Onze vragen zijn goed beantwoord.

We hebben voldoende informatie gekregen waar we goed mee verder konden.

Professioneel, vriendelijk, deskundig

Marc Rosenboom was vriendelijk en professioneel in zijn benadering en werkwijze. Zijn deskundigheid was evident. De uitleg was helder en hij ging respectvol met ons en eventuele kennishiaten om.

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel tevreden met het bereikte resultaat en bedanken David en zijn medewerkers voor al het goede werk dat er is verricht.

• Afspraken nakomen

Ik ben perfect geholpen bij mijn financiële zoektocht

Er is steeds goed duidelijk gemaakt wat er moest gebeuren. De aanvraag voor de hypotheek en de verzorging van de aan te leveren stukken was zeer goed. Goede uitleg als ik iets niet begreep. Van het begin tot het eind heb ik me in zekere handen gevoeld.

Zéér tevreden !

ik kan niet anders zeggen dan dat Leon Brouwer ons weer uitstekend heeft begeleid en geholpen!!!

Zeer attent, snel en effectief

Zeer attent, snel en effectief

• Afspraken nakomen

Bas abbenhuis heeft ons goed ontvangen, adequaat geholpen en zeker een enorme toegevoegde waarde

Beste, 2de maal dat we met Bas Abbenhuis aan tafel hebben gezeten; destijds voor onze aankoop in amsterdam, nu voor de verkoop en de 2de aankoop in vught. Zeer vriendelijk, adequaat, altijd bereid en bereikbaar, simpele jip & janneke taal (maakt ons leven ook een stuk makkelijker:)) en uiteindelijk een perfect eindresultaat. Ik zou bas zeker aanbevelen Groet Mijke en Merlijn

• Afspraken nakomen

Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen is zeer deskundig en snel.

Voor de 2e keer onze adviseur en bemiddelaar bij het kopen van een huis en tevens bij het regelen en in orde maken van de hypotheek. Zeer tevreden over het contact en de bereikbaarheid van het kantoor. Je krijgt altijd snel en goed antwoord op vragen en het voelde weer als zeer betrouwbaar. We zijn ontzettend blij met Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen!

• Afspraken nakomen

wij zijn enorm en tot grote tevredenheid geholpen

Wij zijn enorm en tot grote tevredenheid geholpen door Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen. We zijn er een aantal keer op visite geweest en alles werd voor ons voorgerekend, uitgerekend, uit bedacht, op papier gezet en met ons doorgenomen tot wij het helemaal snapten. Er is ons een hoop stress bespaart gebleven want wij hadden/hebben alle vertrouwen in Dhr. B. Abbehuis. Wij bevelen hem van harte aan bij vrienden en familie. Onze hartelijke dank voor alle goede verzorging

Erg fijn en goed advies

De derde keer dat we van deze adviseur gebruik hebben gemaakt, daar spreek alle vertrouwen in uit. Niet de goedkoopste maar volgens ons wel de beste.

Deskundig, duidelijk, vriendelijk

Fijne ervaring(en), duidelijke taal en neemt tijd om zaken uit te leggen. Neemt alles uit handen en ontzorgt bij de toch al hectische, spannende periode van het afsluiten van een hypotheek/kopen van een huis. Al meerdere keren als erg prettig ervaren!

Geweldig informatief

Het was gezellig en informatief. Precies de informatie die we nodig hadden, terwijl we bij een andere adviseursgroep niet verder kwamen vanwege gebrek aan duidelijkheid, was er hier veel duidelijkheid en daardoor wisten we wat we moesten doen om verder te kunnen komen. Zodra de intentieverklaring er is nemen we meteen contact op om verder te laten uitzoeken en jullie hulp bij onze reis te kunnen hebben.

supergoed!!!

Duidelijk, begrijpelijk en ook nog eens een supervriendelijke en deskundige adviseur

• Afspraken nakomen

We hadden ons geen betere hypotheek adviseur kunnen wensen.

Zeer deskundige en vriendelijke man om zaken mee te doen.

• Afspraken nakomen

Ons eerste gesprek met Jan Mahn was heel prettig en zeer nuttig!

Jan Mahn heeft naar ons geluisterd en meegedacht. Hij heeft royaal uit zijn kennis en ervaring geput om ons van advies te voorzien. We zijn er blij mee. Joost Kotting en Han Tilman

• Afspraken nakomen

vriendelijk,duidelijk en zeer behulpzaam.

wij zijn op een plezierige en eerlijke wijze geinformeerd.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, Adequaat, voorzien van juiste informatie, eerlijk en openheid.

• Afspraken nakomen

Adviseur helpt ons goed met prima uitleg. Dik tevreden

Kundig personeel.

Mooie ervaring.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Erg behulpzaam

Ik ben door te gaan zoeken via google bij van Bruggen terecht gekomen. Ik ben goed geholpen en ik raad ook dit bedrijf aan voor starters ( net zoals ik ).

Prettig

Goed advies, mogelijkheden besproken.

Helemaal top

Dat ik geen op en aanmerkingen heb

Super goed

Zeer goed. Er wordt goed naar je eigen wensen geluisterd.

Top advies geghad

Geweldig advies. Hij ging er helemaal in mee op en gaf een goed advies..ik weet nu previes op financiël vlak waat ik aan toe ben en tot hoe ver ik kan gaan.

Deskundig en goed

Deskundig en goed

• Afspraken nakomen N.v.t.

Filter op locatie

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn.

Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.