Professioneel en korte lijn

Arno is zeer betrokken en we konden altijd bij hem terecht met vragen. Makkelijk via de app of telefoon. Ook kwam Arno gewoon bij ons thuis. De korte lijn vonden wij erg fijn. Hij is duidelijk in zijn uitleg en bleef altijd geduldig en goed uitleggen als ik hem bestormde met allerlei vragen. Enige minpuntje was dat de notaris een stuk duurder was dan begroting. We hebben er niet aan gedacht om een offerte op te vragen van tevoren. Arno heeft wel een korting voor ons kunnen regelen maar kwamen toch duurder uit dan verwacht. We wonen nu wel in onze droomhuis en alles verliep verder soepel. We raden Arno zeker aan! Bedankt voor alles!

deskundig, vakundig en snel

Husein doet zijn uiterste best voor je

• Afspraken nakomen

Goed geholpen, alles vlot verlopen

Vooraf erg spannend of alle papieren goedgekeurd zouden worden maar Edger heeft nadat wij alles aangeleverd hadden alles er vlotjes door gewerkt en in no time was de hele boel goedgekeurd. Erg tevreden dus.

Helemaal top!!!

Er is veel werk verzet m.b.t. onze hypotheek, wij zijn van mening dat menig ander had gezegd, zoek het zelf maar uit. Bij André niet, top werk en top advies.

• Afspraken nakomen

Bij een huis kopen komt heel wat kijken, de hypotheekadviseur gaf ons hierin overzicht en duidelijkheid. Hij gaf goed advies, niet alleen voor nu, maar ook voor later. Ook was hij heel flexibel in het maken van afspraken. Kwam bij ons thuis, heel fijn. En op mails wordt snel gereageerd. Grote betrokkenheid!

• Afspraken nakomen

Uitstekende vertaling van mijn wensen en persoonlijke situatie in een zeer deskundig advies en snelle afhandeling daarvan. Ik ben zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met van Brugge Adviesgroep is erg positief. Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Komen netjes hun afspraken na en tijdens de eerste gesprekken weet je ook waar je aan toe bent.

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek met ene vriendelijke man, die helder zijn verhaal deed en duidelijk de vervolgstappen uiteen zette. PS: Mijn mailadres is: willeke.colenbrander@gmail.com

• Afspraken nakomen

Heel deskundig en attent. Stond steeds direct voor je klaar als er vragen waren. Ben erg blij met de wijze hoe we werden bijgestaan. Indien noodzakelijk zou ik zeker weer van Bruggen Adviesgroep inschakelen. Een pluim voor onze adviseuse Kitty Arntz. Geweldig zoals zij ons heeft geholpen.

• Afspraken nakomen

Goed geregeld Duidelijke uitleg. Altijd een stapje meer Ja top.

• Afspraken nakomen

Zo wil je het graag hebben: deskundig, maatwerk, jij als klant centraal en altijd bereikbaar en beschikbaar. Oplossingen zoeken die bij jou passen! TOP!!

• Afspraken nakomen

Wij zijn deskundig geadviseerd erg tevreden

Zeer tevreden !!!!

• Afspraken nakomen

Arno is transparant en zeer kordaat. Op elke vraag die we stelden kregen we dezelfde dag een antwoord. Mede dankzij Van Bruggen Adviesgroep Goes wonen we nu in een prachtig huis.

• Afspraken nakomen

Het is erg prettig samenwerken. Korte lijnen dus kunnen snel handelen.

• Afspraken nakomen

We zijn zeer tevreden over de begeleiding door VBA. We vertrouwen op de deskundigheid van met name Jan Glastra. Het tempo, de efficiency en het nakomen van de afspraken zijn hierin zwaarwegende factoren. Maar ook gewoon ...prettig!

• Afspraken nakomen

Geweldige service! Wij hebben Arno in Goes als hypotheek adviseur gehad. Op dit moment schrijf ik dit uit ons nieuwe huis. Zonder hem was dit gewoon niet mogelijk geweest. Van Bruggen adviesgroep kan ik dus ten zeerste aanbevelen! Professioneel, meelevend, snel en vriendelijk. En Arno, bedankt voor alles!

• Afspraken nakomen

Uitstekend geadviseerd, eerste afspraak simpel via internet kunnen maken. Verkenningsgesprek gaf een prima beeld van de mogelijkheden, afspraken die volgden waren duidelijk en helder, nemen waarnodig de tijd en komen gemaakte afspraken na. Absolute aanrader indien persoonlijk, op maat gesneden, advies nodig is.

• Afspraken nakomen

Adequate, deskundig,bereidwillig, luistert naar de wensen, snelwerkend, komt met goede voorstellen.

• Afspraken nakomen

Goed advies daar de vragen wist hij antwoord op Dus top

• Afspraken nakomen

onze ervaring is bijzonder goed ,we hebben veel steun hieraan ,en zijn daardoor lekker weer op de goede weg alles word altijd goed besproken en uitlegt ,en het mooie hier ook van ,is als je het even niet meer weet je altijd even een vangbord hebt .dank jullie wel super blij mee

• Afspraken nakomen

Deskundig, goede inzet, open, duidelijk, het mag wat kosten.

• Afspraken nakomen

Alfred Robijn heeft ons tijdens een eerste kennismakingsgesprek zeer goed wegwijs gemaakt in de hypotheekwereld. Vrij snel daarna hebben we een huis gekocht en na het ondertekenen van de koopovereenkomst was de hypotheek binnen een week rond! Daarnaast heeft Alfred ons goed geholpen met andere zaken zoals de taxatie en het adviseren op het gebied van diverse verzekeringen. Alfred reageerde altijd zeer snel op onze e-mails/vragen en ondernam snel actie nadat wij de benodigde documenten naar hem hadden opgestuurd.

Filter op locatie

Filter op Taal

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.