Hier wil ik wel een auto kopen ..

Als je weet wat voor een klant belangrijk is, deze vertrouwt en serieus neemt dan is dat zeker 5 sterren waard. Ik kreeg alle gelegenheid om rustig te kijken, uit te proberen en te vergelijken. Erg prettig en klantvriendelijk geholpen dus, en zeer tevreden met de aankoop en termijn van afleveren.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon weer netjes geholpen!

Fijne contacten en we worden altijd netjes geholpen, afspraak is afspraak!

Auto weer in orde.

Het zijn ervaren monteurs. Enige minpunt is de verwarring met het maken van een afspraak over het uitvoeren van de vervanging van onderdelen. Er wordt wat afgesproken maar schijnbaar niet goed genoteerd zodat er niet gedaan wordt wat afgesproken is. Verder niets te klagen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Aardige vaklui, deskundig en hulpvaardig.

super service

Op mijn dashboard ging een oranje motorlampje branden en ik ging bijna op vakantie, toch hebben ze mij direct geholpen ondanks alle drukte en kon ik met een gerust hart op vakantie!

Uitermate netjes en vlot

Rick is altijd beleefd en netjes, ik zou hem bijna gaan bellen om even gezellig te kletsen, alleen is hij daar te druk voor. Reparaties en onderhoud worden altijd vakkundig en netjes afgehandeld. Wij (mijn vrouw en ik) hebben 2 auto's bij hun in onderhoud en we gaan echt nergens anders heen.

Goede snelle service

Prettige fijne sfeer !! Goede service en klantgericht. Denken met je mee in oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles prima in orde bij Visser Vakgarage.

Alles prima in orde bij Visser Vakgarage.

Zeer goede service

Wij hebben voor deze optie gekozen omdat de prijs heel aantrekkelijk is. Wij hadden eerst gekozen voor een afneembare trekhaak, maar werden gebeld dat een vaste trekhaak beter was, omdat er dan niet in de bumper gezaagd behoefte te worden. Zeer attent. Omdat wij de trekhaak nog niet hebben gebruikt weten we niet hoe goed de trekhaak is gemonteerd, maar gaan ervan uit dat de juist is geregeld. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een leenauto altijd beschikbaar en gratis. (behalve brandstof dan) Enige nadeel was de wachttijd voor een afspraak, maar daar kon de garage waarschijnlijk niets aan doen. Wij bevelen dit trekhaakcentrum ten zeerste aan.

Vriendelijke en goed geholpen

Luca

super fast, efficient and very good prices! thanks!

• Faciliteiten wachtruimte

Super service en fijne werknemer

Ik kom al jaren bij garage Roest in Goudriaan en wordt daar zeer vakkundig geholpen en geadviseerd. Erg vriendelijke verkopers en monteurs. Niets lijkt ze te veel. Zij staan altijd klaar.

Eerste Bezoek aan Vakgarage van der Have voor een Servicebeurt aan mijn Skoda

Voor het eerst heb ik Vakgarage van der Have bezocht voor een servicebeurt aan mijn Skoda, en ik ben zeer tevreden met de ervaring. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen in een schone en goed georganiseerde garage. Dit gaf meteen een goede eerste indruk. Wat ik bijzonder op prijs stelde, was het telefonische overleg over de gevonden mankementen. Hierdoor waren de uiteindelijke kosten al vroegtijdig bekend en kwamen er geen verrassingen achteraf. Dit toont aan dat ze transparant en klantgericht te werk gaan. De servicebeurt werd deskundig uitgevoerd. Het is duidelijk dat ze hier weten wat ze doen en oog hebben voor kwaliteit. Al met al een topgarage waar ik zeker graag terugkom voor toekomstige onderhoudsbeurten en reparaties. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare en professionele service!

Snel, goed en duidelijk.

Snel en duidelijk geregeld bij afleveren van de auto. Daarna nog een net telefoontje over grotere issues met de auto, om aan mijzelf de keuze te laten. En bij ophalen ook een nette en duidelijke uitleg over de factuur en hetgeen wat ze aan de auto gedaan hadden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijke deskundige mensen en een goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Probleem ter plekke opgelost.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke mensen en auto rijdt weer als een zonnetje

Werd aan mij goed uitgelegd wat er ging gebeuren en ook het kostenplaatje. Dan heb je altijd nog de keuze om iets wel of niet te laten doen. Bij mijn auto was alles, wat er genoemd werd, nodig. En goed gedaan. Volgende keer weer bij hun.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende expertise en uitvoering gaan hand in hand

Bij een tussentijdse onderhoudsbeurt bleek dat een essentieel onderdeel van het motorblok in slechte toestand was. Die is vervangen, maar dat kostte tijd en geld. Ik heb, samen met het personeel veel geduld moeten hebben en heb aan het einde van die reparatie diep in de buidel moeten duiken, maar nu kan ik weer een tijd vooruit.....!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service! Blij met de gedane werkzaamheden.

Kleine beurt en meteen een APK. Alles op tijd klaar volgens afspraak.

Goede snelle service

Vriendelijke service

goed bedrijf

uitleg verkoop service goed en vriendelijke en kundige informatie.

• Faciliteiten wachtruimte

Auto moest voor APK, prima uitgevoerd zonder complicaties. Snel, deskundig en eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Waanzinnig goede en snelle service!

Stonden op camping in buurt. Kapotte accu en ruitenwissers! 1 belletje was genoeg. Zeer vriendelijk te woord gestaan en zelfde dag langskomen! Eigenaar had nota bene vakantie maar wilde toch helpen. Noodoplossing en materialen werden besteld. Dag later gebeld dat ik langs kon komen voor de nieuwe spullen!!! Echt super fijn dat er nog mensen en bedrijven bestaan waar je zo behandeld wordt. Nogmaals super bedankt.!

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage die altijd klaar staat om te helpen.

Autopech komt altijd ongelegen en ondanks dat ze er eigenlijk geen tijd voor hadden, kon ik mijn auto neerzetten. Wanneer het defect verholpen zou worden, wisten ze nog niet, maar ik zou bericht krijgen. Binnen 24 uur werd ik al gebeld. Ontzettend bedankt voor de snelle service en leenauto die ik kon gebruiken.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne mensen denken goed mee

Ondanks dat er wat problemen waren Goed geholpen en goed behandeld

Best beoordeeld uit 344 leden

- Vakgarage B&W | 9.9