren konden worden gepland.

Persoonlijke & Gedetailleerd Advies

Arjen heeft ons doorheen het hele proces, heel deskundig en gedetailleerd geholpen. Mn vrouw & ik hadden geen voorkennis in verband met hypotheken in Nederland, maar hebben dankzij Arjen een hele goede hypotheek kunnen afsluiten. Arjen heeft ons ook persoonlijk behandeld en we waren zeker geen nummer in z'n agenda, maar werkende als een team om hetzelfde doel te bereiken.

Netjes en correct geholpen

Super fijn geholpen om alles voor ons in orde te maken, bedankt daar voor.

• Afspraken nakomen

eerste gesprek gehad, positieve indruk

Het was een eerste gesprek, professionele aanpak. Afwachten hoe efficient opvolging zal zijn

heel prettig en vakkundig

Heel prettig en vakkundig zijn wij geholpen door Gerjam van der Wielen een aanbeveling voor een ieder die advies nodig heeft in dit soort zaken. Een dikke tien

• Afspraken nakomen

Meerdere keren geweest altijd tevreden.

Wij hebben meerdere keren gebruik gemaakt van het advies van de van Bruggen groep. Resultaat is altijd tot volle tevredenheid geweest.

Eerlijk en persoonlijk

Van begin tot eind een fijne samenwerking.

• Afspraken nakomen

Prima advies en financieel plan.

Een deskundige kijk of ons financieel beleid.

• Afspraken nakomen

Nemen de tijd voor je en zijn erg vriendelijk!

Heel prettig geholpen.

Prima eerste gesprek

Er is goed naar ons geluisterd wat onze wensen zijn op hypotheek gebied. We zien het volgende adviesgesprek met belangstelling tegemoet.

Begripvol

Begripvol en behulpzaam

• Afspraken nakomen

Proffesionele en duidelijke adviezen.

Totale ontzorging m.b.t. Financiele en verzekeringszaken. Duidelijke uitleg en ruim voldoende aanbieders waar uit te kiezen valt.

Hoed ge informeerd

Duidelijk stappen plan.

Prima geregeld

Voor het oversluiten van onze hypotheek hebben wij goed contact gehad met Jarno Ippel. De vele gegevens die voor het oversluiten nodig waren zijn tijdig aangeleverd ondanks het feit dat dit in een kort tijdsbestek moest gebeuren. De afspraak met de notaris voor het officiele gedeelte was ook goed geregeld.

Goede uitleg

Dit was het eerste bezoek,en kreeg een zeer goede uitleg

• Afspraken nakomen N.v.t.

Tot zover heel fijn

Zijn nog 'in proces'.....

• Afspraken nakomen

Alles goed en netjes op tijd geregeld

Zij hebben ons vanaf het begin goed bijgestaan en geadviseerd. Ook is alles binnen de noodzakelijke termijn naar tevredenheid gehaald. We hebben tijdens het verloop goed contact met Rob gehad en zijn zeer tevreden over zijn inzet.

• Afspraken nakomen

Goed advies en goede service

Staat altijd voor je klaar en geeft goede adviezen. Belt altijd netjes terug en kunt op hem bouwen.

• Afspraken nakomen

Heeft mij geweldig geholpen!

Reageert snel en adequaat, legt alles goed uit, denkt goed mee!

• Afspraken nakomen

Prima, de afsluiting van de proceduren wat minder

Prettig geholpen, snel antwoorden en uitleg Alleen na de afspraak met de notaris die rond de vakantie van de adviseur was nooit meer wat vernomen van hem. Wat jammer is want kost best wel wat en dan is een nette afsluiting ook wel prettig.

Prima en snel advies

Jarno heeft me zeer adequaat geholpen

Top advies

IK wilde bepaalde mogelijkheden onderzoeken wat mij hypotheek betrof. Het uiteindelijke advies was super ook al betekende dat voor van bruggen niet direct we zaken konden doen.

• Afspraken nakomen

Ik werd heel goed en vriendelijk en positief begeleid

Menry stelde me steeds op een fijne positieve manier op mijn gemak. Ik voelde me erg welkom en gezien. Zijn enthousiaste manier van welkom heten en bij vertrek deed me goed. Hij nam me veel werk uit handen en gaf goede tips en raad waar ik op kon letten zodat ik me kon concentreren op de verhuizing.

• Afspraken nakomen

Goed advies, geduldig en deskundig!

Snelle reactie bij mail en telefoon. Duidelijke uitleg en altijd vriendelijk! Mijn zoon gaat in 2020 met Rob in zee voor zijn 1e hypotheek; dat zegt genoeg!

• Afspraken nakomen

Een klantvriendelijke en snelle service.

Met het oog op mijn situatie is er klantvriendelijk en snel het een en ander maar tevredenheid afgehandeld.

Filter op locatie

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.