Echt een rots in een heftige branding

Ik begon met financieel advies omdat ik door de bomen het hele hypotheekbos niet meer zag. Daarna liet ik me ook adviseren en helpen bij het zoeken van een huis. Met name de combinatie, makelaardij en financiën achter één deur, maakte dat alles voor mij zo overzichtelijk werd, ik geen domme dingen deed, en dat ik me geheel ontzorgd voelde. Heel professioneel vond ik die goede zorgen, en niet onbelangrijk: de mensen zijn ook zeer plezierig in de omgang. Tussen alle strakgestropdasde snelle makelaars echt een verademing.

Vriendelijkheid, behulpzaam, meedenkend

Hallo, zojuist voor de 3e keer hulp gehad voor het overzetten van mijn hypotheek ivm hogere rentes. Ik raad van BruggenAdvies groep zeker aan!

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over van bruggen advies groep, we zijn keurig en vlot geholpen door andre en christina. Ik zou ze zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

meedenkend, meelevend, kan niet beter. echt een super service

Door veel problemen met een voorgaande hypotheekadviseur en dat kantoor kreeg Daan de hypotheekadviseur van Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn een behoorlijke rugtas te dragen door ons als klant te nemen. Voor we officieel klant werden heeft hij ons al heel veel geholpen en aangehoord. Engelengeduld had hij nog voor we ook maar iets hadden getekend. Voor mij voelde hij echt als een steun, daar waar ik het even niet meer zag of het me teveel werd. Wij hadden werkelijk geen fijnere hypotheekadviseur kunnen wensen. Toen alles in orde gemaakt moest worden om een andere woning te kopen kwam daar ook Patricia bij. Top team echt. Zij maakte mijn hoofd leeg door alles op te pakken en overal aan te denken. Betere service en ondersteuning hadden wij echt niet kunnen wensen.

• Afspraken nakomen

tevreden over de vlotte afhandeling

We zijn heel tevreden over het vlot afsluiten van onze hypotheek. Alles werd vlot opgepakt en zorgvuldig gemonitord op een prettige en klantvriendelijke wijze

uitstekend

Geachte heer Van Gammeren, beste Marcel, Hierbij wil ik jou bedanken voor het aangename gesprek over een mogelijke af te sluiten hypotheek ter grootte van 20.000 euro. De hieraan verbonden kosten, voortkomend uit het systeem van behandeling van bijna 5.000 euro vind ik te hoog en een hypotheek van 75.000 euro heb ik niet nodig. Ook jouw deskundigheid heb ik als zeer positief ervaren. Mocht ik personen tegenkomen, die een hypotheek of een andere vorm van lening nodig hebben, dan zal ik jou sterk aanbevelen. Hartelijke groet, Ton Koning

• Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer klantvriendelijk & verstand van zaken

Ons ervaring bij dit bedrijf is zeer goed bevallen! Werkt volgens de juiste protocollen, en ons financiële zaken is goed afgehandeld door hen. Kortom we raden deze organisatie voor iedereen aan.

Fantastisch !

Desirée de Bondt heeft Ronald Jager en mij oprecht geweldig begeleidt in het proces naar de aankoop van onze woning, in deze totaal overspannen, huizenmarkt. Daarnaast dacht zij mee over te maken afspraken als samenlevingscontracten, testamenten en levensverzekeringen. Dankzij Desirée gaat Ronald met een rustig, verantwoord en veilig gevoel de hypotheek aan van onze nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Goed contact, goede uitleg, goed bereikbaar

Wij hadden best wat vragen, werd goed uitgelegd. Alle tijd, ook in de avond. Erg prettig verlopen.

• Afspraken nakomen

Wij hebben onze hypotheek over laten zetten. Door deskundige en uitgebreide uitleg door Arno zijn we uitstekend hiermee geholpen. Ook door Sabrina werden we geregeld op hoogte gehouden van de voortgang.

• Afspraken nakomen

Kundig advies en een prettige samenwerking

Prima adviseur en een fijne samenwerking

5 sterren zeggen genoeg.

Zie bovenstaand.

• Afspraken nakomen

Vriedenlijk, kundig, maar afspraken worden meermaals niet nagekomen

Vriendelijke en kundige specialisten bij Van Bruggen Adviesgroep Het Gooi. Echter niet tevreden over het volgende: - Afspraken worden niet/te laat nagekomen. - In sommige gevallen is dat niet ernstig, maar andere momenten is haast wel geboden. Helemaal bij keuzes waarbij veel geld gemoeid is. - Veel zelf achter dingen aan moeten bellen/mailen. Wellicht teveel werk voor te weinig mensen?

• Afspraken nakomen

Beste meneer, u heeft helemaal gelijk, onze welgemeende excuses hiervoor. Door vakantietijd en onverwachte omstandigheden op kantoor met personeel hebben we inderdaad even moeten roeien met de riemen die we hebben. Het hypotheekdossier is wel tijdig en correct afgewikkeld, maar we waren helaas niet tijdig genoeg met het laatste deel van uw dossier om dat op dezelfde wijze af te ronden als wij de financiering voor u hebben geregeld. Dat is zeker niet onze normale manier van werken. Ik neem nog even telefonisch contact met u op om e.e.a. door te nemen en netjes af te sluiten.

Deskundige, fijne en duidelijke begeleiding!

Ikzelf noem mij niet de makkelijkste klant! Wat ben ik geweldig geholpen door Menry als financieel adviseur en Ronald als aan- en verkoop makelaar. Heel makkelijk te bereiken per telefoon, mail of Whatsapp. Stellen je gerust waar nodig! Ondanks dat alle gesprekken via teams waren met Menry was het hele proces duidelijk. Het waren allemaal stuk voor stuk fijne gesprekken en vergeet vooral niet meer mijn pen en papier erbij te pakken! Door schrijven leert men heb ik van Menry geleerd! Een deskundige en prettige financieel adviseur. Ik kan niet anders zeggen! Ronald stond direct klaar toen ik aangaf: "ik wil een aankoopmakelaar". Daar was die dan en in één keer, een huis, terwijl ik daarvoor het al een jaar probeerde zonder makelaar! Wat een deskundige en fijne makelaar. Beide toppers met hun hart op de juiste plek! Ik ben jullie zeer DANKBAAR!

Too geregeld!

Goed geadviseerd bij oversluiten hypotheek. De communicatie met de adviseur en commercieel medewerkster was zeer helder en afhandeling verliep soepel en snel.

Super!

Michel. Theelen handelt snel, is duidelijk en goed. Hij beargumenteert de mogelijkheden en is meedenkend.

• Afspraken nakomen

Klasse advies en hulp in complexe financiën

Tijdens mijn scheiding moeten de financiële zaken afgewikkeld worden. Advocaten en scheiding planners hadden geen hoop kunnen geven op een goeie oplossing. Maurice heeft met veel geduld de financiële zaken opgelost! Als dank hebben we hem ook gelijk onze hypotheek en verzekeringen laten regelen... En dat ook zeer gunstig en correct afgehandeld!

• Afspraken nakomen

Plezierig contact en alles professioneel en volgens afspraak geregeld.

Met van Bruggen Adviesgroep hebben wij vanaf het eerste moment een heel plezierig contact gehad. Goed advies die aansluit op onze persoonlijke situatie. Na het advies is er een duidelijke offerte opgesteld waarin de gemaakte afspraken terugkomen. De keuze van geldverstrekker is gebaseerd op goede voorwaarden en scherpe rente. Na het tekenen van de offerte is de weg naar passeren bij de notaris soepel verlopen. Verder hebben we een scherp voorstel ontvangen voor de schadeverzekeringen. Echt een aanrader.

• Afspraken nakomen

Snel en zéér deskundig geholpen

Maurice hééft ons héél erg goed geholpen. Erg duidelijk en heeft kennis van zaken. Prima ga je zeker aanbevelen!!

Spontaniteit en slagvaardigheid

Vanaf het moment aan de telefoon was de verbinding spontaan en leuk. Op een open manier kreeg ik al snel door dat ook al waren we aan het lachen dat er serieus naar je geluisterd werd en dat mijn ideeën haalbaar was en dat er sowieso naar gekeken werd. Voelde mijn op mijn gemak er daardoor ook heel welkom

• Afspraken nakomen

Prima en meer dan volledig advies.

Goed en deskundig advies. Vriendelijke service. Nog hartelijk dank. Ik vertrouw op een succesvolle afronding. Met vriendelijke groet. Werner. K.

Duidelijke uitleg en advies

• Afspraken nakomen

super adviseur! ik ben erg vriendelijk geholpen

Ik ben altijd met veel enthousiasme geholpen door Menry! Hij heeft me goed geholpen met het uitleggen van mijn opties en was erg duidelijk wat hij allemaal nodig had om mij verder te kunnen helpen bij het kopen van een huis. Ik heb een hele goede ervaring met de financieel adviseur, zeker een aanrader! Heel klantvriendelijk

Duidelijk advies!

Brengt eenst goed in kaart wat de wensen zijn van de klant en maakt daar een goed passend advies voor! Helemaal tevreden! Bedankt Menry voor je goede service!

Duidelijk en persoonlijk advies

Gerjam weet duidelijk waar hij het over heeft en zorgt er ook voor dat jij het ook begrijpt. In het gesprek zoomt hij al snel in op jouw persoonlijke situatie zodat het echt voor je gaat leven, maar je weet ook direct waar je aan toe bent.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.