Deskundig, vriendelijk en punctueel en prijzig

Al jaren bij TCN, ook in mijn woonplaats Castricum maar de verstaanbaarheid was niet optimaal, oorzaak is mijn implantaat en als de tandarts maar een paar woorden Nederlands spreekt is dat lastig in de communicatie.

Goede nette praktijk

Word keurig van te voren nog even gebeld als geheugensteuntje, en netjes op tijd geholpen.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw/heer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TCN

Ik ben goed geholpen

• Bereikbaarheid

Kundig en altijd op tijd

Altijd extra afspraak mail

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw/heer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team TCN

Een hele goede tandarts die weten waar ze mee bezig zijn.

helemaal goed!!!

helemaal goed!!!

Goed en adequaat

Heb ik hierboven aangegeven.

• Bereikbaarheid

Altijd prima geholpen. Kundig en vriendelijk

• Bereikbaarheid

Super vriendelijk en zeer geduldig !

Ik ben alleen op intake geweest dus ik kan niets zeggen over behandelingen maar als het net zo is als de intake, dikke duim !

Erg goed

Netjes en correct, zijn aardig en kundig, altijd een praatje wat ik prettig vindt.

• Bereikbaarheid

Ik was erg zenuwachtig zo als altijd, maar word altijd gerustgesteld. En na de behandeling vraag ik me dan af waarom ik daar nou zo zenuwachtig voor moest zijn. ( slechte ervaring met mijn andere tandarts)

• Bereikbaarheid

voldoende aandacht en gezellig.

Prima.

Vriendelijke mensen, alles goed geregeld. Zowel mondhygieniste als tandarts behulpzaam, en geduldig. Zeer tevreden.

• Bereikbaarheid

Prettige veilige omgeving op een plek waar ik niet graag kom.

De vriendelijkheid begint al bij de balie. Dank Jasmina en jammer dat je weggaat. Maar ook weer terug komt. ;-) Veel deskundigheid bij de tandarts en monthyginist. Zeer tevreden over de nieuwe tandarts.

Prettig als altijd.

Altijd goed en vriendelijk.

Very friendly

The staff are very friendly and professional. I am not fond of going to the dentist, as I have been hurt many times, but at TCN they make you feel comfortable and they are gentle. Good service.

Nvt

Nvt

Prettige mensen

Mijn zoontje is ooit begonnen bij deze tandarts en mondhygiënist omdat hij door wat gebitsproblemen bang werkvoorziening de tandarts. Door de goede uitleg en goeie apparatuur die is afgestemd op kinderen, is zijn angst weg en komt hij zelfs graag. Toppers!

• Bereikbaarheid

Ze nemen de tijd en zijn heel aardig.

Persoonlijke benadering Nemen de tijd Doen wat mogelijk is Communiceren duidelijk, ook over kosten

• Kwaliteit behandeling N.v.t.

Deskundig en vriendelijk

Ik kom hier al vele jaren en zie de behandelingen, ondanks de standaard hoge kwaliteit, toch steeds weer verbeteren.

• Bereikbaarheid

Hebben ze mijn tanden echt gecontroleerd?

De mondhygiëniste was uitstekend, maar de tandarts heeft 5 seconden naar onze tanden gekeken.

Buitengewoon klant vriendelijk

Helemaal niets op aan te merken. Helemaal goed.

• Bereikbaarheid

een kies is er uitgehaald

dat ging niet makkelijk voor de tandarts.blij dat het gelukt is

• Bereikbaarheid

Hier kun je altijd snel terecht,of het nou spoed is of een halfjaarlijkse controle .zeer geduldige en lieve tandarts ‘Omar’in praktijk daalmeer Alkmaar.

• Bereikbaarheid

Vriendelijke mensen kom er al van af het begin

Over Tandheelkundig Centrum Nederland

Bij Tandheelkundig Centrum Nederland vindt u alle specialisten op het gebied van tandheelkunde onder een dak. U kunt bij onze tandartspraktijk in Alkmaar en omgeving terecht voor alle tandheelkundige zorg. Uiteraard voeren wij periodieke controles uit, maar wij zijn ook gespecialiseerd in esthetische tandheelkunde, zoals implantologie, bleken, anti-aging en het plaatsen van facings. Ook voor andere specialistische tandheelkundige behandelingen hebben wij de juiste tandartsen in huis. Zo kunt u bij ons terecht voor orthodontie, parodontologie en kunstgebitten.