Goed, snel en bruikbaar advies

Wij zijn met van Bruggen Adviesgroep in aanraking gekomen omdat wij een adviseur in de regio (Friesland) zochten die ons kon adviseren over het oversluiten van de hypotheek m.b.t. lage rente. Uiteindelijk hebben wij een nieuwe hypotheek, met lagere lasten verhoogde duurzaamheid en waarde voor onze woning kunnen realiseren. Dankzij goed en snel advies van Corjan Bal.

• Afspraken nakomen

Fijne samenwerking en goed advies

Vanaf het eerste contact moment met Arno een goed gevoel. Arno is een prettige man om je financiële situatie mee te bespreken. Hij heeft me een zeer goed advies gegeven, waardoor ik een juiste hypotheek heb weten te vinden. Na het adviestraject wordt je goed op de hoogte gehouden van de actuele stand en blijven ze met je in contact. Een prettig team om mee in zee te gaan!

• Afspraken nakomen

Fijn om advies van jullie te hebben gekregen, echt professionals

Jammer dat het geen verbetering kon geven in de over te sluiten hypotheek. De boeteRente was 4800€ en rentemiddeling was bij de Rabobank niet mogelijk heb ik zelf nog gevraagd. De hulp was bij de Rabobank ook prima.

• Afspraken nakomen

Zijn heel goed en vriendelijk geholpen

Onze ervaring is gewoon Top.We zijn zo goed geholpen. En alles is heel snel gegaan.We zijn ook goed voor gelicht.Dus Rick Slooten heeft ons goed geholpen.

Deskundig en vriendelijk

• Afspraken nakomen

Zeer goed geholpen door corjan bal vriendelijk zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Zeer klantvriendelijk. Er wordt goed rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden. Goede service.

• Afspraken nakomen

Precies gekregen waar ik naar opzoek was!

Het was een fijn gesprek waarbij werd geluisterd naar mijn verhaal en vragen. Vervolgens vragen inhoudelijk beantwoord en is er een advies gegeven. Dit advies is later ook nog gemaild.

Perfecte ervaring!

Goed eerste contact en vervolgafspraak op kantoor. Deskundige, vriendelijke benadering en afhandeling door Marc Rozenboom! Een aanrader.

• Afspraken nakomen

Heldere informatie en prettig communiceren

Vanaf het eerste contact hebben wij het hele traject van informatievraag tot afsluiten van de hypotheek als prettig ervaren. Bij vragen zijn de medewerkers goed bereikbaar of nemen ze direct zelf contact op als dat nodig is.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig en deskundig!

Wederom mijn hypotheek via Van Bruggen Adviesgroep Vleuten De Meern laten aanpassen. Heel prettig geholpen. Veel aandacht voor alle zaken, zelf als er zaken naar boven komen die extra aandacht nodig hebben of werk geven. Kitty is duidelijk, komt afspraken na en heel fijn in de omgang.

SUPER

Zeer meedenkend en professioneel advies gehad van Daan Ook al was het voor ons zeer spannend maar het kwam altijd goed volgens Daan en dat was ook zo We zijn nu trotse bezitters van een prachtig appartement dankzij de hulp van Daan ,Patricia en de makelaar Marcel Olijhoek De communicatie met Patricia was ook zeer geweldig,ze gaf advies maar daarachter is het een pracht mens en zeer deskundig Wat ook zeer fijn is dat alles onder één dak zit .

Perfecte service!

Na een bijna verloren hypotheek via een ander adviesbureau moesten mijn vrouw en ik op de valreep een andere adviseur zoeken. Op korte accurate wijze heeft de Van Bruggen adviesgroep ons uitstekend snel geholpen met de gecompliceerde aanvraag. Waarbij op gepaste wijze advies aan ons is gegeven. Zonder Van Bruggen was het huis nu verloren geweest, eeuwig dankbaar voor de geweldige inzet. (Die tevens ook in de weekenden heeft plaats moeten vinden om alles tot een succes te laten aflopen). Perfecte service!

Zo wil je het hebben!

Vakkundig en slim geholpen door Carla en Bas wat ons een hoop geld gaat besparen de komende jaren.

• Afspraken nakomen

Snelle service en afhandeling!!

• Afspraken nakomen

Uitstekende service en constructieve gespreksvoering

Zeer goed geholpen door onze adviseur van van Bruggen. Als starters waren wij vrij onwetend op het gebied van het kopen van een huis en alles wat daarbij komt kijken. We zijn zeer goed geholpen en zouden van Bruggen zeker aanraden.

• Afspraken nakomen

Goed samenwerking voor snel nauwkeurig resultaat

Een plezierig samenwerking met advies op maat , bereikbaar voor vragen zeer betrokken bij de situatie.

• Afspraken nakomen

Er is een oplossing gezocht

Er is contact geweest en tot een oplossing gekomen.

• Afspraken nakomen

Perfecte behandeling van de gestelde vraag en correcte afhandeling.

Alle afspraken zijn nagekomen en binnen de afgesproken termijn afgehandeld.

Naar volle tevredenheid geholpen

Mijn vriend en ik gingen een eerste huis kopen en wisten niet zo goed hoe alles werkte. Wij zijn van begin tot eind heel goed geholpen. Wij zijn over elke stap geïnformeerd door middel van videogesprekken. Alles is heel vlot en soepel verlopen.

Duidelijk en transparant

Fijn gesprek gehad. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd, we konden mee kijken in de berekeningen. Eerlijk en vertrouwd gevoel!

Duidelijk, eerlijk en snel

Goed geholpen met de hypotheek en snel en duidelijke uitleg op onze vragen Erg blij met Corjan

Goed en snel geregeld !!

In 2,5 week onze hypotheek geregeld ondanks dat het zakelijk was. Fijne samenwerking en korte lijntjes met Jolanda.....niets was haar te veel. 100 % top en daarom 5☆☆☆☆☆

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.